Raskaaksi 2019

Niin siinä kävi, ettei meidän pienellä ole mitään mahdollisuuksia syntyä terveenä tai edes elävänä. Maanantaina on seuraava lääkäri ja sitten aletaan varmaankin valmistelemaan keskeytystä. Luultavasti häviän nyt vähäksi aikaa foorumilta kasailemaan itseäni. Ei tätä tuskan määrää pysty edes kertomaan.

Oikein hyvää kesää teille kaikille ja kiitos, kun olette olleet aina tukena vaikeissa asioissa! :Heartbigred Toivon myös sydämestäni, että saatte terveet pikku nyytit syliin asti, ihan jokainen!

Lämpimät osanotot ja halaukset perheellenne:Heartbigred ei löydy edes sanoja:Heartbigred
 
Niin siinä kävi, ettei meidän pienellä ole mitään mahdollisuuksia syntyä terveenä tai edes elävänä. Maanantaina on seuraava lääkäri ja sitten aletaan varmaankin valmistelemaan keskeytystä. Luultavasti häviän nyt vähäksi aikaa foorumilta kasailemaan itseäni. Ei tätä tuskan määrää pysty edes kertomaan.

Oikein hyvää kesää teille kaikille ja kiitos, kun olette olleet aina tukena vaikeissa asioissa! :Heartbigred Toivon myös sydämestäni, että saatte terveet pikku nyytit syliin asti, ihan jokainen!



iso halaus ❤️ Paljon voimia!
 
Hcg 3559 :Heartred eli olin turhaan huolissani, ainakin toistaiseksi kun vielä niin pienet viikot. Ja tuli myös päivällä joku lyhyt huimauskohtaus joka oli eka oire sitten sunnuntain. :happy:
 
Niin siinä kävi, ettei meidän pienellä ole mitään mahdollisuuksia syntyä terveenä tai edes elävänä. Maanantaina on seuraava lääkäri ja sitten aletaan varmaankin valmistelemaan keskeytystä. Luultavasti häviän nyt vähäksi aikaa foorumilta kasailemaan itseäni. Ei tätä tuskan määrää pysty edes kertomaan.

Oikein hyvää kesää teille kaikille ja kiitos, kun olette olleet aina tukena vaikeissa asioissa! :Heartbigred Toivon myös sydämestäni, että saatte terveet pikku nyytit syliin asti, ihan jokainen!
Mä oon niin pahoillani :Heartred
 
Alcyone, olen niin suunnattoman pahoillani, ei löydy sanoja. Kenenkään ei pitäisi joutua sitä, mitä käytte nyt läpi<3. Kovasti voimia ja jaksamista

smoothielle onnittelut hyvistä uutisista:)

ihanaa lomaa lomalaisille! Mä yritän nyt tosiaan ottaa tämän kierron loman kannalta. Nautin suuresti lämmöstä ja kesän tunteesta. Ensi kierrolla jos sitten vaikka pääsisi inssiin.
 
Smoothie, mä jotenkin aavistin, että sulla on siellä kaikki hyvin ja pieni matkassa. :) En tiedä mistä tää tunne tuli, mut mulla oli samanlainen silloinkin, kun mietit jo aiemmin tuleeko plussaa tästä kierrosta lainkaan. :rolleyes:

Mä menin laittamaan viestiä jo polille, et miten varaudutaan lääkkeiden suhteen jos raskaudun :hilarious: joopajoo. Mä jotenkin elättelen sitä ajatusta, että raskauden alkaessa tää urtikaria katoais tuhka tuuleen eikä tarvis mitään lääkkeitä :smiley-angelic001 mut varmaan mun kohdalla pelkkää toiveajattelua :smiley-ashamed004
 
Noniin, mahtavia uutisia:Heartred koska sulla oli se varhaisultra?

Siihen olis puolisentoistaviikkoa. Sillon 7+0. Juttelin kyllä hoitajan kanssa puhelimessa että 6+2 eli viikon päästä näkyis 99% varmuudella syke jo jos kaikki hyvin kun tiedetään tarkasti hedelmöityspäiväkin niin nyt mietin pitäskö aikaistaa.. Toisaalta taas 7+0 pitäs ihan varmasti näkyä jos on näkyäkseen ja pääsis taas vähän pidemmälle sen kanssa että onko kaikki hyvin.

Ja kiitos kaikille taas kerran! :Heartred
 
Alcyone, ei varmasti ole olemassakaan teidän tilanteessa lohduttavia sanoja, mutta oon valtavan pahoillani! Lämmin halaus ja osanotto sinne :Heartred

Smoothie, suuret onnittelut, ihana uutinen! :Heartred
 
Me vietettiin iltaa ja sain taas kuulla lisää vauva-uutisia. Oli jotenkin tosi vaikea suhtautua niihin, jäin vaan miettimään sitä, että tuleeko tästä yhtään mitään ikinä.. :sad001
Ystävä avautui omasta raskaudenkeskeytyksestään, kohteliaasti ja varovasti kylläkin, kun tiesi mitä mulle oli tässä vuodenvaihteessa käynyt. Siinä sitten keskusteltiin siitä sekä tästä lapsettomuus-asiastakin ohimennen ja ystäväni myönsi, ettei ollut ikinä aiemmin osannut ajatella, miten kauhealta tai murskaavalta se voi tuntua. Kertoi, että keskeytys sai ajattelemaan tätä kaikkea ja sitä, miten vaikea keskenmenokin on - lapsen menetys on ihan kamalaa :sorry:

Jotenkin jäin vaan vellomaan sitten näihin synkkiin fiiliksiin. En ollut yhtään varautunut siihen, että keskustelisimme jostain tälläisestä. Ajattelin, että tämä olis ollut rento ilta, ilman näiden asioiden miettimistä. Mut enhän mä voinut siinä oikein sanoa, etten pysty tai halua tästä keskustella.

Äh, se siitä. Oon niin hienoon aikaan hereilläkin. Jospa huomenna olis parempi päivä. :bag:
 
Muokattu viimeksi:
Screenshot_20200627-112410~2.png
Kp1 täällä taas... Eilen olikin niin ihme itkueraivari fiilis, että en edes tiiä miksi tuli yllätyksenä :banghead:
 
Takaisin
Top