Mamman haave x 3
Satasella mukana keskusteluissa
Vielä piti tänää testailla.. nyt päästän teidät piinasta ja siirryn hehkuttamaan lokakuisiin. Tulkaa pian muutkin perässä plussanneiden puolella on tilaa teille kaikille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos.Tuo AMH otetaan sen takia että tiedetään miten paljon toimintaa on munasarjoissa siis sen mukaisesti voidaan lääkkeitä annostella ja suunnitella hoitoa.Kaavaan vaikuttaa tuon AMH:n arvo,lapsettomuus diagnoosi vaikkapa monirakkulaiset munasarjat plus muut sairaudet myös miten edelliset hoidot on menny.Heitsu1996, tiiätkö miten tuo ivf hoidon kaava määräytyy? Miksi tuo AMH arvo otetaan ? Onnea tuleviin hoitoihin :)
Kiitos.Tsemppiä Heitsu Kiva että vihdoin suunnittelu alkaa!
Miten te hoidatte päänsärkyä sillon kun särkylääkettä ei voi ottaa? Mulla särkee nyt toista päivää päätä ja menossa dpo 7. Tuntuu et kaikkee on jo kokeiltu. Eilen oli myös lämmöt ylhäällä, mutta ei ollut yhtään siihen liittyvää kolotusta ja aloin haaveileen et liittyiskö se kiinnittymiseen :D
Vähän kauhulla odotan, että alkaako menkat ja millon ne alkaa. Flo ennustaa et ne alkais vika päivä ja vaihdan uuteen työpaikkaan ensimmäinen päivä. Endokivut kestää 2-3 päivää, joten näyttää nyt aika pahalta. Tosi ikävä soittaa ekana päivänä etten tuu ku mulla on menkat! Tuntuu että ihminen jolla ei oo endoo ei ymmärrä miks menkkakivut vaatii sairaslomaa. En tiedä. Toivottavasti joku ois tarrannu kii niin ei tarvis enää sitäkään miettiä!
Kp 26/29-39, yk 11, dpo 7
Tsemppiä piinapäiviin! :) Tuo päänsärky on kyllä inhotta vaiva :/ Itse kävin hierojalla, se vähän auttoi :)Tsemppiä Heitsu Kiva että vihdoin suunnittelu alkaa!
Miten te hoidatte päänsärkyä sillon kun särkylääkettä ei voi ottaa? Mulla särkee nyt toista päivää päätä ja menossa dpo 7. Tuntuu et kaikkee on jo kokeiltu. Eilen oli myös lämmöt ylhäällä, mutta ei ollut yhtään siihen liittyvää kolotusta ja aloin haaveileen et liittyiskö se kiinnittymiseen :D
Vähän kauhulla odotan, että alkaako menkat ja millon ne alkaa. Flo ennustaa et ne alkais vika päivä ja vaihdan uuteen työpaikkaan ensimmäinen päivä. Endokivut kestää 2-3 päivää, joten näyttää nyt aika pahalta. Tosi ikävä soittaa ekana päivänä etten tuu ku mulla on menkat! Tuntuu että ihminen jolla ei oo endoo ei ymmärrä miks menkkakivut vaatii sairaslomaa. En tiedä. Toivottavasti joku ois tarrannu kii niin ei tarvis enää sitäkään miettiä!
Kp 26/29-39, yk 11, dpo 7