Raskaaksi 2017

Hei kaikki ♥️

Miten voitte? Miten korona-arki sujuu?

Mulla oli viime viikolla mielestäni normaalit menkat. Mutta: nyt on pari päivää ollut rinnat arat? Mietin pitäskö testata varalta. Ehkä odotan että tuleeko ovulaatio, ens viikolla pitäs olla. Mun mielestä mulla ei oo aikaisemmin ennen ovulaatiota ollu rintakipua.
 
Hei kaikki ♥️

Miten voitte? Miten korona-arki sujuu?

Mulla oli viime viikolla mielestäni normaalit menkat. Mutta: nyt on pari päivää ollut rinnat arat? Mietin pitäskö testata varalta. Ehkä odotan että tuleeko ovulaatio, ens viikolla pitäs olla. Mun mielestä mulla ei oo aikaisemmin ennen ovulaatiota ollu rintakipua.

Testaa. Mulla oli kyllä esikoisesta ihan menkkoihin verrattava vuoto, ehkä runsaampikin. Olin jo ennen vuotoa epäillyt raskautta, mutta olin ihan sata että jos oliskin ollut jotain, niin olis mennyt kesken. Ei mennyt:happy:

Muuten korona-arki sujuu kiireisesti. Se on ajanut itseni etsimään itselleni toista työtä ja kokoajan odotetaan varmistusta miehen lomautuksesta. Onneksi pääsee varmaan lomautuksen ajaksi vanhaan työhönsä ja minä taas voin tehdä tässä comebackin sote alalle, siellä ei tällä hetkellä sijaistyöstä ole puutetta. Ei mikään oma unelmatilanne, mutta menkööt.

Muuten dpo4, maanantaina oli inssi. Ei tunnu niin miltään, että lieköhän natsannut taaskaan.
 
Mulla vähän sama ongelma ku turkoosilla: menkat ei oikein ala, pientä tiputtelua vaan. Oviksesta ei aavistustakaan ja nyt siis kp 36 ja testit tietty negaa. Rinnat kipeät täälläkin..
Kai tää stressi venyttää kiertoa, terveysalalla minäkin eli ei ole ollut ongelmaa saada aika kulumaan.
 
Tsemppiä Nipa odotteluun, toivotaan parasta! ♥️

Mrs. Smith onpa kurja kuulla, että sulla myös epäselvyyttä kierrossa! Toivotaan, että palkinto olisi se paras!

Mä en oo uskaltanut tehä testiä. Oon googlettanut että mistä tää vois johtua, ja vaihtoehtoja on ymmärtääkseni kolme: hormonihäiriö, ovulaatiota edeltävä kipu (tosin melkein kaikki lähteet sanoo että kipu tulis vasta ovulaation jälkeen niin kuin mullakin normaalisti) tai raskaus. Torstaista asti nyt ainakin ollut arkuutta. Yritän malttaa odottaa vielä jos se ovulaatio kuitenki on ens viikolla.
 
Mulla menossa kp53, ei yllätä nää mun kiertojen pituudet ja epäsäännöllisyys yhtään. Ovulaatiokivut päällä, mutta viikonloppuna ei ehditty hyödyntää kun ei tullut ovistestillä tikuteltua. Kokeillaan tänään ja huomenna hyödyntää vaikka varmaan onkin jo liian myöhäistä.
 
Mitä teille kuuluu :Heartred

Pari viikkoa rakenneultraan. Tuntuu että tää aika menee niin äkkiä.
Nämä pienet liikkeet on tosi ihania. Mies on aivan myyty. Puhuu mahalle iltaisin ja odottaa että tuntisi itsekin liikkeet mahan päältä.

Pienen pientä vuotoa on välillä ollut, lähinnä siis kerran pyyhkiessä. Oon kaikki laittanut ylös ja näyttää about kerran kuussa olevan.. En tiedä onko se sit neuvolan veikkaus "kuukautisista" vaiko Kohdunsuun vuoteluita tai limakalvojen kuivuutta.
Mut sykkeet kuuluu ja liikkeet tuntuu, niin kaiketi kaikki edelleen hyvin.

Mitäs teille muille kuuluu?
Meille ei mitään erikoista koronalta ollaan piilossa, kun ollaan riskiryhmään kuuluvia. Pojan syntymästä tulee to jo 1v1kk kehitysikä LA ajann ikä tässä kuussa 10kk. 1v neuvolassa 50g vajaa 10kg ja 74,5cm pitkä siis 1kk sitten. Konttaa,ryömii, istuu ja nousee seisomaan syö itse tuttipullosta. Edelleen kierto kateissa itsellä :sad001 10-150kp.Mies lähtee armeijaan heinäkuussa ja ehkä sen 1v on max poissa mietitään sitten hoitoihin palaamista, kun pari kuukautta vajaa 3v poikakin on ja olen palannut viimeistelemään opintoihini.
 
Täälläkin kaikki hyvin! Käyn täällä kurkkimassa kans aina teidän kuulumisia. En lopulta kotiutunut lasketun ajan ryhmään, kun ei vaan jaksanut kuulla niitä tarinoita kuinka heti tärppäs tai joutu 3kk yrittään! Jännästi tää on edelleen todella herkkä aihe mulle, vaikka tänään jo 16+0.

Meillä vielä neljä viikkoa rakenneultraan, mutta luullaan että poika ois tulossa.

Mekin pysytään kotona, kun mää oon astman kanssa riskiryhmää. Onneks molemmat voi tehdä etätöitä.

Mitä muille kuuluu? :Heartred
 
Täälläkin kaikki hyvin! Käyn täällä kurkkimassa kans aina teidän kuulumisia. En lopulta kotiutunut lasketun ajan ryhmään, kun ei vaan jaksanut kuulla niitä tarinoita kuinka heti tärppäs tai joutu 3kk yrittään! Jännästi tää on edelleen todella herkkä aihe mulle, vaikka tänään jo 16+0.

Meillä vielä neljä viikkoa rakenneultraan, mutta luullaan että poika ois tulossa.

Mekin pysytään kotona, kun mää oon astman kanssa riskiryhmää. Onneks molemmat voi tehdä etätöitä.

Mitä muille kuuluu? :Heartred
Ymmärrän, että aihe on herkkä. Mulle vastaavat jutut on jotenkin herkkä paikka vieläkin vaikka tulin lopulta vain keltarauhastuella raskaaksi ilman sen ihmeempiä tutkimuksia ja hoitoja ja poikakin on jo 1 v. 1 kk. Erityisesti ne omat arvet näkyy nyt siinä, kun toiset pikkutaaperoiden vanhemmat miettii sisaruksia ja pohtii parasta ikäeroa. Ikään kuin nämä asiat olisivat itsestään selvästi kenenkään itse päätettävissä.
 
Meille ei mitään erikoista koronalta ollaan piilossa, kun ollaan riskiryhmään kuuluvia. Pojan syntymästä tulee to jo 1v1kk kehitysikä LA ajann ikä tässä kuussa 10kk. 1v neuvolassa 50g vajaa 10kg ja 74,5cm pitkä siis 1kk sitten. Konttaa,ryömii, istuu ja nousee seisomaan syö itse tuttipullosta. Edelleen kierto kateissa itsellä :sad001 10-150kp.Mies lähtee armeijaan heinäkuussa ja ehkä sen 1v on max poissa mietitään sitten hoitoihin palaamista, kun pari kuukautta vajaa 3v poikakin on ja olen palannut viimeistelemään opintoihini.
Vau! Teillä on iso pieni poika ja kasvanut vauhdilla! Meillä oli 1-v.neuvola pari viikkoa sitten ja meidän poitsu oli melkein samankokoinen kuin teidän poika! Paino oli 9,5 kg ja pituutta 75,5 cm. Hauska verrata tuohon teidän poikaan, kun he ovat niin lähekkäin syntyneet, vaikka teidän poika oli pikkukeskonen:) Tuntuu ihan uskomattomalta, että he ovat nyt niin samankokoisia, vaikka syntymäpainossa taisi olla lähemmäs 3 kg eroa!
 
Vau! Teillä on iso pieni poika ja kasvanut vauhdilla! Meillä oli 1-v.neuvola pari viikkoa sitten ja meidän poitsu oli melkein samankokoinen kuin teidän poika! Paino oli 9,5 kg ja pituutta 75,5 cm. Hauska verrata tuohon teidän poikaan, kun he ovat niin lähekkäin syntyneet, vaikka teidän poika oli pikkukeskonen:) Tuntuu ihan uskomattomalta, että he ovat nyt niin samankokoisia, vaikka syntymäpainossa taisi olla lähemmäs 3 kg eroa!
Kiitos :) niin tuntuu aivan uskomattomalta ja kiva vertailla.
 
Minäkin ymmärrän hyvin potun tunteen, mutta oman LA ryhmässä ei onneksi paljon yrityksestä taikka valitettu raskaana olemisesta. Sain tässä taanoin tietää miehen siskon raskaudessa vähän yhden toisen asian yhteydessä mieheltä ja vasta hän nyt synnyttänyt vähän tottakai arka aihe tämä hänen vauva asia ja koko vauva kaiken lapsettomuuden jälkeen ja varmasti ei koskaan poistu kokonaan. Toisaalta ihmettelen miehen siskoa toiseksi nuorin on jotain just ja just 3v ja ainakin yks km ja samana päivänä kun pääsi sairaalasta pois oli veljelleen sanonut parempi olisi jos ei olisi ennestään kahta muuta tarkoitti vanhempia kouluikäisiä lapsia(he aika villejä kiljuvat kuuluu ihan puhelimen läpi selvästi eivätkä anna vauvalle rauhaa eikä äidilleen puhua puhelimessa rauhaa) Jotenkin tuo nuorempien lasten ikäero jotenkin tuntuu niin pieneltä, mutta toisaalta jollekkin normaalilta...
 
Mahtavaa kuulla Newmoon, että kaikki oli ultrassa mallillaan!:Heartblue Toivotaan nyt, että supistukset pysyvät levolla kurissa. Oletko pystynyt kuitenkin raskaudesta nauttimaan?

Täällä nyt 36+6, nyt vain toivon enemmän kuin mitään muuta, että kaikki sujuisi loppuun saakka hyvin ja tämä poika saataisiin meidän kanssa kotiin.:)
 
Takaisin
Top