Raskaaksi 2019

Täällä näyttää kyllä siltä, että tämä kierto on taputeltu, vaikkei vuoto ole vielä alkanut. Tän aamuinen täysin puhdas nega ja päätä jomottelee jo nyt. Jotenkin olen aika varma, että jotain siellä yritti tapahtua. Mulla hävis myös hetkeksi sormien ja jalkojen turvottelu, mut tänä aamuna olin aivan kokonaan turvonnut silmäluomia myöten ja kutitti :sorry:

Tänään jo vituttikin heti aamusta eli todennäköisesti aika lähellä vuodon alkua ollaan. Miksi sitä elättelee aina näitä tyhjiä toiveita. No, ehkä ensi kierrossa sitten..

Hedari tulee olemaan varmaankin vuosisadan pahimpia kun vuoto starttaa ja varmaan oksennan, mutta katsellaan..

Onnea jesbe! Tarrasukkia:Heartred

Mulla vihdoin kp1. Tää kierto tuntui kestävän ikuisuuden kun ei ollut mitään odotuksia tai piinattavaa, ovis tapahtui tukossa olevalta puolelta. Mutta kunhan nämä menkat on lusittu niin pääsen taas ottamaan kaikenmaailman poppaskonstit mukaan:grin

Laskeskelin että ovis on samoihin aikoihin kun aloitetaan remonttihommat uudella asunnolla, mielenkiintoista:sex

Mielipiteitä pc ovis tikuista? Onko ihan hyviä esim verrattuna rfsu testeihin? Ne on mulla toiminu hyvin mutta nyt halusin kokeilla muita.
Tänään kp13

Olisi tarkoitus joo tehdä vielä mutta kyllä mä tosta tiedän et hcg se reagoi mut toki mennyt jännittää.

Tää nyt ei sovi näiden iloisten uutisten keskelle mutta laitampa silti :hilarious:
Mä ajattelin, että nyt kun muutetaan, niin kehystän ison taulun kuvalla ja lisään siihen yhden itse tekemistä runoistani ja ripustan tuon taulun sitten makkarimme seinälle. Näin edellinen raskaus säilyy mielessäni vähän aina.

Tein yhden koevedoksen, muttei tää nyt oo ehkä kuitenkaan siihen sopiva, tarvii ottaa joku hiukan yksinkertaisempi, mutta halusin jakaa tekeleeni teidän kanssa, koska musta tästä tuli nyt aika kaunis. :)

" Kaunis enkeli hentoinen,
kuljit kanssamme hetken sen.
Vaan polkus sua nyt johdattaa,
yli laaksojen se kuljettaa,
siellä sä saat levähtää.

Matkan varrella, tuulen hiljaista huminaa,
purojen kirkasta solinaa, taivaan tähtösiä,
kultaisia ja hopeisia.

Matkan varrella, vain me kaksi,
Rakkaus, joka puettu, on surun säveliksi.
Kaunis enkelini hentoinen,
Sydämessä jälki kultainen.

Taivaankannen helminauhalla tahdot sä
kävellä ja pilvenreunalla maailmaa katsella.
Höyhenen lailla voit sä leijailla.

Luojan syliin sinut saattelen,
uneen hiljaa peittelen.
On aika jo mennä,
kuiskaan: rakas enkelini lennä.

Pieni enkeli hentoinen,
jäi kaipaukseni hiljainen.
Mut siel sun on hyvä olla,
Taivaan Isän käden alla."

Heipä hei kaikille piiiitkästä aikaa!

En ehtinyt nyt kahlailla juurikaan aiempia juttuja, mutta tsempit kaikille kuitenkin! Meitä pidempään yrittäneitä taitaa täällä kirjoitella edelleen. Miten teillä menee?

Jesbelle varovaiset onnittelut! Ihana oli nähdä plussa sinun testissäsi.:Heartred

Zazar_: :Heartred:Heartred:Heartred

Minä olen pitänyt koronalomaa vauvantekopuuhista koko kevään ja alkukesän. Tjottailtu toki on, mutta en ole tikutellut tms. Henkisesti tauko on tehnyt todella hyvää.

Pari päivää sitten päästiin ilmoittautumaan taas hoitoihin!:hello2 Nyt on siis kp4 ja odottelen tarkempia aikoja ja ohjeita postista. Lyhyen kaavan ivf tehdään ja lääkkeet alkavat jo tämän kierron puolella. Eli elokuussa on sitten jännää tiedossa.:nailbiting:

Mielipiteitä pc ovis tikuista? Onko ihan hyviä esim verrattuna rfsu testeihin? Ne on mulla toiminu hyvin mutta nyt halusin kokeilla muita.
Tänään kp13
Mulle sopii PC paremmin. Näyttää selkeästi hormonien nousun, eikä ole plussalla pitkään. On mulla kyllä ollut kiertoja, joissa PC näyttää plussaa pari päivää, mutta joku testeistä on kuitenkin selvästi se tummin. Tikutan oviksen tienoilla peräti 3 kertaa päivässä, koska mulla menee huippu nopeasti ohi. Lisäksi käytössä on Premom app, johon voi itse lisätä kuvia ovistesteistä ja appi sitten vertailee viivojen vahvuuksia. Sama toiminto löytyy varmaan joistain muistakin sovelluksista, mutta ainakin Premomilla se on ilmainen.

Heipä hei kaikille piiiitkästä aikaa!

En ehtinyt nyt kahlailla juurikaan aiempia juttuja, mutta tsempit kaikille kuitenkin! Meitä pidempään yrittäneitä taitaa täällä kirjoitella edelleen. Miten teillä menee?

Jesbelle varovaiset onnittelut! Ihana oli nähdä plussa sinun testissäsi.:Heartred

Zazar_: :Heartred:Heartred:Heartred

Minä olen pitänyt koronalomaa vauvantekopuuhista koko kevään ja alkukesän. Tjottailtu toki on, mutta en ole tikutellut tms. Henkisesti tauko on tehnyt todella hyvää.

Pari päivää sitten päästiin ilmoittautumaan taas hoitoihin!:hello2 Nyt on siis kp4 ja odottelen tarkempia aikoja ja ohjeita postista. Lyhyen kaavan ivf tehdään ja lääkkeet alkavat jo tämän kierron puolella. Eli elokuussa on sitten jännää tiedossa.:nailbiting:

Onpa kiva kuulla susta piiitkästä aikaa:Heartred mahtavaa että teillä alkaa nyt hommat rullaamaan. Onhan tässä keväällä tapahtunut kaikille yhtä sun toista. Valitettavan paljon meitä samoja vanhoja täällä vielä silti on....

Mun kaverilla huomenna alkionsiirto. Jännittää. Voisko nyt meilläkin tärpätä niin vois olla samaan aikaan raskaana. Oon varmaan just se tyyppi kuka ei oo ees raskaana vaikka se ois jo synnyttänyt  :banghead::grumpy:

Mulle sopii PC paremmin. Näyttää selkeästi hormonien nousun, eikä ole plussalla pitkään. On mulla kyllä ollut kiertoja, joissa PC näyttää plussaa pari päivää, mutta joku testeistä on kuitenkin selvästi se tummin. Tikutan oviksen tienoilla peräti 3 kertaa päivässä, koska mulla menee huippu nopeasti ohi. Lisäksi käytössä on Premom app, johon voi itse lisätä kuvia ovistesteistä ja appi sitten vertailee viivojen vahvuuksia. Sama toiminto löytyy varmaan joistain muistakin sovelluksista, mutta ainakin Premomilla se on ilmainen.

Kiitos appi vinkistä! Mulla tuntuu tuo rfsu näyttävän viivoja paremmin kun pc mutta katsotaan.

Help, tää siis pc. Ei nyt oo muita mukana kun oon töissä.. Ei ehkä ihan vielä plussa.. Pitää huomenna kokeilla siis yhdellä rfsu liuskalla ja jos se on plussan näkönen niin sit vielä olis yks digi.. Oon kans tehny samanlailla kun jukkapalmu eli testannut digillä mut tähän kiertoon oon kyl vähä huonosti varustautunut

Liitteet

• IMG_20200709_152312.jpg
    IMG_20200709_152312.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 121
Mun kaverilla huomenna alkionsiirto. Jännittää. Voisko nyt meilläkin tärpätä niin vois olla samaan aikaan raskaana. Oon varmaan just se tyyppi kuka ei oo ees raskaana vaikka se ois jo synnyttänyt  :banghead::grumpy:

Sama, kaveri tuli just raskaaks ekasta inssistä ja itellä tuskin sama tuuri..varmaan ivf vuoden päästä :(
Sullahan just ovisplus! Ellei ole jo?

Huh mikä rynkytys maastopyöräilyssä, välillä luulin et kuolen. Eli hyvä etten ole raskaana (tai jos olin niin en ole enää :hilarious:) no ei en kyllä ole, varmaan tietäsin jo jos oisin..huomenna varmistava testi kuitenkin.

Sama, kaveri tuli just raskaaks ekasta inssistä ja itellä tuskin sama tuuri..varmaan ivf vuoden päästä :sad001

Huh mikä rynkytys maastopyöräilyssä, välillä luulin et kuolen. Eli hyvä etten ole raskaana (tai jos olin niin en ole enää :hilarious:) no ei en kyllä ole, varmaan tietäsin jo jos oisin..huomenna varmistava testi kuitenkin.

Juuh, on kyllä tästä vauvan teosta pois jo kaikki toivo ja jännitys :hilarious: toivotaan ettei teidän tarvis mennä inssejä pidemmälle! :rolleyes:

Ja en nyt tiä onko toi ovis + mutta huomenna se varmaan selviää kun testaa uudestaan :hilarious:ilmoitin jo miehelle että ois peiton heilutusta tiedossa :troll:

Sama, kaveri tuli just raskaaks ekasta inssistä ja itellä tuskin sama tuuri..varmaan ivf vuoden päästä :sad001

:hilarious: Ai ihanaa, mut ei hätää, tuskin yks maastopyöräily vielä raskautumista estää:hilarious: ja jep, kyllä tässä on sivusta seurattu monet plussat, raskaudet ja vauvat. Huoh, ehkä joskus vielä on omakin vuoro:sad001

Kiva kuulla susta taas Aida :) Tuli keväällä useaan otteeseen mietittyä, että mahdoitteko te päästä IVF:ään ennen koronaa. Mutta hyvä että homma pääsee nyt käynnistymään ja että tauko on tehnyt pääkopalle hyvää. Paljon tsemppiä tulevaan!

Takaisin