Raskaaksi 2017

Onpas jännittävää salainensydän :D
En osaa asiaan mitään sanoa siis:hilarious: mutta seuraan mielenkiinnolla :wink

On: o_O Äsken suihkussa pieni määrä eggwhite limoja, joukossa vähän kirkasta verta. Nyt kp8 ja ovisliuskat tummenee.. yleensä ovuloin vasta kp19-25 tienoilla.
Mitäköhän tää kroppa nyt touhuaa:shifty:
Toivon todella ettei se km-vuoto nyt tee jotain mystistä paluuta.
Jospa oli vain jotain limakalvojen ärsytystä aamun talletteluhetkestä :D
 
Alinah, mulla toimii ainakin, muistelen kyllä että oon sulle siitä jossain viestissä aiemmin jo maininnutkin, hehhe :grin Mut toivotaan että sulla toimis kans paremmin tällä erää! :thumright

Eikö olekin Vaiana , pysy siis kanavalla :happy112:laughing002 Toivottavasti sulla ei vuoto lisäänny, vaan ois tosiaan esim. limakalvojen ärsytyksestä johtuvaa. Jännä miten noi sun ovistestit käyttäytyy, jospa kierto on vielä hieman sekaisin km jäljiltä? :confused:
 
Täällä dpo 12 ja nega, taas yksi yrityskierto hukkaan. Tuli jo myös vähän tuhrua ja tissitkin on ollu arat. Nyt sit vaan kaikki toivomaan, että menkat alkaa heti tänään, että saan rauhassa kipuilla endon kanssa pari päivää, ettei tarvis sit miettiä mitä tekee, kun alottaa uudessa työpaikassa torstaina!

Kyllä nää negat on aina vaan niin masentavia. Yritystä takana nyt 1 v 2 kk ja joka päivä mietin, että eikö meille tuu ikinä lasta.
 
Täällä dpo 12 ja nega, taas yksi yrityskierto hukkaan. Tuli jo myös vähän tuhrua ja tissitkin on ollu arat. Nyt sit vaan kaikki toivomaan, että menkat alkaa heti tänään, että saan rauhassa kipuilla endon kanssa pari päivää, ettei tarvis sit miettiä mitä tekee, kun alottaa uudessa työpaikassa torstaina!

Kyllä nää negat on aina vaan niin masentavia. Yritystä takana nyt 1 v 2 kk ja joka päivä mietin, että eikö meille tuu ikinä lasta.

Pahoittelut Nipsuliini :sad001
 
Sympatiat negasta Nipsuliini ja tsemppiä tulevaan viikkoon ja muutenkin :Heartred Pystyn täysin samaistumaan sun fiiliksiin noiden negatestien ja yk kertojen osalta.. Itse miettin joka kuukausi samaa.. Miksi se on meille niin vaikeeta, eikö me koskaan saada omaa pientä?? :arghh:
 
Täällä onnistuttiin taas ohittamaan ovulaatio niin lahjakkaasti ettei ole pienintäkään tarvetta piinailuun. Kp 21 meneillään. Seuraavaa kiertoa odotellessa. Tsemppiä kaikille:smiley-bounce012

P.S. Onhan tässä onneks muutakin elämää, kuin tää odottelu..
Oliko täällä muita, jotka päätti alkaa keskittyä vähän enemmän muihin asioihin, kuin pelkkään vauva haaveeseen? Onko onnistunu?
 
Kiitos tsempeistä :Heartred Tää eka päivä on aina vaikein ja sit taas elämä jatkuu. Ei tässä varmaan auta muutaku ootella sitä endoleikkausta ja toivoo et sen jälkeen tärppää!

Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin!
 
K
Täällä onnistuttiin taas ohittamaan ovulaatio niin lahjakkaasti ettei ole pienintäkään tarvetta piinailuun. Kp 21 meneillään. Seuraavaa kiertoa odotellessa. Tsemppiä kaikille:smiley-bounce012

P.S. Onhan tässä onneks muutakin elämää, kuin tää odottelu..
Oliko täällä muita, jotka päätti alkaa keskittyä vähän enemmän muihin asioihin, kuin pelkkään vauva haaveeseen? Onko onnistunu?
Kyllä mä yritän kokoajan keskittyä muuhun ku asian ajatteluun :D Aika huonolla menestyksellä vaan:D
Oon haaveillu että olisin ihminen joka pystyisi henkisesti siihen et "tulee kun on tullakseen" eikä siihen et " jaahas, ovis lähenee, nyt täytyy kellistää mies!"
Tällähetkellä oon kyllä hormonaalisesti niin sekaisin tosta km että ei kroppa oo valmis vielä uuteen yritykseen, eikä kyllä pääkoppakaan..
 
Tsemppiä Nipsuliini, on tää kyllä välillä niin toivotonta :/

Tietääkö joku, miten flo-sovelluksesta saa poistettua yhden lämpötila merkinnän?

Menet pipsu sen päivän kohdalle kalenterista minkä lämpöä haluat muokata, jos haluat sen tyhjäksi niin jätät siihen pelkät nollat, näin ainakin minulla onnistuu :)
 
Täällä onnistuttiin taas ohittamaan ovulaatio niin lahjakkaasti ettei ole pienintäkään tarvetta piinailuun. Kp 21 meneillään. Seuraavaa kiertoa odotellessa. Tsemppiä kaikille:smiley-bounce012

P.S. Onhan tässä onneks muutakin elämää, kuin tää odottelu..
Oliko täällä muita, jotka päätti alkaa keskittyä vähän enemmän muihin asioihin, kuin pelkkään vauva haaveeseen? Onko onnistunu?

Tosi hyvin on onnistunut :) olo alkoi helpottaa kun lopetin lämpöjen mittailun ja kierron päivien laskemisen! Keskityn nyt itseeni ja oman kunnon kohentamiseen. Sen verran seuraan kiertoa et pidän menkkoja silmällä. Viime kierron katkaisin teroilla kun meinas taas venyä. Muuten mun kroppa saa tehdä mitä haluaa ja seksiäkään en harrasta ellei oikeesti tee mieli :wink
Ihanaa kun ei enää tarvitse vatvoa tätä asiaa!
Nimim. Punkkua, lomasuunnitelmia ja pelkkää hupiseksiä
 
Lauantai aamuna seksiä, su-ma yönä seksiä, tänään ei ollu seksiä kun Mies heräsi vasta klo 17 jälkeen ja sitten lähtikin töihin. No huomenna sitten!
 
Tänään oli tullut kanta palveluun tekstit IVF suunnittelu käynniltä mikä oli 20.2.Ei ollut kivoja tekseja mieltä alentavia tekstejä.Kumpanenkin ollaan ylipainoisin ja sen olen tienyt että painoa on hieman minulla liikaa mutta miehelläni on vain lihasmassaa hän käy kuntosalilla 5krt viikossa ja on vieläpä kaiken lisäksi 190cm pitkä.Lääkäri nyt ymmärsi omiaan.Teksteissä oli että monirakkulaiset munasarjat olisivat ja kukaan lääkäri ei ole sellaisesta maininnut ennen ja oireitakaan minulla ei ole ei ole esim vatsakipua kuukautisten aikaan tai mitään hartia pistoksia vain aika runsasta karvan kasvua.Silti diagnoosi ei muuttunut on edelleen selittämätön lapsettomuus.Siellä myös puhuttiin niistä vanhoista johtofollukkeleista ja kystistä.Kystät ei kuitenkaan ole täynnä nestettä.Lääkäri sanoi että näkyvyys on heikko koska on 2kp ja vuotoa on ja tarkkaa diagnoosia ja hyvää näkyvyyttä ei ole kuukautisten takia.Suunnittelussa sukupuolitautitestit ja puolisolle AMH verikoe ja kilpisrauhasverikokeet muut yleiset verikokeet normaalit.Sopimukset/suunnitelmat allekirjoitettu ja kotiin pakastealkio sopimukset saaneet mukaan luettavaksi/allekirjoitettavaksi.Lisäksi näiden kaiken lisäksi oli että gonal-F annostus voisi olla ehkäpä 125iu ja maaliskuussa alkavasta kierrosta olisi eka IVF mutta pitää ottaa PÄÄSIÄINEN huomioon ja sen hetkisen tiedon mukaan punktioon ei mahdu mutta tilanne voi muuttua näiden viikkojen aikana sanottiin kanta palvelun teksteissä toivotaan kuitenkin parasta näiden kaiken masennuksen keskellä.
 
En oo jaksanut täällä kauheesti kirjoitella, kun suurista toiveista huolimatta viime kierrosta tulikin pelkkää negaa. Nyt siis menossa kp 6 uutta kiertoa. Mulla on nyt tässä kierrossa käytössä myo-inositol (Inofolic) ja oon nyt itteeni tsempatakseni googletellut kaikkia tutkimuksia sen vaikutuksista. Nyt on sitten toiveet korkeella, kun tutkimukset vaikutti niin rohkaisevilta:grin Epäilen siis, että mulla on pco-tyyppiset munasarjat, koska kierto on pitkä (n. 36-40 päivää) ja jonkinlaista akneakin on aina ollut. Erään tutkimuksen mukaan pcos:sta (monirakkulaiset munasarjat) kärsivät myo-inositolia syöneet naiset ovuloivat 14 viikon testijaksolla selvästi todennäköisemmin ja useammin kuin verrokkiryhmä ja jopa 70 % myo-inositolia syöneistä kierto lähti pyörimään normaalin (alle 35 päivää) pituisena. Mulla olisi siis toiveena, että kierto lyhenisi 5-10 päivää sinne noin 30 päivän hujakoille, jolloin sitä ovista ei aina siinä uudessa kierrossa tarvitsisi odottaa jopa neljää viikkoa.

Heitsu, ton sun äskön kirjoittaman perusteella, kokeile ihmeessä myo-inositolia:) Kuulostat just sen tyyppiseltä, jota toi voisi auttaa.

Joku kyseli lisäravinteista. Mulla siis nyt toi myo-inositol, foolihappo ja d-vitamiini.
 
Meikä pudottautuu pois seurastanne toviksi! Elämäntilanne muuttu että joudumme muuttamaan kerrostaloon kunnes löydämme uuden ok-talon. Kerrostaloon ei mahu neljättä lasta..
 
Mulla pääsee ovis ajankohdat jotenki menemään ohi vaikka oireet on melko selvät. Kuitenkin kun on kaikkea muuta ja mies tulee väsyneetä illalla töistä, niin ei siinä sit välttämättä aleta mitään puuhailemaan. Ollaan ehkä sellasia viikonloppu sekstailijoita :smiley-bounce022 jos ovis on viikolla ja yritän miehelle vihjailla että tekis mieli, niin se innostuu seuraavaan viikonloppuun mennessä ja silloin on myöhästä. Ja edellisenä viikonloppuna joko liian aikasta tai sit ei seksiä ole ollut taikka lähetys on menny väärään osotteeseen :hilarious:
Tällaisia toiveita elättelen, enkä vielä suostu ottaa stressiä asiasta, paitsi aina välillä, vaikka kohta kaks vuotta on odoteltu.

Ollaan puhuttu että kun ensin valmistun uutee ammattiin ja jos ei vielä silloinkaa ole tärpännyt niin sit aletaa yrittää tosissaan ja selvittää missä vika.
Eli 3 vuotta vielä. Sit ollaa yli kommekymppisiä..
Ikää on tullu lisää ensimmäisten lasten jälkeen ja mulle painoa.. Painolle pitäis jotain tehdä..

Meitähän on täälä aika eri ikäisiä. Miten te muut koette ikääntymisen liittyvän tähän vauva asiaan?
Aiemmin mietin että minä en ainakaan halua enää myöhemmin lisää lapsia, koska sitten viimeistään on sitä omaa aikaa, kun lapset on tehnyt nuorena ja ne muuttaa jo pois kotoa ennen kuin oon täyttänyt 40.
Mieli muuttui ja nyt mietin että vieläkö saadaan kolmas ja ehkä useampikin. Hedelmällisyys kai alkaa laskemaa naisilla pikkuhiljaa 25 vuotiaana ja 35 vuotiaana sitten huomattavasti..
 
Muokattu viimeksi:
No mulla on ollut hedelmällisyys kyllä iästä huolimatta hyvin huono kun ei raskaudu! Tosin se nyt varmaan johtuu ihan tästä mun ovuloimattomuudesta, johon mulla nyt on noi letrot.

Mulla oli ikää 20 kun aloin seurustella mun miehen kanssa ja miehellä oli ikää 23 ja täytti sitten syksyllä 24 niinkuin minäkin täytin 21. Ollaan oltu meidän seurustelun alusta asti ilman ehkäisyä ja yksi lapsi löytyy, joka sekin oli ihme! Mulla ollut aina epäsäännölliset kierrot joille ei oo voinut mitään.
Miehen siemenneste tutkittiin viime syys-lokakuussa ja se on normaali.

Nyt mulla ikää 25 ja miehellä 28. Ja tosiaan yksi lapsi löytyy, 2vuotta oltiin oltu yhdessä kun tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin ja siitä syntyi esikoisemme. Mä en ole asettanut mitään takarajaa lasten saamiselle kun ei tää oo mitenkään helppoa ja yksinkertaista. Niitä saadaan jos saadaan, luomuna tai hoidoissa ja mä yritän pitää toivoa yllä että viimeistään kesällä inssiin kun päästään niin onnistuisi siellä viimeistään raskautuminen.. Aika näyttää! Onhan tässä vielä 5 kiertoa jäljellä letrozoleilla mutta katotaan auttaako mihinkään kun ekan annoksen jälkeen sai nostaa annostusta kun ei ollut vastetta lääkkeellä..

On:

Neljäs vilkkuva naama, saa nähdä ovuloinko ollenkaan. Ei ollut juuri mitään muutosta siinä testikasetin toisessa viivassa hyvin vaalea ja silti vilkuttaa hymynaamaa. Mä haluisin jo aloittaa primot mutta toivoisin että se ovis tulisi ihan lähipäivinä jos on tullakseen..

Alinah kp24
 
Takaisin
Top