Raskaaksi 2018

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei nyt liity mihinkään, mutta mietin että oonko mä nähnyt unta. Mutta mun mielestä oon joskus nähnyt jossain esim. Ebayn liuskatesti ilmoituksessa maininnan, että sitä pussia voi käyttää näyteastiana.:joyful: Mun mielestä itseasiassa aika fiksua olisi sekin käyttää hyväksi. Mitä kuppeja käytätte näihin testailuihin?

Onnea bellamama kouluun pääsystä. Taisin tänään lukea samanlaisen uutisen yhdessä ryhmässäkin:)
Mä otin ihan pakasterasia käyttöön, pesen aina kunnolla että se on puhtaana seuraavaa kertaa varten. Muutenkin noita "pissaa suoraan tikun päälle" tuntuu olevan vaikeita. Kokeilin silloin alussa sellaisen kanssa ja kädet oli ihan kusisia vaan :yuck: Joten kun testeiss
 
Missähän vaiheessa sitä pitäis ruveta testaamaan kun tätiä ei kuullu? :bored: Nyt kp30/23-29. Flo ennustaa huomiselle ja tänään on koko päivän ollu sellanen olo et kohta alkaa mut vielä ainakaan ei näy eikä kuulu. En usko kyllä että tärppi ois käyny mut todella outoa et ei oo vieläkään alkanu :wideyed:
 
Mä otin ihan pakasterasia käyttöön, pesen aina kunnolla että se on puhtaana seuraavaa kertaa varten. Muutenkin noita "pissaa suoraan tikun päälle" tuntuu olevan vaikeita. Kokeilin silloin alussa sellaisen kanssa ja kädet oli ihan kusisia vaan :yuck: Joten kun testeiss

Uskon, että tuossa testipussin käytössä kävisi myös vain noin, mutta onhan se hyvä hätäratkaisu jos kuppia ei ole saatavilla. En minäkään tykkää suoraan tikkuun pissata. Olen pessyt niitä pregcheck paketissa tulleita pieniä kuppeja, mutta tuntuu vähän sotkuiselta sekin. Pakasterasia kuulostaa hyvältä.:grin

Luruhille sanoisin, että nyt olisi hyvä hetki.:joyful:
 
No nyt! Kp 33. Eilen oli ihan olematon testiviiva, mut nyt vissiin olis tilaisuus.
 

Liitteet

  • 390F6EF3-FA4F-45F7-8CC6-69DA5C58834B.png
    390F6EF3-FA4F-45F7-8CC6-69DA5C58834B.png
    798.9 KB · Katsottu: 227
Mulla on testikippoina kertakäyttömuovimukeja. Sellasia läpinäkyviä. :) ei kyl kauheen luontoo säästävää mut... Toisaalta kai semmonen pahvimukikin kävis? :)
 
Jeppis, mua kans inhottaa se pesu. Ja si et tuleeks se riittävän puhtaaks kuitenkaan kun mooooonia kertoja pissit samaan kippoon ja si säilytät pissakippoo paikassa x. Noi mukit voi aina hyvil mielin si heittää roskiin. :)
 
Minusta tuo olis plussa Suva, on sen verran selkeä tulos :)
Kovin herkkänä en tuota testiä pidä, joskus itsellä oli hcg yli 100 verestä ja testiin tuli tuollainen hailura aamupissasta.
 
Plussalta minustakin näyttää, mutta monet on lytänneet nuo Clearbluen siniviivatestit, antavat kuulema räikeitäkin viivanpaikkoja. Omaa kokemusta minulla ei asiasta ole. Kokeile jollain muulla testillä esim. Pregcheck tai Digi :)
 
Plussalta minustakin näyttää, mutta monet on lytänneet nuo Clearbluen siniviivatestit, antavat kuulema räikeitäkin viivanpaikkoja. Omaa kokemusta minulla ei asiasta ole. Kokeile jollain muulla testillä esim. Pregcheck tai Digi :)

Joo niin mä ja muistelin mut eilen kaupassa ei ollut kuin noita ja rfsu testejä ja rfsulla oon saanu aina viivan paikkoja ja joku oli saanu jopa kastamalla veteen sen.. Joo täytyy kohta lähtee kauppaa! Oo jännittävää..
 
19d45adb5ed8641f6362d5a747ea5f53
. Täs on paremmas valossa otettu kuva kun eka oli vessassa ja meillä on suurin osa lampuista palanut! :-D
 
Osaako joku sanoa et miten mä lasken jotain viikkoja kun jos laskee edellistä menkoista nii näyttää 2+6 ja silloin ei todellakaan voi plussasta vielä? En millään jaksa odottaa neuvolaa
 
Takaisin
Top