Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bluebelle ja Janniliini, sympatiaa. Saakelin täti!!!

Mullakaan ei tuntunut ovis ennen 1. lasta, mut nyt kyllä on niin selvät kivut ettei voi erehtyä. Ja jos ne puuttuu, ei kyllä oo ovistakaan ja tämä on myös tikuttaen todettu..

Unicornilla jännät päivät, plussaa sinne, eikös juu?!?

Ketkä testaa seuraavana?!?

Mäkin bongasin "limatulpan ", tipahti päivä ennen ovista. Tänään dpo 1, varmistuslaukaus on ammuttava vielä tänään ja sit alkaa armoton piinailu!

RouvaKettuselle tsempit piinaviikkoihin, huhhuh, jäämme jännittämään lopputulosta! <3

Pahoittelut tädeistä ja negoista :( Tsemppejä piinailijoille :)

On. Täällä kp 10 ja ovista alettu metästään. Ihmettelen vaan omaa olotilaa. Ärsytys ihan pms luokkaa. Voikohan ennen ovista olla kans pms tyyppistä oireilua..?

Kauheen ikävä tyyppi tuo täti! Pysyis vaan poissa :meh: Mulla alkaa testailut torstaina (vai uskaltaisko jo ke?), jolloin dpo10. Piinaa piinaa ja mitään kiinnittymistuntemuksia ei oo kyllä ollu...

Aunemoi kp 21/~28

Pahoittelut täältä myös negoista ja menkoista :/

Täällä myös alkoi piinaviikot, kp20 dpo1 ja talleteltu on! Saadaan varmaan RouvaKettunen samaan aikaan testailla! :)

Mulla kanssa testien tekoa alkaen torstaista :) veikkailen et dpo tuolloin 10-12 aikalailla, silti vähän hankala ihan tarkkaan mennä sanomaan. Pahoittelut negoista kaikille ja tsemppiä :(

Lisään vielä et on kyllä jännän äärellä olo, oireita on ollut runsaasti, mutta kun ei tietoa voivatko liittyä siihen, että elimistö ihmettelee sen kierukan puuttumista vai olisiko ehkä tärppi kumminkin.. ;)

RouvaKettunen, täällä peukut pystyssä! Kestämistä piinaviikkoihin.

Plussatuulia kaikille testaajille! Mulla kp 28, mutta kun ovista en oo saanut tikkuun niin testaan aikaisintaan kp34, jos tätiä ei oo kuulunut siihen mennessä. Luulen kyllä, ettei testejä tarvita.

Mulla ei oo kauheesti ollut mitään normaalista poikkeavaa oiretta, kuin että vähän jotain jomotusta kohdun alueella ja vv runsasta. Mietin sellasta et voisko siemenneste itsessään saada naisen kropassa oireita aikaan, jos aiemmin ei oo ollut tapana tulla sisään? Onko näkemystä kellään tästä?

Jemna, mulla pitäis 8.2 alkaa, voi alkaa 9 tai 10.2, ei olis outoa mulle. Tää on niin ärsyttävääää!!!! Väsyttääki muka jotenkin ihan suunnattomasti pitkien yöunien jälkee ja tänää juili alamahaa välillä ihan kunnolla. Ja nyt sitten varmaan alan nuuhkimaan pissaani:p

Ovistikkuja en mäkään käytä mut aattelin tänään googletella niistä käyttöohjeita ja hintoja, kellään suosituksia merkeille?
Tuntuu että menee tämä lapsen hankkiminen rakettitieteeksi:wacky: Mut niinhän se vähän onkin

Kiitos tsempeistä ja samoin kaikille ❤

Rouva Kettunen, ihana<3 toivotaan!! Ainakin plussa tilattu! :P Nonni!! Jännää! Eikun vaan laukaus sisään ja sitten ootellaan! ;) Ai että kun jännää!! :P :) Tsemppiä piinaan!

Sydänkäpynen, hmmm.. aika jännä! Jos vaan naisen perus hormoonit? :D Niitä voi syyttää kaikesta!

Aunemoi, wääks! Jännää sielläkin! Uskaltaa :) Tsemppiä!

Pau91, ääks! Siellä kans jännää! Tsemppiä!

Terhus!! Sielläkin jännätään! Apua! Menee taas koko viikko täällä jännäilemässä muidenkin puolesta :D hahah! Mitä oireita jo löytyy? :)

Vulpix, mikä sulla oli normi kierto? :)

Aunemoi, meillä on 6v ammuttu sisään ja kerran oltu raskaana ja en mä ainakaan oo huomannut mitään erikoista siinä, että vaikuttaako sisään laukeaminen oireisiin vai ei.. yleensä sillon kun on vauvaa kuumeillut niin ne oireet kuvittelee itselleen/ottaa huomioon herkemmin kun tarkkailee niin paljon kehoa ja tuntemuksia ... mutta sillon kun ei oo kuumeillut niin en oo mielestäni kauheesti mitään edes tuntenut.. ehkä :D en tiiä tuleeko niitä oireita sitten vai eikö niitä vaan huomioi :)

JanieL, mä aattelin ottaa käyttöön ens kierrossa clearbluen digitaalisen. Joskus tikuttelin liuskoilla ja en osannu tulkita ni aattelin että helpompi kun näkyy hymynaamana :)

Kohtukuoleman jälkeen tutkittiin hyytymistaipumis asiat ja ne oli ok, (kohtukuolemassa siis todettiin istukassa useat infarktit) sen jälkeinen raskaus joka siis päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon niin tässä oli klexane hoito ohentamassa verta. Ja tulevissa myös sovittu klexane aloitettavaksi. Muuta ei ole tutkittu.

Pahoittelut muillekkin tädin kohdanneille. :(

Mie myös saan joka kierrossa olevinnaan vaikka mitä "raskausoireita" nyt oppinut jo ajattelemaan suoraan että ne ei mitään tarkoita..

Janniliini,mulla oli myös edellisessä raskaudessa klexane piikitys. Mutta jos tästä nyt joskus raskautuis uudelleen,sanottiin ettei sitä aloteta. Jäi ihmetyttämään. Mutta kai se täytyy lääkäriä uskoa,neurologilta hesasta asti kysytty.

Mulla myös ihme oireita joka kk,nyt niitä yrittää olla kuuntelematta sen suuremmin. Tää päivä ollu ihmeellistä huonia oloa ja äsken purskahdin itkuun ihan pikku asiasta.:rolleyes:

Kipsuli, onkos siul todettu jotai tukostaipumusta tai muuta vastaavaa kun oli klexanet? Sanoko perusteita miksi ei tulevaisuudessa olis? Miule lääkäri sanoi että ennemmin varmuuden vuoksikin aloittaa miula klexanet kun niistä ei ole mitään haittaakaan. :)

Kaikki tutkittiin,eikä missää mitää vikaa. Ainoa selitys oli raskaus ja sen aiheuttama tukos. Sen takia pelottiki ja kävin kaiken maailman erikoislääkärit läpi että uskaltaako uutta raskautta yrittää edes. Mulle iski siis laskimotukos päähän aivan raskauden alussa.

Mulla kanssa testaillut varmaan keskiviikkona edessä (dpo10 silloin) jos siis menkat ei ala. Ollu tänään ihan sellanen olo et ne alkaa ihan kohta!Käyny tarkistamassa muutamaan otteeseen ja alavatsassa kipuja. Mutta varmaan menkat sieltä tulee,en oikein usko raskauteen.

Tsemppiä testailijoille!Jännitetään yhdessä [emoji4]

Ja pahoittelut negoista ja tädeistä [emoji20]

Kipsuli, ohoh! :o luulis että tuolla perusteella ois tulevaisuudessakin klexanet varmuuden vuoksi raskaudessa käytössä.

Täälläkin testataan huomenaamulla. Tarkoituksena selvittää oliko tämän iltapäivän pregcheckissä viivanpaikka vai mahdottoman säälittävä minihaamu :D pitäis mennä nukkumaan et aamu tulisi nopeasti!

Takaisin