Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä otin ihan pakasterasia käyttöön, pesen aina kunnolla että se on puhtaana seuraavaa kertaa varten. Muutenkin noita "pissaa suoraan tikun päälle" tuntuu olevan vaikeita. Kokeilin silloin alussa sellaisen kanssa ja kädet oli ihan kusisia vaan Joten kun testeissEi nyt liity mihinkään, mutta mietin että oonko mä nähnyt unta. Mutta mun mielestä oon joskus nähnyt jossain esim. Ebayn liuskatesti ilmoituksessa maininnan, että sitä pussia voi käyttää näyteastiana. Mun mielestä itseasiassa aika fiksua olisi sekin käyttää hyväksi. Mitä kuppeja käytätte näihin testailuihin?
Onnea bellamama kouluun pääsystä. Taisin tänään lukea samanlaisen uutisen yhdessä ryhmässäkin:)
Mä otin ihan pakasterasia käyttöön, pesen aina kunnolla että se on puhtaana seuraavaa kertaa varten. Muutenkin noita "pissaa suoraan tikun päälle" tuntuu olevan vaikeita. Kokeilin silloin alussa sellaisen kanssa ja kädet oli ihan kusisia vaan Joten kun testeiss
Plussalta minustakin näyttää, mutta monet on lytänneet nuo Clearbluen siniviivatestit, antavat kuulema räikeitäkin viivanpaikkoja. Omaa kokemusta minulla ei asiasta ole. Kokeile jollain muulla testillä esim. Pregcheck tai Digi :)