Laura666
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Pakko tulla raskaustestiinkin samanlaiset viivat Laura666! Jes! Mukavia talletteluja
Minun pitäisi varata uusi kiropraktikkoaika kun edellinen epäonnistui. Jos ottaisi heti kuukautisten jälkeen ajan.
Heitsu toivotaan että saatte hyvän saaliin punktiosta!
Suva kävipäs huono tuuri! Toivottavasti plussa silti tulisi.
Miehellä vatsatauti, itsellä taas vuosisadan migreeni, esikoinen tipahti sängystä ja suu täynnä verta. Mitähän vielä. Nyt näyttää onni siltä että ei heru opiskelupaikkaa saati plussaa.
Tykkäsin ennen kuin luin loppuun! Onpas siellä nyt paljon kaikkea.
Eilen (anteeksi ällöttävyys) pieretti aivan sikana. Siis kokoajan. En tiedä oliko se jotain mitä söin vai yhdistelmä ruuasta ja oireista. Aamuisin ei ole ollut pahoinvointia mutta jos on nyt kolmas viikko tärpistä menossa vasta niin ei kai se tule muutamaan viikkoon vielä. Väsymys on ollut pahempi töissä, eilen olisin päässyt nukkumaan ysin aikaan mutta lamppu sammui vasta puoli 11. Univaikeuksia ei ollut eilen mutta su-ma yönä ei vaan saanut unta. Kai mun täytyy tehdä se digi että saisin vastausta tähän miettimiseen
. Ainiin ja mä hikoilen aamuisin ja palelen iltaisin. Hiki haisee ällömakealle.
Tsemppii niihin kokeisiin.
Tänään aloitin letrojen syönnin, saapa nähdä auttaako mitään. Perjantaina ultraukseen ja hoitosuunnitelmaa tekemään sitten sen perusteella.