Raskaaksi 2018

Menkat loppu 9.10 ja ovis plussa 15.10 ja menkkojen oikea alkamispäivä olis 3.11
 
Jos on luonnollisesti alkanut raskaus ja ovulaatiopäivä on arvio niin eipä siinä hirveästi kannata murehtia viikkoja ja päiviä :)
5% lapsista syntyy laskettuna ”eräpäivänä”.
 
Nyt olis niinku 11 dpo sulla ja luteaalivaihe lasketaan olevan 14, joten sun menkat alkais neuvolan tavalla 4. Päivänä tästä päivästä eli ens ke.
 
Nyt olis niinku 11 dpo sulla ja luteaalivaihe lasketaan olevan 14, joten sun menkat alkais neuvolan tavalla 4. Päivänä tästä päivästä eli ens ke.

Okei mä olen itse ihan ulkona näistä ja koska mulla on nyt 5v ollut normaali kierto sen 29-30 ja ovis kutakuinkin puolessa välissä niin tää on jotakin uutta
 
Onko täällä muita jotka tilaa testejä Ebaysta? Mietityttää olenko saanut ihan sitä mitä olen tilannut, kun tuossa testissä näkyy ainakin paljain silmin selvä _vaaka_viiva, vaikkei sellaista pitäisi malliin tulla koskaan, vaan joko pystyviiva tai ei mitään. Testi on kuitenkin lähetetty Englannista eikä Kiinasta, ja olen pitänyt luotettavana myyjänä.

d91071bc78b6c4b141ebff9a94a4503e
 
Onko täällä muita jotka tilaa testejä Ebaysta? Mietityttää olenko saanut ihan sitä mitä olen tilannut, kun tuossa testissä näkyy ainakin paljain silmin selvä _vaaka_viiva, vaikkei sellaista pitäisi malliin tulla koskaan, vaan joko pystyviiva tai ei mitään. Testi on kuitenkin lähetetty Englannista eikä Kiinasta, ja olen pitänyt luotettavana myyjänä.

d91071bc78b6c4b141ebff9a94a4503e

Mun kaveri on tilannu ja vissii kaks tuollaista oli tullu vaikkei pitäisi!
 
Vuosi yritystä tuli täyteen. Tänään siis vaihtui kp 1:wtf:
Ei harmita, mutta toissapäivänä negatestin tehtyä kyllä itketti:sorry:

Jospa se joskus meillekin suotais.. :)
 
Siis voiko lh huippu mennä tunneissa ohi?

https://aijaa.com/HWa3WH

Kuvassa ylin: eilen aamulla klo 8
Kuvassa keskimmäinen: Eilen päivällä klo 16 45min pidättämisen jälkeen
Kuvassa alin: eilen klo 20 monen tunnin pidättämisen jälkeen

Tästä vielä tältä aamulta: (sori epätarkkuus :D)
https://aijaa.com/NcChMz

luonnossa toi testiviiva on ehkä aavistuksen tummempi kuin tuo kontrolliviiva. Mutta päättelisin että huippu/plussa oli eilen?
 
Siis voiko lh huippu mennä tunneissa ohi?

https://aijaa.com/HWa3WH

Kuvassa ylin: eilen aamulla klo 8
Kuvassa keskimmäinen: Eilen päivällä klo 16 45min pidättämisen jälkeen
Kuvassa alin: eilen klo 20 monen tunnin pidättämisen jälkeen

Tästä vielä tältä aamulta: (sori epätarkkuus :D)
https://aijaa.com/NcChMz

luonnossa toi testiviiva on ehkä aavistuksen tummempi kuin tuo kontrolliviiva. Mutta päättelisin että huippu/plussa oli eilen?

Kyllä mun tietämyksen mukaan voi mennä lh huippu ihan 3-4h ohi. Olen ymmärtänyt et siksi jokku kehottaa tekee 2 jopa 3 testiä per pv. En sitte tiiä mistä se kertoo vai kertookomistää ja et onko harvinaista.
 
Minäkin vaihdoin sen Flon nyt niin että ei ole kiertoa siinä koska menkat tulee miten sattuu. Oletteko ottaneet myös sen menkkojen keston pois?
Tässä kierrossa ei MITÄÄN ovis oireita (tai no ehkä jtn valkovuodon sorttista jossain välissä) mutta tikutin ja sain mielestäni siihen viivat :) kävin muutama viikko sitten siellä ultrassa ja lääkäri epäili että mun pitkään jatkunut stressi erinäisistä asioista sotkee sitä kiertoa. Nyt pitäis viedä spermanäyte ja sitten munasarjojen aukiolotutkimukseen [emoji33]
Kuinka monella teillä on ennestään jo lapsi? Mietin vaan että oliko mun sektioon joutumisella ja sen jälkeisellä tulehduksella tekemistä tämän raskautumisen vaikeuden kanssa. Vai onko se vaan tää stressi :sad001
 
Minäkin vaihdoin sen Flon nyt niin että ei ole kiertoa siinä koska menkat tulee miten sattuu. Oletteko ottaneet myös sen menkkojen keston pois?
Tässä kierrossa ei MITÄÄN ovis oireita (tai no ehkä jtn valkovuodon sorttista jossain välissä) mutta tikutin ja sain mielestäni siihen viivat :) kävin muutama viikko sitten siellä ultrassa ja lääkäri epäili että mun pitkään jatkunut stressi erinäisistä asioista sotkee sitä kiertoa. Nyt pitäis viedä spermanäyte ja sitten munasarjojen aukiolotutkimukseen [emoji33]
Kuinka monella teillä on ennestään jo lapsi? Mietin vaan että oliko mun sektioon joutumisella ja sen jälkeisellä tulehduksella tekemistä tämän raskautumisen vaikeuden kanssa. Vai onko se vaan tää stressi :sad001

Meillä on esikoinen 2v 4kk, synty kiireellisellä sektiolla. Sen jälkeen oli vähän yli vuoden kierukka joka otettiin kipujen takia pois. Helmikuussa km ja syyskuussa arpiraskausepäily. Nyt tosiaan yk11 lähti käyntiin.. Iteki mietin et onkohan sillä sektiolla jotain vaikutusta tähän ettei tärppää.
 
Mulla oli sektio ja km 4kk siitä.. Seuraava km oli nyt heinäkuussa.. Tää plussaus tuli nyt yk 6 ja on pieni pelko et tää menee kesken..
 
Voiskohan olla siitä sitten? :sad001
Mä sain äsken kaupassa ollessa aivan jäätävän kipukohtauksen joka jatkuu edelleen. Koskee kohtuun.. ihan kuin supistus ois jäänyt päälle. Viikko sitten ollut ovis Flon mukaan. Ja sain tummemman viivan ovistestiin. Koskee aivan sairaana! Nyt kun olen paikallani niin kramppaa vähän vähemmän.. en vuoda mitään. Välillä vihloo jonnekin tonne emättimen kautta peräaukkoon päin. Siis voi luoja [emoji24]
 
Voiskohan olla siitä sitten? :sad001
Mä sain äsken kaupassa ollessa aivan jäätävän kipukohtauksen joka jatkuu edelleen. Koskee kohtuun.. ihan kuin supistus ois jäänyt päälle. Viikko sitten ollut ovis Flon mukaan. Ja sain tummemman viivan ovistestiin. Koskee aivan sairaana! Nyt kun olen paikallani niin kramppaa vähän vähemmän.. en vuoda mitään. Välillä vihloo jonnekin tonne emättimen kautta peräaukkoon päin. Siis voi luoja [emoji24]

Onko sulla todettu endo? Toi vihlominen tuolla kuulostaa niin mun endo kivulta.. Mulla on siis endoa emmättimen ja peräsuolen välisessä seinämässä eikä sitä leikata avanne riskin vuoksi..
 
Onko sulla todettu endo? Toi vihlominen tuolla kuulostaa niin mun endo kivulta.. Mulla on siis endoa emmättimen ja peräsuolen välisessä seinämässä eikä sitä leikata avanne riskin vuoksi..

Juu sehän mulla on kaiken lisäksi myös mutta melko oireeton. Joskus sattuu seksi mutta eipä muuten nykyään enää oireile.. eikä koskaan noin. Nykyään ei ole juuri edes menkkakipuja koska ne sektion jälkeisen tulehduksen aikaan putsaili paikkoja.. mulla oli siis kaksi märkäpaisetta ja vatsakalvontulehdus. Vauvan kanssa kerkesin olla kotona noin viikon ja 1,5vkoa sairaalassa ton tulehduksen takia. Mut jotain hyvää siitäkin seuras kun ne endon kivut hävis..
 
Ja se ei siis todellakaan ollut vihlomista vaan siis täyttä tuskaa ja vieläkin juilii. Ihan kuin kohtu olis itekseen vaan jäänyt jumittaa johonkin supistusmoodiin..
 
Ja se ei siis todellakaan ollut vihlomista vaan siis täyttä tuskaa ja vieläkin juilii. Ihan kuin kohtu olis itekseen vaan jäänyt jumittaa johonkin supistusmoodiin..

Ootko varma ettei ole kasvanut endo takaisin? Endossa kuitenkin kivut voivat vuosien saatossa vaihdella? Itsellä on mahtunut monta erilaista kipu tilaa johtuen endosta.. Nii siis se vihlonta on Mulla kuin vetäisi suonta suoraan sanottuna perseesä ja on pitkään sen jälkeen myös arka.. Ja tosiaa toi kohdun supistus tunne voi johtua myös siitä sillä mulla supistelee kohtu juuri ennen menkkoja ja niiden alettua.. Myös ns. Tärinä kohtu on ollut jolloin kohtu reagoi juoksuun yskimiseen ja muuhun...
 
Mä tohon kirjoittelinkin että kävin ultrassa muutama viikko sitten eikä näkynyt mitään :)

Juu luin mutta ei lääkärikään aina löydä sitä.. Olin ollut ultrassa kovien kipujen takia ja ei nähty mitää ja lähdin kotiin ja illalla jouduin sairaalaan kun tuntui että en kestä ja lääkkeet ei auta ja se lääkäri löysi sieltä sen ihan todella pienen löydöksen..
 
Takaisin
Top