Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää en uskalla noiden pc:n perusteella iloita yhtään, koska tosiaan vaan 5minuutin ajan luotettava tulos ja ohjeissa lukee, että negatiivinen tulos voi muuttua vääräksi positiiviseksi muutamien minuuttien kuluttua testausajan päättymisestä. Ihan pimeetä!

No voihan negat! Mut aina on toivoa ennenku menkat saapuu :) Esikkoaetsimässä kyllä mäkin hailakat haamut näen, toivotaan ettei tosiaan olis virheelliset!

Täällä mennään kp18/29-31 ja dpo1, joten piinailu alkaa toden teolla. Täällä on niin kovasti nyt testailijoita että haluaisin jo itekin päästä testaamaan!! :D

Mää en uskalla noiden pc:n perusteella iloita yhtään, koska tosiaan vaan 5minuutin ajan luotettava tulos ja ohjeissa lukee, että negatiivinen tulos voi muuttua vääräksi positiiviseksi muutamien minuuttien kuluttua testausajan päättymisestä. Ihan pimeetä!

Oon kyl tehny tuhansia pc testejä eikä ikinä tullu tommosia :o :)

Mutta ymmärrän kyllä ! Olisin varmaan itsekin epäileväinen, kuinka pitkän ajan jälkeen ne tuli ?

Oon kyl tehny tuhansia pc testejä eikä ikinä tullu tommosia :o :)

Eikä mulla. :D
Ja ei sitä viivaa tule jos ei ole hcg:tä :D noin räikee punasta varsinkaan. Taitaa ohjeessa tarkottaa viivanpaikkoja... värittömiä. Mutta noi on punasia !

No kyllä mä olen sit sitä mieltä että se on kyllä +++++++++++++++++++++++++++++ SUPER PLUSSA !

Mut tossa huomaa hyvin miten tavallaan noit pc:t ei oo kaikki samanlaatuisia kun toisessa on vahvempi ja toisessa ei, oon huomannu et joissakin kulkee väriä enemmän kuin toisissa.

Mä oon koko ajan näkevinäni sofissa jotain pientä mut en pc:ssä.... Huoh. Arvatkaa se fr on varmasti nega !

Täss viel
Yks kuva kaikista mun mielestä sofissa on jotain mut miks sit pc tyhjää täynnä ?
ImageUploadedByVau Foorumi1493882474.965634.jpg

Tein tokasta pissistä vielä mamin puikon. Nää vaan ei kerro mitään ku niihin tulee viiva muutenki, mutta tässä :D

Liitteet

• IMG_6366.PNG
    IMG_6366.PNG
    974.7 KB · Katsottu: 200
Viivoja vilisee niin et silmiin sattuu :D

Jääkukalla ihan selkeä, Lumella haamua vielä on! Esikkoaetsimässä, kyllä siellä kans!

Viivoja vilisee niin et silmiin sattuu :D

Jääkukalla ihan selkeä, Lumella haamua vielä on! Esikkoaetsimässä, kyllä siellä kans!

Mä vaan mietin et kuinkahan kauan haamuilut jatkuu jos on raskaana oikeasti ? Mä en osaa yhtään sanoa kun mun mielestä ei ole vahvistunut ollenkaan. Ja pelkään ( olen varautunut ) että noi on vaan viivanpaikkoja / virheellisiä viivoja. Vielä 3h odotettavaa.... sit tää peli ratkeaa

Tässä vielä koko suora. Ärsyttävää ku on niin menkkaolo ku olla ja voi :(

Liitteet

• IMG_6369.JPG
    IMG_6369.JPG
    446 KB · Katsottu: 137
Ja kirppu, kuvaa siitä ekasta, älä tuomitse ennen kuin kaikki muut on kattonut eka ;)

Takaisin