Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muokkasin Jääkukka sun kuvaa ja aivan selvästi alhaalta ylös päin 3 ekassa punertavat viivat '

Mä vaan mietin et kuinkahan kauan haamuilut jatkuu jos on raskaana oikeasti ? Mä en osaa yhtään sanoa kun mun mielestä ei ole vahvistunut ollenkaan. Ja pelkään ( olen varautunut ) että noi on vaan viivanpaikkoja / virheellisiä viivoja. Vielä 3h odotettavaa.... sit tää peli ratkeaa

Eikö peli oo tältä kierrolta menetetty sit jos täti tulee? :D hcg nousee yksilöllisesti, toisilla nopeasti, toisilla hitaasti. Joka testissä on kuitenkin jotain ollu, ei voi yhdelle ihmiselle tulla noin monta susitestiä ;)

Eikö peli oo tältä kierrolta menetetty sit jos täti tulee? :D hcg nousee yksilöllisesti, toisilla nopeasti, toisilla hitaasti. Joka testissä on kuitenkin jotain ollu, ei voi yhdelle ihmiselle tulla noin monta susitestiä ;)

Niin no totta :D ehkä mulla on vaan todella huono tuuri testien suhteen tai en osaa tulkita niitä. Tai sit mun kännykällä on jotkut muokkaus viivalasit. :D :P täytyy vaan odotella. Ens kierrossa en kyllä testaa ku vasta tädin tulo päivänä eipähän käy tällein. :)

Niin no totta :D ehkä mulla on vaan todella huono tuuri testien suhteen tai en osaa tulkita niitä. Tai sit mun kännykällä on jotkut muokkaus viivalasit. :D :P täytyy vaan odotella. Ens kierrossa en kyllä testaa ku vasta tädin tulo päivänä eipähän käy tällein. :)

Meinaaks et kännykän kamerassa on filtteri joka tekee raskaustestiin haamuviivoja :D Hahahaa :D vain Lumen kännykässä ;) odotellaan sitä postia :P katotaan tuleeko kummallekin testit ajallaan :)

Tuli perille :"D <3

Siinä on "selkeä" viiva haaleaksi haamuksi. Nyt kun katoin myös pc uudestaan niin siinäkin jotain pientä. Vitsit mitäs sitte jos fr onki nega ? :o :( uskokaa tai älkää nää on viallisia testejä kaikki !

Mun early detectioniin ei tullu ees sellasia viivoja kun toissa kierrossa kp32/28 :D tais olla kemiallinen sillon. Nyt tää ruutu on ihan tyhjä :D ehkä joku näkyy avattuna, mutta en jaksa innostua :/

ImageUploadedByVau Foorumi1493885715.773136.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493885729.973668.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493885742.082394.jpg

Joten tais mun 10miu puikot olla viivanpaikkoja . Testiajalla ei tullu mitää mutta sit testiajan jälkeen lähes samaa kun noi edelliset dpo5 ja 6:

ImageUploadedByVau Foorumi1493885760.853822.jpg

Mami ylempi, 10miu alempi

ImageUploadedByVau Foorumi1493885827.786219.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493885842.004820.jpg

Ylin tän päivän dpo8. Alimmat dpo 5&6.

ImageUploadedByVau Foorumi1493885914.167602.jpg

Ja tässä vielä koko rivi.

Toi early detection 10miu.
Pitäs voida tehdä 5pvä ennen menkkojen alkamispv. Mulla menkkoihin tasan se 5pvä.

Taidan lopettaa testailun tähän :)
Plussatuulia muille :) <3

Just meinasin kyl kirjottaa samaa
Omista testeistä et
Kyl ei varmastikaan mun haamut ole tullu sen testiajan sisällä (5min ) joten varmasti on epäluotettavia. En usko et mikään noista testeistä merkkaa mitään. Kyllä pitäis jo tulla selvää haamua dpo11.

Predictor earlyn ostin ja aika puhdasta negaa näytti.
Purkasin muovit kuitenkin ympäriltä ja viivan paikkaa se taitaa vaan näyttää.
Saa nää neljä testiä tänään nyt riittää ja kuohari illalla maittaa! :)

ImageUploadedByVau Foorumi1493887555.256422.jpg

Mä hyppään kans tähän ketjuun mukaan. Pitkään olin tältä foorumilta pois kunnes taas vauvakuume nosti päätään. Tai mitä mä ketään huijaan, ei se oo koskaan poistunutkaan. ;) Meillä on siis miehen kans jo pojat 3/2010, 6/2012 ja tyttö 1/2015. Mulla ollu kroonista vauvakuumetta viimeisestä synnärivisiitistä lähtien, mut miehen pehmittely kesti vähän pidempään. :D Se on huolissaan mun terveydestä ku mulla on kahden viime raskauden aikana tullut hemolyyttinen anemia. Itse en koe sitä pahana ollenkaan ja lääkityksellä pysyy kurissa.

Nyt siis toinen yrityskierros käynnissä, edelliset napanneet nopeasti niin toivottavasti tämäkin. Tosin tähän kiertoon ei oo vielä oviksesta mitään merkkejä ja normaalisti pitäsi olla tulossa viimeistään ylihuomenna. Tuleekohan ollenkaan vai tuleeko ovuloimaton kierto?

Kaikille oikein kovasti plussia toivon, erityisesti pitempään yrittäneille. :)

Mää odottelen nyt menkat alkavaksi ja odotan reippaasti yli ennen kuin mietinkään uudelleen testaamista. Nyt on saanut kuitenkin niin tihrustella ja eikä kaikki ihan testiajankaan puitteissa, joten nyt hengähdän ja elän ihan normaalia elämää :D
ImageUploadedByVau Foorumi1493888718.662462.jpg

Takaisin