Ihanaa, onnea! Ja onnea tyttölupauksesta
Kiitos! Epätodellisen onnellinen olo kyllä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa, onnea! Ja onnea tyttölupauksesta
Kiitos twisted ja Nipanderi!
Sammielle paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista!
Kiitos! Suunnilleen viikon päästä tai vähän aiemminkin pitäisi trisomiaseulat olla valmiina. Jos niistä ei löydy mitään, niin loppuja tuloksia odotellaan joitakin viikkoja. Odotus riippuu pitkälti siitä, kuinka näyte lähtee kasvamaan. Ei tässä kyllä ole odotukset kovin korkealla, eikä lääkärikään juuri toivoa antanut, että tästä raskaudesta saataisiin vauvaa syliin asti.
Smoothielle tsemppiä! Mulla on myös ollut noita vuotoja ja ne on kyllä tosi stressaavia. Silti ollaan edetty rv n. 13+2 (taas muuttui ultrassa), ja viimeksi oli vuotoa eilen, alkoi jo aamusta ennen kuin mulle tehtiin mitään lääkärissä. Nyt ei näytä vuotavan enää. Ja nämä miedän vauvan haasteet ei liity vuotoihin mitenkään, eli niitä voi olla vaikka kaikki olisi oikein hyvin. Tunnistan myös tuon tunteen, ettei omassa odottajien ryhmässä kaikesta jaksa kirjoittaa. Meilläkin joulukuisissa muilla sujuu onneksi raskaus hyvin, niin tuntuisi jotenkin oudolta vaan valittaa omia murheitaan.
Meillä oli rakenneultra, josta saatiin pelkkiä hyviä uutisia. Kirsikkana kakun päällä saatiin melko vahva tyttölupaus!
Reilu vuosi siihen meni, mutta tämä raskaus taitaa olla pysyvä
Onnea hyvistä uutisista!
Miten ne ihmiset voi olla niin tyhmiä että edelleen tollasia kyselee. Niinkuin me oltaisiin voitu valita... Alkoipa ärsyttää tuollainen kommentti, mutta onneksi olet raskaana ja kohta vauva, oon niin onnellinen tein puolesta !Miten smoothie siellä sujuu?
Entäs muut? Oliko julkisilla nyt vielä tää kuu auki ja sitten heinäkuu kiinni?
Mä oon nyt taas saanut kuulla miten "hyvin ajoititte tämän raskauden". Töiden osalta. Olen tyytynyt naurahtamaan, vaikka on tehnyt mieli sanoa jotain ihan muuta ajoituksista ja muista :bag: jännä et se vieläkin ärsyttää näin paljon
Miten smoothie siellä sujuu?
Entäs muut? Oliko julkisilla nyt vielä tää kuu auki ja sitten heinäkuu kiinni?
Mä oon nyt taas saanut kuulla miten "hyvin ajoititte tämän raskauden". Töiden osalta. Olen tyytynyt naurahtamaan, vaikka on tehnyt mieli sanoa jotain ihan muuta ajoituksista ja muista :bag: jännä et se vieläkin ärsyttää näin paljon
Joo. Toivon parasta
Mitä sulla se hcg oli viimeksi, en enää muista?
Joo niimpä. Ihana oletus että on pystynyt jotenkin ajoittamaan raskauden. Ehkä jotkut pystyy?