Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kp 3. Bläääää. Tylsin aika kuukaudesta..? Menkat sentään on helpommat nyt kun ei ole härveliä kohdussa. Nice :happy:

Täällä kp 27 ja ehkä vähän menkkamaisia tuntemuksia. En oo pysyvää hymynaamaa saanut ja on ollut vähän huonosti tilaisuuksia talletteluihin, joten menkkoja odotellessa ens viikolla todennäköisesti.

Tsemppiä uuteen kiertoon MW2B.

Mäkin täällä joka päivä lueskelen teidän juttuja, kiva jännätä muidenkin puolesta

Itellä menossa kp21/26-27 ja 3. Terolutkierto menossa. Enemmän ja vähemmän huonoa oloa, outoja tuntemuksia alavatsalla ja alaselkäsärkyä.. enpä saanut kyllä ovistakaan varmuudeksi tikutettua, kun jokakerta tikkuun ilmestyi jos jonkinlaista viivaa, taitaapi liittyä noihin pcomunasarjoihin. Ei auta ku ootella! [emoji12]

Plussatuulia kaikille[emoji11]+++

ImageUploadedByVau Foorumi1486239548.527036.jpg

Kp21 menossa ja toivon että sieltä vielä tulisi ovulaatio, mutta saa nähdä. Mietin jos tämän päiväiset nippailut olisi ennustanut mahdollisesti tulevaa ovulaatiota. Sen näkee sitten tuleeko vaiko ei, en ole ikinä saanut tikutettua positiivista ovistestiä.

Viime kierto oli 47 päivää joten saa nähdä venyykö yhtä pitkäksi tämäkin.

Lisäys: alin ovistesti tältä päivältä.

Hiipi tänää sellanen ajatus että mähän voisin olla käytännössä raskaana (kädet kyynärpäitä myöden ristissä!!!)... Onhan se mielessä kävässyt useempaan otteeseen tässä parin viikon aikana, mutta taidokkaasti oon pystynyt työntämään ajatuksen töiden ja kotihommien taakse. Ei huvita nostattaa toiveita taivaaseen asti ja tulla sata lasissa maan pinnalle negatiivisen testin siivittämänä.

Mutta siis tänään kun alavatsassa nippaili enteilevästi, niin vauvantuoksuinen toive siitä että se johtuiskin jostain muusta ku siitä mitä se oletettavasti onkin, pyörähteli mieleen.

Wyäääh, vielä muutama päivä.. sitten tulee kierto jolloin saa tehdä jotain konkreettista vauvan eteen, kiitos Terolut

Pahoittelut negoista ja tädeistä, tsemppiä piinailuun!

On. Voiko oviskivut olla 3 päiväsiä? Ennen raskautta/synnytystä en muistaakseni tuntenut ovista. Nyt kyl tuntee, kipeempi välillä ku ite menkat. Nyt perjantaista ollu menkkajomoja, nippailuja jne alamahalla ja alaselkäki ollu vähä kipee. Torstaina päivällä sai talleteltua mut pe ja la meni lähinnä matkustaessa ni eipä voinu/jaksanu hyödyntää, jos tänää sais tallennettua.
Kp jotai 19/27-30 dpo en tiiä mikä lie ku kipuja ollu monta pv

Minä en tuntenut ovulaation aikana mitään kummallakaan puolella (enkä ole siis koskaan tuntenut tai kiinnittänyt ainakaan asiaan huomiota) ja täällä muiden kirjoituksia lukeneena tulee sellainen olo, että kaikki muut tuntevat ovulaation. Tänään minulla on dpo6, joten jos hedelmöittyminen olisi sattunut tapahtumaan, niin saapu nähdä tuntuuko tänään mitään kiinnittymisnippailua. Tuskin :grin

Lisäys: oletko tuntenut kiinnittymisen vai et?

Muokattu viimeksi:
Voi Janniliini, pahoittelut menkoista.:/

JanieL, sama homma mullakin. Vielä muutama päivä pitäisi jaksaa ja yritän ajatella kaikkea muuta kuin että mahdollisesti olisin raskaana ja silti se ajatus aina hiipii mieleen että entä jos kuitenkin. Millon sulla pitäis alkaa menkat? Koitetaan jaksaa vielä muutama päivä!:)

Mulla yleensä oviksen aikaan tuntuu monena päivänä saman tyylisiä kipuja, yleensä semmosta jomotusta alamahassa. Ekoina päivinä lievempinä ja sit sinä päivänä kun oletan oviksen olevan (en siis tikuta) niin kipu on kovempaa ja kestää joskus useita tunteja ja sit loppuu. Limatkin yleensä loppuu sit siihen päivään. Joissakin kierroissa (niin kuin tässä meneillään olevassa) on tosi selkeet oireet ja toisinaan tuntuu että on niin epämääräiset oireet.

http://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000002892573.html

Tuolla oli jotain ovulaatiokivuista kerrottu, kuulostaa just niin epämääräiseltä kuin mulla, et kaikissa kierroissa ei tunnu välttämättä mitään ja kun toisissa taas jomottelee ihan kunnolla.

Mulla saattaa olla useampi kierto välissä kun en tunne ovulaatioita mutta ajoittain jomottaa ihan kunnolla kuten tässä kierrossa teki mieli jo ottaa särkylääke kipuihin. Mulla on kestänyt kivut vaan päivän.

Miulla kestää oviskivut monta päivää..sekalaisia juilintoja edessä ja takana ja supistuksen kaltaisia tuntoja kohdussa.

Janniliini :Heartred

Mulla ei oo ikinä ovis oireillu mitenkään. Niin en tiedä miltä se tuntuu..

Illalla koitin lukea jotai tietoja oviksesta.. Jotenki hämärä muistikuva ois että ovis ois sillo ekana kipupäivänä. En kyl 100% varma oo enkä nyt löytäny sellasta tietoo enää.. :-?

Janniliinille sympatia halit! ♡

Jännä juttu, miten toisilla ovis tuntuu niin selkeänä ja toisilla taas ei tietoakaan.
Mulla ei oviksesta ollut muuten tietoakaan mutta se limatulppa tuli tässä kierrossa. :)

Pöh... eipä onnistunut tälläkään kertaa. :sad001 Kp1 ja katseet kohti uutta yrityskiertoa. Taitaa ovis sattua viikonlopulle ja mietin tässä, että vois järkätä jonkun mökki- tai hotellireissun. Vois tehdä rentoutuminen meille molemmille ihan hyvää. :)

Tässä kierrossa en ajatellut tikutella ovista. Meillä heilutellaan peittoa joka tapauksessa tasaisin väliajoin, joten uskoisin sen riittävän. Ehkä kalenterista sen verran seuraan, että kun sovellus näyttää niitä kaikkein hedelmällisimpiä päiviä, kellistän ukon petiin vielä normaalia useammin. :joyful::grin:wacky::p

Tsemppiä kaikille! :wink

Muokattu viimeksi:
Mulla ei ennen synnytystä ovis tuntunut juurikaan, vähän saattoi välillä nippailla. Mut synnytyksen jälkeen nyt kun ehti yks kierto olla ennen raskautta niin ne kivut oli helvetilliset ovulaation aikaan. Saas nähdä onko ne tän raskauden jälkeen sit samanlaiset vai jopa paremmat. Apua.

Pahoittelut menkoista Bluebelle ja tsemppiä uuteen kiertoon!:)
Voihan se olla että jos ei ovista testaile niin on ainakin stressittömämpää.:)
Ainakin itse luulen että mulle tulis vaan stressi testaamisesta. Toisaalta kun itsellä ne ovisoireet on kuitenkin suht selkeitä, niin enemmän voikin mennä fiiliksen mukaan, että ymmärrän kyllä jos toiset haluaa testata.:)

On: kiinnitin huomiota siihen, et mulla haisee pissa tosi voimakkaalle jo useemman kerran kun oon pissalla käyny. Googletin, ja tattadadaaa, tämäkin on raskausoire!:wink:grin Vettäkin oon juonu ihan normaalisti.
Muuten ei ole kyllä juuri mitään oloja, ei isompia mahajomotuksia eikä mitään. Miks aina toiveet nousee tässä vaiheessa kiertoa, vaikka kuinka yrittäisi ajatella kaikkea muuta kuin mahdollista raskautta.

Mw2b, jotain positiivista sentään :P hih. Halit!

Tsemppiä Headlight!

Voi Janniliini :( pahoittelut.
Minäkin kyselen, oliko teille jotain tutkimuksia jo tehty?
Tsemppiä uuteen kiertoon <3

alinah, jospa se ovis sieltä tulisikin :) tsemppiä! Minäkin joskus ovista tikuttelin, enkä koskaan saanut kiinni sitä huippua.. en sit sen jälkeen tikutellut. Nyt jos ei tästä kierrosta tärpää niin otetaan digitaaliset ovistestit käyttöön! :)

JanieL, eihän sitä koskaan tiedä ;) toivottavasti olet <3 mutta jos et, niin nokka kohti uutta kiertoa ja tsemppiä Terolut-kuuriin <3

Aneska, kaipa ne voi? Itsekään en ennen synnytystä tuntenut, mutta sen jälkeen on jotain tuntemuksia kyllä ollut oletetun oviksen aikaan. Tässä kierrossa luultavasti tunsin ekaa kertaa myös ihan sen munasolun irtoamisen.. jomot ennen ja jälkeen.

Aunemoi, tässä kierrossa jos nyt olisi tärpännyt, niin dpo4 muistaakseni tuntui alamahassa kovaa polttelua tai "menkkajomoa" jota samanlaista oli esikoisen alkuraskaudesta ensimmäiset , viikot kun kohtu kasvoi.. ja samana päivänä tuli testiin haamu ja pieni veriviiru valkovuodon mukana. Verta ei tullut enempää ja haamukin sittemmin oli vain sen yhden kerran. Oletan sen olleen kiinnittymisestä, jos nyt raskaana oltaisiin :)

Jemna, tsemppiä sinnekin <3 tiiä vaikka onkin ;)

Miitu, mikä limatulppa?? :)

Voi BlueBelle, tsemppiä! <3 Ehkä se hyvä välillä rentoutua ja mennä lunkimmin.. tiiä vaikka sillon just tärpääkin, kun vähän rentoutuu ja ei niin kovasti yritä :P ;)

On: nega tänäänkin sofin10mIU liuskalla. (Onkohan ne kaikki viallisia.. :D kun eivät toimi!!) Kp 27/29 ja dpo13 ja oletetusta kiinnittymisestä 9pvää. Menkkoja odotellessa. Välillä tosi kovaa "menkkajomoa" jota nyt ei moneen kk oo ees ollu ennen menkkoja, mutta kaipa ne sieltä tulee kun ei plussaakaan näy edes herkillä testeillä :P :( itkuherkkyyttä ilmassa ja hajuaisti on kun jäljityskoiralla!!! mutta sekin voi johtua ihan vaan vaikka väsymyksestä. En tiiä :) Ens kierrossa ovulaatiotestit, greippimehu, punaviini ja kaikki muutkin vippaskonstit käyttöön! :)

Takaisin