Raskaaksi 2019

Oon kans nähnyt kuvia, sillä vanteella saa ihan tyylikkään läiskälookin aikaiseksi, mutta väittävät, että helpottuu sitten ajan ja pyörittelyn myötä, tiedä häntä. :wink

Nyt tästä työpäivä alta ja sit hikinauha ottaan, tuulipuku päälle, pari paikallaan juoksevaa askellusta Eye of the Tiger korvanapeista ja sit lanssilla pois treeneistä. Hyvä suunnitelma loppupäiväksi (miks täällä ei ole semmosta habaa näyttävää emojia....)

Samaa oon kuullut. Mikähän on ajanmyötä:pompus: oon nyt kaks viikkoa piiskannut itseäni sillä, eikä ainakaan vielä helpota:hilarious:

Kp1 kovalla vuodol. Nyt jään lukemaan teidän juttuja ja kommentoin ehkä mut en aktiivisesti..

Toivottavasti haamu vahvistuu !

Plussatuulia <3

Sain ultrat varattua lähisairaalaan.

Hitto miten jännittää :bag: Kunhan kaikki menee hyvin, parin viikon päästä on varmasti hedelmöittynyt alkio sisuksissa. Toivo on luonnollisesti ihan sfääreissä, mutta samalla miettii että voisko muka oikeasti käydä niin, että kahdesti onnistuu raskautumaan heti ensimmäisestä siirrosta. Aika utopistiselta kuulostaa.

Sain edellisen työn alla olleen neuleen valmiiksi ja pohdin ääneen kehtaisko aloittaa vauvapeiton tekoa. Mies totesi että ei missään nimessä, ellet odota että taas joku sukulainen saa vauvan :rolleyes: En kyllä oikeasti olisi itsekään uskaltanut alottaa, mutta ihan hirveä hinku olisi. Samoin on taas ihan uudella kaipuulla tullut ihasteltua vauvojen vaatteita ja tavaroita, tullut haaveiltua raskausajasta, tullut mietittyä miten kertoa esikoiselle tulevasta pikkusisaruksesta ja muuta vaaleanpunaista höttöä.

Voi kun tää nyt onnistuisi :shy:

Halusin vaan sanoa että voihan se onnistua :happy: täällä palstallakin sellaisia on joilla heti kaks peräkkäistä onnistunut :) käyn itsekin tällä hetkellä vähän samantapaista eipäsjuupas taistelua päässä omasta onnistumisesta.

Mun kaverilla on vedetty piuhat poikki, ja nyt nykyisen miehen kanssa ovat menneet yksityiselle hoitoihin, heillä on yksi hedelmöittynyt munasolu pakkasessa ja nyt ottavat jonkun testin vielä ja sitten heinäkuun alussa olisi sen siirto. Vitsit oon kyllä niin onnellinen niiden puolesta. Tärppäispä meilläkin niin pääsis samaan aikaan kasvattaan masuja :angelic:. :IMG:

Miten musta tuntuu että instagram on ollut nyt "täynnä" (kun nään kaks tai kolme niin se on täys) :smiley-angry003 vauvauutisia onnea heille mutta... tietäjät tietää :biggrin

Missä vaiheissa kiertoa kaikki menee, oon jotenkin ihan pihalla :wacky:

Ja Tepsu19 ihan sama fiilis täällä, onks se sit tää vuodenaika jotenki.

En mä tiiä varmasti nääkin jotka mä huomasin oli ekan kolmanneksen just ohittaneita. Vaikka eihän sitä tiiä kuinka kivinen heidänkin taival on ollut tms. mutta mulla on siis kp4 :dance008 seksiä ei oo ollu 6 viiikkon tai ainakin 5 en oo ihan varma :smiley-angry016en varmaan sitä yhtä kertaa merkannu kun sillä ei ollu mitään seksuaalista merkitystä mihinkään ja nyt kun on eka päivä menkkojen jäljeen niin toi yks nukku jo 22.00 :BangHead hitto että ärsyttää!!

Piti ihan laskea, nyt on kp18. Eli ensi viikon lopulle odottelen menkkoja, pääseekin sitten ilmottautumaan taas klinikalle. Viime viikolla oltiin kyllä aktiivisia makkarin puolella, nyt on ihan kaikkensa antanut olo taas eikä jaksa :stop::nailbiting:

Piti ihan tarkistaa, kp 13, ovista odotellessa. :rolleyes:

Mä aattelin, että pitäisin vähän taukoa foorumista tai ainakin muista ketjuista. Tätä on niin kiva seurata, kun täällä on tota pohtivaa keskustelua vähän kaikesta :grin:smiley-angelic003
Lähinnä, kun ei nyt yritetä, mut silti tulee aina jotain mitä haluun teille jakaa :rolleyes:
Vähennän ehkä aktiivisuuttani, tai no yritän :grin otan löysin rantein tän suhteen eli en tee mitään "pakko lopettaa palstailu" vaan meen fiiliksen mukaan, mutta viestejänne aika varmasti luen :angelic:

Mies menee töihin taas ensi viikolla toiselle paikkakunnalle ja mä aattelin, et menisin siks aikaa anoppilaan rentoutumaan ja keksimään muuta tekemistä metän keskelle, ei tarvis yksin olla :) Mieskin lupas sinne tulla miten töiltään ehtii, kun tekee urakkaa.
Niin ja harkittuani jonkin aikaa kesäsuunnitelmia tulin siihen tulokseen, että otin kesäopintoja kampukselta ja niihin nyt sitten alan ihan rennoin mielin suunnata keskittymistäni. Jos vaikka muutkin asiat siinä sivussa hoituis omalla painollaan, kun ei kokoajan oo kyttäämässä jokaista omaa tuntemusta. Tänään jo vähän tein alustavia kurssisuunnitelmia ja tuntui ihan mukavalta pitkästä aikaa. Toki tää päivä on ollu muutenkin vähän parempi kuin edelliset ja koin iloa siitä, että meillä jotain pientä kesäsuunnitelmaakin on. :shy:

Mä ite edelleen oon sitä mieltä, että paljon on mukana tässä kaikessa myös hormonaalista epätasapainoa - akne puhkesi aika rajuna, sitten hiukset rasvoittuu ennätystahtia ja vieläkin on jonkin verran hikoilua. Semmosta oikein hormonihikeä, yh :hilarious:
Kai on odotettavissa pitkä toipuminen kaikkiaan, mut heti kun lupa tulee, niin yritys alkaa :happy119 Toivon niin, et saatais nopeaan tahtiin tää ihosairaus balanssiin, allergiat kuriin ja sit lääkitys purettua. Ens vuonnahan mun pitäis kuitenkin jo valmistua, mut en tiedä venähtääkö se nyt tän kevään takia.. Riippuu kai siitä, miten aktiivinen jaksan olla syyslukukaudella, mut en ota siitä stressiä. Kuha joskus ulos pääsee :hilarious:

Niin ja kiertoa en oikeen oo jaksanut tulkita, en oo edes selvillä mikä kp nyt on :grin ovis saattoi kyllä jo olla, jos nyt edes oli - tikuttelin vissiin liian myöhään, mut oireista päätellen, sillä oli ne ihme alavatsan kutinat, jotka on nyt loppuneet kuin seinään. Sillon mä myös turpoilin semipahasti ja olin ihan levoton :oops:

Tänne ei oikeestaan muuta, yritän ottaa asiat iisisti ja hoitelen itteäni lääkkeillä. Voinnin mukaan meen pienin askelin eteenpäin, kyllä tää tästä ehkä vielä toivottavasti :angel7

Voimiksia kaikille, plussia kehiin tyttäret :smiley-bounce012

Kp14 flo ennustaa ovista tälle päivälle, testejä en oo tehnyt. Luomukierto pitkästä aikaa.

Mä aattelin, että pitäisin vähän taukoa foorumista tai ainakin muista ketjuista. Tätä on niin kiva seurata, kun täällä on tota pohtivaa keskustelua vähän kaikesta :grin:smiley-angelic003
Lähinnä, kun ei nyt yritetä, mut silti tulee aina jotain mitä haluun teille jakaa :rolleyes:
Vähennän ehkä aktiivisuuttani, tai no yritän :grin otan löysin rantein tän suhteen eli en tee mitään "pakko lopettaa palstailu" vaan meen fiiliksen mukaan, mutta viestejänne aika varmasti luen :angelic:

Mies menee töihin taas ensi viikolla toiselle paikkakunnalle ja mä aattelin, et menisin siks aikaa anoppilaan rentoutumaan ja keksimään muuta tekemistä metän keskelle, ei tarvis yksin olla :) Mieskin lupas sinne tulla miten töiltään ehtii, kun tekee urakkaa.
Niin ja harkittuani jonkin aikaa kesäsuunnitelmia tulin siihen tulokseen, että otin kesäopintoja kampukselta ja niihin nyt sitten alan ihan rennoin mielin suunnata keskittymistäni. Jos vaikka muutkin asiat siinä sivussa hoituis omalla painollaan, kun ei kokoajan oo kyttäämässä jokaista omaa tuntemusta. Tänään jo vähän tein alustavia kurssisuunnitelmia ja tuntui ihan mukavalta pitkästä aikaa. Toki tää päivä on ollu muutenkin vähän parempi kuin edelliset ja koin iloa siitä, että meillä jotain pientä kesäsuunnitelmaakin on. :shy:

Mä ite edelleen oon sitä mieltä, että paljon on mukana tässä kaikessa myös hormonaalista epätasapainoa - akne puhkesi aika rajuna, sitten hiukset rasvoittuu ennätystahtia ja vieläkin on jonkin verran hikoilua. Semmosta oikein hormonihikeä, yh :hilarious:
Kai on odotettavissa pitkä toipuminen kaikkiaan, mut heti kun lupa tulee, niin yritys alkaa :happy119 Toivon niin, et saatais nopeaan tahtiin tää ihosairaus balanssiin, allergiat kuriin ja sit lääkitys purettua. Ens vuonnahan mun pitäis kuitenkin jo valmistua, mut en tiedä venähtääkö se nyt tän kevään takia.. Riippuu kai siitä, miten aktiivinen jaksan olla syyslukukaudella, mut en ota siitä stressiä. Kuha joskus ulos pääsee :hilarious:

Niin ja kiertoa en oikeen oo jaksanut tulkita, en oo edes selvillä mikä kp nyt on :grin ovis saattoi kyllä jo olla, jos nyt edes oli - tikuttelin vissiin liian myöhään, mut oireista päätellen, sillä oli ne ihme alavatsan kutinat, jotka on nyt loppuneet kuin seinään. Sillon mä myös turpoilin semipahasti ja olin ihan levoton :oops:

Tänne ei oikeestaan muuta, yritän ottaa asiat iisisti ja hoitelen itteäni lääkkeillä. Voinnin mukaan meen pienin askelin eteenpäin, kyllä tää tästä ehkä vielä toivottavasti :angel7

Voimiksia kaikille, plussia kehiin tyttäret :smiley-bounce012

Kuulostat jo voivan paremmin, ihanaa että on jo positiivisempi olo tulevan suhteen! :)

Omanapa: just kohta pääsen yövuorosta pois. Tuli sitten yöllä selailtua tota raskaaksi 2020 ryhmän ihan tammikuun alkua kun oon plussa ni, siellähän se mun positiivinen testi kuva vielä möllötti. Ei varmaan ois kantsinut ees katsoa kun ei siitä mikään hyvä fiilis tuu.

Btw, tääläkun on ollut puhetta tuosta lapsi tuntemattoman kanssa sarjasta niin oliko sillä Arilla ja sillä naisella, en nyt muista nimeä niin keskenmeno? Kun ainakin nyt viime jaksossa sain sellaisen käsityksen ja nyt oli käyny ilmeisesti tärppi uudestaan. Kauankohan on menny ekaan tärppiin ja nyt tähän uuteen. Pitääkin taas aktivoitua sen sarjan kanssa :bag:

Kuulostat jo voivan paremmin, ihanaa että on jo positiivisempi olo tulevan suhteen! :)

Omanapa: just kohta pääsen yövuorosta pois. Tuli sitten yöllä selailtua tota raskaaksi 2020 ryhmän ihan tammikuun alkua kun oon plussa ni, siellähän se mun positiivinen testi kuva vielä möllötti. Ei varmaan ois kantsinut ees katsoa kun ei siitä mikään hyvä fiilis tuu.

Btw, tääläkun on ollut puhetta tuosta lapsi tuntemattoman kanssa sarjasta niin oliko sillä Arilla ja sillä naisella, en nyt muista nimeä niin keskenmeno? Kun ainakin nyt viime jaksossa sain sellaisen käsityksen ja nyt oli käyny ilmeisesti tärppi uudestaan. Kauankohan on menny ekaan tärppiin ja nyt tähän uuteen. Pitääkin taas aktivoitua sen sarjan kanssa :bag:
Mun mielestä sille tuli toinen keskenmeno, olikohan niin että joulukuussa eka ja kesää oli varmaan tää toka

Onko kellekään käynyt näin one stepin r-testin kanssa? Tuli punainen piste ylälaitaan siihen kohtaan, mihin testiviivan pitäisi piirtyä :scratch

Oli pakko tehdä testiä, kun menkat kesti vain kaksi päivää, ja vuoto oli tosi niukkaa. Turvottaa myös hirveästi, ja eilen tuli ihan ihmeellinen, yhtäkkinen väsymyskohtaus. Joooo, syön estrogeeniä nyt, sekin voi aiheuttaa, mutta voitte varmaan samaistua siihen ettei tää testaaminen oo aina ihan järjellä selitettävissä :grin

Liitteet

• IMG_20200506_084026.jpg
    IMG_20200506_084026.jpg
    6.1 KB · Katsottu: 187
Takaisin