Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unicorn17, mulla on esikon jälkeen ollut 44-49 päivää, mutta nyt viimeisin oli 32, joka on ollut mulle normaali ennen esikoista, joten toivon että se palautuisi pikkuhiljaa taas siihen.

Aunemoi, oon miettinyt että voisko mun kierron yhtäkkinen lyheneminen takaisin normaalin pituiseksi johtua siitä, että jätettiin kortsu pois. Voisko kroppa alkaa valmistautua uuteen raskauteen kun huomaa että siittiöitä olis taas liikenteessä? :) Muuten en oo kyllä huomannu mitään oireita tai muutoksia olossa.

On tällaista kivaa menkkamaista kipua ja just loppui edelleen vuoto :(

Muokattu viimeksi:
Noniin, nyt pääsin lukemaan ihan kunnolla rauhassa

Janniliini ja Kipsuli, pikaista plussaa ja jarrusukkia, sekä kaikinpuolin terveyttä ❤

Hmm, pitäisköhän mun ekaks yrittää ihan liuska ovistestejä? Ja anteeks, itsekeskeisesti höpöttelen omasta tilanteestani jo vaikka kuin monetta kertaa täällä. Pidetään miehen kanssa matalampaa profiilia tutuille tästä, etenkin kun jo kohta pari vuotta ollaan oltu ilman ehkäsyä eikä mitään ole tapahtunut.

Löysin muutamia artikkeleita siitä että ibuprofeiini (voi) vaikuttaa alkion kiinnittymiseen ja minä onneton napsin niitä kipuihin ainakin kerran viikossa :sad001:arghh: tää tuntuu jo julmalta vitsiltä. Eipä auta enää, en syö vaikka katkeisin kivusta! Ihan itkettää kun harmittaa niin valtavasti.. Okei, mua itkettää nyt vähän kaikki. mm. pimeä ja lumisade ja sitten näin autosta joen pätkää niin ajattelin miten kylmää vesi on ja sitten jo nieleskelin kyyneleitä. Kivaa olla nainen :angelic: kaikki itkettää näillä kp

Hyvää yötä ja plussailkaa tulevina aamuina! :happy:

Voi JanieL, tsemppiä kurjien tunteiden keskelle! Parasetamoli tietääkseni on turvallinen raskauden yrityksellekin, jos siitä on apua kipuihin?

Ylikuunnelluista oireista puheen ollen tässä minun listani nyt ekalta kierrolta pillereiden lopetuksen jälkeen, dpo 9-10 menossa.
- Dpo 4-5 menkamaista kipua vähän aikaa
- Närästystä (ihan uutta minulle)
- Paineentunnetta alavatsalla
- Lieviä alaselkäkipuja välillä (nämäkin minulla harvinaisempia)
- Tunne, että jotain valuisi pöksyyn, mutta mitään ei näy (olkaa hyvät yksityiskohdista :wtf: )

Enkä ole edes varma, tapahtuiko ovulaatiotakaan (tikutellessa viiva vahvistui lähes yhtä vahvaksi kuin verrokki, seuraavana päivänä jo ihan haalea, lisäksi samoihin aikoihin vti iski). :wacky: Hyvää vauhtia järki menossa. Miehen kanssa mietittiin testauspäiväksi dpo 12, mutta saattaa olla, että huomenna jo sorrun... :shy:

Hmmm. Kp 28/29 dpo14 oletetusta kiinnittymisestä 10pvä. Haamu, viivanpaikka vaiko ei mitään? Silmään näkyy juuri ja juuri, ehkä , ja en tiedä kuvittelenko sen kuvassa vai näkyykö siinä jotain. Mutta jos, niin kai nyt pitäs vähän enemmän 10mIU ja aamupissasta näkyä jo tässä vaiheessa? :o

ImageUploadedByVau Foorumi1486365756.947092.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1486365770.867520.jpg

Alkaa usko loppua. :( vai onko nää liuskat viallisia? :D :D hahaha!

Unicorn,en kyllä nää nyt viivaa mutta jos ei menkkoja kuulu niin uutta testiä vaan [emoji106][emoji4]

Tänään dpo8.Eilen koko päivä olo että menkat alkaa.Illalla tulikin vähän vaaleanpunaista valkovuotoa ja vähän ruskeaa seassa.Vielä ei ole menkat alkanu vaikka vatsaa poltteleekin ihan menkkamaisesti.Mulla yleensä luteaalivaihe on 13-14 päivää eli nyt olisi jäämässä ennätyslyhyeksi [emoji20] Voi tosin johtua siitä että ovulaatio oli vasta kp 23..no seuraavaa kiertoa odotellessa!

Unicorn,en kyllä nää nyt viivaa mutta jos ei menkkoja kuulu niin uutta testiä vaan [emoji106][emoji4]

Tänään dpo8.Eilen koko päivä olo että menkat alkaa.Illalla tulikin vähän vaaleanpunaista valkovuotoa ja vähän ruskeaa seassa.Vielä ei ole menkat alkanu vaikka vatsaa poltteleekin ihan menkkamaisesti.Mulla yleensä luteaalivaihe on 13-14 päivää eli nyt olisi jäämässä ennätyslyhyeksi [emoji20] Voi tosin johtua siitä että ovulaatio oli vasta kp 23..no seuraavaa kiertoa odotellessa!

Joo en minäkään enää.. eikä mies, piti laittaa kuva :D ehkä vaan toiveajattelin. Clearbluen plussakaan ei toiminut toivotulla tavalla. Ehkäpä tää oli tässä sitten taas ja odotellaan menkkoja.. miksi mun kroppa huijaa aina näillä oireilla ja oletetuilla kiinnittymisillä ja sitten kurvaakin täti paikalle kaiken piinailun ja toiveajattelun jälkeen :( turhauttaa. Esikoista yrittäessä oli ihan sama. Sitten kun heitti pyyhkeen kehään niin vasta tärppäsi. Olis niin kiva kuumeilla.

Pitäis varmaan sillee jotenkin salaa kuumeilla ja yrittää, että ei muka ollenkaan, niin tärppäis..?

Opiskelukaveri just kertoi pariskunnasta, joka ei halunnut lapsia. Heillä oli ehkäisy luonnollisesti käytössä. Saivat neljä lasta. Neljännen lapsen jälkeen miehelle tehtiin vasektomia. Tämän jälkeen pariskunta sai vielä kaksi lasta. :laughing001

Niin että jotenkin vähän tai siis tosi paljon epäreilua, että jotkut kovasti haluavat, eivätkä saa!! Mur :smiley-angry019

Pahoittelut Unipeitto:sad001 Tervetuloa kirjoittelemaan tuonne keskenmeno -puolelle jos haluat purkaa ajatuksia. Kovasti tsemppiä keskenmenosta toipumiseen :Heartred

Täällä alkoi menkat eilen, ja hyvä niin. Pelkäsin jo että entäs jos kierto sekoittuu tai pitkittyy.. Mutta nyt vaan odotellaan kutsukirjettä ja koitetaan elää välikiertoa :) Ainakin tämän viikon olen tuupannut niin täyteen ohjelmaa että voi morjens. Katsellaan sitten ensi viikolla ovista!

JanieL, kovasti tsemppiä!

Unicorn, millä dpo:lla sait esikoisesta plussan? Jospa se vaan ei näy vielä? Toivotaan!

Kaikki muutkin testailijat kuvia kehiin!

Unipeitto, pahoittelut keskenmenosta :sad001

MW2B, ihan uskomatonta!

Täällä edelleen vilkkuvaa hymistä ja kp 29. Lauantaihin koitan malttaa odottaa testaamista, mutta hyvin varautunut siihen, että täti tulee hyvissä ajoin ennen sitä. Ja siihenkin, että kierto venyy ja täti tulee myöhemmin. Sittenpähän oon kaikkeen varautunut. :)

Pahoittelut unipeitto :sorry:

Ja muillekin negan kohdanneille ja tätin saapumisesta❤

Oon taustaillut nyt, mutta joka päivä käynyt lukemassa teidän juttuja. Täällä nega testattu viime viikolla. Kp50/36:meh: eilen tuli vv mukana veriviiruja ja menkkajomoja oli koko illan ja ootin tätiä että saapuu yön aikana, mutta ei. Juilintaa vasemmalla puolella. Jospa ne menkat alkaisi jossain vaiheessa.. :shifty:

Niin ja tervetuloa uusille! Plussatuulia kaikille! :smiley-angelic003

JanieL, kovasti tsemppiä!

Unicorn, millä dpo:lla sait esikoisesta plussan? Jospa se vaan ei näy vielä? Toivotaan!

Kaikki muutkin testailijat kuvia kehiin!

Unipeitto, pahoittelut keskenmenosta :sad001

MW2B, ihan uskomatonta!

Täällä edelleen vilkkuvaa hymistä ja kp 29. Lauantaihin koitan malttaa odottaa testaamista, mutta hyvin varautunut siihen, että täti tulee hyvissä ajoin ennen sitä. Ja siihenkin, että kierto venyy ja täti tulee myöhemmin. Sittenpähän oon kaikkeen varautunut. :)

Öööö, testasin kun menkat oli viikon myöhässä kun en halunnu pettyä kun oltiin niin monta vuotta yritetty ja tehty ainakin miljoona nega testiä.. dpo en yhtään tiedä kun en sillon enää kiertoa seurannut kun olin jo heittänyt pyyhkeen kehään siinä ajatuksessa että meistä joskus perhe tulisi... :P

Se oli eka ja ainut testi joka on mulla näyttänyt plussaa silloin kun esikoisesta raskauduin. Iltapissasta ja olin koko päivän litkinyt vettä, aattelin että ei ois ees mitään näyttänyt mutta niin vaan heti piirtyi ilman mitään tihrusteluja.

Mulla ei koskaan aikasemmin oo näyttäny mikään testi mitään haamuja tai plussaa ilman raskautta niin jotenkin olin ehkä vähän liian optimistinen tuosta tämä kierron "kiinnittymishaamusta" dpo4...

Noh... Toivossa on hyvä elää. Ja toivoa on niin kauan kun täti pysyy etäällä. Testit loppui ja huomenna viimeinen kiertopäivä. Taidan odotella niitä menkkoja ja jos ei kuulu ni testailen vasta kun viikon myöhässä :D

Olihan se puhtaanvalkea nega siellä, kuten arvata saattoi, kyllä siinä silmänsä kipeiksi tihrusti. Raskauskeijulta lahjuksena saadulla One Stepillä testasin. No, vielä on ehkä toivoa toisenkin viivan värjäytymisestä, kun niin aikaisin testasin.

Millä testillä te ahkeraan testaavat raskautuneet olette saaneet ekat plussat?

Täällä kp 28/28-32. Ei oloja, ei menkkoja, testi nega. Onko nuo Onestepin liuskaraskaustestit hyviä vai moittiko joku et tosi myöhään näyttää jos näytä positiivista? Tai et muilla testeillä jo selkeästi plussaa ja noilla jtn säälittäviä haamuja? Dpo siis tänään 13.

Mulla näkyi tosi huonosti one stepillä. Suosittelen lämpimästi tota clearbluen early detector tai jotain. Sillä näkyi dpo8 mulla. En tiedä saako niitä vielä kaupoista. Tilasin raskauskeijulta. On vissiin aika uusi testi.

Nyt sanokaa että "lopeta!!"" :D :D

Onko joku menny avaamaan clearbluen digital smartin? Se jossa vaan yks liuska sisällä ja näyttää joko "pregnant" tai "not pregnant". Minä tyhmä avasin vaikka se sano että "tyhmä ämmä lopeta se testaaminen kun et oo raskaana". Ja sitten se näyttää tältä:

ImageUploadedByVau Foorumi1486382795.133373.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1486382804.399666.jpg

ImageUploadedByVau Foorumi1486382812.567796.jpg

Onko joku sitten kuitenkin ollut raskaana vaikka se on sanonut "not pregnant" ja avannut ja se on näyttänyt tältä..??!

Mä vaan aattelin että tuhraan nyt tämän viimesen testin niin ei jää kummittelemaan ja menkat voi sitten alkaa ihan rauhassa! Mä en halua uskoa noita negaliuskoja (kukapa ei..) kun hajuaisti on oikeesti niin tarkka että juuri pesukoneesta otetut housut haisee kammottavalle vaikka siinä on mun lempihuuhteluainetta ja pillahdin itkuun kun luin esikoisen alkuraskaudesta kirjoittamaa vihkoa ja oireita.. alavatsaa jonottaa vasemmalle jokoajan ja repäisee ikävästi kun nousee istumasta tms. Ja etoo välillä. :( mä niin haluan olla raskaana!! :( :P

Takaisin