Mulla pääsee ovis ajankohdat jotenki menemään ohi vaikka oireet on melko selvät. Kuitenkin kun on kaikkea muuta ja mies tulee väsyneetä illalla töistä, niin ei siinä sit välttämättä aleta mitään puuhailemaan. Ollaan ehkä sellasia viikonloppu sekstailijoita

jos ovis on viikolla ja yritän miehelle vihjailla että tekis mieli, niin se innostuu seuraavaan viikonloppuun mennessä ja silloin on myöhästä. Ja edellisenä viikonloppuna joko liian aikasta tai sit ei seksiä ole ollut taikka lähetys on menny väärään osotteeseen

Tällaisia toiveita elättelen, enkä vielä suostu ottaa stressiä asiasta, paitsi aina välillä, vaikka kohta kaks vuotta on odoteltu.
Ollaan puhuttu että kun ensin valmistun uutee ammattiin ja jos ei vielä silloinkaa ole tärpännyt niin sit aletaa yrittää tosissaan ja selvittää missä vika.
Eli 3 vuotta vielä. Sit ollaa yli kommekymppisiä..
Ikää on tullu lisää ensimmäisten lasten jälkeen ja mulle painoa.. Painolle pitäis jotain tehdä..
Meitähän on täälä aika eri ikäisiä. Miten te muut koette ikääntymisen liittyvän tähän vauva asiaan?
Aiemmin mietin että minä en ainakaan halua enää myöhemmin lisää lapsia, koska sitten viimeistään on sitä omaa aikaa, kun lapset on tehnyt nuorena ja ne muuttaa jo pois kotoa ennen kuin oon täyttänyt 40.
Mieli muuttui ja nyt mietin että vieläkö saadaan kolmas ja ehkä useampikin. Hedelmällisyys kai alkaa laskemaa naisilla pikkuhiljaa 25 vuotiaana ja 35 vuotiaana sitten huomattavasti..