Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen alkanut nyt aina pissata purkkiin, se tuntuu jotenkin varmemmalta koska vaikka joskus olisinkin pidätellyt tuntuu ettei sitä pyydettyä 10 sekunttia välttämättä saa.

Mutta mulla kävi samalla tavalla yksi kerta testaillessa! Ja kastelin sen lopulta veteen että sain sen liikkeelle :grin Ja eihän se testi silloin oo oikein toiminut? En tiedä kuinka siihen voi luottaa. Muistaisin että silloin viiva oli tosi hailura.. varmaan vesi lantrasi sen pisun. :hilarious:

Niimpä! Muakin alkaa sit jännittää että onnistuukohan se ja kestääkö pisu tarpeeks kauan ja sit ei meinaa saaha pissittyä siihen ollenkaan. Purkkiin oon minäkin nyt pisutellut :) ehkä se on siis varmempi! :)

Ärsyttää!!! :( :P
Oireina ei oo enää kun noi jomotukset ja nenän tukkoilu aika-ajoin. Tänään dpo11 ja oletetusta kiinnittymisestä 3pvä. Mutta tänään se veriviiru ihmetytti. Ja ei edes haamujenhaamujenhaamua!! Edes sitä samaa kun aikasemmin. Tuntuuu taas että tässä hommassa ei oo enää mitään järkeä :D

Menkkojenalku oireet on kyllä jo selkeet, tekee niin paljon mieli makeaa ja herkkuja, että eiköhän se täti sieltä viimestään ke kurvaa. Eipä tämä oo aikasemminkaan ollut helppoa, ja en ehkä uskaltanut ees kuvitella tai ajatella että kunnollisella yk1 tjottailun jälkeen tärppäis, mutta toivoin silti vähän..

Seuraavassa kierrossa opettelen ja otan käyttöön ne ovistestit niin saa ainakin ajotettua ja tiedettyä oviksen tarkalleen. Sitten helppo laskea millon oikeesti ees kannattaa testata että kuuluisi näkyä jo jotain! En tiiä mitenkä maltan!! Lähettävä varmaan johonkin mehtään evakkoon ilman testejä :D

Unicorn, Kunnon aseet käyttöön jos seuraava kierto tulee ajankohtaiseksi! :wink Mutta mutta, mullahan näkyi haamu vasta 5 päivää kiinnittymisestä (testailin kyllä joka päivä :p) Ihanan tarmokas asenne sulla! :)

Unicorn, Kunnon aseet käyttöön jos seuraava kierto tulee ajankohtaiseksi! :wink Mutta mutta, mullahan näkyi haamu vasta 5 päivää kiinnittymisestä (testailin kyllä joka päivä :p) Ihanan tarmokas asenne sulla! :)

No vähän siinä toivossa mäkin nyt olen että eipäs vielä hätäillä, ja antanut ittelleni vielä kaks päivää armonaikaa.. :P sitten heitän hanskat tiskiin tän kierron suhteen ja oottelen niitä menkkoja! Siihen asti oon "mahdollisesti raskaana" :D :D hahahah!

[QUOTE="Sydänkäpynen, post: 2439759, member: 96069" Vulpix, niitä kai voi niitä liuskoja käyttää siihen vanhaan laitteeseen niin silloin jatkaa näyttämään hymynaamaa ja mä oon ymmärtänyt että jos olis ovisplussa niin antaa suoraan sen pysyvän hymiön.. eli ei varmaan huolta että olis mennyt ohi ovis. Tosin ainahan voi varuiks talletella ;)[/QUOTE]

Joo, taidan tehdä juuri noin tän kierron loppuun ja sit vaihdan laitetta ens kiertoon. Nyt pitää sit vaan kellistää mies.

Mies on kuumeessa ja oksennustaudissa joten ehkä ihan hyvä vaa et ei oo ovista näkynyt.. Varmaan tämäkin kierto joku 47 päivää, sen näkee sitten..
Enkä tiiä mitä teen näille ovuloimattomille kierroille, katotaan jotkut sanonut että terolut on myös auttanut ovuloimattomuuteen, no sen näkee sitten kun pääsen ensi kierrossa aloittamaan.

Kp20

No pöh, kp1. Eipä silti, eka yrityskierto ja kierto jälleen jämptin 27 päivää, niin on sen puolesta helppo ja kiva yrittää. Esikoista yrittäessä kierto oli 5,5-8vk, ei kovin kivaa kun uutta mahdollisuutta piti odottaa ikuisuus ja ehti aina tekemään paljon negatiivisia testejä. Nyt pitää hyötykäyttää seuraavat neljä viikkoa että saisin loman jäljiltä työt ja muuton jäljiltä kodin parempaan kuosiin sillä ajatuksella et pahoinvointi iskee kuukauden päästä :D

Miten ihmeessä täällä voi vaihtaa nimimerkin?
Meillä tarkoituksena nyt aloittaa maalis-huhtikuussa Clomifen hoito ellei tärppiä kuulu.

Helouu, mäkin liityn joukkoon. Alotan ensimmäisen Terolut-kuurin seuraavasta kierrosta. Mulle määrättiin ne epäsäännöllisten kiertojen vuoksi. Vauva ois niiiiiin haluttu. Normi kierto on n. 33-35kp, vuoden sisään vuoto menny omituiseksi ja kuukautiset saattaa myöhästyä pari viikkoakin. Ultrassa ei näkynyt mitään ns. selittävää tekijää miksei lasta ole kuulunut kahteen viimeiseen vuoteen, lääkärin sanoin "loistava kohtu" xD

Hirveen toiveikas oon noiden Terolutien suhteen. Ennestään on yksi 4v. lapsi ja haluttaisin niin jo meille lisää perheenjäseniä. Oon ihan innoissani :D, muuta tehnytkään ku lueskellu netistä kaikkee Teroluteihin liittyvää. Nyt mennää 27kp ja oottelen sitä jännittävää seuraavaa kiertoa :)

Haluun vaan kanssaeläjiä, vaikka toki mieskin on mutta ei ne miehet ihan kaikkea tajua niinkuin naiset :wink

Tervetuloa! Tietokoneella tuolla ylärivissä jossain luki "Vaihda nimimerkki". :)

Mulla loppu just maitohappobakteerit, joita syön siis säännöllisesti. Pitäisi ostaa uusia, mutta osaisko joku vinkata hyvän maitohapon, joka mahdollisesti pitäis myös hiivat yms. helpommin kurissa? Siis suun kautta otettavaa.

Hieno homma RouvaKettunen, pidän peukkuja että nyt tärppää!:)

Tervetuloa uusille!:)

Unicornilla kyllä mahtava asenne!:D Toivotaan et saat vielä sen plussan tästä kierrosta, tsemppiä viimeisiin piinapäiviin.:)

Mä en millään kans jaksais oottaa että viikko kuluu. Mitään oireita ja oloja ei ole että olis tärpänny. Ei kyllä vissiin ollut esikoisestakaan kummempia ennen ku menkat oli myöhässä, että kai tässä on toivoa.

RouvaKettuselle onnea inssiin!

Mamman haave, mulla oviksen aikaan useampana päivänä tuntuu kaikenlaisia kipuja, enkä tikuta ovista niin en tiiä sit minä päivänä ovis tapahtuu. Ensin voi olla monta päivää vihlontaa ja nipistelyä jommalla kummalla puolella mahaa ja välillä vähän jomottelee koko alamahassa ja sit yhtenä päivänä tuntuu ihan kunnon jomotusta pidemmän aikaa, niin uskoisin sen olevan sitten sinä päivänä. Mut ei kyllä mitään selkeää repäisyä niinkuin Unicornilla. Tässä kierrossa tuli myös vähän rusehtavaa/vaaleanpunaista limaa samaan aikaan kun oli ne kunnon jomotukset.

Kampela, aika samoissa mennään, mulla dpo9 vissiin. Ei ole oireita eikä oloja mullakaan. Vielä vähän alle viikko piinapäiviä jäljellä. Jotenkin en usko yhtään että olis tärpännyt.:/ nyt kp24/25-28.

Mulla ihan sama tuntemusten suhteen, mutta ilman tuota vuotoa. Voisko sulla vuoto olla kiiinnittymistä?

Mulla vähän väliä jotain tuntemusta, nyt lievää menkkakipua, muttei muuta.

Ja päivätkin samat, tänään kp 24, dpo mahdollisesti 7 (en oo tikuttanut ja tuntemuksista en osaa sanoa)

Ihanaa Rouva Kettunen <3 Pidän sulle sormet ja varpaat ristissä että tuottaa tulosta :)

ON Dpo 11 ja jätin aamulla testaamatta kun jotenkin sellainen tunne että hukkaan menisi kuitenkin kun ei eilenkään näkynyt haamun haamua. Pessimisti juu, mutta niin paljon vaan taas harmittaa kun ei tärppää.

Rentoa viikonloppua kanssasisaret <3

Mel, tarkoitin siis että ovulaation aikaan jomotteli ja tuli vähän rusehtavaa vuotoa.:)vissiin oli sekava viesti multa tuo.:D
Niin tai ellei sitten ovis tosiaan olis vaikka ollutkin aikaisemmin ja oiskin joku kiinnittyminen. Mut en mä silti oikein usko, varmaan oli ihan sitä ovikseen liittyvää se vuoto, luin että normaalia jos ovulaation aikaan tulee vähän vuotoa.
Vai mitä tarkotit?:)

Nyt on illalla mullakin vähän ollu pientä menkkajomoa ja nipistelyä alamahassa mut näitä nyt on ollu muissakin kierroissa, niin en tällä kertaa elättele mitään toiveita näitten jomotusten suhteen:sad001

No ota tästä nyt sit selvää. Päivällä tuli verta selvästi mut ei mitenkään erityisen paljon. En osaa edes sanoa tarkkaan miksi, mutta tuntui erilaiselta kuin yleensä. Ja nyt on hiipunut päivän mittaan, eikä nyt viime vessareissulla tullut enää paperiinkaan.. Esikoisen jälkeen menkat on alkaneet kuin hanasta kääntämällä (ennen esikoista aina alkoi todella rauhallisesti), ja mitään etukäteis- tai välitiputteluja ei ole koskaan. Paitsi silloin kolme päivää ennen esikoisesta tehtyä raskaustestiä ;) Eli toivo on virallisesti taas nostettu esiin! Jos huomisen pysyy menkat pois, niin jää viini juomatta illallisella ja sunnuntaina raskaustestikaupan kautta kotiin!

Huh hirveesti viestejä. Oon käynyt lueskelemassa ja tykkäilemässä teidän viesteistä, joten kartalla ollaan. Mä taidan ottaa tänään kuumeiluvapaan päivän ja lähteä kaupungille tuulettumaan päiväksi. Saa vähän muuta ajateltavaa. :P

On: negaa näyttää. Joku ihme viivanpaikka taas nun kuvasta tihrustaa, mutta livenä siinä ei näy mitään! Kp25/29 dpo12 ja kiinnittymisestä (?) 4päivää.
Toivo alkaa olla aina vähissä kun pitäshän se jo vissiin 6mIU jotain näkyä... :( Alavatsalla on jomot vaan lisääntyneet. Rinnat hitusen arat mutta eipä taida nyt taas muita oireita olla. Menkkoja ootellessa :P

ImageUploadedByVau Foorumi1486192180.183925.jpg

*se tunne ku otollisimmat päivät joudut istuu lentokoneessa ja autossa* :-/

Onpas mennyt päivät jotenkin nopeasti.. Mä käyn lukemassa täällä kyllä joka päivä, mutta te kirjoitatte niin hurjaa vauhtia asioita, etten meinaa pysyä perässä, ja siksipä kommentointi jää vähemmälle. Pahoittelut siis lähinnä omaa tilannetta kuvaavista kirjoituksista..
Mulla on nyt kp10 jotenka tässä olisi aktivoiduttava :wink

Takaisin