Raskaaksi 2018

Harmi kp1:sistä :sorry:

Juomisesta olikohan se tässä ketjussa ehkä viikko sitte vai jossi tiisessa ketjussa. Ku laitoin sillon että mun mielestä omaa elämää ei voi lopettaa elämästä kun odottaa et raskautuis. Että täs asiassa kyl komppaan muita.

Ihan tälleen nyt mielenkiinnosta kysyn. Onko kellää miehen mielipide muuttunut matkan varrella kun on yrittetty raskautta? Eli esim vaikka km jälkeen alkanut pohtia ett ei kannatakkaa tai innostunut tosissan yrittämään tms. Ei tarvi siis tidellakaan km liittyä vaan muutenki mielensä muuttaneista ois kica kuulla.

Meillä mies inostu kovin ku raskauduin j akun se meni kesken nii kyllä siitä näki että sitä harmitti nii kauheesti että! Nyt ei ole ollut sitte ongelmia saada intoutumaan :grin
Mun mielipide kesällä oli että "no katotaan" mieheni on jo vuoden sanonut että voitais yrittää joten sillä ei innostus puutu. Sitten kun tosiaan sain ekan haalean viivan pc testiliuskaan niin näin miten innoissaan itse olin vaikka aikaisemmin toivoi että ei se ehkä vielä tulisi. Sitten km jälkeen huomasin, että itkin ja tuntui siltä, että kroppani petti minua ja minä miestäni. Se päivä on niin sumuinen koska en ajatellut muuta. Kokoajan toivoin että se oli harmitonta vuotoa, mutta kyllä noista "supistuksista" huomasi että kesken meni. Olin ensin viikon aika surullinen, sitten seuraavalla viikolla tuli sellainen pieni toive taas. Ja 2 vkon päästä aloin seuraa ovista tikuilla. Nyt on jo 3vko siitä ja olen innoissaan mukana uudessa kierroksessa.

Suurin pelko on ehkä se että tuo jää ainoaksi "onnistuneeksi" mutta samalla yritän ottaa asiat rennosti. Tämä on vasta yk 4 ja ensi kesän jälkeen voin ottaa yhteyttä gynekologille jne jos ei tule onnistumisia. Tilastot toki kertovat että 3kkn jälkeen 60% onnistuvat, 6 kkn jälkeen 80% ja vuoden jälkeen melkein 90% onnistuvat raskausyrityksissään. Mutta siltihän sitä ajattelee että moni yrittää vuosikausia, ilman todettuja ongelmia eikä silti onnistu. Joten yritän sanoa itselleni etten saa vielä stressaa tästä. Jos menkat tulee ensi kierrolla niin aion olla tikuttamatta ovista ja seuraa oireita vaan. Se tulee olemaan vaikeeta mutta pakko miettiä muuta kun joulu tulee kohta ja meillä on hääpäivä ja matka ensi kuun loppupuolella.:winko_O
 
Kp1. Sanat ei riitä sanomaan tätä fiilistä ja pettymystä.
 
Muokattu viimeksi:
Harmi kp1:sistä :sorry:

Juomisesta olikohan se tässä ketjussa ehkä viikko sitte vai jossi tiisessa ketjussa. Ku laitoin sillon että mun mielestä omaa elämää ei voi lopettaa elämästä kun odottaa et raskautuis. Että täs asiassa kyl komppaan muita.

Ihan tälleen nyt mielenkiinnosta kysyn. Onko kellää miehen mielipide muuttunut matkan varrella kun on yrittetty raskautta? Eli esim vaikka km jälkeen alkanut pohtia ett ei kannatakkaa tai innostunut tosissan yrittämään tms. Ei tarvi siis tidellakaan km liittyä vaan muutenki mielensä muuttaneista ois kica kuulla.

Meillä mies inostu kovin ku raskauduin j akun se meni kesken nii kyllä siitä näki että sitä harmitti nii kauheesti että! Nyt ei ole ollut sitte ongelmia saada intoutumaan :grin

Meillä kanssa keskenmeno teki sen, että mies innostui todella. Mun aloitteesta lähdettiin yrittämään keväällä, mutta keskenmenon jälkeen mieskin sanoi, että todella haluaa lapsen. Oli myös alkuraskaudesta tosi innostunut eikä ehkä osannut ajatella, että jotain voi käydä.
 
Meillä kanssa keskenmeno teki sen, että mies innostui todella. Mun aloitteesta lähdettiin yrittämään keväällä, mutta keskenmenon jälkeen mieskin sanoi, että todella haluaa lapsen. Oli myös alkuraskaudesta tosi innostunut eikä ehkä osannut ajatella, että jotain voi käydä.
Me naiset olemme jotenkin skeptisiä, ehkä juuri siksi että olemme lukeneet ja tutkineet ettei jokainen raskaus loppuun asti mene. Miehet sen sijaan hoitavat hommansa ja sitten odottelevat. He eivät ehkä mieti tätä samalla tavalla. Tuntuu kyllä siltä että hän nyt tietää ettei se oli aina niin helppoa, jos ei ennen tiennyt...
 
Alinah, ei löydy sanoja :sad001

Meillä mies ensimmäisen raskauden kkm jälkeen ei ole uskaltanut iloita yhdestäkään raskaudesta ennen nt-ultraa, ja senkin jälkeen pelkää koko ajan. Toki hän käy vieläkin katsomassa poikia about 10krt illan aikana, että ne hengittävät. En osaa sanoa kumpi meistä on hysteerisempi.

Tänne sen verran tietoa että pääsin sinne kouluun jos joku muistaa kun hain! Eli sain sittenkin molemmat yhtä aikaa, katsotaan miten saan asiat menemään.

Tsemppiä kaikille!
 
Bellamama ihanaa!!:Heartpink:Heartred Toivottavasti kaikki menee hyvin nyt masuasukin kanssa ja sit pääset vielä kouluun opiskelemaan :) Mun toive ois päästä pois työpaikasta, raskaus tai työpaikan vaihto olisi parasta. Kohta sekoan tähän hommaan :D
 
Alinah, ei löydy sanoja :sad001

Meillä mies ensimmäisen raskauden kkm jälkeen ei ole uskaltanut iloita yhdestäkään raskaudesta ennen nt-ultraa, ja senkin jälkeen pelkää koko ajan. Toki hän käy vieläkin katsomassa poikia about 10krt illan aikana, että ne hengittävät. En osaa sanoa kumpi meistä on hysteerisempi.

Tänne sen verran tietoa että pääsin sinne kouluun jos joku muistaa kun hain! Eli sain sittenkin molemmat yhtä aikaa, katsotaan miten saan asiat menemään.

Tsemppiä kaikille!

ONNEA! Sulla kävi onnekkaasti. Ihanaa!
 
Bellamama ihanaa!!:Heartpink:Heartred Toivottavasti kaikki menee hyvin nyt masuasukin kanssa ja sit pääset vielä kouluun opiskelemaan :) Mun toive ois päästä pois työpaikasta, raskaus tai työpaikan vaihto olisi parasta. Kohta sekoan tähän hommaan :D

Saako udella et minkä alan töitä teet?
 
Alinah, ei löydy sanoja :sad001

Meillä mies ensimmäisen raskauden kkm jälkeen ei ole uskaltanut iloita yhdestäkään raskaudesta ennen nt-ultraa, ja senkin jälkeen pelkää koko ajan. Toki hän käy vieläkin katsomassa poikia about 10krt illan aikana, että ne hengittävät. En osaa sanoa kumpi meistä on hysteerisempi.

Tänne sen verran tietoa että pääsin sinne kouluun jos joku muistaa kun hain! Eli sain sittenkin molemmat yhtä aikaa, katsotaan miten saan asiat menemään.

Tsemppiä kaikille!
Onnittelut!
 
Kiitoksia:Heartred aika käsittämätön fiilis.

Toivottavasti StellaMom sinäkin saat pian jonkun tai kaiken kuten minä!

Meillä töissä yli puolet vuorosta oli kateellisia kun kerroin että pääsen pois työpaikasta, kertonee jotain tämän hetken terveydenhuollon tilanteesta..
 
Kiitoksia:Heartred aika käsittämätön fiilis.

Toivottavasti StellaMom sinäkin saat pian jonkun tai kaiken kuten minä!

Meillä töissä yli puolet vuorosta oli kateellisia kun kerroin että pääsen pois työpaikasta, kertonee jotain tämän hetken terveydenhuollon tilanteesta..
Joo meilläkin mun työpari lähtee muihin töihin ja olen kyllä kateellinen. Ei paikasta, vaan siitä etten itse ole päässyt täältä vielä! Ilmapiiri on aivan paska, eikä mua innostaisi edes firman juhlia, mutta kun on itse järjestänyt niitä...
 
Mullakin ollu tässä työmotivaatio vähän hukassa, kun ehdin jo ajatella, että ensi kesänä en oo töissä vaan äitiyslomalla :shifty: Onneksi on nyt vähän jaksanut jo alkaa taas panostamaan :shy:
 
Bellamama, saako udella mihin kouluun pääsit, nyt kun pääsit? Ja onneks olkoon siitä! :)

Alinah, ihan tosi surku juttu ettei onnannu! :sad001 olis ollu ihana lukea iloisempia uutisia. :sad001 mä en kyllä pysty sanoo kun että voimahali sulle sinne, ei vaan lohduttavia sanoja ole eikä mikään varmasti sua nyt lohduta. :sad001
 
Mulla on ollut ihan samaa, ettei oikein työt nappaisi. Keikkatyöläisenä saat lentää ympäri kaupunkia ja lähikuntia töiden perässä. Vakkarityöstä haaveilen, se on se yksi tavoite minkä toivon olevan kunnossa jos ja kun joskus vauva saadaan aluille :happy: mutta ihan samaa olin miettinyt, tänä kesänä ei saanut lomaa pidettyä, niin tsemppasin itseäni, että enskesänä sitten ”lomaillaan” pidemmän kaavan kautta.
 
Ei nyt liity mihinkään, mutta mietin että oonko mä nähnyt unta. Mutta mun mielestä oon joskus nähnyt jossain esim. Ebayn liuskatesti ilmoituksessa maininnan, että sitä pussia voi käyttää näyteastiana.:joyful: Mun mielestä itseasiassa aika fiksua olisi sekin käyttää hyväksi. Mitä kuppeja käytätte näihin testailuihin?

Onnea bellamama kouluun pääsystä. Taisin tänään lukea samanlaisen uutisen yhdessä ryhmässäkin:)
 
Takaisin
Top