Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi Triana :sad001 Harmittaa sun puolesta! Vihaan tätä tautia ja välillä on tosi vaikea hyväksyä, että tän kanssa joutuu elään loppu elämän. Sunkin tilanne kuulostaa todella ahdistavalta :sad001 Toivottavasti tämä lääkeyhdistelmä alkaa auttamaan. Tosi paljon voimia sinne :Heartred

Mulla alkoi juu 27.päivä Estradot-laastarit eli joo estrogeeniä taas koneeseen. Välillä mietin että tää on niin hullua vuoristorataa ensin sammutella ja sit taas kaadetaan bensaa liekkeihin! Mulla ei oo nyt onneks ollut maaliskuun leikkauksen jälkeen isoja kipuja ja menkkojakin vai muutamat. Procrenin aluks tuli tyhjennysvuoto lokakuussa ja sen jälkeen oon saanut olla vuodoton! Se ei kuitenkaan kaikkia endokipuja vienyt vaan tuli jopa uusia sen aikana, että en tiedä miten hyvin se auttoi. Saatiin onneks varovasti ultrattua, mutta jännitän sitä siirtoa, kun siihen se viimeksi meinasi kaatua, kun ei saatu levitintä sisään. Nyt kirjotettiin reseptillä puudutusainetta, jota laitan itse tuntia ennen aikaa. Tiistaina katotaan onko limakalvo kasvanu ja viikolla 3 ois siirto!

Pidän peukkuja pottu!!!! <3

:sorry:

Ihanan pitkällä jo olet!
Tsemppiä rakenneultraan, joko tuntuu liikkeitä!

Kuivana mun viivojen vahvistumista, ylhäältä alas dpo 9-13.

View attachment 85015

Tuoreena vielä eilisaamun ja tää aamu.
Vaikea käsittää että nämä on mun testejä :smiley-ashamed008

View attachment 85016

Kiitokset, sitä tosiaankin tarvitaan tällä matkalla.:) Liikkeistä en mene takuuseen, en osaa sanoa, että mikä on ilmaa ja mikä ehkä liikehdintää.:grin Mulla istukka edessä, niin vaimentaa ainakin varmasti paljon.

Tsemppiä kaikille hurjan paljon täältä!:Heartbigred

Pottu :Heartred Pitkä matka on vielä kaiken tämän hyväksymiseen varsinkin jos lapsettomiksi jäädään miehen kans. Ehkä tarvis alkaa jossain terapiassa käsittelemään näitä kaikkia asioita.

Hulluahan se tosiaan on kun ensin sammutellaan ja sit just niinku sanoit heitetään bensaa liekkeihin :confused: Mullaki Procrenin aikana tuli uutena oireena kylkikipu ja se tuli jäädäkseen, viimeisestä Procrenista jo yli vuosi. Toivottavasti puudute toimii sulla ja siirto onnistuu suht kivuttomasti :angelic:

Pottu :Heartred Pitkä matka on vielä kaiken tämän hyväksymiseen varsinkin jos lapsettomiksi jäädään miehen kans. Ehkä tarvis alkaa jossain terapiassa käsittelemään näitä kaikkia asioita.

Hulluahan se tosiaan on kun ensin sammutellaan ja sit just niinku sanoit heitetään bensaa liekkeihin :confused: Mullaki Procrenin aikana tuli uutena oireena kylkikipu ja se tuli jäädäkseen, viimeisestä Procrenista jo yli vuosi. Toivottavasti puudute toimii sulla ja siirto onnistuu suht kivuttomasti :angelic:

Samoja ajatuksia! Pyysin silloin ivf-lääkäriltä lähetteen psykologille, joka oli Tayssissa ja erikoistunut lapsettomuuteen. Sain ajan ja ekan kerran jälkeen tää psykologi sanoi, että mulla on liian pitkä matka käydä siellä (100km), että käy oman paikkakunnan terveyskeskuksessa. Se jäi sitten siihen. Mutta tuntuu kyllä, että omat keinot ei riitä tän kaiken käsittelyyn, ei endon eikä lapsettomuuden.

Koetko että saat riittävästi hoitoa endon osalta? Itse tuntuu väillä, että pitäis saada jutella jonkun kunnon endolääkärin kanssa. Tuntuu välillä että tehdäänkö tässä parhaita ratkasuja ja miten kaikki nyt vaikuttaa kaikkeen.

Menkat ei ole vieläkään alkanu, yli viikon myöhässä. Pe tein testin ja aivan nega. Kauanko odotella? Vai oisko hyvä olla yhteydessä lääkäriin? Menkkamaista kipua ollu yli viikon välistä enemmän, välistä vähemmän. Nyt myös rinnat kipeät. Mut ovulaatiota en oo kyllä tuntenut missään vaiheessa.

Eikös ne neuvo odottamaan 2vkoa menkkoja. Jos kiinnittyminen on tapahtunut myöhään esim dpo 14 ja hcg-taso nousee hitaasti niin kaikkea voi sattua :) tsemppiä odotteluun!

Kiitos vastauksista Smith ja Pottu! ♥️ Kaipa sitten vielä odottelen. Me vaan lähdetään just perjantaina (kun menkat olisi kaksi viikkoa myöhässä) reissuun yli viikoksi etelään. Muhiva ylläri olis kyllä kiva...!

Screenshot_20200106-121243.jpg

Tää on jotenkin niin omituinen näky mulle. Nyt siis kp 42. Viimeisen kahden ja puolen vuoden aikana mun kierrot on olleet pisimmillään 37 päivää. Mut niin ku taisin jossain aiemmassa viestissä pohtia, niin iän mukana ilmeisesti myös ovuloimattomien kiertojen osuus lisääntyy.

Ja jos ois ollut esim stressiä tms niin ovis on voinut tulla normaalia myöhemmin! Kunhan nyt ei hanat aukeis reissussa. Mää pidän peukkuja, että vielä kääntyis plussaks :)

Ja jos ois ollut esim stressiä tms niin ovis on voinut tulla normaalia myöhemmin! Kunhan nyt ei hanat aukeis reissussa. Mää pidän peukkuja, että vielä kääntyis plussaks :)

Niin, stressiä kyllä oli. Vaikee vaan uskoa raskauden mahdollisuuteen ku tosiaan yleensä aina tunnen oviksen ja nyt en mielestäni oo tuntenut. Kiitos tsempistä ja peukuista ♥️♥️♥️

Mää kävin tänään ultrassa ja kaikki näytti hyvältä! Limakalvo oli 10mm ja kuulemma pitää olla vähintään 8mm eli hyvällä mallilla ollaan! Siirto ois ens maanantaina <3

Huomenna aloitan laastarien rinnalla lugesteronit ja siirron jälkeisenä pistän vielä näiden lisäks Gonapeptylin. Jännää tässä oli se, että lääkäri oletti että mulla on ollut mun aiemmissakin siirroissa toi gonapeptyl käytössä ja yllättyi, kun ei ollutkaan. Mää hämmennyin vielä enemmän, mut hän sit sanoi, että ei se oo välttämätön. Jäin nyt miettimään, että miks se pitäis olla ja miks sitä ei oo käytetty? Täytyy vähän vielä googletella :D

Tänään jotenkin purkautui tää loputon ahdistus ja suru tässä lapsettomuuden polulla kotimatkalla autossa ja tuli piiiitkästä aikaa semmonen toivo, että jospa se tästä lähtis. Pelottaa tosi paljon, että kuinka pahalta se sit tuntuu, jos se ei taaskaan onnistu.

Paljon onnea Potulle matkaan ♥️

Täällä menkat tekee tuloaan... Väsyttää tää touhu niin.

Voi ei :( Tiedän niin ton fiiliksen. Mulla on ollut tässä jo pidempi pätkä sellanen fiilis, kun olisin osaltani zombi. Olin jo hetken niin tunnekuollut tän kaiken suhteen, koska tää kolme vuotta lapsettomuutta on ollut niin raskas. Mut koittaa vaan muistaa, että on hyvä antaa tunteiden tulla ja jos jonain päivänä tuntuu siltä, että ei enää jaksa ja kaikki lyö yli niin toisena päivänä jaksaa sit taas sen paskankin päivän edestä!

Takaisin