Raskaaksi 2019

Mulla on lomaan vielä kuus viikkoa, mutta sitten saakin lomailla neljä viikkoa putkeen.
Eilen vasta huomasin, että 2.6 on ilmoitettu kesäsulun kestävän 22.7 saakka. :shifty: Alkaa pälli levitä tähän oottamiseen (ainaki kymmenes kerta ku sanon tämän:hilarious:), mutta toisaalta välillä on semmonen onnellinen jännitys päällä, että voisinko ens kesänä olla paksuna.:bag:
 
3 viikkoo loman alkuun ja oon ihan kypsä, ei vaan hitto kiinnosta samaa paskaa (sori, sitähän sä kysyit :laughing025) soitin tänään neuvolaan siitä perjantain kipukohtauksesta ei kerenny soittaa takas ennenkun tulin töihin sovittiin että soittaa sitte huomenna... katotaan mitä ne sanoo
 
Me vähän miehen kanssa funtsittiin, et joskos alotettais se yritys taas tän kesän jälkeen. Et jos tän kesän nyt vaan kattelis ja rauhassa himmailis olojen kanssa ja sitten elosyyskuussa oltais tositoimissa. :grin kerkeis sitten syksymmällä polilta kattoa myös semmoset lääkkeet ja annostuksen, mikä ok, jos raskautuu.
Kun en mä aatellu laakereille jäädä lepämään, kun ei voi tietää miten tää ihosairaus reagoi raskausaikana, et paheneeko vai meneekö lepotilaan. Enkä kaikkee ala varomaan. Pieni toivonkipinä olis et ite raskaus laskis tota vasta-ainetta, et menis lepoon koko shaisse :smiley-angelic001

Tämmöstä täällä. Yrittääköhän mulla ovis epätoivosesti tulla, semmosii oloja alkais olla + kestoturvotus :playful: tarvii kyllä niitä tikkuja tilipäivänä tilailla :smiley-angelic006

Lomalaisille, oikein antoisaa lomaa, toivoison niin et loma kun loma tekis tehtävänsä meidän epätoivoisten joukossa:grin:smiley-angelic001
 
Joko sulla ehti olla lääkärikäynti vai vieläkö joudut odottelemaan tällä viikolla :Heartred niin toivon sieltä hyviä uutisia!
Kiitos kun muistit :Heartred Lääkäri oli tänään aamulla ja eipä siellä mitään uutta selvinnyt, mutta saatiin otettua näyte, josta sitten selvitellään mahdollista kromosomivirhettä. Vauvassa ei mitään näkyvää vikaa ole ulkoisesti tai sisäisestikään niiltä osin, kuin nyt tosi pientä pystyy utraamaan, paitsi tietysti tuota turvotusta. Tuloksia odotellessa.... :smiley-angelic001
 
Oliko turvotuksessa jotain muutosta? Hyvä että näyte saatiin otettua ja toivotaan nyt parasta :Heartpink
Aika samanlainen tilanne oli, hieman vähemmän turvotusta tänään. Lääkärin mukaan turvotus voi kuitenkin vaihdella jopa päivittäin, joten sen määrään ei kannata tuijottaa. Liika on kuitenkin liikaa. :sad001
 
Minäkin lueskelen täällä edelleen ja myötäelän teidän tuntoja ja mietteitä. Jonkin verran oon helmikuistenkin ryhmässä keskustellut viime päivinä. Täällä ollut taas pari huonoa päivää kun sunnuntaina tuli seksin jälkeen verta ja eilen illalla ei enää kunnes tänä aamuna alkoi taas ja tulee vähän pönttöön asti välillä ja pyyhittäessä mutta ei ihan joka kerta:sad001 lisäksi la-su oli selkeitä oireita huonoa oloa ja huimaavaa oloa mutta eilen ja tänään täysin normaali olo, miksi? Todella epäuskoinen olo että tää jatkuis tästä normaalisti, odotan koko ajan koska kunnon vuoto alkaa:sorry: mitäänhän en voi asialle tehdä jos kesken menee mutta mieli tosi maassa vaikka pieni toivo vielä on. En uskalla tehdä testejä tai mennä keskellä viikkoa hcg-mittaukseen kun jos näyttäisivät huonoa niin en pystyis mihinkään enää loppuviikkoon. Pe-aamuna jos uskaltais mennä niin saa sitten ehkä surra viikonlopun.
 
Aika samanlainen tilanne oli, hieman vähemmän turvotusta tänään. Lääkärin mukaan turvotus voi kuitenkin vaihdella jopa päivittäin, joten sen määrään ei kannata tuijottaa. Liika on kuitenkin liikaa. :sad001

Mut jospa se ois silti jotain semmosta harmitonta. Meilläkin on semmonen tapaus ollut lähipiirissä, että oli paljon turvotusta ja tehtiin tutkimuksia, joista ei selitystä saatu, mutta muuta ei osattu sanoa kun, että 50% todennäköisyydellä on jokin kehityspoikkeama lapsella syntyessä. Raskautta päädyttiin kuitenkin jatkamaan normaalisti ja täysin terve poika syntyi :)
ja onhan niitäkin tarinoita, joissa ei mitään näkyvää tai poikkeavaa raskausaikana oo ollut, mut syntyessä todettu jokin vaikeakin vamma.
Mä niin toivon ja pidän händyt ristissä, että ei ois mitään vakavaa, varsinkin kun muuten mennyt ihan hyvin siellä :smiley-angelic001:Heartred
 
Mut jospa se ois silti jotain semmosta harmitonta. Meilläkin on semmonen tapaus ollut lähipiirissä, että oli paljon turvotusta ja tehtiin tutkimuksia, joista ei selitystä saatu, mutta muuta ei osattu sanoa kun, että 50% todennäköisyydellä on jokin kehityspoikkeama lapsella syntyessä. Raskautta päädyttiin kuitenkin jatkamaan normaalisti ja täysin terve poika syntyi :)
ja onhan niitäkin tarinoita, joissa ei mitään näkyvää tai poikkeavaa raskausaikana oo ollut, mut syntyessä todettu jokin vaikeakin vamma.
Mä niin toivon ja pidän händyt ristissä, että ei ois mitään vakavaa, varsinkin kun muuten mennyt ihan hyvin siellä :smiley-angelic001:Heartred
Kiitos! :Heartred
 
Minäkin lueskelen täällä edelleen ja myötäelän teidän tuntoja ja mietteitä. Jonkin verran oon helmikuistenkin ryhmässä keskustellut viime päivinä. Täällä ollut taas pari huonoa päivää kun sunnuntaina tuli seksin jälkeen verta ja eilen illalla ei enää kunnes tänä aamuna alkoi taas ja tulee vähän pönttöön asti välillä ja pyyhittäessä mutta ei ihan joka kerta:sad001 lisäksi la-su oli selkeitä oireita huonoa oloa ja huimaavaa oloa mutta eilen ja tänään täysin normaali olo, miksi? Todella epäuskoinen olo että tää jatkuis tästä normaalisti, odotan koko ajan koska kunnon vuoto alkaa:sorry: mitäänhän en voi asialle tehdä jos kesken menee mutta mieli tosi maassa vaikka pieni toivo vielä on. En uskalla tehdä testejä tai mennä keskellä viikkoa hcg-mittaukseen kun jos näyttäisivät huonoa niin en pystyis mihinkään enää loppuviikkoon. Pe-aamuna jos uskaltais mennä niin saa sitten ehkä surra viikonlopun.

Smoothie voimiksia :Heartred
Muista, ettei oireet tai oireettomuus kerro yhtikäs mitään. Tiedän, että vuodot huolettaa, ei oo yhtään kivoja juttuja alkuraskaudessa, mutta siellä voi olla kaikki ihan hyvin vuodosta huolimatta :hug013
Millon suunnittelit meneväsi siihen hcg mittaukseen, perjantainako? Jos menet niin älä turhaan tee testiä vielä, jos se ahdistaa liikaa. Koitat vaan nyt elää niin, että olet raskaana, kunnes toisin todistetaan. Tiedän, se on hirmu vaikeaa. :Heartpink Toki jos uskallat niin voit testin tehdä, jos se ei saa sua paniikkiin.
 
Smoothie voimiksia :Heartred
Muista, ettei oireet tai oireettomuus kerro yhtikäs mitään. Tiedän, että vuodot huolettaa, ei oo yhtään kivoja juttuja alkuraskaudessa, mutta siellä voi olla kaikki ihan hyvin vuodosta huolimatta :hug013
Millon suunnittelit meneväsi siihen hcg mittaukseen, perjantainako? Jos menet niin älä turhaan tee testiä vielä, jos se ahdistaa liikaa. Koitat vaan nyt elää niin, että olet raskaana, kunnes toisin todistetaan. Tiedän, se on hirmu vaikeaa. :Heartpink Toki jos uskallat niin voit testin tehdä, jos se ei saa sua paniikkiin.

Kiitos :Heartred jotenkin ajattelisi että kun niitä oireita jo oli niin miksi nyt perään kaksi oireetonta päivää. Mutta niin voihan se olla että kaikki kunnossa. Mun mieli on myös jo lapsuudesta asti viritetty pessimistisyyteen ja murehtimiseen niin ne tulee helposti päälle, varsinkin tän lapsettomuuden kokemuksen kanssa. Ei voi kuin toivoa että kaikki olis kuitenkin hyvin. En siis uskalla tehdä nyt ollenkaan testejä vaikka harkinnut olen mutta ei ne kuitenkaan mitään kerro vaan se hcg-lukema ehkä kertois, ja juu siihen harkitsen meneväni perjantaina.

Onnea teille tulevaan yritykseen! :dummy: elokuu on ainakin jo ihan nurkan takana! Ja varmasti sairaudetkin sit jollain tavalla hoituu kun tärppää ja onneksi sulla on nyt hyvät hoitokontaktit! :)
 
Voi kun noi vuodot pysyisi poissa! Mulla on jo reilu 2kk ollut pois, mutta kyllä muistan sen tunteen. Oireet/oireettomuus alussa vaihteli hyvinkin paljon.
Tsemppiä kovasti sulle! Ja toivottavasti jos/kun menet verikokeisiin niin tulee hyvät arvot sieltä. Mikä rv sulla on nyt menossa?

Onneks sun vuodot loppuneet ja loppurutistus menossa! :Heartred

Ja kiitos:Heartred muistatko että sulla olisi ollut täysin oireettomia päiviä välissä? Entä kuinka pitkään sun vuotelu kesti aina kerrallaan? Tänään on 4+6.
 
Kiitos :Heartred jotenkin ajattelisi että kun niitä oireita jo oli niin miksi nyt perään kaksi oireetonta päivää. Mutta niin voihan se olla että kaikki kunnossa. Mun mieli on myös jo lapsuudesta asti viritetty pessimistisyyteen ja murehtimiseen niin ne tulee helposti päälle, varsinkin tän lapsettomuuden kokemuksen kanssa. Ei voi kuin toivoa että kaikki olis kuitenkin hyvin. En siis uskalla tehdä nyt ollenkaan testejä vaikka harkinnut olen mutta ei ne kuitenkaan mitään kerro vaan se hcg-lukema ehkä kertois, ja juu siihen harkitsen meneväni perjantaina.

Onnea teille tulevaan yritykseen! :dummy: elokuu on ainakin jo ihan nurkan takana! Ja varmasti sairaudetkin sit jollain tavalla hoituu kun tärppää ja onneksi sulla on nyt hyvät hoitokontaktit! :)

Ymmärrän :Heartred
Mä pidän silti peukkuja täällä sulle, että kaikki menisi hyvin. :smiley-angelic003

Ja joo syksy on varmasti ihan oikea valinta, on hormonit vähän tasoittuneet ja sitten jos mitä tulee voi polilta aina kysyä neuvoa :)

Nyt on kyllä semmoset olotilat, että jos ovulaatio ei pian ole ovella, ihmettelen :grin vedän täällä sapuskaa kaksin käsin ja kauheasti tekis mieli kellistää tuota ukkelia :grin:grin:grin
Tätä ei kyllä hetkeen oo tapahtunut (halut multa katosi kokonaan keskenmenon myötä) joskos alkaakin keho toimia vasta nyt. :wideyed:
 
Minäkin lueskelen täällä edelleen ja myötäelän teidän tuntoja ja mietteitä. Jonkin verran oon helmikuistenkin ryhmässä keskustellut viime päivinä. Täällä ollut taas pari huonoa päivää kun sunnuntaina tuli seksin jälkeen verta ja eilen illalla ei enää kunnes tänä aamuna alkoi taas ja tulee vähän pönttöön asti välillä ja pyyhittäessä mutta ei ihan joka kerta:sad001 lisäksi la-su oli selkeitä oireita huonoa oloa ja huimaavaa oloa mutta eilen ja tänään täysin normaali olo, miksi? Todella epäuskoinen olo että tää jatkuis tästä normaalisti, odotan koko ajan koska kunnon vuoto alkaa:sorry: mitäänhän en voi asialle tehdä jos kesken menee mutta mieli tosi maassa vaikka pieni toivo vielä on. En uskalla tehdä testejä tai mennä keskellä viikkoa hcg-mittaukseen kun jos näyttäisivät huonoa niin en pystyis mihinkään enää loppuviikkoon. Pe-aamuna jos uskaltais mennä niin saa sitten ehkä surra viikonlopun.

Täällä pidetään peukut kovasti pystyssä, että raskaus etenee normaalisti:Heartred on toi kyllä varmasti todella lannistavaa ja stressaavaa vuodot ja oireiden tutkailu. Todella paljon Tsemppiä ja halauksia täältä:Heartred
 
Minäkin lueskelen täällä edelleen ja myötäelän teidän tuntoja ja mietteitä. Jonkin verran oon helmikuistenkin ryhmässä keskustellut viime päivinä. Täällä ollut taas pari huonoa päivää kun sunnuntaina tuli seksin jälkeen verta ja eilen illalla ei enää kunnes tänä aamuna alkoi taas ja tulee vähän pönttöön asti välillä ja pyyhittäessä mutta ei ihan joka kerta:sad001 lisäksi la-su oli selkeitä oireita huonoa oloa ja huimaavaa oloa mutta eilen ja tänään täysin normaali olo, miksi? Todella epäuskoinen olo että tää jatkuis tästä normaalisti, odotan koko ajan koska kunnon vuoto alkaa:sorry: mitäänhän en voi asialle tehdä jos kesken menee mutta mieli tosi maassa vaikka pieni toivo vielä on. En uskalla tehdä testejä tai mennä keskellä viikkoa hcg-mittaukseen kun jos näyttäisivät huonoa niin en pystyis mihinkään enää loppuviikkoon. Pe-aamuna jos uskaltais mennä niin saa sitten ehkä surra viikonlopun.

Oliko sulla muuten yhä tukilääkitys käytössä?
 
Minäkin lueskelen täällä edelleen ja myötäelän teidän tuntoja ja mietteitä. Jonkin verran oon helmikuistenkin ryhmässä keskustellut viime päivinä. Täällä ollut taas pari huonoa päivää kun sunnuntaina tuli seksin jälkeen verta ja eilen illalla ei enää kunnes tänä aamuna alkoi taas ja tulee vähän pönttöön asti välillä ja pyyhittäessä mutta ei ihan joka kerta:sad001 lisäksi la-su oli selkeitä oireita huonoa oloa ja huimaavaa oloa mutta eilen ja tänään täysin normaali olo, miksi? Todella epäuskoinen olo että tää jatkuis tästä normaalisti, odotan koko ajan koska kunnon vuoto alkaa:sorry: mitäänhän en voi asialle tehdä jos kesken menee mutta mieli tosi maassa vaikka pieni toivo vielä on. En uskalla tehdä testejä tai mennä keskellä viikkoa hcg-mittaukseen kun jos näyttäisivät huonoa niin en pystyis mihinkään enää loppuviikkoon. Pe-aamuna jos uskaltais mennä niin saa sitten ehkä surra viikonlopun.
Mullakin oli alkuraskaudessa tosi aaltoilevia oireet, välillä etoi ihan kunnolla ja sitten saatto olla monta päivää ihan normaali olo! :) Ei siis vielä kirvestä kaivoon, toivotaan parasta :smiley-angelic001
 
Takaisin
Top