Raskaaksi 2019

No just siks ku jengillä ei ilmeisesti oo muuta tekemistä kun kuksia (ja juoda viinaa, syödä säilykkeitä ja sukellella hamstratussa vessapaperissa). Voi jessus tässä elämässä on tullut kuksittua ilman suojaa ja tässä on lopputulos:banghead: en ainakaan itse pääse kartuttamaan näitä syntyvyystilastoja... Mut onhan se tietty ihan faktakin, että syntyvyyspiikki on aina tullut sotien ja lamojen jälkeen, varmasti nyttenkin... Mä oon kuullut ton kommentin ihan helen monta kertaa, varmaan jokainen random jonka kanssa oon vaihtanut jonkun sanan koronasta sanoo sen:banghead:

Voi vee.. kohta varmaan sit lähipiirissäki lisäännytään :sour: jos kuulen ni sanon et ei ainakaan mun ansiosta.. vaikka eihän sitä tiedä, jos tää stressi kaikesta muusta(kin) kuin lapsettomuudesta, auttais yhtäkkiä :angelic::rolleyes:
 
Onneks oon välttyny kokonaan kuulemasta tommoista lausahdusta. enpä oo missään liikkunutkaan koska en tuota (mahdollisesti tappavaa) tautia tahdo! ja vaikka ei itse kuolis niin sitä kantais sit joko tietämättään tai tietoisena enkä antais koskaan itselle anteeks jos tartuttaisin lähipiiriin sen ja kuolisivat siihen.
syntyvyyspiikit semmosta puhetta taas.. mä ainakin pihtaan minkä kerkeän kun en uskalla paneskella varmaan ennen esimmäistä ultraa :laughing002
 
Jätän tän nyt tähän...

Ketään muuta, kuka kohta yrjöää, jos kuulee vielä kerrankin lauseen "taitaa olla aikamoinen syntyvyyspiikki loppuvuodesta?". Tekis mieli kirkua.
Joo täällä toinen, tai somessa lähinnä törmännyt näihin "tehdäänpä nyt pikkusisaruksia näille kun kerrankin on aikaa." Joo hitsi ku ei itelle tullukaa mieleen mikään vauvojen teko, hyvä kun sanoit :finger:
 
Aivan järkyttävä selkäkipu iski alkuillasta, alkuun muistutti enemmänkin menkkapolttoja ja nyt kipu tuo mieleen lähinnä kestosupistuksen. En mielestäni ole loukannut selkää mitenkään, että mistä lie johtuu :arghh:
 
Jätän tän nyt tähän...

Ketään muuta, kuka kohta yrjöää, jos kuulee vielä kerrankin lauseen "taitaa olla aikamoinen syntyvyyspiikki loppuvuodesta?". Tekis mieli kirkua.


Mua ärsyttää tää joten en sano yhtään mitään. :facepalm: tänään katsoin kun joku syyskuista odottava oli laittanut kauniin raskausmaha kuvan instagramiin.. Tippa nousi linssiin ja näytin miehelle että mieti että mulla voisi olla kanssa söpö vauvamaha :depressed: noh mieshän totesi vain että eiköhän sulla kohta oo. OLISPA

Kaiken kukkuraksi tulin yövuoroon ja huomasin ettei mun nimeä näy kesälomalistoilla :finger: olen siis elokuusta asti ollut lainassa toisessa paikassa ja nyt koronan takia siirtävät mut omaan paikkaan ainakin 3viikoksi vaikka oon kirjoittanut elokuulle sopparin tänne.. :meh: ja nyt en tiedä yhtään missä paikassa toivon kesälomaa ja minne :hilarious:
 
Mulle tuli sellanen fiilis että kuulun vauva uutisia huomenna tai lauantaina :smiley-ashamed004 mä yritän asennoitua niin osaan olla "ilonen"

Tälleen kp1 on hyvä kuunnella ensin -mulla olis yks juttu podcastia ja päälle lapsi tumtemattoman kanssa.. oikein kunnon hakkaan päätäni seinään
Sit tää kaikki korona piiiip kaipaan ystäviäni ja sosiaalista elämääni :smiley-angry017
 
Mulle tuli sellanen fiilis että kuulun vauva uutisia huomenna tai lauantaina :smiley-ashamed004 mä yritän asennoitua niin osaan olla "ilonen"

Tälleen kp1 on hyvä kuunnella ensin -mulla olis yks juttu podcastia ja päälle lapsi tumtemattoman kanssa.. oikein kunnon hakkaan päätäni seinään
Sit tää kaikki korona piiiip kaipaan ystäviäni ja sosiaalista elämääni :smiley-angry017


Jos edes jotain positiivista, osaat varautua. Silti se on vaan niin paskaa kuulla niitä vaikka toisen onni ei tietenkään oo omasta onnesta pois :arghh:
 
Jos edes jotain positiivista, osaat varautua. Silti se on vaan niin paskaa kuulla niitä vaikka toisen onni ei tietenkään oo omasta onnesta pois :arghh:
Se on juurikin noin ja voihan se olla jotain muutakin mutta liittyy coronaan ja varovaisuuteen hän on siis perusterve ihminen, vaikkakin muistelen että lapsiluku olis täys :confused005 ja hää kyllä tietää että yritystä on kauvemminkin, siellä oli kanssa esikoisen kanssa niin että plussa tuli siinä kuussa kun oli aika hoitoihin... jännääää :dance008
 
Se on juurikin noin ja voihan se olla jotain muutakin mutta liittyy coronaan ja varovaisuuteen hän on siis perusterve ihminen, vaikkakin muistelen että lapsiluku olis täys :confused005 ja hää kyllä tietää että yritystä on kauvemminkin, siellä oli kanssa esikoisen kanssa niin että plussa tuli siinä kuussa kun oli aika hoitoihin... jännääää :dance008


Meillä miehen sisko sanoi joulukuussa vielä että hänen lapsiluku on täynnä.. Noh 3viikkoa mun keskenmenosta he kertovat päin naamaa että heillä on laskettu aika 2viikkoa ennen mitä meillä ois ollu :banghead: tiesivät kyllä mun keskenmenosta.. Tästä ollaankin sit saatu miehenkaa riita aikaseksi useenpaan kertaan :facepalm:
 
Ei valitettavasti, kun ei ole ovulaatiotakaan ollut vielä :confused:


No ompas jännä :bookworm: mulla Kkm jälkeen nyt ollut ennen ovista kohdussa outoja kipuja joita ei oo ennen ollut, mut kaippa kroppa on vielä hormooneista sekasin kun roskatynnyri et ei mikään ihme:facepalm:
 
Muokattu viimeksi:
Hei perskule nyt se onnistu. Tässä siis tän päivän Ovis tikku josta tulikin yllättävän tumma kun jaksoi hetken odottaa :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20200401_223820.jpg
    IMG_20200401_223820.jpg
    17.1 KB · Katsottu: 95
Meillä miehen sisko sanoi joulukuussa vielä että hänen lapsiluku on täynnä.. Noh 3viikkoa mun keskenmenosta he kertovat päin naamaa että heillä on laskettu aika 2viikkoa ennen mitä meillä ois ollu :banghead: tiesivät kyllä mun keskenmenosta.. Tästä ollaankin sit saatu miehenkaa riita aikaseksi useenpaan kertaan :facepalm:

Eikä! :sad001 miten siinä osaa edes olla "iloisen yllättyny" tms.
 
Meillä miehen sisko sanoi joulukuussa vielä että hänen lapsiluku on täynnä.. Noh 3viikkoa mun keskenmenosta he kertovat päin naamaa että heillä on laskettu aika 2viikkoa ennen mitä meillä ois ollu :banghead: tiesivät kyllä mun keskenmenosta.. Tästä ollaankin sit saatu miehenkaa riita aikaseksi useenpaan kertaan :facepalm:
No ompas ollut tökerö ajoitus raskausuutisten kertomiselle :eek:
 
Eikä! :sad001 miten siinä osaa edes olla "iloisen yllättyny" tms.


Pidättelin kyyneleitä siinä ruokapöydässä, olin niin shokissa etten edes muista onnittelinko kun yritin vain pidätellä itkua. Näin jälkiviisaana olisi vaan pitänyt päästää tunteet valloilleen eikä mennä vessaan itkeen. :finger: onneksi tuo paska on jo ohi. Kolahti kyllä niin lujaa ja tiputti taas maan pinnalle :stop:
 
Meillä miehen sisko sanoi joulukuussa vielä että hänen lapsiluku on täynnä.. Noh 3viikkoa mun keskenmenosta he kertovat päin naamaa että heillä on laskettu aika 2viikkoa ennen mitä meillä ois ollu :banghead: tiesivät kyllä mun keskenmenosta.. Tästä ollaankin sit saatu miehenkaa riita aikaseksi useenpaan kertaan :facepalm:
Toi on kyllä niin kakkaa!! Asian voi kertoo niin monella eri tavalla... varsinkin jos on tienny kesnemonosta :arghh: mä jään huomista jännänä oottamaan
 
Jos edes jotain positiivista, osaat varautua. Silti se on vaan niin paskaa kuulla niitä vaikka toisen onni ei tietenkään oo omasta onnesta pois :arghh:

Mä en valitettavasti oo pitkään aikaan tuntenu positiivisia tunteita kaverien raskausuutisista ollenkaan. Pelkään kans et kuka seuraavaksi..kun olin vähän salaa päässäni aatellu et oisko nyt ollu viimein meidän vuoro. No, korona päätti että ei oo.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top