Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos sain lääkäriajan kahden kuukauden päähän... En tiedä pitäskö mennä päivystykseen. Mä luulen että ei oo taas tapahtunu ovulaatiota, ei tunnu siltä. Mut oli kyllä kaikkea poikkeuksellista stressiä ovulaatiota ennen, et jospa johtuisi vaan siitä.
Tää vuoto mitä nyt tiputtelee on tummempaa kuin normi kuukautisvuoto, onko teillä ollut näin Nipanderi ja Smith?
Kiitos sain lääkäriajan kahden kuukauden päähän... En tiedä pitäskö mennä päivystykseen. Mä luulen että ei oo taas tapahtunu ovulaatiota, ei tunnu siltä. Mut oli kyllä kaikkea poikkeuksellista stressiä ovulaatiota ennen, et jospa johtuisi vaan siitä.
Tää vuoto mitä nyt tiputtelee on tummempaa kuin normi kuukautisvuoto, onko teillä ollut näin Nipanderi ja Smith?
Mulla oli tossa muutaman päivän niin huono ja kamala päänsärky, että en kyennyt ku töistä kotiin ja peiton alle ja sama uudestaan. Tänään sitten kun ei ollutkaan huono olo tai särkenyt päätä niin iski huoli, että miks ne loppu.
Testit näyttää hyvältä Tein tänään ekan digin ja siihen tuli tulos 2-3! Vitsit mikä fiilis View attachment 85667
Pottu, onko testikuvia
Pottu ja new moon miten menee?
Kysymys: (ehkä dpo 8) mulle iski aivan uskomaton vatsakramppi joka kesti noin tunnin. Aika kippurassa olin vessan lattialla. Musta se oli niinku supistus tai ainakin suunnilleen sieltä osoitteesta. Mulla ei oo KOSKAAN käyny tämmöstä jos synnytystä ei lasketa. Voisiko olla kiinnittyminen? Onko kenelläkään ollut kipuja/kramppeja kiinnittymisen aikaan?