Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sain joko viivan paikan tai haamujen haamun äsken 2h pidättämisellä rfsu puikko testiin! Ikinä ei oo tässä puikoissa näkyny viiva paikkoja mut liuskoissa on... Muilla kokemusta? Tuli ihan ajallaan.. Tosin kp 28/29 nyt.. Todella jännitävää!

cc30c34ba07dbd55b101835e034c07e7
todella huonosti sai kameralla kuvaa siitä luonnossa selkeempi

Mä en valitettavasti näe mitään, mutta mulla on aika huono viivanäkö muutenkin. :wacky:

Täytyy vaa hakee huomenna uusi testi toiselta valmistajalta.. Toisaalta en usko että on positiivinen mut toisaalta kaikki solut haluis niin uskoa..???

e5f079d8ea7e64dae1acf482d1f98e81
tossa muokkasin sitä et näyttää punasta enemmän... Tollee se näkyy luonnossakin.. Voi kyllä olla tosiaan ikävä viivan paikka!

Suva: Kyllä jtn näkyy. uutta testiä kehiin.

oi hitsi, tänään on kyllä megamaallinen väsymys! Letrojen käyttäjät, onko teillä noi letrot väsyttäneet?? Ehkä väsyttää muutenvaaan ku tänään vasta otin ekan pillerin varhain aamulla. :confused:

cc30c34ba07dbd55b101835e034c07e7
todella huonosti sai kameralla kuvaa siitä luonnossa selkeempi

Tässä en valitettavasti nää mitään vaikka mä nään viivoja puhtaassa A4:ssakin. Mut toivottavasti siellä on jotain jos muutkin täällä näkee. :)

Täällä on tullut reippaasti viestiä tädin vierailun aikana!

Vahvistumisia haamuille, onnea ja tarrasukkia plussanneille, tsempit hoidoissa oleville ja plussatuulta meille kaikille! Sen enempää en osaa nyt sanoa kun niin paljon oli viestiä tullut.

Mulla siis ekat kunnon menkat synnytyksen jälkeen, alkoivat hetki imetyksen lopettamisen jälkeen. Kestivätkin sit tuhru/tulva/tuhru meiningillä runsaat 9 päivää! Nyt ois kp12 ja vuoto loppui kolme päivää sit. Huhh..

Nyt uuteen kiertoon positiivisin mielin ja suuret toiveet ettei tämä venyis (paitsi plussan takia saiskin venyä) siihen 130 päiväiseksi.. sylkiovulaatiotestiä ajattelin käyttää jos muistan ja flon mukaan(ei oo kyllä saanut tosta pitkästä kierrosta mitään analysoitavaa) perjantaina olis mahdollisesti ovulaatio. Saas nähä kuinka käy.

Onnittelut plussista, haamuille vahvistumista ja meille muille plussatuulta! En kans ite pysyny perässä viestien paljoudessa! :hilarious:

ON: kp 17 ja Flo ennustaa oviksen huomiselle. Pahemmin en ole aiheesta stressannut, limoja on epäsäännöllisen säännöllisesti seurannut. Kohdunnapukkaa kokeilin eilen, ja tuntui jokseenkin avonaiselta :bored: eli olisko Flon ennustukset oikeelliset tässä kierrossa, tiedä häntä. Pupuiltukin on tässä muutaman päivän sisään niin, että kyllä jonkun uimarin on täytynyt päästä perille saakka. Nytpä alkaa taas sitten ne piinalliset hetket... Flo ennustaa kierron 32 päiväiseksi, viimeksi meni 39-43 päivää (mulla oli yhtenä päivänä aamulla vuoto ja sitten kolme päivää ilman kunnes täti tuli kunnolla käymään).
Jännän äärellä, jännän äärellä.

Tietyl tavalla toivois et plussa tulis, vuosi alkaa käymään vähiin ja nyt saatais kesävauva, jos tulis plussa :Heartred

Ääh! Kiva heräät puoli 6 vessaan ja samalla muistan että ei hitto! Unohdin illalla pistää gonal-f ennen nukkumaan menoa! Ollu niin väsynyt, että unohtui sitten....

Oli viivan paikka.. Kävin hakemassa clearblue digital ilman viikko näyttöö ja siihe tuli -... No odototan et täti kurvaa paikalle..

Pahoittelut Suva :/ tiedän tunteen. Muista viimeisissä kierroksissa kun testailin siinä 10-12 dpo ja ei tullut viivan paikkaa edes. RFSU:n testejä kokeilin silloin kesällä mökillä mutta niihinkään ei tullut mitään.

ON: Aamuisin röyhtästyttää, paha olo on enemmän sellainen että kaikkea ei tee mieli syödä heti aamulla ja illalla oon yleensä syönyt lämpimän aterian, nyt olen pärjännyt vain leivällä. Mun pitää kyllä saada vahvistettua tämä plussa kohta, koska se tarkoittaa myös lääkkeen lisäys (kilpirauhanen). Eilen töissä istuin housut auki, kun tuntuivat niin tiukoilta vatsan seuduilla. Valkovuotoa tulee aika runsaasti ja joka kerta kun vessassa käyn niin odotan että siellä onkin verta eikä vain VV. Ei ole vielä tapahtunut. dpo tosiaan jo 19 että kyllä sitä pitäisi näkyä jo! KP 36 menossa. Tuntuu hassulta kun koko syyskuu meni ilman kuukautisia, en muista että olisin ikinä ollut kokonainen kuukausi ilman turhuttelua tms. Tänään otin aamulla "chokokahvin" jospa se hieman hellittäisi kofeiinipäänsärkyäni. Mutta kyl uskon että jätän kahvit pois koko raskauden ajaksi, ja tässä huomasin just että puhun jo raskaudesta vaikka en ole vielä digiä uskaltanut kokeilla :p Tuolla siemenellä on jo projekti nimi, se tuli vähän vahingossa kun puhuin miehelleni että [Vauva] (projektivnimi tähän) haluaa karkkia tms. kun meidän piti olla herkuttelematta! :grin Sillä tavalla saadaan hieman pidettyä asiaa "salassa" pojalta vielä, koska eihän mikään ole varma vaikka plussa tulisikin.:wideyed:

Pahoittelut Suva :/ tiedän tunteen. Muista viimeisissä kierroksissa kun testailin siinä 10-12 dpo ja ei tullut viivan paikkaa edes. RFSU:n testejä kokeilin silloin kesällä mökillä mutta niihinkään ei tullut mitään.

ON: Aamuisin röyhtästyttää, paha olo on enemmän sellainen että kaikkea ei tee mieli syödä heti aamulla ja illalla oon yleensä syönyt lämpimän aterian, nyt olen pärjännyt vain leivällä. Mun pitää kyllä saada vahvistettua tämä plussa kohta, koska se tarkoittaa myös lääkkeen lisäys (kilpirauhanen). Eilen töissä istuin housut auki, kun tuntuivat niin tiukoilta vatsan seuduilla. Valkovuotoa tulee aika runsaasti ja joka kerta kun vessassa käyn niin odotan että siellä onkin verta eikä vain VV. Ei ole vielä tapahtunut. dpo tosiaan jo 19 että kyllä sitä pitäisi näkyä jo! KP 36 menossa. Tuntuu hassulta kun koko syyskuu meni ilman kuukautisia, en muista että olisin ikinä ollut kokonainen kuukausi ilman turhuttelua tms. Tänään otin aamulla "chokokahvin" jospa se hieman hellittäisi kofeiinipäänsärkyäni. Mutta kyl uskon että jätän kahvit pois koko raskauden ajaksi, ja tässä huomasin just että puhun jo raskaudesta vaikka en ole vielä digiä uskaltanut kokeilla :p Tuolla siemenellä on jo projekti nimi, se tuli vähän vahingossa kun puhuin miehelleni että [Vauva] (projektivnimi tähän) haluaa karkkia tms. kun meidän piti olla herkuttelematta! :grin Sillä tavalla saadaan hieman pidettyä asiaa "salassa" pojalta vielä, koska eihän mikään ole varma vaikka plussa tulisikin.:wideyed:

Stellamom tee jo se digi!!! En malta odottaa :nailbiting:

Oho! Oon näköjään muuttunut jo Peruskäyttäjäksi. Edellisellä nimimerkillä taisin päästä Tuttu foorumilla -statukseen ennen kuin kirjoittelu jäi.

Mulla olis vielä yks pc ja digi kaapissa. Pakko seurata, vahvistuuko viiva, ennen kuin soitan neuvolaan! Jos vaikka huomenna pc ja viikonloppuna digi...

Päivällä tultu kotiin punktiosta ja kotona vielä päikkärit otin.Tilanne sellainen että 6 follikkelia oikealta ja 2 vasemmalta saatiin. 4 munasolua löytyi silloin ainakin ennen kun lähdettiin Naikkarilta pois.Perjantaina olisi siirto iltapäivällä jos ei soittoa tule ennen siirtoa.Uskon ja toivon ainakin että siirtoon päästään kun sperma oli normaali ja munasoluja löytyi.Punktio toimenpiteenä oli hyvä kokemus. Hyvät lääkkeet oli kaikkea en tuntenut edes kun lääkäri työskenteli punktiossa olo aika pökkerö olo ja väsynyt. Punktion jälkeen kramppasi mahaa niin sain särkylääkettä.Vuotoa punktion jälkeen tuli sen verran paljon että sairaalan tamppooni,mikä ei ole samalainen kuin kaupan tamppooni piti laittaa vuodon tyrehdyttämiseen ja silti tuli ohivuoto :( Arvata saattaa wc reissu oli verinen ja lisää nestettä tippaan ja seuraavalla wc niukkeni vuotokin ja välipalaa sain ja lähdettiin kotiin.Kanyylin laittaminen oli työlästä kun oli paastonnut ja suonet ohuet ja liukkaan puoleiset.Ensimmäinen hoitaja kokeili kahteen eri kohtaan mutta loppujen lopuksi toinen sai kanyylin laitettua.Ohjeeksi sain jo valmiiksi sen että lauantaina alkaa lugesteroni kolmesti päivässä. Tukee alkion kiinnittymistä ja keltarauhashormoonin tukemista.

Päivällä tultu kotiin punktiosta ja kotona vielä päikkärit otin.Tilanne sellainen että 6 follikkelia oikealta ja 2 vasemmalta saatiin. 4 munasolua löytyi silloin ainakin ennen kun lähdettiin Naikkarilta pois.Perjantaina olisi siirto iltapäivällä jos ei soittoa tule ennen siirtoa.Uskon ja toivon ainakin että siirtoon päästään kun sperma oli normaali ja munasoluja löytyi.Punktio toimenpiteenä oli hyvä kokemus. Hyvät lääkkeet oli kaikkea en tuntenut edes kun lääkäri työskenteli punktiossa olo aika pökkerö olo ja väsynyt. Punktion jälkeen kramppasi mahaa niin sain särkylääkettä.Vuotoa punktion jälkeen tuli sen verran paljon että sairaalan tamppooni,mikä ei ole samalainen kuin kaupan tamppooni piti laittaa vuodon tyrehdyttämiseen ja silti tuli ohivuoto :( Arvata saattaa wc reissu oli verinen ja lisää nestettä tippaan ja seuraavalla wc niukkeni vuotokin ja välipalaa sain ja lähdettiin kotiin.Kanyylin laittaminen oli työlästä kun oli paastonnut ja suonet ohuet ja liukkaan puoleiset.Ensimmäinen hoitaja kokeili kahteen eri kohtaan mutta loppujen lopuksi toinen sai kanyylin laitettua.Ohjeeksi sain jo valmiiksi sen että lauantaina alkaa lugesteroni kolmesti päivässä. Tukee alkion kiinnittymistä ja keltarauhashormoonin tukemista.

No onpas ollut hurja reissu :( Kuulostaa rankalta nämä hoidot. Mielenkiinnolla kyllä luen näitä kun pelkään että itsellä ei tärppiä tule toviin. Tsemppiä paljon!

No onpas ollut hurja reissu :sad001 Kuulostaa rankalta nämä hoidot. Mielenkiinnolla kyllä luen näitä kun pelkään että itsellä ei tärppiä tule toviin. Tsemppiä paljon!
Olihan se reissu mutta onneksi nyt olo parempi :)

Takaisin