Raskaaksi 2019

Täällä moni on puhu rfsu sta samaa, ite oon ymmärtäny että raskaustestiin ei voi tulla plussaa jos ei ole raskaana? :wideyed: Vai onko tää nyt ihan susi merkki.. Terveisin rfsu ta kaapissa useampi, uskallanko sillä edes kokeilla.. (Kaks selkeetä negaa saanu sillä aiemmin.)

Niissä on viallisia nyt ollu paljon, normaalisti siis ei voi tulla väärää plussaa mutta jostain syystä noi rfsu:n herkät varsinki niitä antaa mutta myös tikut, itekin semmosia saanut useamman ja olleet vääriä.
Alla esimerkit, ja negaa oli veritesti ja muut kotitestit.
 

Liitteet

  • Screenshot_20180910-154055 (1).png
    Screenshot_20180910-154055 (1).png
    77.1 KB · Katsottu: 241
  • IMG_20171224_020450.jpg
    IMG_20171224_020450.jpg
    18.2 KB · Katsottu: 220
Kp13 ja edelleen ovistestissä se haalee viiva. Digikin näyttää negaa. Missä mun ovis? Onkohan elimistö sekaisin kun nuvaring vasta vähän yli 2vko sitten poistin... :confused:


Jos ovista ei tuu ollenkaan niin voiko se hailu viiva näkyä silti?

Voi näkyä, mulla on läpi kierron jonkinlainen viiva :)
 
Joo näin minäkin olen käsittänyt että liuska ovistestiin voi tulla hailura viiva koko kierron ajan. Itse siirryin viivojen tulkinnan vaikeuden vuoksi digitaalisiin testeihin :)

Täällä siis dpo10 ja paljon pyörii mielessä että kumpa nyt onnistuisi tämä. Olisi ihanaa ettei tarvitsisi miettiä ovulaatioiden ajankohtaa ja niiden yhdistämistä miehen reissutyöhön. Kumpa nyt olisi tärppi käynyt!
 
Juu, näistä tiputteluista, että ite oon ajatellut niin, että jos on niukempaa, kun normaalisti.

Meen tässä kuussa lääkäriin, muissa kun alapään asioissa, niin voisihan sitä kysäistä samalla mikä kaikki luetaan vielä normaaliksi. Ite on niin paha arvioida, kun ei oo yhtään tavallista kiertoa ollut sitten synnytyksen, että missä kohtaa täytetään epänormaalin rajat...

Ja ovistesteissä se hailura on mullakin läpi kierron, ovis+ on mulla tasavahva. Voi olla hyvin vasta tuloillaan.

Plussaonnea sitä tarvitseville, toivottavasti saadaan paljon ihania uutisia<3

Ja tervetuloa uusille:) ja tsemppiä kierron eri vaiheisiin muille.

Nim. Kp25/1 tai jotain sinne päin, jään seuraamaan tilannetta
 
Täällä alkanut ovistestien viivat vahvistua. Digissä tyhjää ympyrää, kun varmistelin. Mulla muuten kanssa aina tulee toinenkin viiva, missä vaiheessa kiertoa tahansa.
 
Nyt on kaikki 109 sivua luettu ja uskallaudun tänne, kun olen edes vähän perillä muiden tilanteista. Muutama päivä siihen meni, mutta onneks oon vielä saikulla, niin on hyvin aikaa :grin

Itsellä siis todettiin viime torstaina kkm ja viikonloppuna oli kivulias, mutta onneksi nopea tyhjennysvuoto. Sitä ennen oli yk 10 menossa, joten aika kauan kesti tärpin tulla. Nyt oon käyny hakemassa kehiin gelee royalet, greippimehun ja rautatabletit (hemoglobiini neuvolassa 118). Lisäksi laitoin pikana tilaukseen 60kpl ovistestejä, niin on jotain millä testailla :p

Ennen keskenmenoa en siis ovista tikutellut tai mitään muutakaan. Toki Flon kanssa seurasin kiertoa, mutta muuten mentiin miehen kanssa aika fiilispohjalta. Nyt siis loppui tjottailu ja toivotaan, ettei tällä kertaa tarvitsisi noin kauan yrittää.

Hirmuisesti tsemppiä piinailijoille, tarrasukkia alkuvaiheen plussailijoille, sympatiat kp 1:lle ja oikein paljon plussatuulia kaikille :Heartred
Voi olen niin pahoillani :( mut tervetuloa juttelemaan meidän kanssa!
 
Varovaiset onnittelut Jesbe, toivotaan että kaikki on kunnossa ja että olet vain matalahormoninen :Heartred

Zemppiä piinailijoille!
Jaksamista kp1 kohdanneille :Heartred

Täällä dpo10 ja aika oireeton olo. Maltan hyvin olla testaamatta, liekkö joku oire sekin että on tyyni olo ? :D

Mulla oli se tyyni olo. Ei oikein ollut tarvetta testata hulluna. Ei tullu PMS-kiukkua lainkaan
 
Mulla oli se tyyni olo. Ei oikein ollut tarvetta testata hulluna. Ei tullu PMS-kiukkua lainkaan

Jospa mullakin tyyni olo kielisi tärpin käyneen..

Mahassa ei toistaiseksi ole ollut menkkajuilintaa, ehkä menkat ei ala ollenkaan. Toivoa on, ainakin jos aamulämmöt ei lähe laskuun...

Joko Jesbe kirjoittelet marraskuisissa? Kumpa itsekin saisin marras-nyytin <3
 
@puhvis @jannn @dadapls ja @Hanni_ @beibie milloin testejä? :rolleyes:

@Nipanderi mä tulin kuuden päivän "vanhoilla" siittiöillä raskaaksi tossa tuulimuna raskaudessa :grin

Huomenna testailen aamulla, jännittää :nailbiting:
Tsemppiä huomiseen toivottavasti tulee plussa!

Tuota oon miettiny että kun meni kesken mulla että vaikuttiko kun siittiöt ei ollu tuoreita nii menikö siks kesken? Tuli mielee tosta sun tuulimunast
 
@puhvis @jannn @dadapls ja @Hanni_ @beibie milloin testejä? :rolleyes:

@Nipanderi mä tulin kuuden päivän "vanhoilla" siittiöillä raskaaksi tossa tuulimuna raskaudessa :grin

Huomenna testailen aamulla, jännittää :nailbiting:

Tsemppiä huomiseen! Taidan torstaina testata. Pelottaa vaan taas nähdä se blanco :sour::arghh:
 
@puhvis @jannn @dadapls ja @Hanni_ @beibie milloin testejä? :rolleyes:

@Nipanderi mä tulin kuuden päivän "vanhoilla" siittiöillä raskaaksi tossa tuulimuna raskaudessa :grin

Huomenna testailen aamulla, jännittää :nailbiting:

Mä koitan malttaa odottaa dpo14-16 eli ensi viikon puolelle xD kunhan täti ei tuu.. Nyt dpo10
 
@DeeDee kyllä sitäkin ajattelin, mut toisaalta luulis että ei ne ois hedelmöittäny enää jos ns tuoreudesta olis kiinni, ennemminki oli vaan hyvä yksilö kun selvinnyt. Mutta mistäs sitä tietää!

Mulla on huomenna vasta dpo 10 tai 11 mutku menin tekee jostain aivottomasta syystä eilen testin ja siihen tuli jotain viivan paikkas nii pakko nyt kattoo mitä se tekee :hilarious:
 
@DeeDee kyllä sitäkin ajattelin, mut toisaalta luulis että ei ne ois hedelmöittäny enää jos ns tuoreudesta olis kiinni, ennemminki oli vaan hyvä yksilö kun selvinnyt. Mutta mistäs sitä tietää!

Mulla on huomenna vasta dpo 10 tai 11 mutku menin tekee jostain aivottomasta syystä eilen testin ja siihen tuli jotain viivan paikkas nii pakko nyt kattoo mitä se tekee :hilarious:

Toivotaan viivanpaikan muuttuvan ihan plussaksi<3
 
Juuh, ei se mahdotonta oo ollenkaan, eiköhän nää keskenmenot oo sillai sattumankauppaa kumminkin, tuskin vika vain "vanhoissa" siittiöissä. Ikäviä yhtä kaikki ja jaksamista asian kokeneille.

Ihan kun olis tissit vähän kipeet, mut sit tää vuoto, ehkä enemmän menkkaoire kumminkin.

Tsempit, toivottavasti viivanpaikat muuttuu viivoiksi ja plussahaaveet raskausoireiksi. Monella kuulostaa ainakin hyvältä:)
 
@puhvis @jannn @dadapls ja @Hanni_ @beibie milloin testejä? :rolleyes:

@Nipanderi mä tulin kuuden päivän "vanhoilla" siittiöillä raskaaksi tossa tuulimuna raskaudessa :grin

Huomenna testailen aamulla, jännittää :nailbiting:

Jännittää sun puolesta, kerro heti kun tiedät :nailbiting: Täällä on peukut pystyssä :Heartred

Maanantaina testaan :eek:
 
Takaisin
Top