Raskaaksi 2019

Sofia, miksi jouduit vaihtamaan työpaikkaa?

Jannn hieno juttu!

Mun vakanssi on siis siellä, olen nyt "lainassa" viereisessä kaupungissa ja haluaisin niin olla siellä vielä. Mutta kaippa sitä sit taas jossain kohtaa pääsee.. Oon miettiny myös ihan kokonaan alan vaihtoo jos alkais ite omaksi työnantajaksi :hilarious: ei vaan tiedä riittääkö voimat nyt sellasen pystyttämiseen

Voi ei. Toivottavasti uusi paikka olisi kuitenkin edes yhtään kiva! Itekin niin toivon että tulis vielä tän vuoden puolella raskaaks, välttäis ens kesän kiireetkin kun meillä kesät on aina töissä yhtä hullun myllyä:rolleyes:

On se ihan ok, työkaverit on ihan kivoja mutta en tykkää kun siinä on aika itsenäistä työtä ja liikutaan autolla paljon.. Noh ehkä se siitä sitten alkaa luistamaan. Ja tonne missä oon nyt niin avautuu kuitenkin kaks paikkaa jossain vaiheessa niin aijon kyllä hakea.

Tää pakkaaminen ei oo paha rasti, mut ahdistaa asua laatikoiden keskellä:mad: menkatkin onneks loppui, nyt kp7

Tsemppiä muuttoon! Täällä kp2 ja menkat melkein loppu :( ihmeen niukkaa taas, ei toimi kroppa ei.. tavallaan kp3 koska menkat alkoi jo ma hiljalleen :bag:

Tsemppiä muuttoon! Täällä kp2 ja menkat melkein loppu :sad001 ihmeen niukkaa taas, ei toimi kroppa ei.. tavallaan kp3 koska menkat alkoi jo ma hiljalleen :bag:

Mulla on jotenkin runsastunut.. Eilen oli vielä vuotoa kp6. Ennen kesti tasan 4pvää :dontknow ja kiitos tsempistä, sitä tarvitaan!

Noniin, RV 5+5 laskettu aika maaliskuussa 12 päivä et vika hymystä kolme päivää niin olisi ollut ovis. Tämä vähän karkea arvo enkä edes kuunnellut koko lääkäriä välillä kun itkin ku näin sen pienen jonkin. Suoraan sanottuna en tajunnut että siellä mitään näkyy näin aikaisin mutta niin vain. Mulla on ihan oikea vauva mahassa, thyroxin nostettu vähän annosta ja vitamiinit kirjoitti ja sit lähdin ulos jossain onnenhuuruissa. Peukutan et tällä kertaa saa syliin asti :)

Kiitos, nyt jään kasvattaa mahaa ja pidän pikku tauon foorumilta. Kiitos kaikille ku ootte jaksanut tsempata ja kuunnella ja toivon mukaan ei tarvitse enää tulla takas. Siks haluun tauon koska mun pitää sulatella asioita ja ottaa iisisti mutta paras mahdollinen uutinen tuli kyllä ja oli kallis reissu mut ihan kaiken rahan väärtti

Noniin, RV 5+5 laskettu aika maaliskuussa 12 päivä et vika hymystä kolme päivää niin olisi ollut ovis. Tämä vähän karkea arvo enkä edes kuunnellut koko lääkäriä välillä kun itkin ku näin sen pienen jonkin. Suoraan sanottuna en tajunnut että siellä mitään näkyy näin aikaisin mutta niin vain. Mulla on ihan oikea vauva mahassa, thyroxin nostettu vähän annosta ja vitamiinit kirjoitti ja sit lähdin ulos jossain onnenhuuruissa. Peukutan et tällä kertaa saa syliin asti :)

Wau onnea :wav

Onnea! :love017

Niin hieno juttu! Onneksi olkoon :Heartred:hug013

Kiitos kaikille ja isot plussatuulet kaikille! Tuun kertomaan kuulumisia ja toivon nyt et kaikki sujuu hyvin mutta nyt on jo rennompi olo kun möykyn näki et siellä.. toki kaikki jännittää kyllä varsinkin kun on ollut noita mut näin päätin et keskityn tähän itseeni nyt ja mahaan ja muihin asioihin. Toivoen että enää ei tarvitse alkuun pyöriä. Uskon että thyroxin tähän vaikutti :)

Onnea Jesbe!

Mulla siis ei oo mitään keltsi kipuja edes nyt.. Tissejä on särkenyt jo heti oviksen jälkeen vaikka normaalisti menny jo 5 kiertoa sillai että n. Viikko ennen menkkoja vasta särkee. Noh tuskinpa mitään tähdellistä eroo mutta huomaa kuinka ovis kivut vähenee mitä kauemmin keskenmenosta on. Huomenna lähdetään mökille tekeen remppaa miehen kaa kaksin. Ehkä pääsee vähän irrottautuun :angelic:

Irrottautuminen todellakin tarpeen. On tässä parissa kierrossakin jo ehtinyt projektiksi muodostua.

Perjantaina alkaa kesäloma. Loppuu myös kuukaudeksi lämpöjen mittaus ja ovistestailut. Näkee sen ilmankin, silloin pannaan kun ei vuoda tai tiputtele :happy: Foorumilta en todellakaan osaa pysyä pois, mutta tää ahdistava syynääminen saa loppua. Lomalla ei lämpöjäkään pysty kuitenkaan seuraamaan säännöllisesti ja sit se epäsäännöllinen seuraaminen vaan aiheuttaisi stressiä, niin olkoon nyt sitten koko loman.

Takaisin