Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anteeks sivusta huutelu, mutta ootko jutellut miehen kanssa ylipäänsä parisuhteesta ja jatkosta? Sanoit et mies kokee epävarmana haluaako jatkaa sun kanssa.Kp 1. Tuntuu että oon väärässä elämässä. Mies on ilmaissut, että ei näe että meistä tulis vanhempia. Kokee niin epävarmana sen että haluaako olla mun kanssa. Mä en tiedä mitä ihmettä mun pitäs tehdä. Mä en haluis erota, en millään. Täytän keväällä 32. Jos erottaisiin niin mulla menis varmaan useampi vuosi päästä yli. Eikä tietenkään mitään takeita siitä, että löytäisin uuden kumppanin joka haluaisi lapsia mun kanssa. Samaan aikaan miehen sisko on onnellisesti raskaana ja on just lähettänyt vk 12 ultrakuvia. Jotenki alleviivaa tätä tilannetta niin kipeällä tavalla. Surullinen ja epäonnistunut ja aivan hukassa oleva olo.
Anteeksi mäkin huutelen. Mut komppaan tätä 100%. Mulla oli kans parisuhde ja yritimme lasta. Onneksi( jälkeenpäin ajatellen )ei lasta koskaan tullut koska tiedän että olisin 110% varmuudella jääny YHksi joka tapauksessa. Ero oli vaikea ja tuntui ettäAnteeks sivusta huutelu, mutta ootko jutellut miehen kanssa ylipäänsä parisuhteesta ja jatkosta? Sanoit et mies kokee epävarmana haluaako jatkaa sun kanssa.
Suosittelen käymään nyt tilanteen läpi perinpohjaisesti.
Oot samanikäinen kun minä. Ei ole mikään myytti että hedelmällisyys alkaa laskea 35 vuoden jälkeen. Naisilla on parasta ennen päivä.
Mä halusin exän kans lapsia, 5 vuotta meni ilman, sit lähdin menee. Mies halusi palata yhteen ja lupasi lapsen. Tuli kaksi mutta suhde päätyi kuitenkin eroon. Nyt oon uuden miehen kans ollut kohta 6v ja meille tulee toinen yhteinen, mun neljäs. Mies ilmaisi heti että haluaa lapsia, tai ainakin lapsen.
Vanhemmuus itselleni oli sellainen asia että se oli ehdoton. Kun erottiin miehen kans ekan kerran ja olin vielä lapseton, tapasin yhden miehen. Hän ilmoitti heti että ei halua lapsia koska hänellä oli yksi. Sanoin kiitos ja hei.
Kun äidiksi tuleminen oli itselleni itsestään selvyys, päätin että joko se iskä löytyy tai teen lapseni yksin. Minulla kävi tuuri että sain esikoiseni 23v ja lapsia on kohta 4.
Suosittelen miettimään asiaa kunnolla. Puhumaan miehen kanssa. Kerro sun tunteista. Kerro sun rakkaudesta miestä kohtaan mutta kerro sun halusta olla äiti. Jos mies epäröi vanhemmuutta, se on normaalia, mutta jos mies epäröi myös teän tulevaisuutta, ei kannata haaskata aikaa. Se on minun ohjeeni. Maailmassa on joku mies, jonka kanssa sulla synkkaa. Joka haluaa isiksi. Joka oppii rakastaa sua. Jonka kanssa yhdessä voi olla raskaana epävarma. Jonka kanssa yhdessä itkeä kun vauva syntyy ja on pelottavaa olla vanhempi.
Kannattaa miettiä tarkkaan, että voittaako sun rakkaus yksin sen että se voi maksaa lapsettomuuden.
Ihan kamalasti voimia vaikeaan tilanteeseen. Mä toivon sulle kaikkea hyvää, toivon et löydät onnen ja oot elämässä kaikkeen tyytyväinen ja onnellinen
Kp 1. Tuntuu että oon väärässä elämässä. Mies on ilmaissut, että ei näe että meistä tulis vanhempia. Kokee niin epävarmana sen että haluaako olla mun kanssa. Mä en tiedä mitä ihmettä mun pitäs tehdä. Mä en haluis erota, en millään. Täytän keväällä 32. Jos erottaisiin niin mulla menis varmaan useampi vuosi päästä yli. Eikä tietenkään mitään takeita siitä, että löytäisin uuden kumppanin joka haluaisi lapsia mun kanssa. Samaan aikaan miehen sisko on onnellisesti raskaana ja on just lähettänyt vk 12 ultrakuvia. Jotenki alleviivaa tätä tilannetta niin kipeällä tavalla. Surullinen ja epäonnistunut ja aivan hukassa oleva olo.
Kp 1. Tuntuu että oon väärässä elämässä. Mies on ilmaissut, että ei näe että meistä tulis vanhempia. Kokee niin epävarmana sen että haluaako olla mun kanssa. Mä en tiedä mitä ihmettä mun pitäs tehdä. Mä en haluis erota, en millään. Täytän keväällä 32. Jos erottaisiin niin mulla menis varmaan useampi vuosi päästä yli. Eikä tietenkään mitään takeita siitä, että löytäisin uuden kumppanin joka haluaisi lapsia mun kanssa. Samaan aikaan miehen sisko on onnellisesti raskaana ja on just lähettänyt vk 12 ultrakuvia. Jotenki alleviivaa tätä tilannetta niin kipeällä tavalla. Surullinen ja epäonnistunut ja aivan hukassa oleva olo.
Apua montako näitä viestejä tuli!?! Mun kännykkä sekoilee
Kysymys raskautta yrittäville: vaikuttaako koronatilanne yritykseen? Itse päätin että kunnes tilanne rauhoittuu on yritys jäissä. Ei sen puoleen... että tässä olisi missään vaarassa oikeasti raskautukaan :D
Tiedän kyllä että koronavirus ei ilmeisesti ole sikiölle vaarallinen :)
Ihanaa, et kaikki on hyvin! Oliko sulla jo nt-ultra vai onko se myöhemmin?
Mulla kans Astma ja samat asiat mietityttää.