Pahoittelut Kp ykkösistä ja negoista testeistä
On tullu niin paljon tekstiä ettei mukana meinaa pysyä, tai ainakaan kaikkia kommentoida. Mut ihanan aktiivista! :) Meillä puhutaan kyllä arkoja asioita välillä missä sattuu, mies yleensä saattaa sit humalassa avautua, on muutakin humalassa sellanen rakkauden tunnustaja takiainen että huhhu

Mutta niinkun joku jo sanoi, ajatukset hoitoihin lähdöistä voi hyvinkin muuttua ajan kanssa. Miehille se varmaan on sellanen miehinen juttu ja kovempi kynnys lähteä hoitoihin? Vaikka ne joutuu vaan runkkaan ja naisia sörkitään sit senkin edestä

Olis muuten kiva kuulla paljonko se sperman tutkimus analyysi maksaa? Voishan laittaa ton äijän runkkaan purkkiin, vaikka on parivuotta sitten vissiin käyny mutta tulispa sekin varmistettua uudestaan..
Omanapa: JES. jotain hyvää edes tapahtuu. Mun oma asunto on ollut viikon myynnissä ja tänään jo myin sen

outoa, haikeaa mutta päästään nyt suunnittelemaan ihan omaa yhteistä kotia johon on varmasti vielä matkaa, mutta saapahan muuta kuumeiltavaa
Mun mielestä kaikista rasittavinta tässä yrityksessä on se, kun ei tiedä koska se tärppää. Ja se kun tiedät että et todellakaan oo se yksilö kuka tulee raskaaks kun haistat miehen kalsareita. Mun etappi on syyskuussa, enkä tiedä miten selviän sen etapin yli jos tärppiä ei oo sillon viimestään tullu. Tuntuu niin hölmöltä että esikoiseen meni vuosi ja nyt tähän keskenmenneeseen (toki eri kumppani) meni 6kk, tuntuu hölmöltä että siihen nyt menisi sitten kauemmin aikaa, mutta kun sitä ei ikinä tiedä. :arghh: