Raskaaksi 2019

Miten smoothie siellä sujuu?

Entäs muut? Oliko julkisilla nyt vielä tää kuu auki ja sitten heinäkuu kiinni?

Mä oon nyt taas saanut kuulla miten "hyvin ajoititte tämän raskauden". Töiden osalta. Olen tyytynyt naurahtamaan, vaikka on tehnyt mieli sanoa jotain ihan muuta ajoituksista ja muista :bag: jännä et se vieläkin ärsyttää näin paljon:rolleyes:

Tyks on ollut juhannuksesta kiinni, kesäsulku päättyy 10.8. Että karvan vajaa 2kk odottelu täällä käynnissä.

Letrot popsittu, kp10 nyt, makuuhuone on hiljainen kun mies on aamusta iltamyöhään töissä. Täytyy tässä joku päivä vähän harrastella kumminkin, vaikka en kyllä jaksa mihinkään luomujuttuihin uskoa. Oikeastaan ajatukset tän vauva projektin suhteen on ollut nyt kesälomalla muutenkin ja ihan hyvä näin.

Mitäs muille kuuluu?

Edittinä, hehheh, tää yrittäminen on jo niin rutiinia, että pitää näitä letrokiertojakin jo luomukiertoina:hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
Tuohon yrittämiseen liittyen. Mä raskauduin ekasta 6kk jälkeen, toisesta heti tuulimunan jälkeen ja kolmannesta ihan heti. Kuvittelin, että tämä on aina näin helppoa. Yritin harrastaa ajoitusta ja aika hyvin toimi. Nyt kun ei enää onnistu, alan ymmärtää heitä, joilla kestää ja on vastamäkeä. Oma siskonihan yritti esikoista 5v ja kertoi siitä vasta, kun oli raskaana. Kaksi seuraavaa tulikin sitten helposti. Mutta en koskaan oikeasti ymmärtänyt siskon tilannetta kuin vasta nyt.

Olette ajatuksissani. Tsemppiä ihan jokaiselle.

Niin ja kp28. Monta päivää ollut jo olo, että menkat tulee. Alkaispa nyt niin helpottais olo..
Anteeksi kun utelen, mutta millainen tuo siskosi tie raskauteen mahtoi olla, onko sinulla tietoa siitä? Oliko hänellä minkä verran ikää silloin? Mahtoivatko olla hoidoissa?
Me on yritetty nyt yhtäjaksoisesti aktiivisesti jo neljä vuotta :eek:, enkä usko enää spontaaniin itseraskautumiseen :sour:

Kiitos tsempeistä! :Heartred Mukavaa kun jaksat edelleen tsempata meitä täällä :)
 
Tonni täällä tiputtelee (kirjaimellisesti :hilarious:) kiertopäivässä 12 ja auringon alla ei mitään uutta. Flo laskee oviksen viikon päähän, mutta kokemuksesta se voi taas olla jossain hornantuutissakin :stop:

Vannoin, etten osta mitään ovistikkuja tähän kiertoon, mutta niin vaan tippui cb:t postiluukusta :angelic:
 
Tuohon yrittämiseen liittyen. Mä raskauduin ekasta 6kk jälkeen, toisesta heti tuulimunan jälkeen ja kolmannesta ihan heti. Kuvittelin, että tämä on aina näin helppoa. Yritin harrastaa ajoitusta ja aika hyvin toimi. Nyt kun ei enää onnistu, alan ymmärtää heitä, joilla kestää ja on vastamäkeä. Oma siskonihan yritti esikoista 5v ja kertoi siitä vasta, kun oli raskaana. Kaksi seuraavaa tulikin sitten helposti. Mutta en koskaan oikeasti ymmärtänyt siskon tilannetta kuin vasta nyt.

Olette ajatuksissani. Tsemppiä ihan jokaiselle.

Niin ja kp28. Monta päivää ollut jo olo, että menkat tulee. Alkaispa nyt niin helpottais olo..

Oot ajatuksissa :Heartpink
haluan uskoa siihen että ihmeitä voi tapahtua, toivossa hyvä elää vaikka ei varmasti helpota ja voi olla rankempikin niin.
 
Anteeksi kun utelen, mutta millainen tuo siskosi tie raskauteen mahtoi olla, onko sinulla tietoa siitä? Oliko hänellä minkä verran ikää silloin? Mahtoivatko olla hoidoissa?
Me on yritetty nyt yhtäjaksoisesti aktiivisesti jo neljä vuotta :eek:, enkä usko enää spontaaniin itseraskautumiseen :sour:

Kiitos tsempeistä! :Heartred Mukavaa kun jaksat edelleen tsempata meitä täällä :)
Hän oli 26 vielä, kun esikoinen syntyi ja täytti samana keväänä 27. Heidän hoitoyksikkönsä hoiti, kunnes se lakkautettiin ja he jäivät tyhjän päälle Keski-Suomessa. Lakkasivat yrittämästä ja ehtivät jo toisen vanhemmille ilmoittaa, ettei lapsia tule. Seuraavalla reissulla saivatkin ilmoittaa, että tulee sittenkin. Siskolla todettiin pco tai pcos ja hormoneja pisteli, sen muistan. Aika suuri ihme oli raskaus heille kyllä. Henkisesti raastavaa varmasti.
 
Menossa kp29/dpo15, Letrokierto ilman progetukea.
Ja ennenkuin joku ehtii kysyäkään, en aio testata, vaan katson milloin kierto starttaa taas.

Meidän klinikka(PKKS) on kai ollut kiinni jo tämän kuun alusta, inseminaatiohoitoihin voin ilmoittautua vielä elokuun alussa ja punktiovaraus on viikolle 43, eivät kuitenkaan enää tee niitä täällä vaan pitää mennä Kuopioon sitä varten :meh:

Ensi kierrossa käytän ehkä vielä letrot pois, lääkärin luvalla. Kolmas kierto peräkkäin :think005 Onkos joku syönyt myös noin monta kuuria peräkkäin?
 
Menossa kp29/dpo15, Letrokierto ilman progetukea.
Ja ennenkuin joku ehtii kysyäkään, en aio testata, vaan katson milloin kierto starttaa taas.

Meidän klinikka(PKKS) on kai ollut kiinni jo tämän kuun alusta, inseminaatiohoitoihin voin ilmoittautua vielä elokuun alussa ja punktiovaraus on viikolle 43, eivät kuitenkaan enää tee niitä täällä vaan pitää mennä Kuopioon sitä varten :meh:

Ensi kierrossa käytän ehkä vielä letrot pois, lääkärin luvalla. Kolmas kierto peräkkäin :think005 Onkos joku syönyt myös noin monta kuuria peräkkäin?

On, mulla on nyt 5 kierto peräkkäin menossa:hilarious: tsempit sulle, pidän peukut pystyssä täällä:happy:
 
Meillekään ei mitään ihmeempiä kuulu :)

Huomenna olis tarkoitus lähteä tuttavaperheen luo viettämään iltaa pitkästä aikaa ja juuri tämmöset asiat on niitä juttuja, mitä kaipaakin tähän kaiken keskelle. :rolleyes:
Paljon ollaan nyt vaan mökkeilty ja polskittu tuolla törkeen lämpimässä järvivedessä :grin

Niin, ja halut on ihan jäätävät, nyt jo 4 päivää :hilarious: Annoin sitten eilen miehelle luvan kokeilla onneaan, jos nyt ihme sattuis sittenkin tapahtumaan, kun ei estettäkään tähän hommaan ole. Tais tulla odotettua nopeampi tää varaslähtö :grin
Mut ollaan nyt aika varmoja, että muutetaan syksyllä maalle. Muuten ei mitään kummempia.
 
Miten smoothie siellä sujuu?

Entäs muut? Oliko julkisilla nyt vielä tää kuu auki ja sitten heinäkuu kiinni?

Mä oon nyt taas saanut kuulla miten "hyvin ajoititte tämän raskauden". Töiden osalta. Olen tyytynyt naurahtamaan, vaikka on tehnyt mieli sanoa jotain ihan muuta ajoituksista ja muista :bag: jännä et se vieläkin ärsyttää näin paljon:rolleyes:

Esikoinen on heinäkuinen ja mä sain kans kysymyksiä, et lomienko mukaan ajoititte. Hah, 1,5v yritettiin, että siinä ei paljon ajoiteta. Sain myös lähipiiristä pari semmosta että oliko vahinko raskaus :facepalm: asiasta lähinnä olin siis puhunut siskolleni ja ystäville. Sukulaisilta tota sitten.
 
Taas liuska tummana mutta Digi nega. Kai tää tukee ovuloimattomuutta. Kova ärsytys ollu koko viikon, viime viikko hyvä mieliala. Ehkä ne menkat alkaa ens viikolla o_O
 
Me ollaan mökkeilty paljon töiden jälkeen ja koitettu ottaa vaan rennosti. Kai tässä on pieni kesäloma tästä yrittämisestä kun klinikkakin kiinni. Toisaalta tekee ihan hyvää tää lomailu, ei jaksa ees kp laskee:rolleyes: luultavasti heinäkuussa eri ääni kellossa ja yritetään hiki hatussa:grin

Ai että, huomenna iltavuoro ja sitten LOMA:Heartred
 
Taas liuska tummana mutta Digi nega. Kai tää tukee ovuloimattomuutta. Kova ärsytys ollu koko viikon, viime viikko hyvä mieliala. Ehkä ne menkat alkaa ens viikolla o_O

Äh, no onpas kyllä:meh: jos ei nyt tuu ovis, niin tulis sit uusi kierto vaan:sorry: koskaan ei mee niinku strömsössä!

Mulla vähän kipuilee toi oikea munasarja, alkaisko ovista kehittelemään. Pitää varmaan koittaa pysytellä hereillä, jos onnistuis toi ukon kaato. Vkloppuna meillä on tupa täynnä lapsia, et sillon ei ainakaan ja edelliskerrasta on ikuisuus:banghead:
 
Äh, no onpas kyllä:meh: jos ei nyt tuu ovis, niin tulis sit uusi kierto vaan:sorry: koskaan ei mee niinku strömsössä!

Mulla vähän kipuilee toi oikea munasarja, alkaisko ovista kehittelemään. Pitää varmaan koittaa pysytellä hereillä, jos onnistuis toi ukon kaato. Vkloppuna meillä on tupa täynnä lapsia, et sillon ei ainakaan ja edelliskerrasta on ikuisuus:banghead:

Hommiin vaan! Mekään ei olla su jälkeen hommailtu, saa nähä millon seuraavaksi. Joo toivonkin mielummin uutta kiertoa asap, ni pääsisi nopeemmin inssiinkin :rolleyes: mun tuurilla sinne ei mahdu:hilarious:
 
Me ollaan mökkeilty paljon töiden jälkeen ja koitettu ottaa vaan rennosti. Kai tässä on pieni kesäloma tästä yrittämisestä kun klinikkakin kiinni. Toisaalta tekee ihan hyvää tää lomailu, ei jaksa ees kp laskee:rolleyes: luultavasti heinäkuussa eri ääni kellossa ja yritetään hiki hatussa:grin

Ai että, huomenna iltavuoro ja sitten LOMA:Heartred

Mulla aamuvuoro ja sit kavereiden kans terdelle ja loma :Heartred kunhan mun nenä ei nyt turpois tai tulis mustelmaa, sain töissä tällin nenään/hampaisiin :sorry: Seki itkettäny ja tuntuu et miehen kans vaan kyräillään eikä välitä mun nenäkivusta. Onneks ollaan vkloppu osin erillään ja nään kavereita.
 
Nää on tehty just :wtf:
mistä lasken oviksen?
 

Liitteet

  • 158D11AC-B63E-47D4-AD90-15129122B0DD.jpeg
    158D11AC-B63E-47D4-AD90-15129122B0DD.jpeg
    25.5 KB · Katsottu: 141
Hommiin vaan! Mekään ei olla su jälkeen hommailtu, saa nähä millon seuraavaksi. Joo toivonkin mielummin uutta kiertoa asap, ni pääsisi nopeemmin inssiinkin :rolleyes: mun tuurilla sinne ei mahdu:hilarious:

Mekään ei su jälkeen. Meni jotenkin maku kaikkeen mikä liittyy tähän yrittämiseen yms kun siihen inssiin ei nyt päässytkään ja oviskin tuli puolelta mikä tukossa. Plääh. On nii kuumakin:laughing002
 
Ekasta hymystä laskisin. Koska sä sen ekan sait?

No niinpä :bookworm:
Joo mietitytti vaan kun liuskatesti ei ollu silloin ihan plus vaikka hymy tulikin, äsken ihan selvä plus liuskatestissä, tummeni vielä kuvanoton jälkeen. Sen ekan hymyn sain toissayönä, ti-ke eli merkitsin että oli keskiviikkona ovisplus :hilarious: puolenyön aikoihin ehkä vähän jälkeen? jos muistan oikein niin merkitsin sen niin.
Jos tästä mun tekstistä nyt saa jotain selvää :oops:

EDIT: okei kävin kattomassa niin olin tehnyt sen mun päivityksen tiistaina 23:19 et kirjotinkohan sitä niin kauan et se ei päivittynyt tai sit oon ajatuksissani tunnin edellä :hilarious:
 
Takaisin
Top