Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toi ultraaminen riippuu pitkälti neuvolan varustuksesta. Meillä oli esikoisen neuvolassa ultra just saatu niin ultrattiin jokaisessa lääkärineuvolassa. Toisessa neuvolassa saman kaupungin sisällä ei ollu ultralaitetta niin ei kaveria ultrattu kun vasta nt-ultrassa. :) Nyt toivon et jos tässä vielä raskaudun niin pääsis julkiselle alkuraskaudessa ultraan ku säikäytti melko pahasti toi arpiraskausepäily o_O

Luulis kyllä että tuollainen on ihan riittävän hyvä perustelu ylimääräiselle alkuraskauden ultratutkimukselle.

ON. Voi kun olis joku kristallipallo joka kertois, että kaikki menee hyvin! En uskalla vielä edes uhmata kohtaloa siirtymällä la-puolelle. Tänään en tehnyt testiä ollenkaan, huomenaamulla olis tarkoitus testata taas ja katsoa onko viiva vahvistunut. Joskus loppuviikosta sitten digi, jos kaikki näyttää edelleen siltä että raskaana ollaan. Mitään sen kummempia oireita ei vielä ole, perus väsymystä ja palelua vain. Esikoisesta alkoi pahoinvointi rv 6+4.

Opiaattina, raskauden mahdollisuutta ei siis ole? Vai?
Pahoittelut mun tosi kämäiset viestit, puhelimella en saa kirjoitettua tänne mitään kun näppäimistö bragaa ja oon ollut poissa koneelta. Siis, tänään kp 9 (menkat loppui 5pvä sitten) alkoi kirkas verinen vuoto. Ovistesti (elämäni eka!) oli hailea viiva. Ihmettelin, että mitäköhän tuolla alakerrassa tapahtuu, mutta lienee johtuu elokuussa lopetetusta hormonaalisesta ehkäisystä, että kaikki ihan sekaisin.. :)

ON. Voi kun olis joku kristallipallo joka kertois, että kaikki menee hyvin! En uskalla vielä edes uhmata kohtaloa siirtymällä la-puolelle. Tänään en tehnyt testiä ollenkaan, huomenaamulla olis tarkoitus testata taas ja katsoa onko viiva vahvistunut. Joskus loppuviikosta sitten digi, jos kaikki näyttää edelleen siltä että raskaana ollaan. Mitään sen kummempia oireita ei vielä ole, perus väsymystä ja palelua vain. Esikoisesta alkoi pahoinvointi rv 6+4.

Mitkä viikot sulla nyt ois? Tai kp?
Tarrasukkia!

Mä asun Etelä-Pohjanmaalla ja täällä käynyt kahdessa eri neuvolassa, toisessa ultrattiin ekalla neuvola käynnillä, toisessa vasta lääkärineuvolassa. Eli vaihtelee kovasti.

Ilmeisesti vaihtelee, katsotaan mitä täälläpäin on jos nyt kohta on tärppi tullut. :woot::wideyed: vähän epäuskossa oon vielä. Mieheni näkee minussa sellainen hätähousu ja sanoi että nyt odotellaan viikko ja sit testaillaan ensi perjantaina uudestaan jos kuukautisista ei näy merkkejä. Ehkä pitäisi noudattaa herran vinkkiä :woot: hän on sentään kerran jo käynyt tätä läpi!:rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Voihan tulva! Täti osautu painaa jarrun sijaan kaasua ja kiesus mitkä kivut taas. :(
Noh, nyt vaan pitää siirtää ultraus Perjantaille ja kysyä josko ne tekis ens Maanantaina sen inssin. Voi hitsi, toivottavasti asiat alkaisi sujua eikä tästä lyhyestä kierrosta ole haittaa. No nythän tuo olikin 27 vrk.

Terkku: Rohkeasti vaan :) Eiköhän se mukana kestä. Joskin voin kuvitella että kaikkien näiden yritysten jälkeen, en varmaan uskaltaisi siirtyä minnekkään...ehkä kävisin vaan salaa lukemassa. :grin
Opiaattina: No jopas on omituista. Onko aiemmin ollut tuollasia vuotoja?
Suvalle kanssa tarrasukkia matkaan <3

Me päätimme tänään jättää ehkäisy pois, niin kakkonen saa tulla sitten kun on tullakseen. Imetän edelleen, niin en laske siihen varalle että tulee ihan helposti tulemaan vielä. Toisaalta ei ole mikään hätä koska esikoinen on vasta 6,5kk. Olen kuitenkin ihan täpinöissäni koska olen sitten synnärin ollut jatkuvassa vauvakuumeessa. Järki on kuitenkin pistänyt odottamaan edes tämän verran. :D :D

Täällä dpo 10 menossa jo, yhden testin jo tehny, negahan se oli. Mut mun on vaan jostain dpo 4 asti ollu alavatsa niin kipee ja tänään en vaan oo kahvia pystyny juomaan kun tulee niin huono olo. Tässä siis yövuorossa oon, pakko oli kahvi jättää juomatta. Saa nähdä kuis käy. Pää kipee ja aamulämpö edelleen 37,1. Päikkyjen jälkeen illalla 37,3. :p

@terkku2 varovaiset onnittelut ja toivotaan, että plussa tuosta vahvistuisi <3

Täällä elelllään tylsiä aikoja. Odotetaan kuukautisten alkamista (terot syöty loppuun), eli aika hiljaista tulee olemaan. Kaikki ovistestit on käytetty loppuun ja ajattelin, että tässä kierrossa en yritä edes niitä hankkia lisää. Pidän vaan huolen siitä, että hommaillaan miehen kanssa joka päivä tai vähintään joka toinen päivä ja yritän kuunnella kroppaa. Onneksi miehellä ei tälle kuukaudelle ole suunnitteilla työmatkoja kauemmas ja saan pitää hänet kotona koko kuukauden <3

Toivon kovasti, että lokakuu tuo plussatuulia mukanaan meille kaikille. Jos nyt raskautuisi syntyisi kesävauveli <3 ai että!

Tämän aamun pc :Heartred Ihan "oppikirjan mukaan" vahvistuu! Mulla nousee hcg niin, että leffaviivat tulee vasta kun menkat on n. viikon myöhässä.

Screenshot_20181001-084511_Gallery.jpg

Stellamom mites sun testailut??

Tämän aamun pc :Heartred Ihan "oppikirjan mukaan" vahvistuu! Mulla nousee hcg niin, että leffaviivat tulee vasta kun menkat on n. viikon myöhässä.

View attachment 72867
Stellamom mites sun testailut??
Laitoin plussaryhmään kuvan, hiljaa kai vahvistuu... En ihan vielä uskalla juhlia, koska olen pessimisti enkä halua pettyä! Loppuviikosta viimeistään testailen, ja silloin pitäisi olla jo selkeä plussa kyl.

Kyllä mä uskon Stellamomin plussaneen nyt! Jee!

Mites Bellamama siellä tilanne? Onko asiat selviytyneet mihinkään suuntaan?

Mä en tiedä mikä DPO mulla on. Jokuhan se on. Miehen kanssa vuosipäiväjuhlat lauantaina ja olisi kiva esitellä plussatestiä mutta eipä taida onnistua ellen lainaa joltain muulta. :D Alamahaa juilii siinäpä kaikki tällä erää. Alan henkisesti jo valmistautumaan yrityskierto viitoseen.

Laura, itse en uskoisi tuollaiseen haamuun jos ei se ois tossa. Oireet ihan minimissä. Joitakin kipuja/jomotteluita vatsan seudulla.
Ja juuri siksi, ettei ollut oireita niin olin varma ettei tärpännyt! Sitten Bellamama sanoo että varmaan tärppäs juuri siksi ettei ole oireita! :woot: Nyt en tiedä mitä ajatella. Pelottaa, jännittää, väsyttää :rolleyes: Meilläkin hääpäivän vuosipäivä vasta marraskuussa joten tämä plussa ei nyt ole ihan lahja!:p

Takaisin