Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Haaveilevan mamman kyssäreitä taas :pompus:

Eli ne ketkä tuntee ovulaatiokipuja, nii millonka teillä se ovulaatio sit tapahtuu? Sillon ku se kipu on? Vai myöhemmin/aiemmin? Ja sit et jos tänään mulla oli vasemmalla muniksen kohdalla kipua, nii onkohan liian myöhään jo ku nyt illalla saanut vasta miehen kellistettyä,vai miten? Entä kannattaako vielä huomennaki koittaa?

Luulenpa, et melko epätodennäköistä koko raskautuminen ku nyt kp 16 ja kp 15 alotin nyt ne Primolut Nor pillerit, ettei kierto veny ( luin vaan jostain, et jollain tullu muutama pvä pillereiden jälkeen ovis,ja siitä raskautunu). No kuhan vaan tässä mahdottomuuksia toivon/haaveilen :wtf:

Täällä taas hirveästi kaikkia tapahtunut! Onnea inssiin Kettusen Rouva :)

Täällä edelleenkään ei tapahdu mitään, nyt siis dpo 9, kaiketi. Tai 10. Ei oloja ei oireita. Odotellaan. Kp nyt siis 24/28-33.

Tervetuloa uudille ja tsemppiä inssiä suunnitteleville sekä kaikille muutenkin!

Täällä hämmentävä vaihe. Olen ollut tosi hermona/stressissä/ herkkänä. Menkat ei ole vielä alkaneet eli toivoa sen suhteen olis ja eilen oli huono olokin ja kävin ostamassa marketista pc-liuskatestin ja testasin heti illalla. Puhdas nega, no onneksi siinä on kaksi liuskaa ja toisen testin tein aamulla, joskus 7-8 mais ja taas nega. Tätiä tässä odottelen ja menkkajomojakin jo oli, mutta ei ole vielä alkaneet kuitenkaan. Vähän on muitakin tuntemuksia alavatsalla. Tänään ostin uuden satsin samoja testejä, mutta en tiedä kannattaako aamulla edes testata, voi olla et kp1 koittaa huomenna. No sit olis ainakin palannut ns. Normikiertoon 26 päivää näiden 22 ja 23 pv jälkeen, mutta mieluu.min tietty plussaisin. Edellisestä raskaudesta plussasin kyllä vissiin jo näihin aikoihin.

manna kp 26/22-30 dpo 13

Haaveilevan mamman kyssäreitä taas :pompus:

Eli ne ketkä tuntee ovulaatiokipuja, nii millonka teillä se ovulaatio sit tapahtuu? Sillon ku se kipu on? Vai myöhemmin/aiemmin? Ja sit et jos tänään mulla oli vasemmalla muniksen kohdalla kipua, nii onkohan liian myöhään jo ku nyt illalla saanut vasta miehen kellistettyä,vai miten? Entä kannattaako vielä huomennaki koittaa?

Luulenpa, et melko epätodennäköistä koko raskautuminen ku nyt kp 16 ja kp 15 alotin nyt ne Primolut Nor pillerit, ettei kierto veny ( luin vaan jostain, et jollain tullu muutama pvä pillereiden jälkeen ovis,ja siitä raskautunu). No kuhan vaan tässä mahdottomuuksia toivon/haaveilen :wtf:

Itsellä ainakin tuntuu paineentunnetta ennen ovista jommalla kummalla puolella, kummasta irtoamassa... ja sitten vaan tuntuu sellainen "nyhtäisy", "repäisy" tms.. ohan kuin marjat irtoais tertusta.. ja sen tuntee kun munasolu irtoaa. Ja sitten muutaman tunnin päästä alkaa "kipeä olo", saattaa olla kuumetta, naamaa kuumottaa ym. Tässä kierrossa bongasin tosi hyvin kaikki!

Kannattaa koittaa! On kuitenkin hedelmöityskykyinen sinne asti kun pääsee perille!

Tsemppiä! [emoji8]

RouvaKettuselle onnea inssiin!

Mamman haave, mulla oviksen aikaan useampana päivänä tuntuu kaikenlaisia kipuja, enkä tikuta ovista niin en tiiä sit minä päivänä ovis tapahtuu. Ensin voi olla monta päivää vihlontaa ja nipistelyä jommalla kummalla puolella mahaa ja välillä vähän jomottelee koko alamahassa ja sit yhtenä päivänä tuntuu ihan kunnon jomotusta pidemmän aikaa, niin uskoisin sen olevan sitten sinä päivänä. Mut ei kyllä mitään selkeää repäisyä niinkuin Unicornilla. Tässä kierrossa tuli myös vähän rusehtavaa/vaaleanpunaista limaa samaan aikaan kun oli ne kunnon jomotukset.

Kampela, aika samoissa mennään, mulla dpo9 vissiin. Ei ole oireita eikä oloja mullakaan. Vielä vähän alle viikko piinapäiviä jäljellä. Jotenkin en usko yhtään että olis tärpännyt.:/ nyt kp24/25-28.

On: menkkajomoa oli koko yön ja jatkunut aamulla. Aamupissasta kuuden aikaan 10mIU nega. Joku viivanpaikka, ei väriä. Firstresp ei vielä tulleet.

Äsken pyyhkiessä tuli taas muutama veriviiru valkovuodon mukana. Kirkasta valkovuotoa. Menkat alkaa normaalisti yleensä täsmällisesti niin että kierto 29pv ja vuoto on vaaleanpunaista valkovuotoa aluksi ja alkaa siitä vuotamaan. Hassua tämä tämmöinen viiruilu..!?? Dpo11 kp25/29

RouvaKettuselle onnea inssiin ja babelle prosessin käynnistykseen! Toivottavasti tuottaa nopeasti tulosta!

Unicorn, jännittää.. toivottavasti viivan paikka muuttuu kirkuvaksi plussaksi ja täti jää tulematta.

Testasin tänään aamupissasta ovista 2 eri cbn testillä kun avasin uuden paketin. Vanha näytti edelleen vilkkuvaa hymynaamaa ja uusi tyhjää ympyrää. Ei vissiin kuulu vaihtaa kesken kierron.

Unicorn, Oii, vahvistumisia "viivanpaikalle", täällä odotellaan jännityksellä! :nailbiting:

Unicorn, Oii, vahvistumisia "viivanpaikalle", täällä odotellaan jännityksellä! :nailbiting:

Mitä se viivanpaikka meinaa? :D
Siis sananvarsinaisessamerkityksessä. Kun valoa vasten taittaen kulmassa x kattoo niin näkyy "viiva", johon pitäisi tulla väri, ei muuten näy, eikä oöe väriä.. mä oon ollut siinä käsityksessä että "viivanpaikka" tulee joihinkin testeihin aina ja se tarkottaa sitä että siihen kohtaan jos sattuis olemaan raskaana niin tulis se viiva, mutta se ei tarkoita mitään? :D En tiiä! Apua nyt nolottaa, vaikka sata vuotta näitä katellut ja tihrustellut ja kuumeillut :D (ois pitänyt vaan kuuklettaa).. :P

Unicorn, viivanpaikka tarkoittaa juuri sitä, että siihen se plussa viiva pitäisi tulla jos on raskaana ja se itse viivanpaikka ei tarkoita mitään. Joissakin testeissä se saattaa näkyä ihan pissimättäkin.

Vulpix, niitä kai voi niitä liuskoja käyttää siihen vanhaan laitteeseen niin silloin jatkaa näyttämään hymynaamaa ja mä oon ymmärtänyt että jos olis ovisplussa niin antaa suoraan sen pysyvän hymiön.. eli ei varmaan huolta että olis mennyt ohi ovis. Tosin ainahan voi varuiks talletella ;)

Unicorn, viivanpaikka tarkoittaa juuri sitä, että siihen se plussa viiva pitäisi tulla jos on raskaana ja se itse viivanpaikka ei tarkoita mitään. Joissakin testeissä se saattaa näkyä ihan pissimättäkin.

Vulpix, niitä kai voi niitä liuskoja käyttää siihen vanhaan laitteeseen niin silloin jatkaa näyttämään hymynaamaa ja mä oon ymmärtänyt että jos olis ovisplussa niin antaa suoraan sen pysyvän hymiön.. eli ei varmaan huolta että olis mennyt ohi ovis. Tosin ainahan voi varuiks talletella ;)

Noniin oon ymmärtänyt. Kiitos selvennyksestä! :) eli ei merkkaa vielä mitään. Tönks :( :D

Unicorn, Siis itse viivanpaikkahan ei mitään meinaa jos on tosiaan sellainen harmaa ja sen selkeästi näkee. Mutta toisinaan haamu voi olla niin hailakka että se muistuttaa viivanpaikkaa ja sille toivottelin vahvistumisia, että jos oliskin sellainen. :wink

Unicorn, Siis itse viivanpaikkahan ei mitään meinaa jos on tosiaan sellainen harmaa ja sen selkeästi näkee. Mutta toisinaan haamu voi olla niin hailakka että se muistuttaa viivanpaikkaa ja sille toivottelin vahvistumisia, että jos oliskin sellainen. :wink

Ok, kiitos :P <3 harmaa oli.
Firstresp puhdas nega.

Äääääääääää!
Nyt mä spekuloin että menikö toi testi pilalle :D :P lyökää mua!

Ohjeessa sanottiin että jos pissaa purkkiin ni 5sec purkissa ja tasaselle alustalle. No tein niin mutta ei alkanut neste imeytyä!! Joten mun piti kastaa sitä uudestaan ja pidempään... Nyt mä mietin että jos se oliskin ollu haamu kun olisin tehnyt heti oikein :'D apua tämä on ihan kamala sairaus! Krooninen vauvakuume! :P :P Ääääh!!

Pissaatteko yleensä purkkiin vai suoraan tikkuun? Onko eroja tuloksisss? :D :D voi apua mua!

Mä olen alkanut nyt aina pissata purkkiin, se tuntuu jotenkin varmemmalta koska vaikka joskus olisinkin pidätellyt tuntuu ettei sitä pyydettyä 10 sekunttia välttämättä saa.

Mutta mulla kävi samalla tavalla yksi kerta testaillessa! Ja kastelin sen lopulta veteen että sain sen liikkeelle :grin Ja eihän se testi silloin oo oikein toiminut? En tiedä kuinka siihen voi luottaa. Muistaisin että silloin viiva oli tosi hailura.. varmaan vesi lantrasi sen pisun. :hilarious:

Takaisin