Tonninseteli
Kommentoinnin ninja
Niin ja loman jälkeen pääseekin sit jo heti itkemään sinne Naistenklinikalle kurjaa elämäänsä Sekin ehkä rauhoittaa vähän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin ja loman jälkeen pääseekin sit jo heti itkemään sinne Naistenklinikalle kurjaa elämäänsä Sekin ehkä rauhoittaa vähän.
Noniin, RV 5+5 laskettu aika maaliskuussa 12 päivä et vika hymystä kolme päivää niin olisi ollut ovis. Tämä vähän karkea arvo enkä edes kuunnellut koko lääkäriä välillä kun itkin ku näin sen pienen jonkin. Suoraan sanottuna en tajunnut että siellä mitään näkyy näin aikaisin mutta niin vain. Mulla on ihan oikea vauva mahassa, thyroxin nostettu vähän annosta ja vitamiinit kirjoitti ja sit lähdin ulos jossain onnenhuuruissa. Peukutan et tällä kertaa saa syliin asti :)
Huomenna pääsee itkemään kurjaa elämäänsä kallonkutistajan tuoliin odotukset on korkeat, sanoivat polilta(hoidoissa olevilla on siis tällainen mahtava etuoikeus keskusteluapuun)että on joku hyvä, toisaalta, tuskin voisivat sanoa jos olis ihan paskakaan
Tsemii, tuu sit kertoo miten meni
Täällä odotellaan, hassua, jotenkin jännittää kauheesti, en ees tajuu et miks kun tää nyt on laillista vähiten jännittävä osuus tässä hoitohommelissa
Mä palailen varmaan jossain vaiheessa taas tänne. Tänään varmistui kkm ja sain tyhjennykseen lääkkeet..
Mä palailen varmaan jossain vaiheessa taas tänne. Tänään varmistui kkm ja sain tyhjennykseen lääkkeet..
Voi ei, osanotot ja voimia suruun
Nyt on kallo kutistettu. Oli tosi miellyttävä vanhempi nainen varasin uudenkin ajan, niin ei se sit niin pelottavaa ollutkaan toivottavasti sillon mieskin pääsis mukaan
Voi ei, voimia!Mä palailen varmaan jossain vaiheessa taas tänne. Tänään varmistui kkm ja sain tyhjennykseen lääkkeet..