Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unicorn mä nään tossa märkä kuvassa kyllä viiva ! Samoin missä väriä muutettu :P

Ps. Tein sofin ja siihenkin tuli jotain... tiedän ei olisi saanut

Unicorn: kyllä nään sun testissä kosteana punertavan viivan! :)
Näkyy vielä paremmin muokatussa..

Katoppas unicorn tää on sun kuva muokattuna ! Kyllä siinä jotain on <3 ;)
ImageUploadedByVau Foorumi1493824371.074202.jpg

Ja täss negatiivi
ImageUploadedByVau Foorumi1493824444.643605.jpg

Unicorn mä nään tossa märkä kuvassa kyllä viiva ! Samoin missä väriä muutettu :P

Ps. Tein sofin ja siihenkin tuli jotain... tiedän ei olisi saanut

Kuvaaaaa!! :P

Mut lasketaanko se kun kuva otettu heti kun se märkä meni siitä ohi? Sit myöhemmin ei näkyny mitään kun oli kulunut se pari min.

Kuivempana on tuo sofin kanssa vierekkäin. Kyllä siinä jotai näkyy mutta ei niin hyvin kun edellisissä :/

Saaks kuitenki pyytää anteeks ja viel laittaa kaks kuvaa :D tein siis sofin vähä reilu 2h pidätyksellä ja samalla myös pc:n. Yli ylhäällä sofi ja uus pc.

ImageUploadedByVau Foorumi1493824740.836344.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1493824803.423972.jpg

Näissä valotusta muutettu.

Sit el natural

ImageUploadedByVau Foorumi1493824828.190413.jpg

Kävin tossa kaupassa vielä ja tajusin siinä odotellessa että enhän mä voi sille mitään miten tää tulee päättymään. Joko viivat vahvistuu tai katoaa ja täti tulee. Tänään rinnat kipeytyneet ja pieniä menkkajomoja alkanut myös olemaan. Mutta kaipa se first signal ratkaisee huomenna kaiken. Miettikää jos nää mun testit on ollu vaan viivanpaikkoja jos first on ihan kalman valkoinen. Sit menee kyl luotto kaikkiin testeihin mitä maa päällä kantaa. Ajattelin ruveta siivoamaan ihan nyt kunnolla, pyyhkiä
Pölyt etc. Meneepähän aikaa :)

Edit; nolo vaiva. Alapäätä polttelee ja kirvelee oudosti välillä... mietin jo onkohan mies käyny vieraissa mut ei kyl oo sen tyylistä....

Kuvaaaaa!! :P

Mut lasketaanko se kun kuva otettu heti kun se märkä meni siitä ohi? Sit myöhemmin ei näkyny mitään kun oli kulunut se pari min.

Kuivempana on tuo sofin kanssa vierekkäin. Kyllä siinä jotai näkyy mutta ei niin hyvin kun edellisissä :/

Samanlainenhan se mun yks pc oli kuva heti märkänä
:O lasketaanko ? :D

Pikasella googlaillu, raskauskeijusta toi first response oli myyty loppuun ja olipa tyyris testi. Eiköhän se kuule Lume näytä huomenna <3

Pikasella googlaillu, raskauskeijusta toi first response oli myyty loppuun ja olipa tyyris testi. Eiköhän se kuule Lume näytä huomenna <3

Saas nähdä. Sen herkkyys on tosiaan 6.5 että jos nää kaikki viivanpaikat on oikeita viivoja pitäisi siihen tulla kyllä jotain. Pikkasen tipun korkealta jos kirkkaan valkoinen nega tipahtaa sieltä, sillon menee usko kaikkiin testeihin. Tai sit en vaan osaa tulkita niitä :o joudun tekemään sen päivän toisesta pissitä mutta ei se mitään. On siinä kuitenkin 2kpl :)

Toivottavasti se tulee huomenna, tänään tilasin.

Viimeksi kirosin ne First responset alimpaan suohon,eli risuja sille,yllätyin positiivisesti Clearbluen early detectionin kanssa.

Lume mitäs jos otat aamupissan talteen johonkin puhtaaseen astiaan ja paat jääkappiin. Tee siitä sitten se testi kun saat postin. Aamupissassa on eniten hcg:tä konsentroituneena ;) eikä se häviä pissasta mihinkään muutamassa tunnissa

Vois olla varteenotettava suunnitelma :)

Saas nähdä. Sen herkkyys on tosiaan 6.5 että jos nää kaikki viivanpaikat on oikeita viivoja pitäisi siihen tulla kyllä jotain. Pikkasen tipun korkealta jos kirkkaan valkoinen nega tipahtaa sieltä, sillon menee usko kaikkiin testeihin. Tai sit en vaan osaa tulkita niitä :o joudun tekemään sen päivän toisesta pissitä mutta ei se mitään. On siinä kuitenkin 2kpl :)

Toivottavasti se tulee huomenna, tänään tilasin.

Mistä tilasit? Mä laitoin Raskauskeijuun tänään tilauksen ennen kolmea, saa nähä onko huomenna täällä :)

Mäkin suosittelen clearbluen early detection testiä. Jollain sofin testillä ei näyttäny mitään dpo10 ku clearbluen testi näytti jo dpo8 päiväpissasta haalean viivan. Ja mä oon kans testaillu vaikka millä.

Takaisin