Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tyylipuhdasta negaa :) ! Odotan vielä sen first responsen jos sekin nega. En testaa kyllä enää :) heräsin päänsärkyyn joten hyvin alkaa aamu :D

Täällä pamahti myös puhdas nega 10-herkkyystestillä, kp 25/~30 eli tosi tosi varhain tein...en tiiä maltanko odottaa menkkojen oletettuun alkuun asti uusintaa vai kokeikenko parin päivän päästä uudemman kerran... :)

Tyylipuhdasta negaa :) ! Odotan vielä sen first responsen jos sekin nega. En testaa kyllä enää :) heräsin päänsärkyyn joten hyvin alkaa aamu :D

Voi pöhkö. Ootko varma? Mikä testi? Kuvaa!
Täälläki jäätävä päänsärky -.-
FR pitäs jo näkyä, jännittää ;)
Mun CB ED tulee tänään kans :D kääk !

Mitäköhän tää nyt on? ÄLLÖVAROITUS! Tiistaina alko suht runsas vuoto, pelkästään tuoretta verta eikä hyytymiä, eilen vuoto rauhottui jo, edelleenkin vaan tuoretta ilman hyytymiä ja nyt täti pakkailee kamojaan.. o_O yleensä menkat alkaa tuhrulla ja vuoto kestää 3-5 päivää..

Mitäköhän tää nyt on? ÄLLÖVAROITUS! Tiistaina alko suht runsas vuoto, pelkästään tuoretta verta eikä hyytymiä, eilen vuoto rauhottui jo, edelleenkin vaan tuoretta ilman hyytymiä ja nyt täti pakkailee kamojaan.. o_O yleensä menkat alkaa tuhrulla ja vuoto kestää 3-5 päivää..

Kiinnittymistä? Tee testi :)

Kaapissa lojuu yksi rfsun liuska.. Hmmm sen voisi kyllä tehdä huomenna varmuudeksi, posti on kuitenkin lähipäivinä tuomasaa lisää testejä! :p

Voi pöhkö. Ootko varma? Mikä testi? Kuvaa!
Täälläki jäätävä päänsärky -.-
FR pitäs jo näkyä, jännittää ;)
Mun CB ED tulee tänään kans :D kääk !

No oon kyllä aika varma :) tein sofin ja pc:n. Varmaan 15min testiajan jälkeen ( noissa on 5min mikä on tosi vähän :o ) luulin nähneeni sofissa jotain mutta Eiii, sitä on niin vaikea lukea jos jotain haaleaa olisi kun se pinta menee semmoseksi oudoksi. Niin fr pitäis näkyä jo jotain. Mulla on kyl aivan semmonen olo että nega sieltä pukkaa aivan saletisti ! Laitoin aamupissin kuppiin odottamaan vessapaperi päällä kaappiin.

Nyt olis dpo11 ja kp28-30/33. Tissikipu tosiaan alkoi eilen. Joka mulla aina merkkaa tätiä, nyt se alkoi vaan aika myöhään. Yleensä aina viikkoa ennen. Tällä kertaa ne on tissien alta kipeät ja ehkä vähän kainaloista, mutta ei päältä mikä on vähän outoa. Mä en kuitenkaan jaksa enää uskoa plussaan vaikka selaan koko ajan "millon plussasit ketjuja" :D ja herättelen toivoa myöhäisestä plussasta, ei ole edes mitään oloja että olis raskaana. Ei sitten minkäänlaisia, eiköhän noi kaikki testit ole ollu susia ja haamut vaan viivanpaikkoja. Ai niin ÄLLÖVAROITUS yritin kokeilla eilen sitä nipukka asiaa ( en kyl edes tiedä missä tai minkä tuntunen se on ) mut tarkastin limatilanteen. Vähän kirkasta ei venyvää limaa mutta housuihin tulee joka päivä, se on semmosta maitomaisen ja kirkkaan välimuotoa . Täytyy kokeilla vkl uudestaan kun viimeksi ennen menkkoja oli valkoista ja joustavaa :D

Mut tässä vielä kuvat. Kannattaa laittaa aurinkolasit kun nega pinta häikäisee niin kovasti!

Sofi natural ja valotusta muutettuna
ImageUploadedByVau Foorumi1493880592.428859.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493880602.682105.jpg

Ja pc sama juttu
ImageUploadedByVau Foorumi1493880628.079901.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493880617.320462.jpg

Ja yhdessä
ImageUploadedByVau Foorumi1493880674.517430.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1493880683.329004.jpg

Voi hitto ku mulla on huono kamera mut katotaan näättekö mitää. Eli herkkä ja pc uitettu aamun ekasta. Ja sit tokassa kuvassa ne on eilisten alla.

Liitteet

• IMG_6346.JPG
    IMG_6346.JPG
    545 KB · Katsottu: 198
  • IMG_6354.PNG
    IMG_6354.PNG
    982.9 KB · Katsottu: 230
Täällä pamahti myös puhdas nega 10-herkkyystestillä, kp 25/~30 eli tosi tosi varhain tein...en tiiä maltanko odottaa menkkojen oletettuun alkuun asti uusintaa vai kokeikenko parin päivän päästä uudemman kerran... :)

Toivottavasti seuraavalla kerralla pamahtaisi plussa :)

Lume kyllä sofissa näkyy ainaki selvästi naturalina :) ihanku pc myös 8)

Esikkoa etsimässä, Ai pienet??? :D ONnEA!!!

Jarghh musta tuntuu et mä en näe paljaalla silmällä mitään :( ehkä sofissa mut en kyl ole varma ja nyt omaan silmään kaikki eiliset tikutkin näyttää negoilta. Jos se first signal on nega ni en testaa enää ollenkaan millään ( lue paitsi kaapissa olevat testit pois ) , meille tulee posti joskus 13.45-14.00 yleensä.

Mä en tiedä kuin toi testi toimii mut siis ainakin kaks viivaa :o !? Pitääks siihen tulla viel kolmas vai ?

Takaisin