Raskaaksi 2019

Toivotaan, että tulee ovisplussaa ja sopivaan aikaan :happy: toi olis mulle tosi stressaavaa, siis kun mähän ovuloin kp13-22 välillä. Ei mitään säännöllisyyttä.
Jännä ettei sitten mitään irrotuspiikkiä, mut johtuisko se sitten siitä, että eka inssi? Toisessa (johon ei toivottavasti tarvi mennä) ehkä olis sit muuta kuin letrot tai niiden lisäksi.

Juu irrotuspiikki tulee sit gonalin kanssa, varmaan seuraavaan kertaan sit ne. Mut joo kumpa ei tulis toista kertaa:)

Toivotaan, että tulee ovisplussaa ja sopivaan aikaan :happy: toi olis mulle tosi stressaavaa, siis kun mähän ovuloin kp13-22 välillä. Ei mitään säännöllisyyttä.
Jännä ettei sitten mitään irrotuspiikkiä, mut johtuisko se sitten siitä, että eka inssi? Toisessa (johon ei toivottavasti tarvi mennä) ehkä olis sit muuta kuin letrot tai niiden lisäksi.

Juu irrotuspiikki tulee sit gonalin kanssa, varmaan seuraavaan kertaan sit ne. Mut joo kumpa ei tulis toista kertaa:)

Jannn hyvä että mahdutte hoitoon!

Mulla dpo 1 vai 2. Yritän olla seuraamatta. Siis suolisto on ollut paljon parempi tässä kierrossa.

Joudunkin vaihtaa työpaikkaa heti loman jälkeen ja moti on kyllä täys 0. Alkoi heti ahdistamaan :sorry: on siellä niin paljon äitiyslomia ja opintovapaalla olevia.. Vit.. Voisinko ny vaan tulla raskaaksi:sorry:

Mulla dpo 1 vai 2. Yritän olla seuraamatta. Siis suolisto on ollut paljon parempi tässä kierrossa.

Joudunkin vaihtaa työpaikkaa heti loman jälkeen ja moti on kyllä täys 0. Alkoi heti ahdistamaan :sorry: on siellä niin paljon äitiyslomia ja opintovapaalla olevia.. Vit.. Voisinko ny vaan tulla raskaaksi:sorry:

Voi ei. Toivottavasti uusi paikka olisi kuitenkin edes yhtään kiva! Itekin niin toivon että tulis vielä tän vuoden puolella raskaaks, välttäis ens kesän kiireetkin kun meillä kesät on aina töissä yhtä hullun myllyä:rolleyes:

Se oli aamulla paljon tummempi, vittu että vituttaa jo kolmas kuu kun en saa sitä kiinni viikon oon nyt testannu jostain 11pv alotin... koputan päätä että kierto on kuitenkin ihan säännöllinen oletan ovulaation kuitenkin tapahtuvan

Se on ihaaaan blankko

Liitteet

• IMG_2020-07-14_17-39-39.JPG
    IMG_2020-07-14_17-39-39.JPG
    21.1 KB · Katsottu: 108

Voi kurjuus, mut jospa pian oisit raskaana:happy::Heartred itellä vaihtui työ kesäkuussa, oon viihtynyt tosi hyvin, niin ei oo tää kesätauko kauan tuntunut maailman lopulta. Nyt kun keväällä meni se 3 vuoden ikäero hommakin umpeen, niin kaikki sellaiset ulkoiset paineet on pois niskasta:rolleyes:

Me tavattiin 6v sitten Tinderissä. Aika paljon kuraa siellä oli. Parilla treffeillä kävin ennen omaa miestä. Sit tuon kans viestiteltiin eka. Menin teelle sinne ja sillä tiellä ollaan. Alettiin samana iltana seurustelee ja nyt naimisissa ja 2 yhteistä lastakin :D

Me ollaan myös tavattu Tinderissä 1/15 ja naimisiin viime vuonna. Mies oli kyylännyt mua vuotta aiemmin yhdellä nettideittisivustolla, mut ei ollut viestitellyt. Ei muistanut enää, mut tunnistin :grin Oon aina kiusannut et vuosi piti harkita ennen kuin uskalsi lähestyä. Tuli kyllä deittailtua sitä ennen ihan riittävästi. Yksi heppu alkoi irvailla mulle kun pyöränkumi oli tyhjentynyt meidän ekan tapaamisen aikana. Ei vaan ymmärtänyt ettei se huvita enää 3 päivää myöhemmin, kun joka päivä tullut 30 viestiä.

Me ollaan myös tavattu Tinderissä 1/15 ja naimisiin viime vuonna. Mies oli kyylännyt mua vuotta aiemmin yhdellä nettideittisivustolla, mut ei ollut viestitellyt. Ei muistanut enää, mut tunnistin :grin Oon aina kiusannut et vuosi piti harkita ennen kuin uskalsi lähestyä. Tuli kyllä deittailtua sitä ennen ihan riittävästi. Yksi heppu alkoi irvailla mulle kun pyöränkumi oli tyhjentynyt meidän ekan tapaamisen aikana. Ei vaan ymmärtänyt ettei se huvita enää 3 päivää myöhemmin, kun joka päivä tullut 30 viestiä.
Mä tapailin yhtä ranskalaismiestä ja yhtä toista miestä muutaman kerran. Kumpikin sanoi ettei halua vakavaa suhdetta. Sit bongasin baarista yhden illan jutun ja kävin sen kans kerran kahvilla. Sekään ei halunnut vakavaa. Sit kun löysin oman miehen ja alettiin seurusteleen, niin sanoin niille deiteille et aloin seurustelee ja ne näki myös Facebookista et aloin seurusteleen.

Kaikki kolme suuttu. Ja kaikki kolme, varsinkin yks niistä alko vinkuu et ne ois halunnu mun kans vakavaa?! Olin et mitä vittua? Kaikki sanoi et ei etsi vakavaa ja mä ilmoitin etsiväni itselleni vakavaa suhdetta koska mulla on jo lapsia niin en jaksa säätöjä. Oma mieheni ilmoitti heti että haluaa vakavasti seurustella mun kanssa. Sanoin niille säädöille, et harmi nopeat syö hitaat :D

Välillä kyllä kun seuraa tätä deittailuskeneä, on ihan luvattoman tyytyväinen, että löysi omansa 16 vuotiaana ja vei sen vihille :hilarious:

Ei helevetti mä olisin hukassa jos pitäis alkaa "deittaileen."

Jannn, upeaa että mahduitte hoitoon! :excited001 Jännittää ihan itseäkin!

Huh, kertomustenne perusteella olen kyllä onnekas, kun löytyi tuo nyksä yhteisen harrastuksen parista. En osaisi yhtään toimia Tinderissä tai vastaavissa. :oops: Ja kun on yhteiset mielenkiinnon kohteet, niin tulee vietettyä paljon aikaa yhdessä. Jollekulle ei tämmöinen järjestely sopisi, mutta meille oikein hyvin. :love017

Tänään tuli tieto, että sekä mulla, että miehellä on normaalit kromosomit. Eikun uutta raskautta tulille vaan, tai kunpa olisikin niin helppoa... :arghh:

Jannn, upeaa että mahduitte hoitoon! :excited001 Jännittää ihan itseäkin!

Huh, kertomustenne perusteella olen kyllä onnekas, kun löytyi tuo nyksä yhteisen harrastuksen parista. En osaisi yhtään toimia Tinderissä tai vastaavissa. :oops: Ja kun on yhteiset mielenkiinnon kohteet, niin tulee vietettyä paljon aikaa yhdessä. Jollekulle ei tämmöinen järjestely sopisi, mutta meille oikein hyvin. :love017

Tänään tuli tieto, että sekä mulla, että miehellä on normaalit kromosomit. Eikun uutta raskautta tulille vaan, tai kunpa olisikin niin helppoa... :arghh:

Hih kiitos!

Oi miten ihanaa! Ainakin jos tulee uusi plussa, voi olla rennommin, tai varmasti pelko on aina läsnä, mutta hyvä tietää tuo :)

Kyllä se tieto omasta ja miehen "terveestä" perimästä kummasti lohduttaa. Aika tavalla auttaa myös se, että jos vielä uudestaan raskaudutaan, niin Sikiötutkimuskeskukseen pääsee jo rv 8 tutkimuksiin. :) Ellei tietty mene kesken ennen sitä. o_O

Hauskoja teidän treffailutarinat :p mäkin deittailin ihan tarpeeksi ennen nykyisen löytymistä. Tinderissä mekin tavattiin melko lailla tasan 6v sitten :) mulla ei valitettavasti oo mitään ihmeempiä tarinoita deittailuun liittyen ja mieskin taitaa olla toinen tai kolmas kenen kanssa tinderin kautta kävin treffeillä.

Takaisin