Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pakko tulla raskaustestiinkin samanlaiset viivat Laura666! Jes! Mukavia talletteluja ;)

Minun pitäisi varata uusi kiropraktikkoaika kun edellinen epäonnistui. Jos ottaisi heti kuukautisten jälkeen ajan.

Heitsu toivotaan että saatte hyvän saaliin punktiosta!

Suva kävipäs huono tuuri! Toivottavasti plussa silti tulisi.

Miehellä vatsatauti, itsellä taas vuosisadan migreeni, esikoinen tipahti sängystä ja suu täynnä verta. Mitähän vielä. Nyt näyttää onni siltä että ei heru opiskelupaikkaa saati plussaa.

Tykkäsin ennen kuin luin loppuun! Onpas siellä nyt paljon kaikkea. :( Josko ensi kierto olisi parempi. Tai eihän koskaan tiedä jos onkin joku sitkeä sissi mukana. Onko opiskelupaikan saannissa ollut nyt jotain vastoinkäymisiä? Kuulosti jo niin lupaavalta!

Tänään oli aika ihmeellistä vuotoa. Keltaista paksua valkovuotoa. Ovulaatio meni jo kaiken järjen mukaan eli varmaan sitten keho valmistautuu kuukautisiin? Ellen ole raskaana, johon en usko... Miehellä ollut väsymystä, joten sekstailut jääny nyt vähiin..

Mitä kiropraktikko ja naprapaatti tekee? Tarviiko vyöhyketerapiaan tai akupunktioon varata joku erityinen aika, vai paikan päällä sit selvittää et mitä haluaa. Mulla on kans jumeja niin niihinkin tarvis kyl apua.

Siis pääsin 2 vaiheisesta pääsykokeesta siihen 2 vaiheeseen, minkä jälkeen selviää pääseekö kouluun :) mutta se on jo paljon että pääsi siihen asti!

Arri kiropraktikko avaa lukkoja naksauttamalla, tutkii ensin mahdolliset lukot ja sitten avaa. Terveystiedot pitää ottaa mukaan. Ja ei tarvi varata kuin aika ja kertoa sitten paikan päällä millaista hoitoa haluaa ja mihin vaivaan.

Ääks, mä yritän täällä olla niin pessimisti mutta nyt on niin vaikee olla. Lämmöt edelleen tosi koholla, eilen aamusta 37,3, tänään en oo viel mitannut kun meen täst yövuoron jälkeen nukkuu ja si ku herään niin mittaan. Mulla on pää ollu tosi kipee useana päivänä, mitä mulla ei yleensä oo, alavatsalla ihan ihme kipuiluja. Tänään kun pääsin kotiin niin armoton huonon olon kohtaus. Oksensin ja äkkiä jotain syömistä että olo helpottais. Rinnat oli oviksen jälkeen hetken kipeet mut nyt ei oo ollu ja tosiaan sitä ovista en tuntenut ollenkaan, vaikka keskeytyksen jälkeen oon sen tuntenut joka kerta. Ihan semmonen fiilis on että nyt olis tärpänny, mutta luultavasti ei oo. Mutta silti nyt on vaikee olla pessimisti. Niin ja kahvi ei maistu. Toissayönäkin kaadoin kahvin pois kun rupes oksettaa. Tosi erikoista mulle.

Muokattu viimeksi:
Ehkä olen pelkuri, mutta en vielä ole testannut digillä :grin mä oikeasti pelkään että se sanoo "ei raskaana" tässä vaiheessa ja sitten stressaan hirveästi vaan! Oireita on ehkä tullut muutamia, esim kahvia en eilen enkä tänään ottanut aamulla vaikka tiedän että varmasti väsyttää ja tulee päänsärkyä mutta ei vaan tee mieli (ei äklötä mutta ei tee vain mieli) Otin kaakaon tänä aamuna, etten näytä epäilyttävältä töissä :troll: Eilen (anteeksi ällöttävyys) pieretti aivan sikana. Siis kokoajan. En tiedä oliko se jotain mitä söin vai yhdistelmä ruuasta ja oireista. Aamuisin ei ole ollut pahoinvointia mutta jos on nyt kolmas viikko tärpistä menossa vasta niin ei kai se tule muutamaan viikkoon vielä. Väsymys on ollut pahempi töissä, eilen olisin päässyt nukkumaan ysin aikaan mutta lamppu sammui vasta puoli 11. Univaikeuksia ei ollut eilen mutta su-ma yönä ei vaan saanut unta. Kai mun täytyy tehdä se digi että saisin vastausta tähän miettimiseen :bookworm:. Ainiin ja mä hikoilen aamuisin ja palelen iltaisin. Hiki haisee ällömakealle.:biggrin

Muokattu viimeksi:
Mindie^^ lupaavaa! Mikä kp menossa?

StellaMom mulla esikoisesta oli nuo ilmavaivat aivan kamalia. Varmasti digi näyttää jo paljon kun teet!

Täällä jouduin olla töistä pois migreenin takia ja pomolle soittaessa hän tokaisi vain että taidat joutua keskusteluun poissaoloista, just joo. Silloin reipas kk sitten olin poissa sen ovulaation takia ja muuten vain lasten sairastamisen takia alkukesästä, kyllä otti pannuun! Taas yksi syy miksi haluan kouluun.. Nyt jännittää jo huolella huomiset kokeet!

Mindie^^ lupaavaa! Mikä kp menossa?

StellaMom mulla esikoisesta oli nuo ilmavaivat aivan kamalia. Varmasti digi näyttää jo paljon kun teet!

Täällä jouduin olla töistä pois migreenin takia ja pomolle soittaessa hän tokaisi vain että taidat joutua keskusteluun poissaoloista, just joo. Silloin reipas kk sitten olin poissa sen ovulaation takia ja muuten vain lasten sairastamisen takia alkukesästä, kyllä otti pannuun! Taas yksi syy miksi haluan kouluun.. Nyt jännittää jo huolella huomiset kokeet!
LOL, tuo on niin mun työpaikka. Joutuu keskustelee miksi sairastaa, miksi on poissa paljon. No meeppäs kertoo sille kaikki kivat oksennukset ihan yksityiskohtineen, niin kyseleekö hän uudestaan! Meillä pitää olla ekasta päivästä poissaolotodistus, ja se on erittäin haastavaa välillä. Pääkoppa ei toimi ja pitää matkustaa johonkin "työnantajan suosimaan" asemaan joka on kaukana. Mulle sanottiin että tekstiviestillä ilmoittaminen ei riittänyt, mutta itse henkilö ei vastannut puhelimeen vaikka 2 kertaa soitin. Hyvä jos olisivat antaneet varoitus siitä vielä!:grin Eli työnantajia on paljon erilaisia ääliöitä. Useimmat eivät sovi siihen rooliin edes.:3some

Mitä kiropraktikko ja naprapaatti tekee? Tarviiko vyöhyketerapiaan tai akupunktioon varata joku erityinen aika, vai paikan päällä sit selvittää et mitä haluaa. Mulla on kans jumeja niin niihinkin tarvis kyl apua.
Arri, en ole asiantuntija, mutta nuo mainitsemasi kiropraktikko ja naprapaatti "manipuloivat" kroppaa, hieronta lienee väärä sana, mutta hakevat luonnollisia liikeratoja takaisin yms. Kävin lapsiin ja "naistenvaivoihin" erikoistuneella osteopaatilla avaamassa paikkoja odotusaikana ja synnytystä edistämään, suosittelen! Lisäksi on sellainen kuin kalevalainen jäsenkorjaus, joka on myös erittäin miellyttävä, ja voi tuoda avun. Kannattaa vähän etsiskellä sopivaa terapeuttia, minkä valitsetkaan, jolla olisi kokemusta juuri naisten asioista. Jos olet pk-seudulta, mulla on joitain nimiä (yv:nä).

StellaMom näimpä! Meillä joskus pomo on mukava, mutta toisinaan täys idiootti. Joskus se ymmärtää poissaolot ja toisinaan ei ollenkaa. Nyt oli näköjään huono päivä, toki meillä useita sairaslomia niin varmaan tuottaa vaikeuksia saada tekijöitä, mutta silloinkin kannattaa katsoa peiliin miksei niitä saa..

Bellamama, mulla kp 24/27.

Noista pomoista puheenollen, mulla on kyllä tosi hyvä pomo. Kun oli se keskeytys ni pomo just sano että oo niin paljon pois kun tarvii olla ja ymmärs oikeen hyvin. Mut se mun pomo on naispuolinen, ehkä sekin vähän auttaa asiaa?

a7bab756e2e53ec7e25adacd5cba36b6
mitäs mieltä on raati? :) jotain siel näkyis mut jaa'a. Ei taida olla väriä? Voisko olla viivan paikka?

Näen viivan paikkaa, jos punertaa niin voi olla haamunalku :) Kuvasta ei huomaa eroa mut silmä ehkä?

No mä en kyl tie, et punertaako tälleen luonnossa. Mä korostin noita värejä ja muuttelin kirkkautta kuvanmuokkauksella ja siinä ny vähän ehkä punertaa?
32d4a6e87a35e1af2568750e3c71f2dc

a7bab756e2e53ec7e25adacd5cba36b6
mitäs mieltä on raati? :) jotain siel näkyis mut jaa'a. Ei taida olla väriä? Voisko olla viivan paikka?

Mää nään kyllä haamulaista! Mikä testi? Näyttää vähän first responselle tai sille predictor earlylle ja mä en ole niihin saanut näkyviin mitään testiajalla. Ja oon niitä tuhonnut pari. :rolleyes::confused: (lue kymmentä) :D:D

Laura, on predictor early. Mäkään en oo saanu aikaisemmin. Mää niin toivoisin että olis jotain mutta katsotaan, katsotaan. Varmaan loppuviikosta uus testi. Mulla dpo 11 jo. Aika monta testiä oot tehny, mutta hyvähän se on varmistaa! :D

Mindie: kyllä mä näen punaista ihan tuossa testissä, hailee haamu vielä mutta eiköhän se siitä vahvistu
StellaMom: Nyt vaan testiä tekemään, kyllä se varmasti alkaa näkymään jo digissäkin. :wink
BellaMama: No johan on taas. Nää on näitä natsi pomoja taas. :angry7 Tsemppii niihin kokeisiin.

Omaa: Tulvaa! :wtf: Tänään aloitin letrojen syönnin, saapa nähdä auttaako mitään. Perjantaina ultraukseen ja hoitosuunnitelmaa tekemään sitten sen perusteella.

Minullakin naispomo mutta ei sympatiaa heru :D

Kyllä siellä Mindie näkyy jotain!

ShiruLi82 tsemppiä!

ShiruLi, toivotaan että vahvistuis. Yritän olla innostumatta. :D Toivotaan että letrot auttaa ja tulee mieleinen hoitosuunnitelma! :)

BellaMama, onpa sulla si mälsä pomo! ;(

Takaisin