Oisko kunnon joukkoryntäys marraskuisiin?
Todellakin!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oisko kunnon joukkoryntäys marraskuisiin?
En vielä kun haluan ensin nähdä että kaikki on hyvin, tänään rupesi jumalaton kipu alavatsassa vasemmalla puolella. Lepään ja rentoudun. Ei tunnu samalta kuin km. Mun kaverilla oli paljon kipua niin sillä on edennyt raskaus normaalisti eikä mulla vuoda ainakaan niin pidän tätä nyt normaalina, voi olla että yksi lääke jonka lopetin kun sain tietää raskaudesta aiheuttaa näitä kipuja tms... Ja tosiaan tuo närästys pahenee vaan iltaa kohden Oireetonta on päivällä mut illalla sit alkaa kipuilu ja nännien nipistely ja kipu kainaloissa on vahvistunut nyt. Maha on kuin keilapallo, eipä oikein muuta. Tänne vielä kirjoittelen ja luen teidän juttuja ku haluan varmistaa ettei ole esim tuulimuna tms ennen kuin menen marraskuisiin.Jospa mullakin tyyni olo kielisi tärpin käyneen..
Mahassa ei toistaiseksi ole ollut menkkajuilintaa, ehkä menkat ei ala ollenkaan. Toivoa on, ainakin jos aamulämmöt ei lähe laskuun...
Joko Jesbe kirjoittelet marraskuisissa? Kumpa itsekin saisin marras-nyytin
Onko kellään ollu oireena halujen lisääntyminen? Muutenki siis oon aika halukas mutta tänään ihan koko päivän mielessä Aamulla yritin miestä kellistää mutta ei, yleensä se sitten lähtee siinä jonkin ajan päästä. Nyt kuitenkin ihan häiritsevällä tasolla mennään.
Lisäksi pissattanu koko päivän. Sellanen ihan pakko päästä vessaan heti ja useesti
Ei oo kyllä haluja ollu aikoihin oiskohan joku hormonivaje..
Muaki pissattaa välillä puolen tunnin välein. Mut sit vaan mietin et oonko sit juonu paljon vai mitä, vai onko joku uusi sairaus sehän se tästä vielä puuttuiski
Oon kuullu että joskus tulee sellasia kausia millon ei oo haluja/ ne vähenee ja sitten välillä taas lisääntyy. Hui toivotaan ettei oo mikään sairaus Jos on hormonivaje niin voin ilolla luovuttaa nää kaikki tarvitseville Tai, ei ihan kaikkia
Onko kellään ollu oireena halujen lisääntyminen? Muutenki siis oon aika halukas mutta tänään ihan koko päivän mielessä Aamulla yritin miestä kellistää mutta ei, yleensä se sitten lähtee siinä jonkin ajan päästä. Nyt kuitenkin ihan häiritsevällä tasolla mennään.
Lisäksi pissattanu koko päivän. Sellanen ihan pakko päästä vessaan heti ja useesti
Kysymys niille joilla on ollut repäisykipuja; tuleeko ne teillä jonkun liikkeen mukana vai ihanko paikallaan? Mulla kun kierrän yläkroppaa niin että lantio on suht paikallaan tulee hetken kipu oikeelle mutta en tiedä onko toi oikee sana sille. Pistokipu ehkä? Vaiko onko tää sellanen laajempi sana mikä kuvaa piinailijan äkillista munasarjakipua
Mulla on kipuja alavatsassa hyvin epämukavaa ja se sijoittui vuoron perään oikealle ja vasemmalle Just jos tekee "äkkilähtöjä" niin julmeton pisto. Liekö kasvukipuja. Uskon niin.
Mulla ainakin plussakierrossa tuli repäisykipuja, kun nousin esim. nopeasti tuolilta ylös. Myös aivastaminen aiheutti niitä.Kysymys niille joilla on ollut repäisykipuja; tuleeko ne teillä jonkun liikkeen mukana vai ihanko paikallaan? Mulla kun kierrän yläkroppaa niin että lantio on suht paikallaan tulee hetken kipu oikeelle mutta en tiedä onko toi oikee sana sille. Pistokipu ehkä? Vaiko onko tää sellanen laajempi sana mikä kuvaa piinailijan äkillista munasarjakipua