Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli kans ovuloimaton kierto syyskuussa. Kp26 alko viikon tiputtelu joka sitten päättyi vuotoon kierron pituuden ollessa 32.

Okei, kiitos kokemuksen jakamisesta! Tää on mulle ihan uutta. Muistaakseni kerran elämässä aikaisemmin ollut välivuotoa ja sillon oli kyse tulehduksesta. Tein eilen testin varalta ja negaa näytti, tai hyvällä mielikuvituksella jonkun viivan sieltä voi erottaa, mutta varmaan viivan paikka kyseessä. Pitää nyt seurata. Tiputtelu on loppunut.

Meillä oli tänään pas-suunnittelu. Ultrattiin varovasti ja se ei onneksi tällä kertaa sattunut. Lääkärinä oli sattumalta sama joka teki mulle sen horrorpunktion ja se muisti mut ja miten vaikee se oli. Se sano et hän on tehnyt paljon punktioita ja se oli vaikeudeltaan hänen top 3:ssa!

Juteltiin endosta ja katotaan hoito kerrallaan et kumpaa hoidetaan, lapsettomuutta vai endoa. Nyt tehdään tää eka pas ja siirto ois tammikuun puolivälissä. 27.12. ois tarkoitus aloittaa hormonikorvaushoito, jolla kasvatellaan limakalvoa. Ihan hyvällä fiiliksellä taas koittaan <3

Onnea matkaan new moon!!
Ihmeellistä et sul on siellä jo pieni alkio matkassa!! Itsellä on ihan toi munasolun tuottaminenkin vähän kysymysmerkki :D

Tää on silleen ihmeellistä. Kun 9v on vaan miettinyt et mahtoiko hedelmöittyi. Nyt siellä on kyydissä hedelmöittynyt, eli ei enää ole siitäkään kiinni.
Mietin et pitääkö nyt elää "niinkuin raskaana". Alkoon en koske, en siis muutenkaan juo juuri koskaan niin en näe syytä nytkään juoda. Mut noin muuten..

No tietenkin tossa kohtaa varmasti haluaa tehdä kaikkensa onnistuakseen, mutta jos et dokaa, douppaa tai vedä korsteenin lailla tupakkaa, niin eiköhän alkiolla ole kaikki hyvin:happy: :Heartred normaalistikin antavat sen kiellettyjen aineiden listan vasta ensimmäisellä neuvolakäynnillä. Jos nyt joulupöydästä haluat jotain välttää niin paströimattomat tuotteet, raaka kala, mäti, pateet. Onkohan punajuuri ja inkiväärikin ja laku. Nämäkin aina välillä muuttuvat, riippuu vuodesta mitä milloinkin saa olla vähän:hilarious:

Ihanaa joulun aikaa, toivotaan iloisia uutisia vuodenvaiteeseen:happy:

Nipanderi :Heartred
Minähän en ole ikinä polttanut ja juon kerran vuodessa. Enkä myöskään douppaa :biggrin
Onneksi myös noi kielletyt ruoka-aineet ei kuulu lempiruokiini. :happy8

Taidan siis pitää huolta vaan ohjeiden mukaan runsaasta (3-4l) nesteytyksestä, foolihappolisästä ja liikunnan välttämisestä (punktion jälkeen 2vkoa kiertymäriski).

Onko seksi kielletty?

Joo, punktion ja alkion siirron jälkeen sauna, seksi ja uiminen on kielletty tulehdusriski takia muutaman päivän ajan.

Pitääkö munasolujen olla keräyksessä vähintään jonkun tietyn kokoinen?

Miten nää Piinapäivät jaksaa?
Ekat luget tungettu :bag: näitä nyt sit pitää aamuin illoin laittaa 3 kapselia.

Kunpa tämä pieni tarttuisi kovin kiinni:smiley-angelic001

Mulla on karsea flunssa ja Yskiessä/aivastaessa pidätän samalla ettei karkaa :hilarious: siis kyl mä tiedän oikeasti ettei karkaa sen takia ainakaan.

Näin ultrassa mihin kohtaan ne sen alkion pisti. Siinä näkyi jotain kuplia, mutta ei siis tietenkään alkiota kun on niin pieni.
Kissa syliin kehrää <3

Tää on silleen ihmeellistä. Kun 9v on vaan miettinyt et mahtoiko hedelmöittyi. Nyt siellä on kyydissä hedelmöittynyt, eli ei enää ole siitäkään kiinni.
Mietin et pitääkö nyt elää "niinkuin raskaana". Alkoon en koske, en siis muutenkaan juo juuri koskaan niin en näe syytä nytkään juoda. Mut noin muuten..

Mulle ainakin sanottiin, että nyt ollaan ”raskaana kunnes toisin todistetaan”! Joten elin sen kaks viikkoa juurikin niin :D Toki ei tuo mun arkeen käytännössä mitään muutosta, otin vähän rauhallisemmin pari päivää siirrosta.

Ihanaa joulua kaikille ja viimeisiä tämän vuosikymmenen päiviä! Josko me kaikki saataisiin ensi vuosikymmenellä se plussa tikkuun.. :D

Takaisin