Raskaaksi 2019

Mullakin olis vielä mahkut marraskuisiin:happy:
Tänään kp33/38? Ja viimeksi kp31 testi nega sen jälkeen en oo tehny testiä ja ajattelinki tehdä vasta viikonloppuna kun näin viikolla sujahtaa aika töissä niin äkkiä. :)
 
Jospa mullakin tyyni olo kielisi tärpin käyneen..

Mahassa ei toistaiseksi ole ollut menkkajuilintaa, ehkä menkat ei ala ollenkaan. Toivoa on, ainakin jos aamulämmöt ei lähe laskuun...

Joko Jesbe kirjoittelet marraskuisissa? Kumpa itsekin saisin marras-nyytin :Heartred
En vielä kun haluan ensin nähdä että kaikki on hyvin, tänään rupesi jumalaton kipu alavatsassa vasemmalla puolella. Lepään ja rentoudun. Ei tunnu samalta kuin km. Mun kaverilla oli paljon kipua niin sillä on edennyt raskaus normaalisti eikä mulla vuoda ainakaan niin pidän tätä nyt normaalina, voi olla että yksi lääke jonka lopetin kun sain tietää raskaudesta aiheuttaa näitä kipuja tms... Ja tosiaan tuo närästys pahenee vaan iltaa kohden Oireetonta on päivällä mut illalla sit alkaa kipuilu ja nännien nipistely ja kipu kainaloissa on vahvistunut nyt. Maha on kuin keilapallo, eipä oikein muuta. Tänne vielä kirjoittelen ja luen teidän juttuja ku haluan varmistaa ettei ole esim tuulimuna tms ennen kuin menen marraskuisiin.

Tsemppiä sulle ja ainakin kuulostaa kovin hyvältä toi ns oireettomuus <3
 
Onko kellään ollu oireena halujen lisääntyminen? :hilarious: Muutenki siis oon aika halukas mutta tänään ihan koko päivän mielessä:hilarious: Aamulla yritin miestä kellistää mutta ei, yleensä se sitten lähtee siinä jonkin ajan päästä. Nyt kuitenkin ihan häiritsevällä tasolla mennään. :oops:

Lisäksi pissattanu koko päivän. Sellanen ihan pakko päästä vessaan heti ja useesti o_O
 
Onko kellään ollu oireena halujen lisääntyminen? :hilarious: Muutenki siis oon aika halukas mutta tänään ihan koko päivän mielessä:hilarious: Aamulla yritin miestä kellistää mutta ei, yleensä se sitten lähtee siinä jonkin ajan päästä. Nyt kuitenkin ihan häiritsevällä tasolla mennään. :oops:

Lisäksi pissattanu koko päivän. Sellanen ihan pakko päästä vessaan heti ja useesti o_O

Ei oo kyllä haluja ollu aikoihin :( oiskohan joku hormonivaje..
Muaki pissattaa välillä puolen tunnin välein. Mut sit vaan mietin et oonko sit juonu paljon vai mitä, vai onko joku uusi sairaus :inpain::woot: sehän se tästä vielä puuttuiski :hilarious:
 
Ei oo kyllä haluja ollu aikoihin :sad001 oiskohan joku hormonivaje..
Muaki pissattaa välillä puolen tunnin välein. Mut sit vaan mietin et oonko sit juonu paljon vai mitä, vai onko joku uusi sairaus :inpain::woot: sehän se tästä vielä puuttuiski :hilarious:

Oon kuullu että joskus tulee sellasia kausia millon ei oo haluja/ ne vähenee ja sitten välillä taas lisääntyy. Hui toivotaan ettei oo mikään sairaus :eek: Jos on hormonivaje niin voin ilolla luovuttaa nää kaikki tarvitseville :hilarious: Tai, ei ihan kaikkia :wink
 
Kysymys niille joilla on ollut repäisykipuja; tuleeko ne teillä jonkun liikkeen mukana vai ihanko paikallaan? Mulla kun kierrän yläkroppaa niin että lantio on suht paikallaan tulee hetken kipu oikeelle mutta en tiedä onko toi oikee sana sille. Pistokipu ehkä? Vaiko onko tää sellanen laajempi sana mikä kuvaa piinailijan äkillista munasarjakipua :grin
 
Voi että kun sitä voi olla innoissaan kivuista ja huonosta olosta :hilarious: Sanoin just kaverille että oispa mulla tällänen into ja tutkimisvimma opiskelun suhteen :smiley-angelic006
 
Oon kuullu että joskus tulee sellasia kausia millon ei oo haluja/ ne vähenee ja sitten välillä taas lisääntyy. Hui toivotaan ettei oo mikään sairaus :eek: Jos on hormonivaje niin voin ilolla luovuttaa nää kaikki tarvitseville :hilarious: Tai, ei ihan kaikkia :wink

Joo tänne vaan!
Ei vieläkään mitään tisukipuja :o ehkä pitkä kierto jatkuu ja ne tulee vasta myöh...
 
Onko kellään ollu oireena halujen lisääntyminen? :hilarious: Muutenki siis oon aika halukas mutta tänään ihan koko päivän mielessä:hilarious: Aamulla yritin miestä kellistää mutta ei, yleensä se sitten lähtee siinä jonkin ajan päästä. Nyt kuitenkin ihan häiritsevällä tasolla mennään. :oops:

Lisäksi pissattanu koko päivän. Sellanen ihan pakko päästä vessaan heti ja useesti o_O

Mulla on seksi halut ennallaan eli libido korkea kyllä ehkä hitusen enemmän ku yleensä tässä vaiheessa kiertoa on kuivempi seksi elämä
 
Kysymys niille joilla on ollut repäisykipuja; tuleeko ne teillä jonkun liikkeen mukana vai ihanko paikallaan? Mulla kun kierrän yläkroppaa niin että lantio on suht paikallaan tulee hetken kipu oikeelle mutta en tiedä onko toi oikee sana sille. Pistokipu ehkä? Vaiko onko tää sellanen laajempi sana mikä kuvaa piinailijan äkillista munasarjakipua :grin

Mulla on kipuja alavatsassa hyvin epämukavaa ja se sijoittui vuoron perään oikealle ja vasemmalle Just jos tekee "äkkilähtöjä" niin julmeton pisto. Liekö kasvukipuja. Uskon niin.
 
Mulla on kipuja alavatsassa hyvin epämukavaa ja se sijoittui vuoron perään oikealle ja vasemmalle Just jos tekee "äkkilähtöjä" niin julmeton pisto. Liekö kasvukipuja. Uskon niin.

Joo just tollasia. Mulla ollu nyt oviksesta asti oikeella. Jännää :eek:
 
DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18

Mindie^^, 26v, ya ensimmäisen kerran 4/17, keskeytys 2/18, toinen haaveissa, ya 6/18

Phoenix // toinen haaveissa // ya 1/18

jennnao // ensimmäinen haaveissa // ya 5/14

Helena80 // 38 // neljäs haaveissa // ya 1/19

Virvatuli89 // 29 // ensimmäinen haaveissa // ya 12/18

Koirankorva // 24// ensimmäinen haaveissa // ya 12/18 km 1/19

Iines-19 // 35 // 4. toiveissa // ya 8/2018, km 10/18 ja kkm 1/19

dadapls // 19 // ensimmäinen // ya 1/19

beibie // 25 // ensimmäinen toiveissa // ya 8/18

Otus87 // 32 // ensimmäinen // ya 3/17, kkm/tuulimuna 10/17, km 12/17 ja 2/18, kkm 5/18

Hanni_ // 25 // ensimmäinen haaveissa // ya 5/18, kkm 11/18

jannn // 32 // ensimmäinen haaveissa // ya 9/18

Miriam_88 // 30 // ensimmäinen haaveissa // ya 3/18 // kkm 2/19


Plussanneet:

Jeppis89 / 30v / ya 4/18, LA elokuun lopussa
tiiamariia / 27v / ya 8/18, LA elo-syyskuun vaihteessa
Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
Hirvi, ya 12/2015, LA syyskuussa
jemuli // 21 // ya 11/18, LA lokakuussa
Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19 // LA lokakuussa
Arri // 29// ya 6/18 //LA lokakuussa
Mimosa-18 // 33 // ya 2/19 // LA 11/19

Täällä jo tätä nostelen, joskos tänään saataisiin jo joltain hyviä uutisia:)
 
Kysymys niille joilla on ollut repäisykipuja; tuleeko ne teillä jonkun liikkeen mukana vai ihanko paikallaan? Mulla kun kierrän yläkroppaa niin että lantio on suht paikallaan tulee hetken kipu oikeelle mutta en tiedä onko toi oikee sana sille. Pistokipu ehkä? Vaiko onko tää sellanen laajempi sana mikä kuvaa piinailijan äkillista munasarjakipua :grin
Mulla ainakin plussakierrossa tuli repäisykipuja, kun nousin esim. nopeasti tuolilta ylös. Myös aivastaminen aiheutti niitä.
 
Tsemppiä piinaijoille, jännittää teidän puolesta! :Heartpink

Toivotaan tosiaan joukkoryntäystä marraskuisiin. Mullakin on vielä mahdollisuudet päästä mukaan myöhemmin. Vähän laihat tosin.

Huomasin, että tuolla on raskaaksi 2019 ryhmässä plussanneille ketju, joka ammottaa tyhjyyttään. Oispa mukava lukea sieltä kuulumisia, kun porukka hajaantuu eri kuukausien ryhmiin. :)

Edit. ja tietysti siis pitää yhteyttä teihin, jos itselle tässä ketjussa plussa napsahtaa.:joyful:
 
Newmoon, on siinä varmasti työtä ja tuskaa, mutta onneksi sulla kuulostaa olevan huippu mies, joka tukee eri käänteissä:) toivotaan että tärppäis siis nopeaan, heti ekasta ja kaikki vaiva jäis mahdollisimman minimiin:)

Jesbelle onnea, kp33 on kumminkin vähän, että se hcgn nousu on kumminkin niin yksilöllistä, se haarukka minkä sisälle normaali raskaushormonin määrä sijoittuu on tosi laaja, että toivotaan että pikkuinen on tiukasti Matkassa<3

Jannn, jospa oli enneuni;) pidän peukkuja.

Joko koirankorva testasit? Jännittää:)

Hillis, niinpä, ainakin tänne voi varmasti käydä kertomassa kuulumisia, ihana aina kuulla miten toisilla menee:)

Dadaplssilla ainakin oireet mätsää, toivotaan kovasti tärppiä.

Täällä vuoto jatkuu, en vielä laskis silti kp1, mut eiköhän siihen päädytä ennemmim tai myöhemmin.
 
Takaisin
Top