Raskaaksi 2019

VMP :Heartred on tää yks saatana, pahoitteluni :sad001

Mä toteutin eilen oikein urakalla tätä kuvaa View attachment 90968

Krapula herkistää..mutta itken ku nään tän kuvan :sorry: tällä viikolla on tullu itkettyä enemmän kuin aikoihin. Mukava loman aloitus. No pääseepähän lepäämään kuukaudeksi. Uutta kiertoa odotellessa.
 
Voi jannn, mulla oli toi viime kuussa. Tässä kuussa on ollut taas helpompi hengittää, kun on jotenkin henkisesti päästänyt irti tästä lisääntymisajatuksesta, nyt siis ainakin pariksi kierroksi, kun niinä nyt ei juurikaan letroja kummempaa tapahdu.

Suuret pahoittelut kp1, en ymmärrä miksi meillä joillakin tämä on näin vaikeata. Aina välillä harhautuu ajattelemaan, että mitä sitä on elämässä niin väärin tehnyt, vaikka se ei tietenkään hyödytä mitään:bag:

Zarar, on nää melkoisia juttuja. Vaikka jokaisella on omat lähtökohtansa ja elämäntilanteensa ja oikeutensa, niin kyllä tosiaan kirpaisee, kun vahinkoja sattuu siellä täällä ja itse ei raskaudu, ei kirveelläkään:sad001

Monette tilanne täällä jännittää, onko jotain raportoitavaa?
 
Mullakin alkoi loma ja olin aikeissa lähteä mökille mutta isosiskoni meneekin sinne kavereineen ja tiedän että siellä puheenaiheet on vauvat, raskaus, mammaloma liibalaaba joten jään kotiin suosiolla. Jotenkin surullinen fiilis täälläkin.. Välillä on helpompia päiviä ja uskallan ajatella että kyllä me vielä onnistutaan mutta tänään usko on koetuksella. :banghead:
 
Kiitos Nipa :Heartred

Ja juuri kun olin jo luovuttanut niin hups plussa pärähti kp23. Ja seksiä ollut vain sunnuntaina ja aamulla :facepalm::hilarious:
Tosi laimeet oireet ollu, nyt vähän nippailee. Ja torstaina vedin buranaa ja panadolia, ja eilen holia ja tupakkaa :bag:
IMG_20200627_123122.jpg
 
Kiitos Nipa :Heartred

Ja juuri kun olin jo luovuttanut niin hups plussa pärähti kp23. Ja seksiä ollut vain sunnuntaina ja aamulla :facepalm::hilarious:
Tosi laimeet oireet ollu, nyt vähän nippailee. Ja torstaina vedin buranaa ja panadolia, ja eilen holia ja tupakkaa :bag:View attachment 90971

Ehkä se on ihan hyväkin, et on ollu vähän vähemmän, tuleepahan sekin testattua ja vähän vaihtelua tälle kalenteriseksille:) huomenna vielä:love022
 
Tsissys mikä viiva digis! En oo ehkä ikää nähnyt noin plussaa digis,!

Mulla on ehkä ollu :) aika tasavahvoilta nyt näyttää ainakin kun aikaa kulunut :) alaselkääki alkaa jomottelee, hyvä etten ottanu särkylääkettä :grin ei tainnut letrot vaikuttaa tähän kiertoon enää kun näin Myöhänen ovis :bag: no toiv paksu limis
 
Mulla on ehkä ollu :) aika tasavahvoilta nyt näyttää ainakin kun aikaa kulunut :) alaselkääki alkaa jomottelee, hyvä etten ottanu särkylääkettä :grin ei tainnut letrot vaikuttaa tähän kiertoon enää kun näin Myöhänen ovis :bag: no toiv paksu limis
Toivottavasti on. Varmaan onkin kun niin myöhään ovulaatio et limis pitäisi olla kunnollinen. Oletus tämä , hitsi pitäis olla joku kotona semmonen mittari et näkee kaikki hcg arvot ja vielä kertoo onko ovuloinut ja bonuksena limiksen paksuus jne. Se olis kätevä vehje.

Tarkoitin että mulla ei oo ollu.. tää kierto on superpitkä ja oviksesta ei tietoa mut vasta kp48 nousi lämmöt kunnolla ja ollut koholla et jos se keltarauhanen kuitenkin siellä on. No rakkautta siihen nähden ihan väärään aikaan ja todennäköisesti menkat alkaa ihan kohta ku oireet on sen mukaista

Plussaa nytten kaikille jotka sen tahtoo
 
Voi jannn, mulla oli toi viime kuussa. Tässä kuussa on ollut taas helpompi hengittää, kun on jotenkin henkisesti päästänyt irti tästä lisääntymisajatuksesta, nyt siis ainakin pariksi kierroksi, kun niinä nyt ei juurikaan letroja kummempaa tapahdu.

Suuret pahoittelut kp1, en ymmärrä miksi meillä joillakin tämä on näin vaikeata. Aina välillä harhautuu ajattelemaan, että mitä sitä on elämässä niin väärin tehnyt, vaikka se ei tietenkään hyödytä mitään:bag:

Zarar, on nää melkoisia juttuja. Vaikka jokaisella on omat lähtökohtansa ja elämäntilanteensa ja oikeutensa, niin kyllä tosiaan kirpaisee, kun vahinkoja sattuu siellä täällä ja itse ei raskaudu, ei kirveelläkään:sad001

Monette tilanne täällä jännittää, onko jotain raportoitavaa?

No älä muuta tuumaa! Ei kyllä mahdu järkeen tämä, miten meillä toisilla vaan kestää, kestää ja kestää. :sad001 Mut eihän sille minkään mahda.

Eniten harmitti tässä se, että kyseisessä perheessä jo 5 lasta, suurin osa suunnittelemattomia ja koskaan eivät ole edes yrittäneet. Eihän se multa mitenkään ole pois, mutta välillä tuntuu vaan tosi epäreilulta. Ymmärsin täysin kyllä, miksi tilanteeseen päädyttiin, oli järkisyinkin täysin perusteltava ja varmasti heidän kohdallaan oikea ratkaisu, mutta silti musta tuntui niin hiton pahalle. Mä tekisin mitä vain tehtävissä on, että edes kerran saisin kokea äitiyden. Tuntui ihan saakelin pahalle tajuta, että itse ei pystynyt valitsemaan, kukaan ei kysellyt haluatko pitää tämän lapsen, vaan se lähti kyselemättä. Eikä tietenkään voi verrata tilanteita keskenään, mutta kyllä se silti ajatuksia herätti varsinkin kun ystävänikin myönsi, ettei edes tajunnut aluksi miten pahoillaan hänen olisi pitänyt olla puolestamme ja, että hänellä raskausaika on ollut elämänsä ihaninta aikaa :sorry:

Mullakin alkoi loma ja olin aikeissa lähteä mökille mutta isosiskoni meneekin sinne kavereineen ja tiedän että siellä puheenaiheet on vauvat, raskaus, mammaloma liibalaaba joten jään kotiin suosiolla. Jotenkin surullinen fiilis täälläkin.. Välillä on helpompia päiviä ja uskallan ajatella että kyllä me vielä onnistutaan mutta tänään usko on koetuksella. :banghead:

Tsemppiä :Heartred
Kyllä mäkin jälleen kahlaan syvissä vesissä. En tiedä, mut alkaa tosi usein aina tässä luteaalissa ahdistamaan eniten ja jotenkin aivan täysin toivoton olotila toisinaan. Tunnistan niin nuo paremmat ja huonommat päivät. Mut ehkäpä tää vielä tästä. Nää vauvauutiset vetää vaan välillä olon tosi vaivaantuneeksi :bag:
 
Täällä taas plus liuskatestissä :dead: ja varmasti myös hymy clearbluessa jos ois tuhlannu en jaksa
varmaan joku hormonihäiriö plääh :banghead:
Tsempit niin monelle ja pahoittelut kp1:Heartpink

nyt kp26/?
vika tero 2.7
 
Täällä on kanssa kp1 no en siihen raskauteen jaksannu uskoo.. nyt jos tässä kierrosta tärppäis niin kerkeisin saada lapsen ennenkun kaveri menee naimisiin (pääsen siis kaasoksi :love017) sit seuraavaa kiertoo ei tarttis tärpätä kun häät ja laskettu aika saattas olla samalla viikolla, mutta siis vaihdan häät synnytykseen jos niikseen olis :smiley-angelic001
 
Tsissys mikä viiva digis! En oo ehkä ikää nähnyt noin plussaa digis,!

Rupes muuten häiritsemään, et kummin päin tota digiä pitäis lukea:hilarious: luulen et toiste päin, eli sit toi tummempi ois kontrolli
 
Mun mielestä se puoli mihin pissataan on testiviiva. Tai silleen on liuskoissa ja puikoissa. Eli sun kuvassa se vasemman puoleinen.

Niin kai.. nois digeissä aina sekoilen kun tuntuu jotenkin luonnottomalta se asettaminen, siis ihan ku se ois tyyliin vasenkätisille tehty tai joku siinä on aina niin, et mietin et mites päin tää tulikaan :scratch
 
Tilasin sit itelleni treenikuminauhan. Voi tsiisus:hilarious: mies saa kohta rakentaa jonkun kuntosalin mun käyttämättömille treenivälineille:hilarious:

Halauksia kp1:siin:Heartred jälleen kerran. Kumpa kaikki vaan tultais raskaaksi!
 
Meille tuli miehen kaa muuttokuume:nailbiting: molemmat halus lähemmäs keskustaa, mulla vaan oli et en mielellään kerrostaloon enää muuta ku oon asunu nyt 4v luhtitalossa. Mutta kyllä se mullakin mieli muuttu ku käytiin tänään kattoo kerrostalo kolmioo läheltä keskustaa. Ens kuussa olis sit muutto luhtitalon kaksiosta kerrostalon kolmioon:nailbiting::nailbiting:

Kp10 ja ovis lähestyy limoista ja himoista päätellen. Ovistikkuja ei oo enää ku joku 1-3kpl ehkä teen ne täs kierros ku alkaa olla enemmän oireita tai sit oon tekemättä. On kuitenkin nii paljon muutakin ajateltavaa nyt täs kuukauden sisään nii tekee varmaan ihan hyvää olla yhtenä kuukautena tikuttamatta ja ajattelematta koko asiaa
 
Meille tuli miehen kaa muuttokuume:nailbiting: molemmat halus lähemmäs keskustaa, mulla vaan oli et en mielellään kerrostaloon enää muuta ku oon asunu nyt 4v luhtitalossa. Mutta kyllä se mullakin mieli muuttu ku käytiin tänään kattoo kerrostalo kolmioo läheltä keskustaa. Ens kuussa olis sit muutto luhtitalon kaksiosta kerrostalon kolmioon:nailbiting::nailbiting:

Kp10 ja ovis lähestyy limoista ja himoista päätellen. Ovistikkuja ei oo enää ku joku 1-3kpl ehkä teen ne täs kierros ku alkaa olla enemmän oireita tai sit oon tekemättä. On kuitenkin nii paljon muutakin ajateltavaa nyt täs kuukauden sisään nii tekee varmaan ihan hyvää olla yhtenä kuukautena tikuttamatta ja ajattelematta koko asiaa

Onnea! Onko vuokra vai omistus?
 
Takaisin
Top