Raskaaksi 2019

En tiiä miks mulla on sellane ajatus et inssissä irrotus tulis edellisenä päivänä/iltana yleensä. Onko sulle klinikalta puhuttu 36h? Punktiossa sinällään just vähän eri kun siinä on jarrulääkekin mukana mikä estää ennenaikaisen irtoamisen ja lh-piikin.

Mulle laitettiin ekassa inssissä edellisenä päivänä irrotus nyt kun muistelen

Oi noni, pitikin tulla kysymään kuin oli, kun oliko sullakin jotain vuotoja ennen ovista? Mulla tuli äsken ja olin ihan että :smiley-angry019 tässäkö tää nyt menee vituraksi. Mut ei ilmeisesti? :happy: Mulla on kyllä ollut kaikki mahdolliset vaivat näistä:banghead:

Tsemppiä jokaiselle omaan tilanteeseen :Heartred

Mullahan siis ovis ei oo vielä ollut vaan se tapahtuu sit Ovitrellen jälkeen, sen pistän torstaina illalla. Mulla tiputteli silloin kerran viikko sitten ja johtui varmasti siitä, ettei follikkeli ollut vielä kasvanut niin paljon että erittäisi estrogeenia ja pitäisi limakalvoa kasassa. En halua masentaa sua, mutta kannattaa henkisesti varautua siihen, että joudut pistelemään pidempään/isompaa annosta.

Aa okei! No mulla viimeks varmaan folli oli tarpeeksi, ellei sitten kasvu tyssännyt limiksellä ja folleilla, mutta kolme päivää ennen ovisplussaa oli limis 7,5mm ja folli 16-17mm..luulisi että molemmat kasvoivat noista vielä. Mutta inssissä folli oli jo puhjennut ja limis oli jo tiivistynyt (ellei ekassa ultrassa merkattu väärin), ollen enää 7mm. En tiedä mitä se oli puhkeamisen aikaan..

Mietin kovasti sitä, kun irrotuspiikki pistetään 36h (?) ennen inssiä? Niin silloinhan se on taas irronnut ennen inssiä? Vai irtoaako folli piikistä milloin? Kuinka nopeasti piikin jälkeen? Jos viimeistään 36h piikistä, niin miksei inssit ole heti piikin jälkeen? Joskushan irrotuspiikki laitetaan vasta inssissä. Saatan muistaa väärin, mutta mielestäni kaverini laittoi irrotuspiikin ke iltana ja to oli inssi, koska pe oli juhannus. Muuten pe olisi ollut inssi. Mutta täytyy vielä tarkistaa menikö se hänellä näin..itse haluaisin että inssi olisi n. 12h piikin jälkeen. Varsinkin kun luomunakin folli irtoaa nopeasti.

Kannattaa yrittää luottaa siihen että ne polilla osaa ajoittaa sun lääkitykset oikein :) Varmaan noi lääkkeet muuttaa sitä oman kropan toimintaa, välttämättä folli ei irtoa niin nopeasti miten luomuna.

Mullahan siis ovis ei oo vielä ollut vaan se tapahtuu sit Ovitrellen jälkeen, sen pistän torstaina illalla. Mulla tiputteli silloin kerran viikko sitten ja johtui varmasti siitä, ettei follikkeli ollut vielä kasvanut niin paljon että erittäisi estrogeenia ja pitäisi limakalvoa kasassa. En halua masentaa sua, mutta kannattaa henkisesti varautua siihen, että joudut pistelemään pidempään/isompaa annosta.

Nooh, sillä ei sinänsä oo mitään väliä, kunhan nyt olis edes joku limakalvo olemassa, ettei se hajoa jo ennen ovulaatiota:banghead:

En tiiä miks mulla on sellane ajatus et inssissä irrotus tulis edellisenä päivänä/iltana yleensä. Onko sulle klinikalta puhuttu 36h? Punktiossa sinällään just vähän eri kun siinä on jarrulääkekin mukana mikä estää ennenaikaisen irtoamisen ja lh-piikin.

Kaveri sanoi että muuten ois ollu inssi 36h myöhemmin, jos ei olisi ollut juhannus..no kyselen sitten ultrassa lisää

Kaveri sanoi että muuten ois ollu inssi 36h myöhemmin, jos ei olisi ollut juhannus..no kyselen sitten ultrassa lisää

Siis nyt kun muistelin viel tarkemmin ja tarkistin flosta niin itseasiassa mulla oli ekas inssis irrotus ja sen pistin 36h ennen inssiä! Eikä folli ollu ihan viel puhjennu. Mutta sillon oma ovisplussa ei ollu viel tullu. Voisko olla et jos ootetaan omaa ovisplussaa ja irrotus vaan tueksi niin sit pistettäis edellisenä päivänä ja jos taas omaa ovisplussaa ei viel näkyvillä nii sit 36h :think005 noh, klinikalta saat varmasti sitten vastauksen :)

Siis nyt kun muistelin viel tarkemmin ja tarkistin flosta niin itseasiassa mulla oli ekas inssis irrotus ja sen pistin 36h ennen inssiä! Eikä folli ollu ihan viel puhjennu. Mutta sillon oma ovisplussa ei ollu viel tullu. Voisko olla et jos ootetaan omaa ovisplussaa ja irrotus vaan tueksi niin sit pistettäis edellisenä päivänä ja jos taas omaa ovisplussaa ei viel näkyvillä nii sit 36h :think005 noh, klinikalta saat varmasti sitten vastauksen :)

Niin toi pelottaa myös et oma plussa tulis ennen irrotusta..jotenkin oon ymmärtänyt et ei ainakaan ennen piikkiä sais plussaa tulla :scratch nooh kunhan nyt pääsisi ees inssiin eikä korona peru

Niin toi pelottaa myös et oma plussa tulis ennen irrotusta..jotenkin oon ymmärtänyt et ei ainakaan ennen piikkiä sais plussaa tulla :scratch nooh kunhan nyt pääsisi ees inssiin eikä korona peru

Kyllähän inssejä tehdään just tuollainkin et ootetaan oma plussa ja laitetaan sit irrotus että lh-piikki on varmasti riittävä ja varmasti irtoaa plus se irrotus myös kai valmistelee munasolua ja limakalvoa. :)

Kyllähän inssejä tehdään just tuollainkin et ootetaan oma plussa ja laitetaan sit irrotus että lh-piikki on varmasti riittävä ja varmasti irtoaa plus se irrotus myös kai valmistelee munasolua ja limakalvoa. :)

Mulla oltais tehty inssi seuraavaksi jo plus päivänä koska viimeksi oli jo irronnut inssissä..eli saas nähä kui nyt :) ehkä ne suostuu aiemmin tekee ?

Pikainen päivitys meidän tilanteeseen: Kaikki munasolut olivat hedelmöittyneet!:happy093

Olen ihan fiiliksissä täällä.:dance011
Torstaina siis alkion siirto ja sitä varten aloitan illalla tuki lääkkeeksi terolutin.

Pikainen päivitys meidän tilanteeseen: Kaikki munasolut olivat hedelmöittyneet!:happy093

Torstaina siis alkion siirto ja sitä varten aloitan illalla tuki lääkkeeksi terolutin.

Jes!! Onneksi olkoon! Ihan mahtavaa:hello2

Mahtava juttu! Toivottavasti yks siirto riittää.:love7

Jes mahtava homma!

Mahtavaa, onnittelut! :dummy: :dummy1:

Oij:love7 onpa hienoa että kaikki hedelmöittyivät:love7 tsempit siirtoon:thumright

Mahtavaa Aida!

Mulla kp6 ja eilen vuodotonta, korkeintaan tippa ruskeaa, mutta tänään tuli vertakin vähän :scratch just kun lopetin suojan käytön :hilarious: näitä tulee välillä..jännä, mistähän johtuu..

Vautsi miten mahtavaa! :gen014 :happy: onko teille muuten puhuttu mitään blastoviljelystä?

Takaisin