Raskaaksi 2019

Saako kysyä, että mistä tilasit? Olen ihan vakavissani harkinnut dhea:n aloittamista, mutta ei mitään ideaa, mistä edes lähteä liikkeelle. Eli paljonko pitäisi ottaa, mistä sitä saa, ym.
Iherb-verkkokaupasta tilattiin, mutta pakettia odoteltiin lähes kolme kuukautta Koronan aiheuttamien viivytysten vuoksi :confused: Yhden 50mg:n kapselin otan päivässä, ajatuksena että syön koko kierron ja sinne punktiokiertoon asti :hilarious:

Tyhmä tein jo testin heti kotona parin tunnin pidätyksellä, nega ja samalla mies avaa bissen, menin sit kans ottaa viiniä ja vittuilee et juodaan sit vaikka joka päivä kun ei vauvaakaan tule. :mad: ottaa niin toi mieskin päähän et tekis mieli tehä yksin vauva :hilarious: millä mä pääsen tästä vitutuksesta :mad::mad::mad: no ajan kanssa toki mut syvissä vesissä ollaan, tuntunut tän viikon et suhdeki ihan kuraa.:angry4 tulis mielummin itku ku raivo ni ehkä se ymmärtäisi jotain, nyt tää on vaa tällaista vittuilua ja silläkin varmasti menee hermot muhun
Voi kurjuus :sad001 Vmp tää yrittäminen onkaan.
Iherb-verkkokaupasta tilattiin, mutta pakettia odoteltiin lähes kolme kuukautta Koronan aiheuttamien viivytysten vuoksi :confused: Yhden 50mg:n kapselin otan päivässä, ajatuksena että syön koko kierron ja sinne punktiokiertoon asti :hilarious:
Kiitos! :) Pitää käydä tutkailemassa niiden nettikauppaa.

Tyhmä tein jo testin heti kotona parin tunnin pidätyksellä, nega ja samalla mies avaa bissen, menin sit kans ottaa viiniä ja vittuilen et juodaan sit vaikka joka päivä kun ei vauvaakaan tule. :mad: ottaa niin toi mieskin päähän et tekis mieli tehä yksin vauva :hilarious: millä mä pääsen tästä vitutuksesta :mad::mad::mad: no ajan kanssa toki mut syvissä vesissä ollaan, tuntunut tän viikon et suhdeki ihan kuraa.:angry4 tulis mielummin itku ku raivo ni ehkä se ymmärtäisi jotain, nyt tää on vaa tällaista vittuilua ja silläkin varmasti menee hermot muhun

Edit siis minä vittuilin:hilarious::bag::bag:

Tiedän tunteen siinä määrin että mies vetää kans röökiä kun korsteeni (aski päivässä) ja juo itsensä ihan humalaan aika usein(vain siis kun lapset ei oo kotona ja ei oo töitä) . Sinänsä nää ei mua haittaa, mutta kun haluis parantaa mahdollisuuksia vauvan saamiseen. Noh taitaa sitäkin jännittää noi simppatestit. Ja joo välillä tulee vaan raivo eikä itkua millään vaikka kuinka vituttais.. Tsemppiä ja ehkä se tissuttelu on parempi kun kaatokänni jokapäivä mutta ymmärrän pointin!

Tiedän tunteen siinä määrin että mies vetää kans röökiä kun korsteeni (aski päivässä) ja juo itsensä ihan humalaan aika usein(vain siis kun lapset ei oo kotona ja ei oo töitä) . Sinänsä nää ei mua haittaa, mutta kun haluis parantaa mahdollisuuksia vauvan saamiseen. Noh taitaa sitäkin jännittää noi simppatestit. Ja joo välillä tulee vaan raivo eikä itkua millään vaikka kuinka vituttais.. Tsemppiä ja ehkä se tissuttelu on parempi kun kaatokänni jokapäivä mutta ymmärrän pointin!

Nojoo en ennen ollut niin huolissaan mut ku just tos podcastissakin sanottiin et vaikka ois hyvä simppatulos niin DNA voi olla pskaa.. ja meillä tota ikääkin joka tuonee omat vaikeutensa.. millähän senkin sais tajuamaan.. tarttisin myös tukea että itsekin olisin täysin juomatta.. ehkä oonkin alkoholisti ja ois parempi ilman lapsia..

Nojoo en ennen ollut niin huolissaan mut ku just tos podcastissakin sanottiin et vaikka ois hyvä simppatulos niin DNA voi olla pskaa.. ja meillä tota ikääkin joka tuonee omat vaikeutensa.. millähän senkin sais tajuamaan.. tarttisin myös tukea että itsekin olisin täysin juomatta.. ehkä oonkin alkoholisti ja ois parempi ilman lapsia..

Eiköhän nää oo tän lapsettomuuden mukana tulevia vmp tunteita:Heartred mutta suosittelen lämmöllä pyytämään myös keskusteluapua, sillä sitähän joutuvat julkisella tarjoamaan. Aina kannattaa käyttää tää kortti, kun on mahdollisuus, niin ei tarvii omassa päässään vaan ajatella kaikkea ja voi kai sitä saada tilanteeseen jotain muita tulokulmiakin:rolleyes:

Smoothielle oikein paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista:Heartred

Kosmos, tuttuja fiiliksiä kaikki:Heartred

Eiköhän nää oo tän lapsettomuuden mukana tulevia vmp tunteita:Heartred mutta suosittelen lämmöllä pyytämään myös keskusteluapua, sillä sitähän joutuvat julkisella tarjoamaan. Aina kannattaa käyttää tää kortti, kun on mahdollisuus, niin ei tarvii omassa päässään vaan ajatella kaikkea ja voi kai sitä saada tilanteeseen jotain muita tulokulmiakin:rolleyes:

Smoothielle oikein paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista:Heartred

Kosmos, tuttuja fiiliksiä kaikki:Heartred

Niin täytyy miettiä tota apua..ei olla vielä kyllä tarjottu...
Ens viikolla helpottaa..huomenna silti uitan sen one stepin ja laitan vaikka kuvan, saleen mulla blanco vaikka muilla feikkihaamut!

Aida kiva kuulla susta! Ja onnea hoitoon! :happy:

Vitsi eilen kun luin monta sivua viestejä niin piti kommentoida kaikenlaista mut nyt kun ehtis kirjotteleen en yhtään muista mitä..:hilarious: tyydyn sanomaan että tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin :Heartred ja kiva kun osa on saanu vähän ajatuksia lomalle näistä asioista. Itse en ikinä oikein onnistunut siinä,toki en tosissani tainnut yrittääkään. Kiva et hoidot alkaa taas pian monilla niin jaksan uskoa saadaan loppuvuoden plussia!

Me käytiin eilen varhaisultrassa ja ei kyllä mennyt ihan "nappiin" se kun just ennen ultrausta aloin vaan itkeä hysteerisesti kun pelkäsin :bag: :oops: mutta siellä se sydän sykki oikeassa paikassa :Heartbigred vieläkin tulee välillä kyyneleet silmiin tästä kiitollisuuden määrästä:Heartred

Onnea hyvistä uutisista.:Heartred

Niin täytyy miettiä tota apua..ei olla vielä kyllä tarjottu...
Ens viikolla helpottaa..huomenna silti uitan sen one stepin ja laitan vaikka kuvan, saleen mulla blanco vaikka muilla feikkihaamut!

Joo, en mä tajua noita feikkihaamuja yhtään, kyllä itellä kaikki on aina niin puhtaan valkoista, että oikeen silmiin koskee:hilarious: ihan sama oli sit mikä tahansa p*ska testi kyseessä:bag:

Munkin miehen oli vaikea sisäistää että ois kiva jos sekin tekis ns kaikkensa tän raskausasian eteen. Se saattaa noissa simppatesteissä olla huono, et jos tulee normaali tulos niin jotkut miehet tietenkin heti ajattelee et vika ei siis ole heissä eikä tarvi muuttaa mitään kun oikeesti voi ollakin (just dna-tasolla tai jollain mistä ei vielä tiedetä) ja simppatestit voi muuttuakin kuukauden sisäänkin. Mutta mä uskon et sä ansaitset kyllä lapsia. Ja lisäksi, yleensä alkoholistit eivät pysty kyseenalaistamaan omaa juomiskäyttäytymistään, sä näytät pystyvän.

Munkin miehen oli vaikea sisäistää että ois kiva jos sekin tekis ns kaikkensa tän raskausasian eteen. Se saattaa noissa simppatesteissä olla huono, et jos tulee normaali tulos niin jotkut miehet tietenkin heti ajattelee et vika ei siis ole heissä eikä tarvi muuttaa mitään kun oikeesti voi ollakin (just dna-tasolla tai jollain mistä ei vielä tiedetä) ja simppatestit voi muuttuakin kuukauden sisäänkin. Mutta mä uskon et sä ansaitset kyllä lapsia. Ja lisäksi, yleensä alkoholistit eivät pysty kyseenalaistamaan omaa juomiskäyttäytymistään, sä näytät pystyvän.
Alkoholistit ja narkomaanit ja heitän tähän myös narsistit ei ikinä kyseenalaista et heil olis muka ongelma koska ei oo. Itse kielsin kaikki väitteet siitä että mulla olisi joku ongelma kunhan vaan viihdekäyttöön ja p*skat. Ihan olin niin syvällä et onneksi mä tajusin lähteä hoitoihin ja siihen loppui ennen kuin ehti kunnolla alkaa.

Itse siis alkoholisti/narkomaani perheestä ja eihän niillä mitään ongelmia ollu ikinä, mitä nyt joka päivä ja ikinä polla ollut selvänä.

Joo en tiedä toivoisinko semihuonoja simppatuloksia Ekassa inssissä niin ehkä mieskin heräisi. Kiitos kaikille :Heartred

Meillä myös mies polttaa. Puhui lopettamisesta jo esikoisen raskausaikana, sillä tiellä ollaan:smiley-angelic006 vaikeahan sen on hänenkään uskoa että hänessä mitään vikaa on, kun meillä yhteinen lapsi kerran on.... Eikä tietenkään osaa ajatella yhtään pidemmälle että niin, onhan tässä yhteisessä lapsessa yhtä lailla vaadittu munkin soluilta onnistumista:rolleyes: toki mähän se olen ku vuodan ku seula, että kaiketi on helpointa ajatella että siinä se vika piilee:shifty:

Mikä insseissä on polin kanta tupakointiin? Meillä kun suoraan ivf niin polilla sanoivat, että tupakointi pitää olla miehellä loppunut ennen hoitoja (itse en polta). Silloin tutkimusten aikana poltti enää nikotiinillista sähkötupakkaa, mut lopetti senkin lopulta.

Kyllä hoitoja tehdään vaikka polttaakin. Sai ajan jonnekin keuhkohoitajalle ja muuta. Tottakai toivovat että lopettaisi ja ovat sanoneet, että tupakointi voi silti vaikeuttaa raskaaksi tuloa vaikka miehen näytteessä ei yhtään mitään vikaa olekaan.

Kyllä hoitoja tehdään vaikka polttaakin. Sai ajan jonnekin keuhkohoitajalle ja muuta. Tottakai toivovat että lopettaisi ja ovat sanoneet, että tupakointi voi silti vaikeuttaa raskaaksi tuloa vaikka miehen näytteessä ei yhtään mitään vikaa olekaan.

Tai siis minähän en polta, en tiedä mitä se sitten vaikuttaisi jos molemmat polttais

Täällä ei kysytä ja pääsee hoitoihin vaikka polttaa. Oma kantani on et jos hoidoissa olisi niin nollatoleranssilla mut nyt oon polttanut kyl sillee semisäännöllisesti ja tumppasin ekaan haamuun. Eilisen testin jälkeen teki mieli tupakkaa mut lopulta oli ihan idiootti olo että jos testi näyttää noin niin miks mä polttaisin. Kai niin tottunut et ku jotakin isoa ja näin niin tupakka ekana. Se on kumma ku ei päässyt vieläkään kunnolla eroon tähän ikään mennessä. Toki nyt en polta mut ymmärrätte varmaan pointin

Meillä myös mies polttaa. Puhui lopettamisesta jo esikoisen raskausaikana, sillä tiellä ollaan:smiley-angelic006 vaikeahan sen on hänenkään uskoa että hänessä mitään vikaa on, kun meillä yhteinen lapsi kerran on.... Eikä tietenkään osaa ajatella yhtään pidemmälle että niin, onhan tässä yhteisessä lapsessa yhtä lailla vaadittu munkin soluilta onnistumista:rolleyes: toki mähän se olen ku vuodan ku seula, että kaiketi on helpointa ajatella että siinä se vika piilee:shifty:

Tää on kyllä totta. Oon huomannut samantapaisen reaktion myös esim. sillon jos jonkun tutun kanssa ohimennen ollaan puhuttu jotain lapsettomuudesta, keskenmenoista yms. ja et ei meillä oo ollut niin helppoa tän suhteen, niin monesti ihmiset (myös muut kun miehet :hilarious:) aattelee et se vika on enemmän esim. Minussa, kun mulla on autoimmuunisairauksia jne, vaikka se ihan yhtä hyvin voi olla se vika just miehen sukusoluissa, eikä välttämättä mun sairaudella ees ole mitään suurempaa roolia tässä :facepalm: Mut ihmiset mieltää jotenkin tän koko lapsettomuusasian niin herkästi naisiin liittyväksi ja on helppo osottaa sitä kenellä on jo jotain vikaa jossain.. :bag:
Onneksi oma mies antoi just siunauksen, et on valmis esim. Lapsettomuushoitoihin, jos tilanne sitä vaatii ja sanonut mulle nyt useammin jo sitä, ettei vika välttämättä minussa ole, koska eihän sitä voi tietää vielä onko miehenkään tavarat ok. Ja kyllä se tosiaan helpottaa, että tietää, et yhdessä me tässä tän asian kanssa ollaan, vaikka meilläkin mies aloitti tupakoinnin taas vuoden tauon jälkeen :bag:

Takaisin