Raskaaksi 2019

Varmaan ihan ok tälleen yk1 ja kp1 odottaa jo ihan into piukassa, että menkat olis ohi :hilarious:

Päivittelin muuten äsken Flo:hon kierron pituutta (35-> 31) ja luteaalia (14-> 12) ja musta tuntuu, että koko härveli meni ihan sekaisin :woot: Nyt se merkkasi sinisiksi päiviksi saa sanoa melkein koko saamarin kierron... Pitää varmaan sulkea koko sovellus ja päivittää :bookworm:
Mulla on sinisiä päivii joku yli viikko siellä mut en tiedä kyl syytä

Et tehnyt tänään uutta testiä? Sun hermot on rautaa :woot:

Piti mun, mutta menin aamulla silmät ristissä vessaan ja unohdin että pitäs kippoon pissiä (testit liuskoja) :grin Ja näin varhaisessa vaiheessa aamupissa säästää eniten hermoja kun siihen luotan eniten.

Mulla sekoilee Flo kokoajan ja vaihtuu ovulaatio ja hedelmälliset päivät melkeen päivittäin :wacky::bag: Premomis vaihtuu kokoajan et millon oisin milläkin dpolla ja tänään näytti hetken että ois kp10 että semmosta sekoilua. Yhtä sekasin sitä on kyl itsekkin. Eikä oo menkat muuten vieläkään alkanu mut menkkakramppeja ollu ehkä melkeen viikon, lauantaina oli tosiaan se vaaleanpunainen vuoto kerran pyyhittäessä (kaikkia varmasti kiinnostaa) :hilarious: Voisko oma keho vaan toimia niinku oppikirjasta.

Vihdoin viimein tuhrua, josko se kierto suvaitsisi alkaa kunnolla hetipuoleen, niin pääsisin huomenna soittamaan klinikalle!

Täällä kp19, dpo4. Hitto kun aika mateleeeeee... Oon ruvennut pelkäämään, että se pirun tiputtelu alkaa kaikesta (tehostetusta ovulaatiosta, isommasta terolut-annoksesta) huolimatta. Näin siitä untakin. Tähän kiertoon mulla on nyt enemmän paineita kuin pitkään aikaan. Huoh, menisipä seuraavat 10 päivää nopeasti!

Nyt tiedän jo että ovis tulee oikeelta puolelta.. Miksei vaikka vasemmalta mistä viimeksi raskauduin. :bag: ärsyttää.. Lähdetään huomenna mökille ja mies jää kotiin. Pakko huomenna talletella ja sit vielä lauantaina kun tullaan takasin. Pliis voisko se Ovis plussa olla vaikka vasta lauantaina :smiley-angelic001 ja siis ps. Mökki on saman sairaanhoitopiirin alueella :hilarious:

Liitteet

• IMG_20200506_193239.jpg
    IMG_20200506_193239.jpg
    16.3 KB · Katsottu: 159
Nyt tiedän jo että ovis tulee oikeelta puolelta.. Miksei vaikka vasemmalta mistä viimeksi raskauduin. :bag: ärsyttää.. Lähdetään huomenna mökille ja mies jää kotiin. Pakko huomenna talletella ja sit vielä lauantaina kun tullaan takasin. Pliis voisko se Ovis plussa olla vaikka vasta lauantaina :smiley-angelic001 ja siis ps. Mökki on saman sairaanhoitopiirin alueella :hilarious:

Hmm tikun perusteella vois veikata et plus on huomenna tai viimeistään perjantaina. Mut luulis et huomenna ja la riittää! Siinähän toteutuu se joka toinen päivä :happy: ja tänäänkin vois :smiley-angelic006

Mies pisti viestiä että niksautti töissä selkänsä. Sentään kysyin että kuinka kipeää tekee, ennen kuin aloin jo pohtimaan että voitaisko tehä koti inssi, jos ei kykene perinteisiin puuhiin:hilarious::bag: kuulemma niin kipee selkä ei oo:hilarious: Ai että, on se kumma jos ei seksistä pian mee maku:hilarious: on tää niin romanttista että:hilarious:

Mies pisti viestiä että niksautti töissä selkänsä. Sentään kysyin että kuinka kipeää tekee, ennen kuin aloin jo pohtimaan että voitaisko tehä koti inssi, jos ei kykene perinteisiin puuhiin:hilarious::bag: kuulemma niin kipee selkä ei oo:hilarious: Ai että, on se kumma jos ei seksistä pian mee maku:hilarious: on tää niin romanttista että:hilarious:

Joo, asiat tärkeysjärjestykseen eli siemenet on saatava vaikka mies olis kokovartalokipsissä :hilarious:

Mä tikuttelin huvikseni tänä aamuna ja iltapäivästä kans, kun olo tuntuu hetkittäin niin energiseltä ja yölläkin sain rampata vessassa :hilarious: tikku näyttää tosi samalta, kun sulla :angelic: et oon ihan hoomoilasena kun ilmeisesti tää ovis kuitenkin toimii oireiden perusteella, vaik sellanen turbolääkitys päällä et luulis, ettei mikään toimi :grin
No, se onkin vissii sit ainoo toimiva asia täs ruhossa :hilarious: :bored:
Kyllä tos mun tehostuneessa hormonitoiminnassa on joku yhteys tähän hiton turpoiluun - tänään lääkkeistä huolimatta turvottaa, mut se on sellasta maltillisempaa, et ei mitään semmosia kurkku turpoo umpeen juttuja.
Onko teillä oviksen tienoilla koko vatsa ihan turbona ja kipeenä? :anyone
Ei siis pelkkä alavatsa vaan koko päkki, mulla nimittäin kiertää silleen et huh hoijaa :grin

Mä tikuttelin huvikseni tänä aamuna ja iltapäivästä kans, kun olo tuntuu hetkittäin niin energiseltä ja yölläkin sain rampata vessassa :hilarious: tikku näyttää tosi samalta, kun sulla :angelic: et oon ihan hoomoilasena kun ilmeisesti tää ovis kuitenkin toimii oireiden perusteella, vaik sellanen turbolääkitys päällä et luulis, ettei mikään toimi :grin
Kyllä tos mun tehostuneessa hormonitoiminnassa on joku yhteys tähän hiton turpoiluun - tänään lääkkeistä huolimatta turvottaa, mut se on sellasta maltillisempaa, et ei mitään semmosia kurkku turpoo umpeen juttuja.
Ei siis pelkkä alavatsa vaan koko päkki, mulla nimittäin kiertää silleen et huh hoijaa :grin

Kyl se ovis sit näyttää sullekin saapuvan :) mun tikku oli inasen tummempi päivällä kuin tos sofian kuvas ja nyt illalla oli digiplussa. Mulla on joskus, mut harvemmin, turvotusta ovispäivänä ja vaihdellen vihlontaa/kipua tai paineen tunnetta toispuoleisesti.

Hmm tikun perusteella vois veikata et plus on huomenna tai viimeistään perjantaina. Mut luulis et huomenna ja la riittää! Siinähän toteutuu se joka toinen päivä :happy: ja tänäänkin vois :smiley-angelic006

No tätä mäkin mietin et joka toinen päivä kuitenkin toteutuu. Ja siis tänään ei vaan pystynyt kun mä olin yövuorossa ja si ku mies pääsi töistä niin lapset kaikki kotona :banghead:
Mutta huomenna aamulla nukun vaikka vaan 4h unet ja pannaan niin että päätä huimaa ennenkun lähdetään mökille :laughing001

Jes, Ovis kaveri :grin mulla on ainakin kauheesti ilmaa mahassa ja nyt kkm jälkeen tosi kivuliaita ovulaatioita ollu :shy:

Onneks miehet yleensä (Okei en yleistä) saa olla aika kipeitä ettei seksiin kykenis :hilarious:

Täällä kp19, dpo4. Hitto kun aika mateleeeeee... Oon ruvennut pelkäämään, että se pirun tiputtelu alkaa kaikesta (tehostetusta ovulaatiosta, isommasta terolut-annoksesta) huolimatta. Näin siitä untakin. Tähän kiertoon mulla on nyt enemmän paineita kuin pitkään aikaan. Huoh, menisipä seuraavat 10 päivää nopeasti!

Nyt Peukut ja varpaat pystyyn että tää onnistuu! :smiley-angelic001 tiedän helpommin sanottu kun tehty et yrittäisi ajatella ja unohtaa piinailun:angry9

Jes, Ovis kaveri :grin mulla on ainakin kauheesti ilmaa mahassa ja nyt kkm jälkeen tosi kivuliaita ovulaatioita ollu :shy:

Joo siis mä kerkesin jo miettimään voiko tää ilman määrä olla normaalia :hilarious:
Ei mulla tämmöstä sillon ollu ku yritys aloitettiin, tuli kyllä ton km kylkiäisenä. Oviksen aikaan alkaa pahin ja sit läpi luteaalin on toinen vaikee kohta :grin

Äiti kyselee voinko syödä korvasienikeittoa äitienpäivänä, onko tää joku verhottu yritys udella oonko raskaana... :rolleyes: Ja nyt rupesin sit miettimään että voiko siinä oikeesti olla riskiä jos sellainen epätodennäköinen onni kävis et olisinkin raskaana (sunnuntaina olis vasta dpo8).

Takaisin