Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Okei! :Heartred

Oliko toi gonapeptyl kiinnittymisen tueksi?

Siis kun mää en oikeestaan edes tiedä?! :D Oletan, että kiinnittymisen tueksi, kerta vasta siiron jälkeen pistetään ja muutenkin täysin lääkkeellinen kierto. Ymmärsin, että munasarjatkin edelleen tänään uinuivat.

Siis kun mää en oikeestaan edes tiedä?! :D Oletan, että kiinnittymisen tueksi, kerta vasta siiron jälkeen pistetään ja muutenkin täysin lääkkeellinen kierto. Ymmärsin, että munasarjatkin edelleen tänään uinuivat.

Kyllä, kiinnittymisen tukemiseen on :)

Kiitos <3 En tiedä miks mua jännittää näin paljon :D Kolme vuotta tässä odoteltu plussaa, mut nyt yhtäkkiä ei malttais oottaa enää päivääkään!

Jännittävää Pottu, kumpa nyt vihdoin sieltä tärppäsi pikkupottu lujasti kiinni.

Täällä kp1, enää 20 päivää siis omaan polikäyntiin ja saadaan lapsettomuushoidot aluille. Jospa näihin ikuisuusmenkkoihinkin löytyisi jokin sopiva hoitokeino raskautua:nailbiting:

Miehen sisko on raskaana. Heillä yritystä reilu vuosi takana.

Meillä on nyt parisuhteessa jonkun aikaa ollut sellanen tilanne että mies ei ole varma haluaako jatkaa suhdetta. Tuntuu tosi raastavalta. Tässä on niin paljon pelissä.

Samoja ajatuksia! Pyysin silloin ivf-lääkäriltä lähetteen psykologille, joka oli Tayssissa ja erikoistunut lapsettomuuteen. Sain ajan ja ekan kerran jälkeen tää psykologi sanoi, että mulla on liian pitkä matka käydä siellä (100km), että käy oman paikkakunnan terveyskeskuksessa. Se jäi sitten siihen. Mutta tuntuu kyllä, että omat keinot ei riitä tän kaiken käsittelyyn, ei endon eikä lapsettomuuden.

Koetko että saat riittävästi hoitoa endon osalta? Itse tuntuu väillä, että pitäis saada jutella jonkun kunnon endolääkärin kanssa. Tuntuu välillä että tehdäänkö tässä parhaita ratkasuja ja miten kaikki nyt vaikuttaa kaikkeen.

Mun kohdalla lääkäri mietti sellaista vaihtoehtoa, että voisin päästä vielä lapsettomuuspolin psykologin kans juttelee, vaikka en sillä puolella enää hoidossa olekaan. Sanoin et haluun nyt tän puoli vuotta (marras-toukokuu) seuraavaan endokontrolliin asti pitää kokonaan ”lomaa” lapsettomuusasioista. Ja tuntuu, että ei tässä riitä just pelkkä lapsettomuuden käsittely, vaan myös endon olemassaolo ja kivut..

Tällä hetkellä saan oikeanlaista hoitoa endoon, mun hoito siis siirtyi endopolille, joten siellä on tähän erikoistuneet lääkärit hoitamassa. Aika ”kevyillä” hoidoilla mun endon levinneisyyteen nähden hoidetaan tällä hetkellä, kun en halua lääkkeellisiä vaihdevuosia (Procren) kuin ihan pakon edessä. Oli ne sen verran hirveät 3kk toissa syksynä kun sitä pistelin. Lapsettomuushoitojen aikana selvästi tehtiin mun kohdalla vääriä ratkaisuja kun ei aluksi tiedetty kuin paha endo mulla on :sorry:

Jännittävää Pottu, kumpa nyt vihdoin sieltä tärppäsi pikkupottu lujasti kiinni.

Täällä kp1, enää 20 päivää siis omaan polikäyntiin ja saadaan lapsettomuushoidot aluille. Jospa näihin ikuisuusmenkkoihinkin löytyisi jokin sopiva hoitokeino raskautua:nailbiting:

Lopulta se aika menee nopeesti! Toivottavasti hoidoilla saadaan tulosta <3

Miehen sisko on raskaana. Heillä yritystä reilu vuosi takana.

Meillä on nyt parisuhteessa jonkun aikaa ollut sellanen tilanne että mies ei ole varma haluaako jatkaa suhdetta. Tuntuu tosi raastavalta. Tässä on niin paljon pelissä.

Molemmat tilanteet kuulostaa raskaalta :( Oon monesti lukenut, että lapsettomuus joko erottaa parin tai tekee siitä vahvemman. Meilläkin oli rankkaa ennen hoitoja, mutta kun hoidot alkoi niin hitsauduttiin erilailla yhteen! Tuntu et siihen asti mentiin tavallaan eri polkua, kun se miehen rooli on niin erilainen kuin naisen.

Toivottavasti saatte puhuttua solmut auki <3

Mun kohdalla lääkäri mietti sellaista vaihtoehtoa, että voisin päästä vielä lapsettomuuspolin psykologin kans juttelee, vaikka en sillä puolella enää hoidossa olekaan. Sanoin et haluun nyt tän puoli vuotta (marras-toukokuu) seuraavaan endokontrolliin asti pitää kokonaan ”lomaa” lapsettomuusasioista. Ja tuntuu, että ei tässä riitä just pelkkä lapsettomuuden käsittely, vaan myös endon olemassaolo ja kivut..

Tällä hetkellä saan oikeanlaista hoitoa endoon, mun hoito siis siirtyi endopolille, joten siellä on tähän erikoistuneet lääkärit hoitamassa. Aika ”kevyillä” hoidoilla mun endon levinneisyyteen nähden hoidetaan tällä hetkellä, kun en halua lääkkeellisiä vaihdevuosia (Procren) kuin ihan pakon edessä. Oli ne sen verran hirveät 3kk toissa syksynä kun sitä pistelin. Lapsettomuushoitojen aikana selvästi tehtiin mun kohdalla vääriä ratkaisuja kun ei aluksi tiedetty kuin paha endo mulla on :sorry:

On varmasti ihan hyvä ottaa hengähdystaukoa lapsettomuudesta nyt! Mulla tuli kans sama fiilis, kun alko 3 kk:n procrenjakso. Jotenkin oli sen 3v eläny pelkästään sille, että kohta saatan olla raskaana ja teki hyvää päästää siitä hetkeks irti!

Toivon todella et sun endovaivoja saadaan nyt helpotettua ja se ei pääse enempää leviämään! <3

Jes pottu!!!!! Mulla on täällä lippis joss kuva potusta jonka sisällä on pieni pottu, pienet pottuliput, t-paita jossa lukee ”idä pieni minipottu” ja kaulahuivi missä on kuvia erilaisista perunoista!! Jess!!

onnea matkaan!! :) :) :)

Menkat 2pv myöhässä
4173DBD1-33C0-4453-B087-EC231D3F8CDF.jpeg

Takaisin