Raskaaksi 2019

Mähä
Mun isälle kun kerroin et alotettiin inseminaatiot nii alko heti ekana kattoo et saako meidän nykyiseen autoon tota isofix istuinta:laughing002
Mähän jo siis tiedän minkä istuimen ja rattaat mä haluun, kaukalolla ei oo niin välii kun on vaan hetken :nailbiting: vois tällässeet asiat yrittää unohtaa, keskittyä tähän sen lapsen alullesaamiseen
 
Kiitos taas teille tsempeistä ❤️ just sanoinki miehelle että onkohan meillä siellä koko perhe pakkasessa :hilarious: mä en oo osannu/uskaltanu vielä ollenkaan miettiä vaunu- tai istuinasioita mitkä ois hyvät.. Lastenhuoneeseen haluun kyllä jonku söpön eläintapetin yhdelle seinälle :dogtoki nyt meen taas asioiden edelle ja pitää himmailla :confused2
 
Mä oon koko päivän odottanut että pääsen lukemaan smoothien kuulumiset (aloitin tänään uuden työn:hilarious:). Toi teidän saldo on ihan käsittämättömän hyvä:Heartred nyt kaikki peukut ja muut pystyssä, että pieni tarttuu mukaan:Heartred

Haleja kaikille omiin tilanteisiin, uusiin yk:hin tiputteluun ja kaikkeen:Heartred 2020 ryhmästä on parasta pysyä loitolla:hilarious: no Hard feelings, mutta ymmärtänette:grin Omasta tilanteesta en viitsi puhua mitään, kun kumminkin heti jinxaa jotain:banghead: testaan kans herkällä lauantaina dpo10, kun olis silloin yhdet juhlat.

Pidän niin peukkuja lauantaille! :happy:
 
Hei miks pitää käydä labrassa pistoshoitojen yhteydessä ennen inssiä? Samana päivänä ku eka ultra. Siis mitä ne katsoo labrassa? Pitääköhän letrojen kanssakin käydä?
 
Hei miks pitää käydä labrassa pistoshoitojen yhteydessä ennen inssiä? Samana päivänä ku eka ultra. Siis mitä ne katsoo labrassa? Pitääköhän letrojen kanssakin käydä?

Oisko ne ne hepatiitti ja hiv kun miehen sukusoluja käsitellään :think005 mut sun sukusoluja taas ei käsitellä.. toki nehän kai just teiltä otettii.. Eikö näy taas sieltä kannasta mitä määrätty?
 
Mähä

Mähän jo siis tiedän minkä istuimen ja rattaat mä haluun, kaukalolla ei oo niin välii kun on vaan hetken :nailbiting: vois tällässeet asiat yrittää unohtaa, keskittyä tähän sen lapsen alullesaamiseen

Mä koitan ennemmin pähkäillä, pitäiskö vaan myydä kaikki pois. Tulee kaukalossakin tällä lisääntymistahdilla käyttövuodet ennemmin täyteen, mitä käyttäjää sille:bag: ja olishan tässä näitä lähipiirissä kenellä käyttöä.

Perjantaina vaihdettiin tyttärelle isojen tyttöjen sänky. Mies siinä totes, että jos vietäis pinnasänky kokonaisena niiden porukoiden varastoon. Joopajoo:hilarious: ensinnäkin ne varmaan olis tosi riemuissaan ku niille nää kaikki niiden lasten ylimääräiset kamat aina vyöryy sitä tahtia kun edellistä saadaan alta raivattua:hilarious: ja muutenkin, hieman optimistista taas tuolta ukolta... Tai laiskuutta, kun ei viitsi purkaa ja koota:hilarious:
 
Oisko ne ne hepatiitti ja hiv kun miehen sukusoluja käsitellään :think005 mut sun sukusoluja taas ei käsitellä.. toki nehän kai just teiltä otettii.. Eikö näy taas sieltä kannasta mitä määrätty?

Kaveri menee ens viikolla.. kunhan kyselen vaik ei viel itseä koske :p naiselta vaan
 
Mä koitan ennemmin pähkäillä, pitäiskö vaan myydä kaikki pois. Tulee kaukalossakin tällä lisääntymistahdilla käyttövuodet ennemmin täyteen, mitä käyttäjää sille:bag: ja olishan tässä näitä lähipiirissä kenellä käyttöä.

Perjantaina vaihdettiin tyttärelle isojen tyttöjen sänky. Mies siinä totes, että jos vietäis pinnasänky kokonaisena niiden porukoiden varastoon. Joopajoo:hilarious: ensinnäkin ne varmaan olis tosi riemuissaan ku niille nää kaikki niiden lasten ylimääräiset kamat aina vyöryy sitä tahtia kun edellistä saadaan alta raivattua:hilarious: ja muutenkin, hieman optimistista taas tuolta ukolta... Tai laiskuutta, kun ei viitsi purkaa ja koota:hilarious:
Toi on niin jaks piippunen juttu, toisaalta mikd ei antais kiertoon jos lähipiirillä on tarvetta :Heartred
 
Mä koitan ennemmin pähkäillä, pitäiskö vaan myydä kaikki pois. Tulee kaukalossakin tällä lisääntymistahdilla käyttövuodet ennemmin täyteen, mitä käyttäjää sille:bag: ja olishan tässä näitä lähipiirissä kenellä käyttöä.

Perjantaina vaihdettiin tyttärelle isojen tyttöjen sänky. Mies siinä totes, että jos vietäis pinnasänky kokonaisena niiden porukoiden varastoon. Joopajoo:hilarious: ensinnäkin ne varmaan olis tosi riemuissaan ku niille nää kaikki niiden lasten ylimääräiset kamat aina vyöryy sitä tahtia kun edellistä saadaan alta raivattua:hilarious: ja muutenkin, hieman optimistista taas tuolta ukolta... Tai laiskuutta, kun ei viitsi purkaa ja koota:hilarious:

Ehkä kuu ja tähdet menee sellasesta tempauksesta sekasin ja plussa pätkähtää joten kaikki vaan myyntiin, eteenpäin tai polttopuiksi :angelic:
 
Mä koitan ennemmin pähkäillä, pitäiskö vaan myydä kaikki pois. Tulee kaukalossakin tällä lisääntymistahdilla käyttövuodet ennemmin täyteen, mitä käyttäjää sille:bag: ja olishan tässä näitä lähipiirissä kenellä käyttöä.

Perjantaina vaihdettiin tyttärelle isojen tyttöjen sänky. Mies siinä totes, että jos vietäis pinnasänky kokonaisena niiden porukoiden varastoon. Joopajoo:hilarious: ensinnäkin ne varmaan olis tosi riemuissaan ku niille nää kaikki niiden lasten ylimääräiset kamat aina vyöryy sitä tahtia kun edellistä saadaan alta raivattua:hilarious: ja muutenkin, hieman optimistista taas tuolta ukolta... Tai laiskuutta, kun ei viitsi purkaa ja koota:hilarious:
Täällä myös mietinnässä varastoitujen tarvikkeiden myynti/lahjoitus eteenpäin. Turhaan mä niitä täällä haudon:rolleyes:
 
Mua alkaa nyt jännittää miten käy tiputtelun... Ei tähän mennessä vielä mitään, mutta onpa sitä ennenkin nin pitkälle selvitty. Onko teillä muilla tiputtelijoilla luget tai muut vastaavat pitänyt tiputtelun poissa?

Ai että nää on ällöjä kun sitä mömmöä valuu ulos eikä edellinen puikko oo ehtinyt edes sulaa kun seuraava menee jo sisään. Mut jos auttaa tiputteluun niin oon tyytyväinen. Toivottavasti ei silti tarvis kovin pitkään käyttää, eihän tässä tee mieli seksiäkään harrastaa ton mömmön takia.
 
Kp13, hymy jähmettyi, nyt kun ei ole inseminaatiota tiedossa ja mies ei oo edes kotona :shifty: Mut sainpa sen ovulaatio+ sentään kiinni :smug:

Toivottavasti talletteluja oli ennen lähtöä:Heartred mikähän siinä on, että just tietty inssikierrossa hommat menneet ihan vihkoon nyt kahdesti putkeen. Mut hyvä, et nyt näyttäis normalisoituneen:thumright
 
Mua alkaa nyt jännittää miten käy tiputtelun... Ei tähän mennessä vielä mitään, mutta onpa sitä ennenkin nin pitkälle selvitty. Onko teillä muilla tiputtelijoilla luget tai muut vastaavat pitänyt tiputtelun poissa?

Ai että nää on ällöjä kun sitä mömmöä valuu ulos eikä edellinen puikko oo ehtinyt edes sulaa kun seuraava menee jo sisään. Mut jos auttaa tiputteluun niin oon tyytyväinen. Toivottavasti ei silti tarvis kovin pitkään käyttää, eihän tässä tee mieli seksiäkään harrastaa ton mömmön takia.

Ei oo pitänyt, paitsi nyt. Mutta isken jäitä hattuun itellä, kun luulen että toi alkukierron hormonilääkitys vaikuttaa nyt jotenkin parantavasti tähän. On mulla ennenkin mennyt näin isoilla annoksilla ja oon vuotanut kun seula, mutta.... Kuten sanottu, jinxasin nyt varmaan tän ja kohta saa mennä pistämään sidettä pöksyyn. Millä annoksella sulla se menee?
 
Ei oo pitänyt, paitsi nyt. Mutta isken jäitä hattuun itellä, kun luulen että toi alkukierron hormonilääkitys vaikuttaa nyt jotenkin parantavasti tähän. On mulla ennenkin mennyt näin isoilla annoksilla ja oon vuotanut kun seula, mutta.... Kuten sanottu, jinxasin nyt varmaan tän ja kohta saa mennä pistämään sidettä pöksyyn. Millä annoksella sulla se menee?

Toivotaan, ettei tiputtelu ala! Mulla on nyt sitä cyclogestia 400mg puikko kaks kertaa päivässä, eli aika reilu annos.
 
Takaisin
Top