Raskaaksi 2019

Kiitos! :Heartred Suunnilleen viikon päästä tai vähän aiemminkin pitäisi trisomiaseulat olla valmiina. Jos niistä ei löydy mitään, niin loppuja tuloksia odotellaan joitakin viikkoja. Odotus riippuu pitkälti siitä, kuinka näyte lähtee kasvamaan. Ei tässä kyllä ole odotukset kovin korkealla, eikä lääkärikään juuri toivoa antanut, että tästä raskaudesta saataisiin vauvaa syliin asti. :BangHead

Smoothielle tsemppiä! :Heartred Mulla on myös ollut noita vuotoja ja ne on kyllä tosi stressaavia. Silti ollaan edetty rv n. 13+2 (taas muuttui ultrassa), ja viimeksi oli vuotoa eilen, alkoi jo aamusta ennen kuin mulle tehtiin mitään lääkärissä. Nyt ei näytä vuotavan enää. Ja nämä miedän vauvan haasteet ei liity vuotoihin mitenkään, eli niitä voi olla vaikka kaikki olisi oikein hyvin. Tunnistan myös tuon tunteen, ettei omassa odottajien ryhmässä kaikesta jaksa kirjoittaa. Meilläkin joulukuisissa muilla sujuu onneksi raskaus hyvin, niin tuntuisi jotenkin oudolta vaan valittaa omia murheitaan.

Kiitos! Toivon niin paljon voimia teille jaksaa odottaa ja että kaikki kuitenkin olisi kunnossa :Heartred vaikka en osaa varmaan edes kuvitella huoltanne tällä jetkellä :sad001
 
Hoitaja soitti tänään kun oli konsultoinnu lääkäriä... ihan en nyt osta tätä, lääkäri oli kirjottanu rakkulan irtoomisesta eli siis ovulaatiosta (että se olis tapahtunu juhannusaattona) mutta sitte sen hoitajan kanssa epäiltiin kun en torstaina ollu kuitenkaan saannu mitään eloo testiin ja viivat oli haalistunu koko ajan. ( enkä lauantaina liuskaan) ohje oli sitte vaan, jos kipukohtauksia tulee eikä ne mee ohi pitää mennä päivystykseen. Ymmärrän kyllä että jos se olis ollu kysta ja se olis puhjennu niin näin 5pv myöhemmin olis ollu paha sanoo enää mitään... mitäs jos näitä nyt tulee sitte useemmin, mitä näille voi tehä syödä pillereitä no mutta silloinhan ei voi tulla raskaaksi!! Yritätässä nyt sitte, pyyhintä vuoto alko siis myös tänään
 
Täällä nyt paljon ollut puhetta hoidoista ja niihin keskusteluihin en osaa itse oikein sanoa yhtään mitään, niin olen vaan lukenut edellelleen teidän kuulumisia.:p

Paljon onnea ja tarrasukkia smoothie. vausa
nyytti dimou tiinuliinu
ja alcyone!:Heartred

Mulla menossa 21+1, rakenneultrassa näytti kaikki hyvältä ja sen mukaan siro tyttö tulossa.:p
 
Miten smoothie siellä sujuu?

Entäs muut? Oliko julkisilla nyt vielä tää kuu auki ja sitten heinäkuu kiinni?

Mä oon nyt taas saanut kuulla miten "hyvin ajoititte tämän raskauden". Töiden osalta. Olen tyytynyt naurahtamaan, vaikka on tehnyt mieli sanoa jotain ihan muuta ajoituksista ja muista :bag: jännä et se vieläkin ärsyttää näin paljon:rolleyes:
Miten ne ihmiset voi olla niin tyhmiä että edelleen tollasia kyselee. Niinkuin me oltaisiin voitu valita... Alkoipa ärsyttää tuollainen kommentti, mutta onneksi olet raskaana ja kohta vauva, oon niin onnellinen tein puolesta ! <3
 
Miten smoothie siellä sujuu?

Entäs muut? Oliko julkisilla nyt vielä tää kuu auki ja sitten heinäkuu kiinni?

Mä oon nyt taas saanut kuulla miten "hyvin ajoititte tämän raskauden". Töiden osalta. Olen tyytynyt naurahtamaan, vaikka on tehnyt mieli sanoa jotain ihan muuta ajoituksista ja muista :bag: jännä et se vieläkin ärsyttää näin paljon:rolleyes:

Ei luoja noita kommentteja :violent001

Kiitos kysymästä. Vähän oon rauhoittunut kun vuotoa ei tänään ole tullut ja eilenkin vaan yksi vaaleanbeigetippa aamusta suojaan. Oireet ei kyllä edelleenkään oo palanneet, tosin jonkin verran alavatsatuntemuksia edelleen ollut. Meen nyt jokatapauksessa huomenaamusta sinne verikokeeseen jos se palauttais taas "rauhan", tai sit jos on asiat jo nyt huonosti niin haluan tietää että voin viikonlopun käsitellä asiaa.
 
Noi ihmisten olettamukset on niin raivostuttavia. En ymmärrä miks pitää olettaa yhtään mitään, jos mietityttää niin vois varmaan kysyä, eikä tehdä omia oletuksia? Meillä osa oletti ihan kysymättä, että esikoinen on vahinko... Joo ihan tosi yllättävä yli vuoden yrityksen tulos :smiley-angry007
 
Niin, itse oon abortin aikoinaan tehnyt joka tuli ehkäisyn läpi joten oletin että se vauva tulee heti kun päästää sisään. No ei tullut.

Toinen mikä mulla on helpottanut oloa on tämä et mä oon suhteessa jossa ei tarvitse pelätä, nautin elämästäni ja voin tehdä asioita esim kavereiden kanssa mitä en aiemmin voinut kun ex ei alkoholia antanut ikinä juoda eikä ulos kavereiden kanssa kuin jos hän oli mukana ja pilasi koko illan. Onneksi erottiin.

Nyt oon ollut sinällään rauhassa et meillä on aikaa vielä, olen päässyt pikkuhiljaa hoitoihin ja sit on tulossa ulkomaan matkoja sun muuta ja mä oon rauhoittunut sen suhteen et ollaan puhuttu et kaksi vuotta, jos ei ala kuulua niin sitten hoitoihin. Tää on iso myönnytys ihmiseltä joka luuli että mulla vaan käy vahinko tms. Nyt on ymmärtänyt sen...

No tulipa pitkä sepustus mutta olo on hyvä ja ehditään naimisissa olemaan ihan mukavasti ennen kuin edes hoitoihin "pitää" mennä jos ei ennen sitä tule.
 
Joo niimpä. Ihana oletus että on pystynyt jotenkin ajoittamaan raskauden. Ehkä jotkut pystyy?

Kyllähän ihmiset yrittää ja jotkut on onnekkaita eli mielestäni siihen ei ns pystytä kun eihän siihen oikeasti voi vaikuttaa jos oletetaan et harrastellaan oikeina päivinä.
 
Tuohon yrittämiseen liittyen. Mä raskauduin ekasta 6kk jälkeen, toisesta heti tuulimunan jälkeen ja kolmannesta ihan heti. Kuvittelin, että tämä on aina näin helppoa. Yritin harrastaa ajoitusta ja aika hyvin toimi. Nyt kun ei enää onnistu, alan ymmärtää heitä, joilla kestää ja on vastamäkeä. Oma siskonihan yritti esikoista 5v ja kertoi siitä vasta, kun oli raskaana. Kaksi seuraavaa tulikin sitten helposti. Mutta en koskaan oikeasti ymmärtänyt siskon tilannetta kuin vasta nyt.

Olette ajatuksissani. Tsemppiä ihan jokaiselle.

Niin ja kp28. Monta päivää ollut jo olo, että menkat tulee. Alkaispa nyt niin helpottais olo..
 
Takaisin
Top