Raskaaksi 2017

heidukka

Näppärä viestien naputtelija
Perustinpa nyt "Raskaaksi 2017"-ketjun kun löytyi halukkaita mukaan itseni lisäksi :) Itsellä nyt jäi marraskuussa menkat välistä ja testi näytti tänä aamuna negaa..
 
Täällä ollaan [emoji4]. Ei suuria odotuksia loppuvuodelle. Jospa ensi vuonna viimeistään onnistaa [emoji7].
 
ei täälläkään suuria odotuksia enään ole tälle vuotta :meh: mutta eiköhän se plussa ens vuonna tule meille:happy:
 
Täälläkään ei suuria odotuksia enää tälle vuodelle. Kierto puolessa välissä eli on vielä mahiksia, mutta tuskin kuitenkaan.
 
Liityn mukaan. En jaksa uskoa enää joulun taikaan tässä asiassa. Mutta uusi vuosi tuokoon iloisia uutisia mukanaan, meille kaikille :) Meilläkin tulee ensi vuonna se maaginen vuosi yrittämistä täyteen jossei sitä ennen ihme tapahdu, niin jos sitten pääsisi hoitoihin.
 
Uskaltaiskohan sitä tänne tulla mukaan, viime vuoden ketjuun en juurikaan kirjoitellut ja enemmän tuolla pitkään yrittäneiden puolella keskustellut, joskin sieläkään en viime kuukausina ole aktiivinen ollut :/ Huh, hurjaa kyllä kun tänne palatessa esikon syntymän jälkeen liityin raskaaksi 2014 ryhmään ja vielä täällä pyöritään :wideyed: Josko 2017 osi vihodoin meidän vuosi. Yritystä meillä siis 7/2014 ---> ei yhtään tärppiä. Tutkimuksia mietitään parhaillaan :)
 
Minä liityn mukaan joukkoonne kirjavaan! :)

Esikoinen syntynyt 11/15.
Ensimmäiset menkat synnytyksen jälkeen alkoivat 30.11 eli kp 3 meneillään ja kakkosen yritys me virallisesti aloitetaan vasta vuodenvaihteen jälkeen, luultavasti maalis-huhtikuussa. ❤

On ollut haaveissa jo syksystä asti, mutta olimme siinä uskossa ettei kiertoni hetkeen palaudu koska imetän vielä kovin lapsentahtisesti, joten tietysti olimme suunnitelleet elämäämme myös sen mukaan. :)
 
Täällä kp45/35 eikä mitään oloja että menkat alkais. :banghead: Aamulla tosiaan tein testin, korkeintaan viivanpaikka eikä mitään muuta. luulisi jo näkyvän jos on näkyäkseen.. Tosin eipä oo oviksesta tietoa milloin ollut vai onko ollut sitte ollenkaan :shifty:

Yk6.
 
Täältä tullaan mukaan, toivottavasti tärppivuoteen 2017! :-) kierto nyt niin sekaisin ku voi olla, tuhnua ja pikkusen kirkasta verta tullu. Selkää ja mahaa jomottaa.. :O aloitin nyt ottamaan niitä gelee royale kapseleita ja toivon, et niistä ois apua!! :-*
 
heidukka, Jospa ovis onkin ollut oletettua myöhemmin? :) Oon täältäkin lukenut että tultu raskaaksi vaikka kierrot venyy ja paukkuu.

Mitäs kikka kolmosia olisi yrittäjillä jakaa?
Ihan mielenkiinnosta kuulisin! :)

Greippimehua ennen ovista ja lasi punaviiniä iltaisin oviksen jälkeen. Kuulemma naisen olisi hyvä saada orgasmi miehen jälkeen niin siittiöt löytäisivät vielä paremmin perille? :joyful:
 
Heippa naiset! Liityn joukkoonne kuumeilemaan :) Oon kirjotellut tuolla Toinen haaveissa- ketjussa elokuusta asti ja vähän odotellut tätä 2017 kuumeiluketjua. Meillä on 8/2015 syntynyt poika ja hänelle olisi pikkusisarus toiveissa. Lapsentahtinen imetys pättyi syyskuun alussa ja joskus elo-syyskuun vaihteessa jätin minipillerit pois. Ekat menkat tuli lokakuussa, mutta yhtään ovista ei oo ollut :sorry:

Nyt on menossa yk 3 ja kp 1. Vaikka tuo eilen illalla ilmestynyt täti ketuttaakin, niin toisaalta uusi kierto on uusi mahdollisuus myös sille ovikselle. Gynekäynti on tiedossa, jos en tästä kierrosta saa ovistikun viivaa tummumaan tuosta vaaleaakin vaaleammasta hailurasta.

Paljon plussia ja vauvoja vuodelle 2017 :Heartred:Heartred:Heartred
 
Voisin hypätä joukkoon kuumeilevaan. :) oon 2016 keskustelua taustaillut jo jonkin aikaa, mutta en uskaltautunut kirjoitella kun usko plussaan tämän vuoden puolella vielä on aika hiipunut. :sorry: ~kolmikymppinen aviopari ollaan ja esikoista yritetty huhtikuun alusta lähtien kun jätettiin e-pillerit pois.

Kierrot vaan on mitä sattuu...ekat kolme lähenteli 40-50pv kiertoja joista kolmannessa terolutit käytössä. Toisessa terokierrossa eka ovisplussa ikinä viimein bongattu mutta luteaalivaihe jäi vaan 8 päivään... seuraavassa luomukierrossa melko sama juttu ja nyt edellisessä kierrossa ovisplussa vasta kp26 ja luteaalivaihe edelleen jotain 8 paikkeilla. Nyt uusi kierto menossa kp 18 ja ovistestin viivat ihan hailuraa. :sad001 Seuraavien menkkojen jälkeen tammikuussa aion taas gynellä käydä.

Jospa se 2017 toisi toivotun vauvan meille kaikille. :Heartred
 
Minäkin voisin ilmoittautua tänne mukaan, vaikka enimmäkseen taustalla olen. Ei vain töiden ja -14 syntyneen esikoisen lisäksi ehdi hirveästi käydä lukemassa.
Yritystä elokuusta 2016 asti. Pienenpieni mahis olisi vielä tämän vuoden puolella plussata, mutta ei ole kyllä kovin suuria odotuksia.

Plussatuulia kaikille! [emoji4]
 
Minäkin mukana, en jaksa uskoa enää ihmeeseen että tän vuoden puolella tärppäis.
Ensi vuonna tulee kaksi vuotta yritystä..
Menkat pitäis alkaa just ennen joulua,kiva kiva...:sad001
 
KiPsUli6, te olettekin vähän pidempään sitten yrittäneet. :sad001 ootteko tutkimuksissa käyneet vielä.?

Mulla kikkakolmosista käytössä vehnänalkioöljy, greippimehu ja nyt tässä kierrossa macaa vähän syönyt (sen verran mitä saa alas eli liian vähän, hyi hitto sitä makua :dead:). Foolihappoa ja vitamiineja tietty myös. :wink
 
Voisin minäkin hiippailla tänne sillä en usko kovin vahvasti että 2016 enää tärppää. Takana kun on kkm ja tyhjennys marraskuussa ja kolme viikkoa siitä tuli ovis oireet (jotka hyödynnettiin) mutta jotenkin en jaksa uskoa että olisi näin pian tärpännyt. Oikeastaan olen valmistautunut että menkat alkaa reilun viikon päästä eikä se ainakaan vielä harmita. Ennemminkin olen iloinen jos kroppa on toipunut. Tietenkin jouluihme olisi ihana asia. Meillä tulee uutena vuotena vuosi täyteen siitä kun päätettiin antaa kakkoselle lupa tulla.
Tärppionnea meille kaikille ja malttia.

Minun kikkakolmonen jolla olen kaksi kertaa saanut tärpin on koko asian unohtaminen ja relaaminen. Viimeksi kun tärppäsi niin olin täältäkin monta viikkoa pois jotta asia ei pyöri kokoajan mielessä. Aion yrittää sitä nyt taas kunhan kierto palailee normaaliin, onneksi pian on pitkä joululomaan ja saa ottaa rennosti.
 
Neita, Tuo kyllä yllättävän tehokas kikka! :wink
 
Neitan kikka taitaa olla yksi parhaista, ainakin omaa jaksamista helpottava. :)

Mäkin päädyin eilen illalla tuohon kun taas asiaa märehdin, mutta tänään aamulla tulikin ovistestiin ylläriplussa. :nailbiting: pari päivää juilinut alavatsaa mutta koska eilen aamulla edelleen ihan hailura niin ajatuksissa pyöri lähinnä, että mun tuurilla joku kysta kehittymässä. Kuvassa eilisaamun tikku ja äsken tehty. Mulla olis yksi satsi teroluteja vielä ja nyt pähkään aloittasinko ne tässä pari pv päästä, jos se luteaali nyt vaikka pidentyisi. Gynen ohje oli kp 15-24 mutta noita kaiketi käytetään myös pidentämään luteaalivaihetta.? ja ei gynen mukaan ei ole haitaksi nuo vaikka olisikin raskaana. Peitot heilumaan ja sitten pääseekin vielä ennen joulua tippumaan korkealta ja kovaa. :laughing005 :sad010
 

Liitteet

  • _20161204_103814.JPG
    _20161204_103814.JPG
    340.1 KB · Katsottu: 496
Minäkin liityn tänne mukaan!
Minipillerit lopetin tiistaina, ehdin 2 liuskaa vasta syödä niitä ja tarkoitus oli syödä vuoden loppuun. Mutta joka päivä koskenut päähän niitä syödessä ja migreenikohtauksia ollut enemmän kuin vuosiin että heitin koko pillerit roskiin. Ja sehän tarkoittaa että saa alkaa kuumeilemaan?!!!
Mulla oli vuotoa koko pillereiden ajan joten en tiedä yhtään mistä laskea kp:t mutta perjantaina alkoi kunnolla vuotamaan niin ajattelin pitää sitä kp 1:nä.
Meillä on nuorin vasta 3kk, mutta vauvakuume on kova :)
 
Takaisin
Top