♡Unicorn♡
Asioista perillä oleva
Mä olen alkanut nyt aina pissata purkkiin, se tuntuu jotenkin varmemmalta koska vaikka joskus olisinkin pidätellyt tuntuu ettei sitä pyydettyä 10 sekunttia välttämättä saa.
Mutta mulla kävi samalla tavalla yksi kerta testaillessa! Ja kastelin sen lopulta veteen että sain sen liikkeelle Ja eihän se testi silloin oo oikein toiminut? En tiedä kuinka siihen voi luottaa. Muistaisin että silloin viiva oli tosi hailura.. varmaan vesi lantrasi sen pisun.
Niimpä! Muakin alkaa sit jännittää että onnistuukohan se ja kestääkö pisu tarpeeks kauan ja sit ei meinaa saaha pissittyä siihen ollenkaan. Purkkiin oon minäkin nyt pisutellut :) ehkä se on siis varmempi! :)
Ärsyttää!!! :P
Oireina ei oo enää kun noi jomotukset ja nenän tukkoilu aika-ajoin. Tänään dpo11 ja oletetusta kiinnittymisestä 3pvä. Mutta tänään se veriviiru ihmetytti. Ja ei edes haamujenhaamujenhaamua!! Edes sitä samaa kun aikasemmin. Tuntuuu taas että tässä hommassa ei oo enää mitään järkeä :D
Menkkojenalku oireet on kyllä jo selkeet, tekee niin paljon mieli makeaa ja herkkuja, että eiköhän se täti sieltä viimestään ke kurvaa. Eipä tämä oo aikasemminkaan ollut helppoa, ja en ehkä uskaltanut ees kuvitella tai ajatella että kunnollisella yk1 tjottailun jälkeen tärppäis, mutta toivoin silti vähän..
Seuraavassa kierrossa opettelen ja otan käyttöön ne ovistestit niin saa ainakin ajotettua ja tiedettyä oviksen tarkalleen. Sitten helppo laskea millon oikeesti ees kannattaa testata että kuuluisi näkyä jo jotain! En tiiä mitenkä maltan!! Lähettävä varmaan johonkin mehtään evakkoon ilman testejä :D