Raskaaksi 2019

Täällä pidetään peukut kovasti pystyssä, että raskaus etenee normaalisti:Heartred on toi kyllä varmasti todella lannistavaa ja stressaavaa vuodot ja oireiden tutkailu. Todella paljon Tsemppiä ja halauksia täältä:Heartred

Kiitos :Heartred on kyllä tosi stressaavaa :sour: vaikka mieluiten tämä kuin täysnega siirrosta. Ootte kyllä kaikki ihania kun tsemppaatte kun tuun tänne vielä huutelemaan pelkojani kun kaikki muut vielä odotatte vuoroanne! :oops: :Heartred tuolla raskausryhmässä kun on vielä aika tuntemattomia ja monilla porskuttaa hyvin eteenpäin (tai kaikilla ehkä omat "omgelmansa"), ja te täällä tuttuja. Ja tietty hyvä niin ettei kaikkien tarvi murehtia ja pelätä! Mulla jatkuu vielä 2vk tukilääkkeet.
 
Kiitos :Heartred on kyllä tosi stressaavaa :sour: vaikka mieluiten tämä kuin täysnega siirrosta. Ootte kyllä kaikki ihania kun tsemppaatte kun tuun tänne vielä huutelemaan pelkojani kun kaikki muut vielä odotatte vuoroanne! :oops: :Heartred tuolla raskausryhmässä kun on vielä aika tuntemattomia ja monilla porskuttaa hyvin eteenpäin (tai kaikilla ehkä omat "omgelmansa"), ja te täällä tuttuja. Ja tietty hyvä niin ettei kaikkien tarvi murehtia ja pelätä! Mulla jatkuu vielä 2vk tukilääkkeet.

Kiva vaan kun te plussanneet ette jätä meitä kokonaan, ja tietty tuetaan, kaikkia :Heartred
 
Kiitos :Heartred on kyllä tosi stressaavaa :sour: vaikka mieluiten tämä kuin täysnega siirrosta. Ootte kyllä kaikki ihania kun tsemppaatte kun tuun tänne vielä huutelemaan pelkojani kun kaikki muut vielä odotatte vuoroanne! :oops: :Heartred tuolla raskausryhmässä kun on vielä aika tuntemattomia ja monilla porskuttaa hyvin eteenpäin (tai kaikilla ehkä omat "omgelmansa"), ja te täällä tuttuja. Ja tietty hyvä niin ettei kaikkien tarvi murehtia ja pelätä! Mulla jatkuu vielä 2vk tukilääkkeet.

Tottakai ollaan hengessä mukana ja jännätään tää loppuun saakka, meni syteen tai saveen:Heartredollaanhan me yli vuoden päivät reilusti täällä yhdessä pyöritty:Heartred

Ja Alcyonelle myös lämpimät halaukset. Varmasti hyvä asia, ettei vauvassa ole ainakaan selkeitä ulkoisia rakennepoikkeamia. Kauan joudut tuloksia odottamaan?
 
Toivottavasti on harmitonta, smoothie! Voiko ivf-hoidossakin tulla kiinnittymisvuotoja? Luulisi ainakin? Ja yhdynnän jälkeen verenvuoto on yleistä raskaudessa kuin raskaudessa, eikös vaan? Mulla on monta kaveria tai tuttua, joilla on tullut isojakin vuotoja jopa koko raskauden ajan ja kaikki on silti mennyt hyvin loppuun asti. Mutta ymmärrän, että on varmaan hirmu epätietoista aikaa. Tsemppiä!

zarar_, mullakin on vasta nyt palannu halut ihan kunnolla keskenmenon jälkeen. Ja tässä päivänä muutamana oli tapaus, ettei tarvittu liukkaria. Jospa ne hormonit tasoittuu ja keho olisi valmis uuteen...
 
Toivottavasti on harmitonta, smoothie! Voiko ivf-hoidossakin tulla kiinnittymisvuotoja? Luulisi ainakin? Ja yhdynnän jälkeen verenvuoto on yleistä raskaudessa kuin raskaudessa, eikös vaan? Mulla on monta kaveria tai tuttua, joilla on tullut isojakin vuotoja jopa koko raskauden ajan ja kaikki on silti mennyt hyvin loppuun asti. Mutta ymmärrän, että on varmaan hirmu epätietoista aikaa. Tsemppiä!

zarar_, mullakin on vasta nyt palannu halut ihan kunnolla keskenmenon jälkeen. Ja tässä päivänä muutamana oli tapaus, ettei tarvittu liukkaria. Jospa ne hormonit tasoittuu ja keho olisi valmis uuteen...

Voi tulla ja ivf-alkuisissa on yleisempää myös nää tiputteluvuodot mutta niin on myös keskenmenot :bag:
 
Minusta on kans ihana kun te plussanneet ette jätä meitä, on mukava lukea teidän kuulumisia kun itekin vuoden päivät höpötellyt teidän kanssa. Ja tuo itselle niin paljon toivoa lukea että hoidot auttavat suurinta osaa! Toivotaan smoothie että olisi harmitonta vuotelua, varmasti tosi stressaavaa:eek::Heartred

Ja alcyonelle halit:Heartred toivotaan että kaikki olisi lopulta hyvin kun tuloksia tulee
 
Mä olen ollut täällä hiljakseen kun mun keho on rikki eikä toimi ja oon varma et nuoruuden abortti nyt estää minuu saamasta vauvaa. Aiheesta oon ehkä kerran maininnut mut silloin oli pillerit ja petti vaikka kellontarkasti otin yhdessä thyroxinin kanssa. No, se petti ja 19-vuotias (hädin tuskin) päätyi siihen.

No tuskinpa karma kauheasti nyt rankaisee kuitenkaan.

Kaikkien plussia kyllä ootetaan ja innolla luen miten menee ja tsemppaan täältä sivusta! Kun digiovistestei hymyili mulle taas vaihteeksi oletettu dpo6 ja 7 ja 8 ja sit ne loppu ja rtesti negaa niin ihan sama. Haluan vaan et olis ovulaatio ainakin joka toinen kuukausi. Sekin olisi jo voitto
 
Anteeks siis nyt on iha pakko sanoa et ei vittu mitä ihmettä :hilarious:
Aloitin terolutit nyt eilen 23.6 koska kelasin että joo ovis mun ohalta hukassa oon testannu jostaan varmaan kp9 ja no nyt on yö niin mulla on kp23 ja menin sitten mielenhäiriöissä tässä illalla/yöllä tekemään ovistestin ja oli tumma joo mutta ei kyllä plus mikä sai mut sit tekemään tollasen clearbluen? miks? JA SIIS MITÄ en oo koskaa saanu hymyy ja nyt sain tälläsessä tilanteessa :wtf:
 

Liitteet

  • 3696BFFA-6C31-4B80-9610-39F46224CC59.jpeg
    3696BFFA-6C31-4B80-9610-39F46224CC59.jpeg
    50.6 KB · Katsottu: 130
Tsempit ihan jokaiselle omiin tilanteisiin:wav
musta on kans tosi kiva et moni plussannut on täällä seuraamassa, tsemppaamassa ja kertomassa kuulumisia :Heartpink
Entiiä mut tuntuu vähän haikeelta jos joku plussannut ei enään oo missään tekemisissä täällä, kun ollaan oltu niin tiivis porukka :bag:
jos joku ymmärtää mitä tarkoitan.
 
Mä oon samaa mieltä siitä, että on kiva, kun täällä on niin monia kirjoittelijoita ja kurkkijoita :)
Mä ainakin tosi mielelläni luen jo plussanneiden kuulumisia sekä sitten tietty meitä, jotka vielä rämpii tässä loputtoman tuntuisessa suossa :hilarious: Musta se tuo myös vivahteita keskusteluun, kun on niin monia samassa, mutta myös erilaisessa tilanteessa. Oon ite ainakin täältä saanut tosi paljon tsemppiä, lohdutusta, voimaa, tietoa ja hyviä vinkki vitosia, kiitos teidän kaikkien :smiley-angelic003:Heartred
Samalla on oppinut näkemään jokaisen tilannetta eri silmin, huomannut miten monenlaisia haasteita, mutta myös onnistumisia on jokaisella ollut :notworthy
 
Tsempit ihan jokaiselle omiin tilanteisiin:wav
musta on kans tosi kiva et moni plussannut on täällä seuraamassa, tsemppaamassa ja kertomassa kuulumisia :Heartpink
Entiiä mut tuntuu vähän haikeelta jos joku plussannut ei enään oo missään tekemisissä täällä, kun ollaan oltu niin tiivis porukka :bag:
jos joku ymmärtää mitä tarkoitan.

Joo tuntuisi kyllä haikealta! Tästä porukasta ja ryhmästä on tullut itsellekin niin tärkeä :Heartred
 
Tottakai ollaan hengessä mukana ja jännätään tää loppuun saakka, meni syteen tai saveen:Heartredollaanhan me yli vuoden päivät reilusti täällä yhdessä pyöritty:Heartred

Ja Alcyonelle myös lämpimät halaukset. Varmasti hyvä asia, ettei vauvassa ole ainakaan selkeitä ulkoisia rakennepoikkeamia. Kauan joudut tuloksia odottamaan?
Kiitos! :Heartred Suunnilleen viikon päästä tai vähän aiemminkin pitäisi trisomiaseulat olla valmiina. Jos niistä ei löydy mitään, niin loppuja tuloksia odotellaan joitakin viikkoja. Odotus riippuu pitkälti siitä, kuinka näyte lähtee kasvamaan. Ei tässä kyllä ole odotukset kovin korkealla, eikä lääkärikään juuri toivoa antanut, että tästä raskaudesta saataisiin vauvaa syliin asti. :BangHead

Smoothielle tsemppiä! :Heartred Mulla on myös ollut noita vuotoja ja ne on kyllä tosi stressaavia. Silti ollaan edetty rv n. 13+2 (taas muuttui ultrassa), ja viimeksi oli vuotoa eilen, alkoi jo aamusta ennen kuin mulle tehtiin mitään lääkärissä. Nyt ei näytä vuotavan enää. Ja nämä miedän vauvan haasteet ei liity vuotoihin mitenkään, eli niitä voi olla vaikka kaikki olisi oikein hyvin. Tunnistan myös tuon tunteen, ettei omassa odottajien ryhmässä kaikesta jaksa kirjoittaa. Meilläkin joulukuisissa muilla sujuu onneksi raskaus hyvin, niin tuntuisi jotenkin oudolta vaan valittaa omia murheitaan.
 
Kiitos! :Heartred Suunnilleen viikon päästä tai vähän aiemminkin pitäisi trisomiaseulat olla valmiina. Jos niistä ei löydy mitään, niin loppuja tuloksia odotellaan joitakin viikkoja. Odotus riippuu pitkälti siitä, kuinka näyte lähtee kasvamaan. Ei tässä kyllä ole odotukset kovin korkealla, eikä lääkärikään juuri toivoa antanut, että tästä raskaudesta saataisiin vauvaa syliin asti. :BangHead

Smoothielle tsemppiä! :Heartred Mulla on myös ollut noita vuotoja ja ne on kyllä tosi stressaavia. Silti ollaan edetty rv n. 13+2 (taas muuttui ultrassa), ja viimeksi oli vuotoa eilen, alkoi jo aamusta ennen kuin mulle tehtiin mitään lääkärissä. Nyt ei näytä vuotavan enää. Ja nämä miedän vauvan haasteet ei liity vuotoihin mitenkään, eli niitä voi olla vaikka kaikki olisi oikein hyvin. Tunnistan myös tuon tunteen, ettei omassa odottajien ryhmässä kaikesta jaksa kirjoittaa. Meilläkin joulukuisissa muilla sujuu onneksi raskaus hyvin, niin tuntuisi jotenkin oudolta vaan valittaa omia murheitaan.

Voi ei, mutta me jatketaan täällä yhä rukoilua teidän puolesta:Heartred
 
Meillä oli rakenneultra, josta saatiin pelkkiä hyviä uutisia. Kirsikkana kakun päällä saatiin melko vahva tyttölupaus! :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Reilu vuosi siihen meni, mutta tämä raskaus taitaa olla pysyvä :Heartbigred
 
Takaisin
Top