Raskaaksi 2018

Hei onhan tää plussa onhan??? Se mun tunne oliki ihan aito ja oikee jos on tekin näätte tän:angelic:

kyllä mä ainakin tossa näkisin haamun! Paljon onnea!

omaa: Tänään kävin pitkästä aikaa gynellä katsomassa onko kaikki ok. Samalla ultrattiin ekan kerran ku mulla ollu fiilis et olisko jotai endoa kun niin kipee menkat mut kaikki näytti hyvältä.

Siellä oli sellanen 18mm folli odottelemassa. Harmittaa kylläkin et ku peittoja heiluteltu 4pv sitten ku ei aivan ennen gyneä viittiny ja itellä ny kaks iltavuoroa tiedossa nii et pääsen kotii vasta kun mies jo nukkumassa nii venyy peittojen heiluttelu loppuviikolle ja silloin on jo myöhästä :banghead: Mutta positiivista kun ettii nii tietääpähän ainakin tuolla alhaalla kaikki toimii nii kun pitää.
 
Alinah voimia sinne :Heartred

StellaMom :Heartred voi toivottavasti tulisit heti raskaaksi uudelleen! Mikä ihana häälahja olisi :Heartred

Laura666 hyvä! Toivottavasti saat apuja ja selvyyden kiertoon!

Ellalaa hyvä juttu! Harmi että tämä kierto menee huti mutta ainakin jotain tapahtuu.

Joo, pitäisi osata nauttia, kun oireetonta on, mutta empä osaa kun pelkään että kaikki ei ole hyvin. Joskos se tästä, pitkä aika odotella!
 
BellaMama minulla alko oireet vasta rv 8+ ja sitten ne tulikin rytinällä. Aloin oksennella kunnolla ja vaikkeeta oli olla. Oireet loppu kun seinään rv 12+ ja nyt on ollut energinen vaihe kun mennään rv 23+4 ja tiedetään, että tyttö tulee tänne. Aiemmat lapset on poikia kaikki. Eli elä huoli, kyllä ne oireet sieltä osaa vielä tulla ja kovaa :D
 
Onnea heispa! Eiköhän tuo vahvistu tuosta vielä:)

Miehen siemennesteanalyysissa tulos oli alentunut liikkuvuus. Ei kaikkea siitä ymmärretty, mutta odotellaan aikaa nyt sinne lapsettomuushoitoihin. Ei tää kauheen hyvältä vaikuta, mutta luottamus lääketieteeseen on vahva:cat: vielä ainakin.

Kp 9 ja ihme jomottelua alavatsassa, ovistesti näytti negaa vielä(joo tiiän ei pitänyt testailla:cat:)
 
Täällä just nyt tosi turhauttavat fiilikset. Ovulaatiosta ei tietoakaan
Mun ainaki piti tehdä 2 ovistestiä päivässä, tai olis ovis menny kokonaan ohi huomaamatta. Mulla siis se huippu näkyy vaan hetken testissä, ja näkyviltä häviää yhtä nopeasti kuin ilmestyykin.
Okei, täytyy ehkä tihentää tai sit seuraavassa kierossa.
 
Oiskohan tämä se räikeä ovisplussa finally!!??:hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20181022_215631__01.jpg
    IMG_20181022_215631__01.jpg
    967.2 KB · Katsottu: 174
Tänä aamuna oli vähän vahvistunut!

Nyt ootan kyl torstaihin :D kävin eilen viel Sokoksella kaupassa ja siellä ei ollu digejä, olin ihan varma et niin isossa kaupassa olis :eek:
 

Liitteet

  • IMG_20181023_065342__01.jpg
    IMG_20181023_065342__01.jpg
    653.7 KB · Katsottu: 195
Onko täällä muita testailijoita vielä näin alkuviikosta? Itsellä taitaapi tänään illalla olla testiaika, ei kestä enää :hilarious:
Tänään siis dpo 10-11

Mää testaan ny varmaan kokoajan ku en voi uskoa näitä mun viivoja :D toivotaan sulle kans plussaa!
 
Kp 8, ja ihan vietävä masennus, ahdistus ja kaipuu päällä. Toivoton olo, sellainen että "en mä kuitenkaan ikinä saa lapsia". Miehen poika tuntuu epäreilulta. Miksi mies sai sen exänsä kanssa, vaikka oli ilmiselvää, että se ei olisi millään tavalla kannattaa (18v ja tunteneet kuukauden kun tuli raskaaksi...) ja nyt mun kanssa ei vauvaa näy ei kuulu (yhyy t. yk 3 mutta silti :D)

Kysyin mieheltä yksi ilta, käytäisiinkö me sitten perhevalmennuksessa, jos tulisin raskaaksi. Sen eka kommentti oli, että no "mä kävin kyllä jo X:n kanssa". Sitten se pohti, kävikö ne ja oliko se hullua. Ja sitten vasta totesi, että voi silti mennä mun kanssa jos haluan. Tuli vähän paha mieli ja pidinkin sille hetken päästä puhuttelun siitä, miten mä en aina haluaisi ekana kuulla miten asiat meni 12 vuotta sitten

Ja nyt vaan kaikki tuntuu epäreilulta. Mäkin haluan vauvan. Tää on ihan erilaista vauvakuumetta kuin aiemmin, aiemmin se oli hullua ja energistä ja vaativaa. Nyt on vaan alakuloista ja masentavaa.
 
Harmi, Opiaattina... toivotaan, että kaikki menee hyvin kuitenkin ja plussaat pian.
Minusta perhevalmennus yhdessä on ainutlaatuinen kokemus. Samaan aikaan meidän kanssa perhavalmennuksessa oli yks pariskunta, jonka miehellä oli jo noin 8 v. lapsi, mutta se oli ihan, ettei mitään muista siitä ajasta. Tietysti oli yhdessä ensikertalaisen vaimonsa kanssa valmennuksessa. Siellä ne miehet porukalla pukivat nukelle vaatetta :)
Mä testasin legendaarisen negan rfsun:n testiin, mutta vielä ei ole lorahtanut, kai tässä vielä se viikko sitten taas vierähtää... kp 33
 
6f83af2a7fe385dd6c0fbb90cc5c69dd


Ihan paskaa, tähän kiteytyy sellaset tunnetilat ettei oo tosi, lisäksi sain kuulla että miehen sisko raskaana rv 7+, mieheltä kuulin tämän. Koska ei viitsinyt mun kuullen hänen sisko kertoa kun tiesi miten otan uutisen vastaan, mä en pysty iloitsemaan tästäkään. Miksi tämä on niin helvetin raskasta ja vaikeaa??? Mä en usko että tullaan oikeesti onnistumaan ikinä näillä hoidoilla, oon tän jo kiveen hakannut. Olispa se raskautuminen niin helppoa.
 
6f83af2a7fe385dd6c0fbb90cc5c69dd


Ihan paskaa, tähän kiteytyy sellaset tunnetilat ettei oo tosi, lisäksi sain kuulla että miehen sisko raskaana rv 7+, mieheltä kuulin tämän. Koska ei viitsinyt mun kuullen hänen sisko kertoa kun tiesi miten otan uutisen vastaan, mä en pysty iloitsemaan tästäkään. Miksi tämä on niin helvetin raskasta ja vaikeaa??? Mä en usko että tullaan oikeesti onnistumaan ikinä näillä hoidoilla, oon tän jo kiveen hakannut. Olispa se raskautuminen niin helppoa.

Jaksamista! Sä oot odottanut niin kauan. :sad001 Mikään tsemppaus että kyllä se tulee kun sen aika on niin ei auta. Mulla ei ole yritystä kun murto-osa suhun verrattuna ja on silti rankkaa kun ympärillä kaikki kertoo raskausuutisia ja ei sitä osaa olla samalla tavalla iloinen niistä kuin ennen omaa yritystä.
 
Voi alinah!! :Heartred voin vaan kuvitella sun tunteen! Joo tänää on dpo8 kp19/29 - 30 ja ihan tyylipuhdas nega tälleen hätäilijänä testattu.. Kyllä tässä itsekin alkaa mieli maassa olee vaikka ei vielä ole edes yritystä tästä kakkosesta kauaa ollutkaan mut mielessä kummittelee se et miten kauan meni siihe et ekan sain.. Ja kuitenkin mulla olis toiveena et sais sen 3lasta mut jos tää kakkonen antaa odottaa kauan nii tuskin sitä kolmosta saa ikinä.. Tässä vielä pikkasen varjostaa omaa mieltä se että yksi luomi on alkanut mutaatioitumaan ja leikkaus tulossa.. Yksi melanoomaan viittaava luomi poistettiin 8v sitten ja suvussa rasitteena syöpä joka tavalla et haima, leukemia, vera, melanooma, tyvisolu ja munasarja syöpää löytyy joten vähän paniikkia on..
 
Ja niinpä niin. Kp1 ilmestyi jokseenkin odotettuna ja pisti lakanapyykille samalla.
Näillä eväillä yk10, joka ei ees oo yk koska mä en taida enää jaksaa henkisesti tätä odottelua ja toiveikkuutta ja sitten totaalista romahtamista.

Vetäydyn taka-alalle täältä foorumilta. Tsemppiä kaikille, onnea plussanneille, negoille halit ja toivottavasti te muut edes tulette raskaaksi kun mä en selkeästikään pysty siihen.

Vituttaa. Suoraan sanottuna.
 
Kp 8, ja ihan vietävä masennus, ahdistus ja kaipuu päällä. Toivoton olo, sellainen että "en mä kuitenkaan ikinä saa lapsia". Miehen poika tuntuu epäreilulta. Miksi mies sai sen exänsä kanssa, vaikka oli ilmiselvää, että se ei olisi millään tavalla kannattaa (18v ja tunteneet kuukauden kun tuli raskaaksi...) ja nyt mun kanssa ei vauvaa näy ei kuulu (yhyy t. yk 3 mutta silti :D)

Kysyin mieheltä yksi ilta, käytäisiinkö me sitten perhevalmennuksessa, jos tulisin raskaaksi. Sen eka kommentti oli, että no "mä kävin kyllä jo X:n kanssa". Sitten se pohti, kävikö ne ja oliko se hullua. Ja sitten vasta totesi, että voi silti mennä mun kanssa jos haluan. Tuli vähän paha mieli ja pidinkin sille hetken päästä puhuttelun siitä, miten mä en aina haluaisi ekana kuulla miten asiat meni 12 vuotta sitten

Ja nyt vaan kaikki tuntuu epäreilulta. Mäkin haluan vauvan. Tää on ihan erilaista vauvakuumetta kuin aiemmin, aiemmin se oli hullua ja energistä ja vaativaa. Nyt on vaan alakuloista ja masentavaa.
Minä ymmärrän sinua tässä asiassa erittäin hyvin! Mieheni on 5 vuotiaan isä, minä äitipuoli.
Kun me aloitettiin nämä vauvakeskustelut hän kertoi toki miten oli mennyt viimeksi mutta sanoi että kaikki tämä olisi uutta minun kanssa. Hän ei myöskään saanut ikinä nauttia vauva-ajasta yhdessäololla jne. koska se nainen ei pystynyt olla yksin vauvan kanssa missään vaiheessa. Hän ei ehkä luottanut itseensä tms. (paljon ongelmia neidin tapauksessa) Ja lapsi oli alle vuoden ikäinen kun neiti muutti pois. Miehestäni tuli melkein yksinhuoltaja (muutamia poikkeuksia).

Vaikka hän on näitä asioita käynyt läpi edellisen kanssa, niin mieheni on vakuuttanut että hän haluaa olla yhtä paljon mukana neuvolassa jne. mun kanssa koska se on uusi asia meille. Välillä toki tulee sellainen "olet jo tehnyt tämän kerran joten miksi sä haluaisit olla mukana nytkin" mutta hän on vakuuttanut minua että haluaa tehdä niitä asioita silti. Ja jokainen raskaus on erilainen! tsemppiä kuitenkin, ja erittäin hyvää että rehellisesti keskustelet tunteistasi.(ilman turhaa syyttelyä jne) Mäkin olen yrittäneyt 4 kk kohta tätä raskautumista, yksi varhainen km takana. Masentunut olen välillä mutta yritän tsempata kyllä!
 
Tänään soitti se ehkäsyneuvolan gyne nyt vihdoin. Kirjotti kierron tasaamisen terolutit eli nyt on sit yksityiseltä saatu anastrozol (vissiin saman tyylinen ku clomifen) kierron alkuun ja terolut kierron loppuun. Nyt en vaan sit tiedä et kumpaa lähtee kokeilee vai mitä tässä nyt sit pitäis tehdä o_O
 
Takaisin
Top