Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos.Mulla oli tuntia ennen punktioo kanyyli jo kädessä ja kotiin pääsi kun kävi wc ja vuoto oli niukkaa.Yleensä punktiossa voi tulla vuotoa joillakin runsaampaa kuin toisilla.Mä kans kyl aina mielenkiinnolla luen kuinka sun hoidot heitsu etenee. Jännittää että kuinka onnistuu! :) Mutta inhottavaa että tuli tommosen vuodot. Onks ne ihan tavanomaisia tossa punktiossa? Jos ei ollu kanyyliakaan laitettu si valmiiks?
Ääh, mulla alko kauhee ahdistus että jos menkat alkaa perjantaina tai viimeistään lauantaina. Mä niin kovasti toivon ettei alkais. Eihän meillä oo sinänsä kauaa yritetty viel, tai alotettiinhan me ekan kerran vauvajutut jo joskus toukokuus 2017, mut välis oli se raskausepisodi. Silti meillä on tyhjä syli ja mä vaan niin toivoisin sitä pienokaista. Mä en jaksais tätä yrittämistä. sori avautuminen mut tää odotus on niiiiiiiiiiin ahdistavaa välillä!
Tein eilen vielä PC:n ja viiva on haalea. Viikko sitten tuli eka haamujen haamu, kohta en usko noihin enää. Huomenna aamulla Clear Blue testi käyttöön, ei ole koskaan ollut näin pitkä kierto että erittäin outoa on kyllä. Mieheni mielestä hätäilen mutta pelkään toki että se on joku tulimuna tai kohdunulkoinen, joka voisi olla syy siihen ettei viiva vahvistu. Kai sitä ensi viikolla pitää soittaa ja kysellä verikokeita jos ei vahvoja viivoja tai kuukautisia näy.Tuttuja epätoivon tunteita, esikoista kun yritettiin 1.5v ja väliin mahtui kkm sekä kemiallinen, niin pelkään jo itse yritystäkin. Toinen tulikin yk2, mutta nyt kanssa yk3 (koska yhden kerran mahdollisuus!) ja varmasti tulee yk4 myös. Ja pelkään että tulee monia vielä, varsinkin kun tämä muu tilanne on mitä on. Tsempit kaikille! Toivottavasti meille suodaan se vauva syliin asti. Eniten pelkään kojtukuolemaa.
StellaMom missä digin tulos? Joko olet tehnyt?
sohvinen84 toisen viivan tulisi olla todella vahva, että se kertoisi raskaudesta. Ja olen ymmärtänyt että kiinnitysvuoto olisi kirkasta? En ole kokenut joten en tiedä mutta muistaisin näin lukeneeni.
Joo lupaan tehdä digin aamulla ja kerron tulosta täällä heti aamulla!StellaMom digi vain kehiin, kyllä se kertoo tuloksen! Toivotaan että plussa on, eihän se viivan vahvuus kerro mitään.
Ymmärrän täysin! Mulla alkaa tän kierron jälkeen vasta yk5. Ja sekin jo on tuntunut aivan liian pitkälle. Kun tuntuu että tekee kaikkensa eikä se raskaus vaan ala ja jatku niinkuin oppikirjassa. Koulussakin opetettiin että yhdyntä on yhtäkuin vauva ja kyllä tää nyt tuntuu vähän monimutkaisemmalta kun silloin aikanaan koulun penkillä. :D Tuntuu myös turhalta valittaa näin alkutaipaleella mutta pahaltahan se tuntuu.
Ammekylpyjä,tampoonin käyttö kieltoa,uimista ja yhdyntöjä pitää vältellä nyt.Kierto ja kumartumis liikkeitä ei saa tehdä myöskään.Liikunta muotona pelkästään kävely ja joillakin 1vk ajan voi tuhruttaa verta mutta se on kuulema harvinaisempaa.3-4l vettä joka päivä pitää juoda että hormoonit huuhtoutuu pois ja samaa aikaa turvotus lähtee pois myös toipuu nopeammin.Aa, okei. Sain ihan semmosen käsityksen että si vasta kun rupesit vuotaan niin laittoivat sen kanyylin ja hämmästelinkin sitä. Mut hyvä nyt että pian vuoto niukkeni ja pääsit kotio. On se aina kotona kivempi yö viettää. Onks sen puntion jälkeen nyt si jotain rajoitteita, esim. Liikunnan suhteen?
Laura, aika vahva on kyllä tuo sun ovistestitulos kp 14, pitäisin erikoisena, mutta en mahdottomana, jos tuleekin "toinen aalto", joka munasolun irrottaisi. Mulla on eggistä eniten päivänä, jolloin saan ovisplussan. Lämmöt on joskus noussut vasta 4. päivänä ovisplussan jälkeen. Ovulaatio on siis jossain "siellä välissä" ehkä tapahtunut.
Heitsulle tsempit punktiosta toipumiseen, otahan rauhallisesti (arvaan, että tekee mielikin olla aika hissuksiin)... hedelmöitysonnea!!
Noppa, testionnea, jospa se vielä sieltä nousee. Vielä ei ole mitenkään myöhäistä :)
Ammekylpyjä,tampoonin käyttö kieltoa,uimista ja yhdyntöjä pitää vältellä nyt.Kierto ja kumartumis liikkeitä ei saa tehdä myöskään.Liikunta muotona pelkästään kävely ja joillakin 1vk ajan voi tuhruttaa verta mutta se on kuulema harvinaisempaa.3-4l vettä joka päivä pitää juoda että hormoonit huuhtoutuu pois ja samaa aikaa turvotus lähtee pois myös toipuu nopeammin.