Raskaaksi 2019

Mun mielestä sille tuli toinen keskenmeno, olikohan niin että joulukuussa eka ja kesää oli varmaan tää toka

Nyt oli kyllä spoileri!:hilarious: kun oot normitahtia edellä. Ei oo kun yks km mun tietojen mukaan :bag::p Nooh ei voi mitään :grin voi harmi jos niille taas km :oops: Toiv ne menis jo tutkimuksiin/hoitoihin.

Zarar kiva kun voit paremmin:) ja kiva jos et jätä meitä kokonaan!

Dimou ainakin johonkin testiin on tullu joskus piste..mut en usko et se piste mitään meinaa. Näkyykö tossa joku viivanpaikkaki?

Täällä kp34 ja dpo19
Negan testin tein dpo17
Odotan että tulisi kp1, niin pääsisi soittamaan klinikalle, saisi tietää onko PKKS jatkanut hoitoja. Tympeetä kun tietää jo kuitenkin lopputuleman tästä kierrosta, vaan nyt tietty kierron alku antaa odottaa, plääh :meh:

Nyt oli kyllä spoileri!:hilarious: kun oot normitahtia edellä. Ei oo kun yks km mun tietojen mukaan :bag::p Nooh ei voi mitään :grin voi harmi jos niille taas km :oops: Toiv ne menis jo tutkimuksiin/hoitoihin.

Dimou ainakin johonkin testiin on tullu joskus piste..mut en usko et se piste mitään meinaa. Näkyykö tossa joku viivanpaikkaki?

Haha samaa ajattelin et mitäää oliko niillä toinenki km et miten meni ohi, kunnes tajusin.. :grin mua harmittaa sen parin puolesta se että nainen ei selvästi pysty/osaa puhua tunteistaan Arille, tai ei ehkä edes tunnista niitä ja sit kommunikaatio menee ongelmalliseksi ja tunteet patoutuu kuitenkin jonnekin. Ja toisestä näkökulmasta olisin kumppanuusvanhempana aika huolestunut tulevaisuudesta jos toinen ei vaikeassa tilanteessa pysty puhumaan jne koska niitä tilanteita tulee varmasti jatkossakin. Toki kaikkea ei varmasti kuvata mutta tällänen kuva jäi.

Dimou uus toisen merkkinen testi kehiin!

Haha samaa ajattelin et mitäää oliko niillä toinenki km et miten meni ohi, kunnes tajusin.. :grin mua harmittaa sen parin puolesta se että nainen ei selvästi pysty/osaa puhua tunteistaan Arille, tai ei ehkä edes tunnista niitä ja sit kommunikaatio menee ongelmalliseksi ja tunteet patoutuu kuitenkin jonnekin. Ja toisestä näkökulmasta olisin kumppanuusvanhempana aika huolestunut tulevaisuudesta jos toinen ei vaikeassa tilanteessa pysty puhumaan jne koska niitä tilanteita tulee varmasti jatkossakin. Toki kaikkea ei varmasti kuvata mutta tällänen kuva jäi.

Joo oon miettinyt samaa ja sit toisaalta aika vähän niillä on niitä asiantuntijatapaamisia ainakin ohjelman mukaan. Siis joojoo, normaali elämässä ei olis yhtään, mut nyt kun tässä ohjelmassa on siihen mahdollisuus, niin toivois että ne tukisi sitä kommunikaation kehittymistä. Mutta tosiaan, voi harmi jos jo toinen keskenmeno heitä kohtasi.

Juu tuntuu et Riina on mustis Arista tai haluis heille kunnon suhteen, ainakin alussa kuvitteli jotain sellasta.. ja ehkä on harmissaan kun ei raskaus ala. Eikä osaa käsitellä sitä. Aika kaukana asuvat toisistaan..

Anteeks :confused2:confused2 ei ollu tarkotus, mä oon nyt hiljaa en sano enää mitään onneks siinä tapahtuu paljon muutakin niin on jännättävää... anteeks teille kaikille muillekkin!!! :pale

Anteeks :confused2:confused2 ei ollu tarkotus, mä oon nyt hiljaa en sano enää mitään onneks siinä tapahtuu paljon muutakin niin on jännättävää... anteeks teille kaikille muillekkin!!! :pale

Nou hätä! Yllättävän paljon ne mainoksissakin ja "seuraavassa jaksossa" insertissä paljastaa!:p ihanaa että Hanna tuli raskaaks ja onneks ei luovuttanu!:Heartred en kyl ois hänen iässä odottanu paria vuotta niinku lääkäri sano?!

Juu tuntuu et Riina on mustis Arista tai haluis heille kunnon suhteen, ainakin alussa kuvitteli jotain sellasta.. ja ehkä on harmissaan kun ei raskaus ala. Eikä osaa käsitellä sitä. Aika kaukana asuvat toisistaan..

Jep, tarkotinkin just sitä että selvästi pitkä yritys ja km tekee kaikenlaisia tunteita eikä osaa käsitellä ja puhua niistä mikä sitten näkyy mm. kommunikaatio-ongelmina.

Joo ei tää nyt niin vakavaaa oo et nou hätä :hilarious:

Missä vaiheissa kiertoa kaikki menee, oon jotenkin ihan pihalla :wacky:

Ja Tepsu19 ihan sama fiilis täällä, onks se sit tää vuodenaika jotenki.

Neljän mähmäpäivän jälkeen yrittää nyt vihdoin saada aikaiseksi kp1, try you piece of shit, try! :happy093.

Kävin työterveydessä (vaihtui työterveys ja piti täyttää joku kysely, oon niin monivaivainen, että lääkäri halusi nähdä) ja heti samaan hissiin neljän ihmisen kanssa, jotka raahasi koronatestiin mummoa, joka oli sonnustautunut hengityssuojaimeen ja kumihanskoihin. Näin Vantaalla, jos ei vielä koronaa niin tää "moikkauskäynti" nyt olisikin sit ollut sen arvoinen :smiley-angry003

Tää Lapsi tuntemattoman kanssa, Riina haluaa Arista miehen itelleen ja sit se toinen pitkäletti siitä miespuolisesta pitkäletistä itelleen :happy118 Saas nähdä kuja siinä kaikessa käy. Ja kohtahan kun tuo loppuu, alkaakin jo Toisenlaiset teiniäidit :smiley-ashamed005

Nou hätä! Yllättävän paljon ne mainoksissakin ja "seuraavassa jaksossa" insertissä paljastaa!:p ihanaa että Hanna tuli raskaaks ja onneks ei luovuttanu!:Heartred en kyl ois hänen iässä odottanu paria vuotta niinku lääkäri sano?!

Joo mäkin olin yllättynyt että kuitenkin jatkoi hoitoja kun edellises jaksos annettiin kuva et lopetetaan kokonaan. Hieno juttu kyllä että onnistui ilmeisesti heti kun siirtoon pääsi ja vielä tuolla iällä :) ja ihmettelin ihan samaa lääkärin kommenttia että ei kai nyt noin kauaa kannata enää odotella:wideyed: toki ohjelma ei kertonu että oliko Hannalla käytössä tässä onnistuneessa omat munasolut mutta ehkä sellaisen kuvan ennemmin sai.

Neljän mähmäpäivän jälkeen yrittää nyt vihdoin saada aikaiseksi kp1, try you piece of shit, try! :happy093.

Kävin työterveydessä (vaihtui työterveys ja piti täyttää joku kysely, oon niin monivaivainen, että lääkäri halusi nähdä) ja heti samaan hissiin neljän ihmisen kanssa, jotka raahasi koronatestiin mummoa, joka oli sonnustautunut hengityssuojaimeen ja kumihanskoihin. Näin Vantaalla, jos ei vielä koronaa niin tää "moikkauskäynti" nyt olisikin sit ollut sen arvoinen :smiley-angry003

Tää Lapsi tuntemattoman kanssa, Riina haluaa Arista miehen itelleen ja sit se toinen pitkäletti siitä miespuolisesta pitkäletistä itelleen :happy118 Saas nähdä kuja siinä kaikessa käy. Ja kohtahan kun tuo loppuu, alkaakin jo Toisenlaiset teiniäidit :smiley-ashamed005

Joo selvästi näillä heti raskautuneilla oli ainakin alussa ihastumista kun päättivät kuitenkin seksiäkin harrastaa. Riinakin oli selvästi ainakin alussa ihastunut mutta jotenkin saanut sellasen viban et ihastuminen pikkuhiljaa karissut epäonnistumistenkin myötä.

Niin ja olipa "kiva" hissikohtaaminen tosiaan :inpain:

Graaah tää foorumin kuvanlaatu :arghh:

https://aijaa.com/HI3JSw

Tuttua näillä testeillä, että tekee noin.

Mä meen kanssa normitahdissa mut pysty lopusta päättelemään et meni taas kesken JA MUSTA iha tyhmää ku näytettiin lopussa että hanna saa tytön, oon kyllä niin onnellinen se on niin symppis:Heartred

Sain ystävällisesti kieltäydyttyä kummin osasta, vaikka tuli helpottunut olo, on myös hieman haikea yhtäaikaa

Dimou näkyy joku hailura.. mulla on kp2 ja ihan onneton vuoto joka loppui ja lämmöt koholla jne jne mut eiköhän ne menkat mulla kohta tuu.

Mä luen teidän juttuja ihan innoissaan

Mäkin näkisin jonkun hailuran tossa Dimoun testissä, mut huomenna aamulla vaan uutta perään..

Mulla oli eilen vähän normaalista poikkeava migreeni kohtaus. Tai no oli ne joskus tommosia, mut ei enää moneen vuoteen oo ollut (muuttunut kohtausoireet aika paljon). Tänään särky alkoi taas, mutta lievempänä onneksi. En uskaltanut sen eilisen haamutestin takia ottaa kunnon droppeja ja mietin et oonko ihan sekaisin, et jos se testi onkin huomen aamulla puhdas nega niin miksi piti kärsiä turhaan pari päivää :facepalm: tokikaan aina ei lääkkeet auta vaikka ottaiskin.

Mä en ymmärrä miksi mun kierto on päin prinkkalaa.. kp2 ei vuotoa vieläkään kunnolla. Tuhrutti ja vuosi vähän ruskeaa ja kerran hitusen punaista ja nyt pyyhkies enemmän pinkkiä eli ihan ku loppuvuoto jo.

Kohta ovistestit haen toki testaan vasta myöhemmin entä nyt mut tosi tukala olo ku maha on kuin pallo ja sit rinnat kipeytyi ja ummetus alkoi. Ei mee housut kii vaan leggingsit on nyt se juttu.

Mäkin näkisin jonkun hailuran tossa Dimoun testissä, mut huomenna aamulla vaan uutta perään..

Mulla oli eilen vähän normaalista poikkeava migreeni kohtaus. Tai no oli ne joskus tommosia, mut ei enää moneen vuoteen oo ollut (muuttunut kohtausoireet aika paljon). Tänään särky alkoi taas, mutta lievempänä onneksi. En uskaltanut sen eilisen haamutestin takia ottaa kunnon droppeja ja mietin et oonko ihan sekaisin, et jos se testi onkin huomen aamulla puhdas nega niin miksi piti kärsiä turhaan pari päivää :facepalm: tokikaan aina ei lääkkeet auta vaikka ottaiskin.

Et tehnyt tänään uutta testiä? Sun hermot on rautaa :woot:

Vihdoin rfsu ovistesti oli lähes plussa mut ei ihan vielä :woot: teen varmaan vielä illalla digin jos hormoni ois noussu jo sen verran. Kp14.

Varmaan ihan ok tälleen yk1 ja kp1 odottaa jo ihan into piukassa, että menkat olis ohi :hilarious:

Päivittelin muuten äsken Flo:hon kierron pituutta (35-> 31) ja luteaalia (14-> 12) ja musta tuntuu, että koko härveli meni ihan sekaisin :woot: Nyt se merkkasi sinisiksi päiviksi saa sanoa melkein koko saamarin kierron... Pitää varmaan sulkea koko sovellus ja päivittää :bookworm:

Takaisin