Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haaveilevan mamman kyssäreitä taas
Eli ne ketkä tuntee ovulaatiokipuja, nii millonka teillä se ovulaatio sit tapahtuu? Sillon ku se kipu on? Vai myöhemmin/aiemmin? Ja sit et jos tänään mulla oli vasemmalla muniksen kohdalla kipua, nii onkohan liian myöhään jo ku nyt illalla saanut vasta miehen kellistettyä,vai miten? Entä kannattaako vielä huomennaki koittaa?
Luulenpa, et melko epätodennäköistä koko raskautuminen ku nyt kp 16 ja kp 15 alotin nyt ne Primolut Nor pillerit, ettei kierto veny ( luin vaan jostain, et jollain tullu muutama pvä pillereiden jälkeen ovis,ja siitä raskautunu). No kuhan vaan tässä mahdottomuuksia toivon/haaveilen
Unicorn, Oii, vahvistumisia "viivanpaikalle", täällä odotellaan jännityksellä!
Unicorn, viivanpaikka tarkoittaa juuri sitä, että siihen se plussa viiva pitäisi tulla jos on raskaana ja se itse viivanpaikka ei tarkoita mitään. Joissakin testeissä se saattaa näkyä ihan pissimättäkin.
Vulpix, niitä kai voi niitä liuskoja käyttää siihen vanhaan laitteeseen niin silloin jatkaa näyttämään hymynaamaa ja mä oon ymmärtänyt että jos olis ovisplussa niin antaa suoraan sen pysyvän hymiön.. eli ei varmaan huolta että olis mennyt ohi ovis. Tosin ainahan voi varuiks talletella
Se kamala tunne kun pissattaa hulluna ja pitää oottaa postipatee! :D :D ymmärtääkö kukaan??
Unicorn, Siis itse viivanpaikkahan ei mitään meinaa jos on tosiaan sellainen harmaa ja sen selkeästi näkee. Mutta toisinaan haamu voi olla niin hailakka että se muistuttaa viivanpaikkaa ja sille toivottelin vahvistumisia, että jos oliskin sellainen.