Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tilasin myös twisted raskauskeijulta :)

No jopas on. Mut kai sen pitäis dpo11 jo jotain sanoa ? :o edes jotain....

Lume mitäs jos otat aamupissan talteen johonkin puhtaaseen astiaan ja paat jääkappiin. Tee siitä sitten se testi kun saat postin. Aamupissassa on eniten hcg:tä konsentroituneena ;) eikä se häviä pissasta mihinkään muutamassa tunnissa

Ei tarvii laittaa jääkaappiin. Säilyy vessassa kupissa vallan hyvin kun ei mitään pakteereja testata ;)

Jostain luin että virtsan paras olla 15-30 asteista raskaustestiä tehdessä. Että ei kannata jääkaappiin varmaan laittaa? :)

Jopas Lumelta testejä löytyy! ;)

Tänään pidetty imetys- ja synnytysvalmennusta ja mielessä vaan pyörii,,että olisko itselläkin pian jo aika! ;D
Clearblue early Detection odottelee kaapissa, jos huomenna nega niin saa hyvällä omallatunnolla kuoharia huomisissa juhlissa vetää, kun vappuna varuiksi kuivin suin olin. Huomenna kp 27/28, alkaisipa menkat sitten nopsaan, että pääsee taas uuteen yritykseen, kun (/jos) nega ilmestyy :)

Huomenta! Avaan aamun testikierroksen puhtaalla negalla herkkyys 10. Kp 32/29 :) menkkoja ei edelleenkään näy. Uteliaana jatkuu odotus!
Muille viivoja tikkuun!!

Mä jatkan nega-linjaa :D

ImageUploadedByVau Foorumi1493872132.753313.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493872142.996200.jpg

Toivottavasti ne plussat pärähtäa nyt ees muitten tikkuihin :P <3

Mites Lume ? <3

Unicorn kp25/28-30, dpo8

Huomenta kaikille
Mulla Alko edellis iltana tuhru,joka jatku koko eillispäivän ja tänään tullu vähän vuotoa.
Menkat ilmeisesti,edellisistä 2viikkoa.
Tai jos oliskin jotai muuta.
Tein tuolloin ku tuhru alkoi ni saman apteekin ULTRA testin ja kaksi viivaa oli,toinen vaaleampi,punertavampi.
Joten en luota enää oikeen testeihinkään.
Eipä auta ku seurata ja kattoa mitä tapahtuu.
Hirveesti plussaa tuulia kaikille.
Toivotaan että negat vaihtuu plussaksi.:)))

Huomenta kaikille
Mulla Alko edellis iltana tuhru,joka jatku koko eillispäivän ja tänään tullu vähän vuotoa.
Menkat ilmeisesti,edellisistä 2viikkoa.
Tai jos oliskin jotai muuta.
Tein tuolloin ku tuhru alkoi ni saman apteekin ULTRA testin ja kaksi viivaa oli,toinen vaaleampi,punertavampi.
Joten en luota enää oikeen testeihinkään.
Eipä auta ku seurata ja kattoa mitä tapahtuu.
Hirveesti plussaa tuulia kaikille.
Toivotaan että negat vaihtuu plussaksi.:)))

Vois olla hyvinkin kinnittymistä ;)
Toivottavasti olis! Ootko tehnyt uutta testiä? :)

Pakko oli itsekin testata tänään :laughing002 10mlU/ml testillä testasin mutta aikalailla puhdas nega, EHKÄ jotain olematonta viivan alkua näkyi tai sitten oli mielen tuotetta. Kuvaan en saanut kaapattua. Mutta eipä se mitään kun tänään dpo 8, lauantaina sitten uusiksi! :p

Takaisin