Onnea!!No nyt tunti sitten parin tunnin pidätys ei edes tuki pissa niin selkeä viiva heti ruutuun ja yhtä paksu kuin kontrolli mutta haalea silti selvästi näkyy et kyl se nyt hcg hormoniin reagoi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea!!No nyt tunti sitten parin tunnin pidätys ei edes tuki pissa niin selkeä viiva heti ruutuun ja yhtä paksu kuin kontrolli mutta haalea silti selvästi näkyy et kyl se nyt hcg hormoniin reagoi
Varoen kiitän :)Onnea!!
Tää nyt ei sovi näiden iloisten uutisten keskelle mutta laitampa silti
Mä ajattelin, että nyt kun muutetaan, niin kehystän ison taulun kuvalla ja lisään siihen yhden itse tekemistä runoistani ja ripustan tuon taulun sitten makkarimme seinälle. Näin edellinen raskaus säilyy mielessäni vähän aina.
Tein yhden koevedoksen, muttei tää nyt oo ehkä kuitenkaan siihen sopiva, tarvii ottaa joku hiukan yksinkertaisempi, mutta halusin jakaa tekeleeni teidän kanssa, koska musta tästä tuli nyt aika kaunis. :)
" Kaunis enkeli hentoinen,
kuljit kanssamme hetken sen.
Vaan polkus sua nyt johdattaa,
yli laaksojen se kuljettaa,
siellä sä saat levähtää.
Matkan varrella, tuulen hiljaista huminaa,
purojen kirkasta solinaa, taivaan tähtösiä,
kultaisia ja hopeisia.
Matkan varrella, vain me kaksi,
Rakkaus, joka puettu, on surun säveliksi.
Kaunis enkelini hentoinen,
Sydämessä jälki kultainen.
Taivaankannen helminauhalla tahdot sä
kävellä ja pilvenreunalla maailmaa katsella.
Höyhenen lailla voit sä leijailla.
Luojan syliin sinut saattelen,
uneen hiljaa peittelen.
On aika jo mennä,
kuiskaan: rakas enkelini lennä.
Pieni enkeli hentoinen,
jäi kaipaukseni hiljainen.
Mut siel sun on hyvä olla,
Taivaan Isän käden alla."
Aida kiva kuulla susta! Ja onnea hoitoon!
Vitsi eilen kun luin monta sivua viestejä niin piti kommentoida kaikenlaista mut nyt kun ehtis kirjotteleen en yhtään muista mitä.. tyydyn sanomaan että tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ja kiva kun osa on saanu vähän ajatuksia lomalle näistä asioista. Itse en ikinä oikein onnistunut siinä,toki en tosissani tainnut yrittääkään. Kiva et hoidot alkaa taas pian monilla niin jaksan uskoa saadaan loppuvuoden plussia!
Me käytiin eilen varhaisultrassa ja ei kyllä mennyt ihan "nappiin" se kun just ennen ultrausta aloin vaan itkeä hysteerisesti kun pelkäsin :bag: mutta siellä se sydän sykki oikeassa paikassa vieläkin tulee välillä kyyneleet silmiin tästä kiitollisuuden määrästä
Nojoo en ennen ollut niin huolissaan mut ku just tos podcastissakin sanottiin et vaikka ois hyvä simppatulos niin DNA voi olla pskaa.. ja meillä tota ikääkin joka tuonee omat vaikeutensa.. millähän senkin sais tajuamaan.. tarttisin myös tukea että itsekin olisin täysin juomatta.. ehkä oonkin alkoholisti ja ois parempi ilman lapsia..
Eka donaferty pussi vedetty naamaan ja vähän parempi mieli ja puhuttiin vähän miehen kanssa. Toivottavasti toi donaferty sopii letrojen kanssa, ettei käy niin ettei edes tule ovista
ja voiko foolihappoa syödä liikaa?? Mulla ku on noita 1mg foolihappo tabuja, ja sit tästä tulis viel lisäks 400ug, niin onkohan se sit jo liikaa..no veikkaan etten aina muista pilleriä enkä pussia niin ehkä tasoittelee, tai sit 400ug lisäks otan 400ug tabun. Donaferty sisältää vain myo-inositolia ja foolihappoa, sekä jotain alfalaktalbumiinia
Hei, tulen sivusta tänne kyselemään, jos joku osaisi vastata, kun monilla hoitoja tai tutkimuksia takana. Eli pääseekö siemennesteanalyysin missään ilman lähetettä, kun lapsettomuusklinikkaa ei sijaitse lähimainkaan? Oon yrittänyt googlata aiheesta mutta en tullut viisaammaksi.
Meillä siis yritystä vasta vähän aikaa (huhtikuusta) mutta kun ikää on 38 ja 42 ja lisäksi miehellä ei ole lapsia eikä ollut edes yritystä aiemmassa suhteessa, niin emme tiedä mitään hänen hedelmällisyydestään. Mulla on 2 lasta ennestään ja nekin tehty hoidoilla male factorin takia. Senkin takia asia mietityttää ja pelottaa. Ja kun mies itse sanoi että voisi hoitaa tuon testin alta pois esim nyt loman aikana jos se vaan olisi mahdollista jossain. Ei haluta tuhlata yhtään aikaa jos luomumahiksia ei olisikaan.
Kävin itse gynellä muuten vaan toukokuussa ja kaikki oli mallillaan ja oviksen löydän joka kk + säännölliset kierrot. Pelottaa siis että taas olen tilanteessa missä luomuraskaudesta on turha haaveilla
Kiitos jo etukäteen jos joku osaa vastata ja anteeksi kun kuokin teidän ketjuunne :bag:
Mutta siis yksityisellä, eli mikä tahansa yksityinen klinikka, ei lapsettomuuteen erikoistunut? Googlasin kaikki lähialueen yksityiset enkä mistään löytänyt "labralistoilta" tuota analyysiä lähetevapaana ainakaan.Keski-suomessa täytyy ainakin käydä yksityisellä hoitamassa analyysi. Ei tarvinnut lähetettä. Me sit jäätiin tekee alkututkimukset ja inseminaatiot samalle yksityiselle klinikalle kun oli niin hyvä palvelu ja sijainti. Meillä lapsettomuuden syynä miehen laiskan puoleiset siittiöt
Mutta siis yksityisellä, eli mikä tahansa yksityinen klinikka, ei lapsettomuuteen erikoistunut? Googlasin kaikki lähialueen yksityiset enkä mistään löytänyt "labralistoilta" tuota analyysiä lähetevapaana ainakaan.
Mutta siis yksityisellä, eli mikä tahansa yksityinen klinikka, ei lapsettomuuteen erikoistunut? Googlasin kaikki lähialueen yksityiset enkä mistään löytänyt "labralistoilta" tuota analyysiä lähetevapaana ainakaan.